quote:Op maandag 7 december 2009 17:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, niet leuk dat het een leuk concert was, ik haat leuke concerten
is dat van de kindersurprise? daar heb ik er ook nog een van staanquote:Op maandag 7 december 2009 18:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAA!![]()
![]()
![]()
Je bent een schat!!!!![]()
Ben je lid (excuses le mot) van de "Mile High Club"?quote:
Ja...quote:Op maandag 7 december 2009 18:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
is dat van de kindersurprise? daar heb ik er ook nog een van staan
*benieuwd is...quote:Op maandag 7 december 2009 18:21 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ben je lid (excuses le mot) van de "Mile High Club"?
quote:Op maandag 7 december 2009 18:21 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ben je lid (excuses le mot) van de "Mile High Club"?
quote:Op maandag 7 december 2009 18:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Daar laat ik me sowieso niet over uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
* Ynske trekt tas overhoopquote:Op maandag 7 december 2009 18:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja...![]()
kinderachtig he eigenlijk...
maar ik vind t leuk!!!!![]()
Daar lijkt het idd. wel op.quote:
Strax even kijken, nu eerst achter de kachel, potje wokken.quote:Op maandag 7 december 2009 18:29 schreef Loveless85 het volgende:
Eentje uit de redelijk oude doosch, volgens mij van m'n eerste jaartje Lowlands:
Kwam het net weer tegen
Nee, dat is dus een nee, want anders zou hij stoer "jaquote:
quote:Op maandag 7 december 2009 18:31 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee, dat is dus een nee, want anders zou hij stoer "ja" hebben gezegd
Oehhh Lowlandsssssquote:Op maandag 7 december 2009 18:29 schreef Loveless85 het volgende:
Eentje uit de redelijk oude doosch, volgens mij van m'n eerste jaartje Lowlands:
Kwam het net weer tegen
quote:Op maandag 7 december 2009 18:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
* Ynske trekt tas overhoop
k heb die gast met een sieradenkistje
heb je die al?
het leek me duidelijk ook... en ik moet ook nog altijd lid wordenquote:
quote:Op maandag 7 december 2009 18:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
die heb ik al ja...
![]()
maar wel lief van je!!!
joh, je gaat toch naar Bejing vliegen? Is een erg lange reis he...quote:Op maandag 7 december 2009 18:34 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
het leek me duidelijk ook... en ik moet ook nog altijd lid worden
Nou ja, als je hem al die tijd nog steeds hebt (al maaaanden toch inmiddels?quote:Op maandag 7 december 2009 17:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Klopt! Ik heb nog steeds een galajurk van haar, maar die is heel mooi lichtroze dus die durf ik echt niet aan te doen, denk dat je een klein spatje witte wijn al ziet(Ik heb hem wel aangehad naar die awards, maar dat was een hele chique bedoening
) Weet ook niet eens of ik hem van haar nog eens aan mag.
Dat is deze jurk:
[ afbeelding ]
Nee hoor, ik heb alle smurfen van AH.quote:Op maandag 7 december 2009 18:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja...![]()
kinderachtig he eigenlijk...
maar ik vind t leuk!!!!![]()
moet je ff een oprioepje doen in t v&atopic in OUD, daar zitten nog ruilersquote:Op maandag 7 december 2009 18:43 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb alle smurfen van AH.
En bij de Sneeuwwitje actie was ik flauw..... ik heb zowel Sneeuwwitje als de boze heks niet
eeeeeeeeeeehquote:Op maandag 7 december 2009 18:43 schreef oh-oh het volgende:
Oh hallo, ik heb weer niks bij gelezen en nog steeds geen pc op mn werk, morgenochtend is mij beloofd, maar dat zeggen ze al sinds donderdag![]()
Hek nog wat gemist?
Voor mij ook nietquote:Op maandag 7 december 2009 18:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is voor jullie een raadsel, en voor Ing en mij niet
Ach, van een beetje bekken is nog nooit iemand doodgegaanquote:Op maandag 7 december 2009 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor mij ook niet
Mooi kut, want bekken zit er niet meer in nu zeker
wel voor de foto toch?quote:Op maandag 7 december 2009 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor mij ook niet
Mooi kut, want bekken zit er niet meer in nu zeker
en zoals een hele foute vriend van mij altijd zei; daar voelt die vriendin niks van...quote:Op maandag 7 december 2009 18:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach, van een beetje bekken is nog nooit iemand doodgegaan
Oh dat zeg ik ook altijd als het over leeftijdsverschil gaatquote:Op maandag 7 december 2009 18:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en zoals een hele foute vriend van mij altijd zei; daar voelt die vriendin niks van...
van neuken ook niet, maar goed ik zou er niet blij mee zijn iigquote:Op maandag 7 december 2009 18:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en zoals een hele foute vriend van mij altijd zei; daar voelt die vriendin niks van...
Van neuken voel je niks?quote:Op maandag 7 december 2009 18:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
van neuken ook niet, maar goed ik zou er niet blij mee zijn iig
Tja, dan ben je duidelijk nog geen John Travolta.quote:Op maandag 7 december 2009 18:34 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
het leek me duidelijk ook... en ik moet ook nog altijd lid worden
nee, dat ben ik met je eens, maar nu ging het er over dat de partner (die er dus niet bij is) er niks van voelt...quote:Op maandag 7 december 2009 18:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat zeg ik ook altijd als het over leeftijdsverschil gaat
'Daar voel je niets van'
die vriendin slimmekequote:
oh, en dat is erg!quote:Op maandag 7 december 2009 18:50 schreef Strega het volgende:
[..]
Tja, dan ben je duidelijk nog geen John Travolta.
Ow ja, ik heb dr ook nog een van die van vandaag, en van mn goed gelukte panda eiquote:
Goed idee! Doe ikquote:Op maandag 7 december 2009 18:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
moet je ff een oprioepje doen in t v&atopic in OUD, daar zitten nog ruilers
Als de partner van niets weet is het natuurlijk wel een waarheid als een koequote:Op maandag 7 december 2009 18:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee, dat ben ik met je eens, maar nu ging het er over dat de partner (die er dus niet bij is) er niks van voelt...
Ja, foto's van de figuurtjeseieren!quote:Op maandag 7 december 2009 18:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow ja, ik heb dr ook nog een van die van vandaag, en van mn goed gelukte panda ei![]()
Kheb nog een poes ei liggen voor in de bento van morgen
Pas op, als je Ymme tegenkomt daar, NIET op ingaan als ze iets met je wil ruilenquote:
Erhmmmmm....quote:Op maandag 7 december 2009 18:53 schreef Loveless85 het volgende:
Oeh ik ben live een 1 TB volume van FAT32 naar NTFS aan het converteren.
Er stond nog 500 gig data op![]()
*STIL*quote:Op maandag 7 december 2009 18:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Als de partner van niets weet is het natuurlijk wel een waarheid als een koe![]()
Of het goed en leuk is, is een tweede, maar het is wel wáár
Oeeeeeeeh fuck me, en nu staat het er nog opquote:
Leuk en simpelquote:Op maandag 7 december 2009 18:56 schreef Ynske het volgende:
k heb ook van die vormpjes voor eieren, echt tof!
kijk, k ga deze maken
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |