Foto's!!!!!!quote:Op maandag 7 december 2009 18:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow ja, ik heb dr ook nog een van die van vandaag, en van mn goed gelukte panda ei![]()
Kheb nog een poes ei liggen voor in de bento van morgen
En zo bescheiden ook!quote:Op maandag 7 december 2009 18:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oeeeeeeeh fuck me, en nu staat het er nog op![]()
Wat ben ik eigenlijk toch gewoon keihard een baas
Nee, das bekend!!!quote:Op maandag 7 december 2009 18:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Pas op, als je Ymme tegenkomt daar, NIET op ingaan als ze iets met je wil ruilen
De eerste probeersels waren goed gelukt , alleen moesten die ineens nogal spoed in de salade toen mn ouders kwamen dus daar heb ik geen fatsoenlijke foto's van.quote:Op maandag 7 december 2009 18:54 schreef Greys het volgende:
Ja, foto's van de figuurtjeseieren!![]()
Of had ik die van gisteren al gemist? Nee toch?
Waren die meteen goed gegaan, je eerste probeersels?
Hebbie al post?quote:Op maandag 7 december 2009 18:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De eerste probeersels waren goed gelukt , alleen moesten die ineens nogal spoed in de salade toen mn ouders kwamen dus daar heb ik geen fatsoenlijke foto's van.
Denk ik.
Wel geprobeerd maar die staan nog op de cam.
Vandaag op kantoor foto's van de bento van vandaag gemaakt, dus die zal ik straks ook nog wel ff showen.
Oh damn, die ontsnapte gedetineerde, das ook weer wat moois
Nouquote:
Ik vind het stom dat je een 1TB drive had die uberhaupt FAT wasquote:Op maandag 7 december 2009 19:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou![]()
Ik vond het een hele onderneming, dus ik wilde ff jubelen. Dat jullie me nou niet snappen
*KRASKRASKRAS*
Ja heuj, da was ik niet, da was die blondequote:Op maandag 7 december 2009 19:05 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik vind het stom dat je een 1TB drive had die uberhaupt FAT was
Ja, ja dat snap ikquote:Op maandag 7 december 2009 19:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja heuj, da was ik niet, da was die blonde![]()
Of ik ff een serie er op wilde zetten. ISO'tje van >4 gig. Ain't gonna work![]()
![]()
Toen maar onder een hoop 'NEE JE DOET HET NIET IK WIL NIET AL MN DATA KWIJT RAKEN'-geroep via MSN dat ding ff live geconverteerd naar NTFS
Strakquote:Op maandag 7 december 2009 19:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja heuj, da was ik niet, da was die blonde![]()
Of ik ff een serie er op wilde zetten. ISO'tje van >4 gig. Ain't gonna work![]()
![]()
Toen maar onder een hoop 'NEE JE DOET HET NIET IK WIL NIET AL MN DATA KWIJT RAKEN'-geroep via MSN dat ding ff live geconverteerd naar NTFS
Ja zeg, mogen we eens? Alsof loveless en ik het snappen als het hier 99% van de tijd over gevoelens en lactacyd gaatquote:
Neuj, gewoon ouderwets dos-promptje werkquote:
Oh ik wist niet dat dat kon met data er nog op. Handigquote:Op maandag 7 december 2009 19:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuj, gewoon ouderwets dos-promptje werk![]()
convert L: /fs:NFTS
Dan nog ff paar keer op 'Y' rammen dattie alle bestandskoppelingen en entries moet verbreken. Et voila.
Ik wist het alleen uit een boek, en het was niet aan te raden, maar om nou een halve terabyte te gaan verkassen, schijf formatteren, data weer terug verhuizen...quote:Op maandag 7 december 2009 19:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat dat kon met data er nog op. Handig
Ho! Ik ontken ten zeerste dat het hier ooit over lactacyd gaat, je verward onze gevoelige conversatie met de advertenties die hier weleens langs komenquote:Op maandag 7 december 2009 19:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja zeg, mogen we eens? Alsof loveless en ik het snappen als het hier 99% van de tijd over gevoelens en lactacyd gaat![]()
*noteert voor in verhaal...quote:Op maandag 7 december 2009 18:21 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ben je lid (excuses le mot) van de "Mile High Club"?
+1quote:Op maandag 7 december 2009 19:15 schreef Maes het volgende:
[..]
Ho! Ik ontken ten zeerste dat het hier ooit over lactacyd gaat, je verward onze gevoelige conversatie met de advertenties die hier weleens langs komen
quote:Op maandag 7 december 2009 19:18 schreef Loveless85 het volgende:
Zure vrouwen met dat gezeik
Gebruik es wat meer lactacyd
Is jouw vagina al in balans LL?quote:Op maandag 7 december 2009 19:21 schreef Loveless85 het volgende:
DE NATUURLIJKE BALANS VAN JE VAGINA BEHOUDEN
Je vagina is kwetsbaar. Deze vagina stelt zich dagelijks bloot aan tal van invloeden waar je niet of nauwelijks bij stilstaat.
Onschuldige dagelijkse dingen zoals ongesteldheid, vrijen, hormonale veranderingen en sporten, kunnen allemaal invloed hebben op de weerstand van je vagina. Ook het gebruik van toiletpapier, scheerschuim voor je bikinilijn en het dragen van strings zouden de natuurlijke balans van je vagina kunnen verstoren. Daarom heeft je vagina zeepvrije producten nodig om de natuurlijke bescherming van deze intieme zone te helpen behouden.
Proefpakketje
als er iets funest is voor de natuurlijke balans van je vagina dan is het wel lactacydquote:Op maandag 7 december 2009 19:21 schreef Loveless85 het volgende:
Je vagina is kwetsbaar. Deze vagina stelt zich dagelijks bloot aan tal van invloeden waar je niet of nauwelijks bij stilstaat.
Onschuldige dagelijkse dingen zoals ongesteldheid, vrijen, hormonale veranderingen en sporten, kunnen allemaal invloed hebben op de weerstand van je vagina. Ook het gebruik van toiletpapier, scheerschuim voor je bikinilijn en het dragen van strings zouden de natuurlijke balans van je vagina kunnen verstoren. Daarom heeft je vagina zeepvrije producten nodig om de natuurlijke bescherming van deze intieme zone te helpen behouden.
Proefpakketje
Zie je, jij weet er veel meer vanaf dan ik!quote:Op maandag 7 december 2009 19:21 schreef Loveless85 het volgende:
Proefpakketje
Maar, toegegeven...Het staat je beeldig!quote:Op maandag 7 december 2009 19:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee![]()
Die strings doen het hem hé
quote:Op maandag 7 december 2009 19:25 schreef Bamba het volgende:
[..]
Maar, toegegeven...Het staat je beeldig!
[ afbeelding ]
quote:
Ja, hey. Jij benne een overhemd expert toch?quote:Op maandag 7 december 2009 19:27 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
de wereld is hard en gruwelijk he kerel?
erh... sure?quote:Op maandag 7 december 2009 19:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, hey. Jij benne een overhemd expert toch?
Het is Qwea he?quote:Op maandag 7 december 2009 19:29 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
erh... sure?
ik hoop dat er geen link is met mannen-strings, maar ik wacht even af nog
quote:
http://www.dress-for-less(...)Pnoz0MYKxOY43QhKH6Zmquote:Op maandag 7 december 2009 19:29 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
erh... sure?
ik hoop dat er geen link is met mannen-strings, maar ik wacht even af nog
Ik vind ze beiden mooiquote:Op maandag 7 december 2009 19:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
http://www.dress-for-less(...)Pnoz0MYKxOY43QhKH6Zm
http://www.dress-for-less(...)Pnoz0MYKxOY43QhKH6Zm
uw mening?
Doe eens laten zien wat jij zou dragen voor naar je werk/klanten en voor kerst enzo.quote:Op maandag 7 december 2009 19:37 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik vind ze beiden mooimaar niet heel bijzonder eerlijk gezegd
Welke prijsklasse?quote:Op maandag 7 december 2009 19:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doe eens laten zien wat jij zou dragen voor naar je werk/klanten en voor kerst enzo.
Liefst 50 euro per blouse? Maar als het écht een mooie is maakt de prijs niet uit. Graag wel beneden de 100quote:
Ik wil hem graag zien maar kan hem niet openen.quote:Op maandag 7 december 2009 19:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja he
heb nu bijna mn eerste haakfrutsel af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |