Youpquote:Vandaag zijn ook de eerste slaapgasten bekendgemaakt. Youp van 't Hek, Roel van Velzen, Angela Groothuizen, Do, Hans Klok enn Thomas Acda mogen een nachtje bij de dj's slapen.
Inderdaad daar zijn we zwak genoeg voorquote:Op maandag 7 december 2009 13:34 schreef Dichterbijer het volgende:
Duidelijk... t'is en blijft SR.. dus kijken sowieso!
Precies, we zitten gewoon tot 4 uur 's nachts voor de tv/radio.quote:Op maandag 7 december 2009 13:34 schreef Dichterbijer het volgende:
Duidelijk... t'is en blijft SR.. dus kijken sowieso!
Ja, maar van Guus horen we echt wel wat!quote:Op maandag 7 december 2009 13:36 schreef Krambo het volgende:
Wel jammer dat Guus Meeuwis en Ilseniet blijven slapen
Zouden we de 2000 halen tijdens SR?quote:
quote:coen3fm
Wel geintje uitgehaald door net na 13 uur de genomineerden even te bellen. Straks te horen in de Coen & Sander show!
je kan alles over haar zeggen maar ze is lekker langquote:Op maandag 7 december 2009 13:40 schreef Dichterbijer het volgende:
Wheheh... Annemiek met kop en schouders boven de heren
Afschaffen inderdaadquote:Op maandag 7 december 2009 13:40 schreef Gizmo112 het volgende:
Als er geen vrouw ingezeten had was Veenstra er wel bij denk ik. Dan had je pas een feest gehad.
Emancipatie
Laaaaannngggeeee benen....quote:Op maandag 7 december 2009 13:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je kan alles over haar zeggen maar ze is lekker lang
C&Squote:Op maandag 7 december 2009 13:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)-in-glazen-huis.html
Ontzettend 'grappig' ook die C&S...
Inderdaad, politiek correct gedoe bij 3FMquote:Op maandag 7 december 2009 13:40 schreef Gizmo112 het volgende:
Als er geen vrouw ingezeten had was Veenstra er wel bij denk ik. Dan had je pas een feest gehad.
Emancipatie
Ik ben benieuwd... Eens kijken of ze na een paar dagen nog wat origineels weetquote:Op maandag 7 december 2009 13:44 schreef Krambo het volgende:
[..]
Inderdaad, politiek correct gedoe bij 3FM![]()
Paul, Michiel, Coen vind ik veel geschikter voor het glazen huis dan Annemieke (iig zijn ze bij het grote publiek veel bekender)
Aan de sfeer zal het niet gaan liggen inderdaad, beetje inhoud kan geen kwaad.quote:Op maandag 7 december 2009 13:44 schreef Bronson het volgende:
Ach, het is misschien niet de meest geweldige combinatie.. Maar toch heb ik enorm veel zin in SR09.
Het zal weer genieten worden. Dat typische sfeertje blijft toch altijd mooi, wie er ook in zitten..
Ze doet 't met de drummer van Moke.quote:Op maandag 7 december 2009 13:47 schreef cheese. het volgende:
MOKE!![]()
Wat had die nou over Annemiek en verkering?
Arme jongen moet hij toch een weekje droogstaan. al was het vriendinnetje van Giel toch vorig jaar ook het huis ingesmokkelt voor een wippiequote:Op maandag 7 december 2009 13:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze doet 't met de drummer van Moke.
Ze sluipt op zaterdagochtend stiekem het glazen huis uit om in de supermarkt 3 bodschappen in d'r mandje te leggen. Zondagochtend neemt ze plaats in de biechtstoel om te vertellen dat ze daar toch wel een beetje een katerig gevoel aan over heeft gehoudenquote:Op maandag 7 december 2009 13:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd... Eens kijken of ze na een paar dagen nog wat origineels weet.
quote:Krijg net een interview-aanvraag. Citaat: "De uitzending gaat over Marokko. Hoe trots ben jij nou op je Marokkaanse bloed?"
En dat alles op een semi-grappig toontjequote:Op maandag 7 december 2009 13:49 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ze sluipt op zaterdagochtend stiekem het glazen huis uit om in de supermarkt 3 bodschappen in d'r mandje te leggen. Zondagochtend neemt ze plaats in de biechtstoel om te vertellen dat ze daar toch wel een beetje een katerig gevoel aan over heeft gehouden
quote:Op maandag 7 december 2009 13:49 schreef Litton-Lane het volgende:
Groningen te ver
Gelukkig bestaat de NMO in september 2010 niet meer.quote:Op maandag 7 december 2009 13:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/rachidfinge/status/6429580812
[..]
Vanuit zuiden naar noorden ben je best nog even bezig 3-4 uurquote:Op maandag 7 december 2009 13:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
.
Hallo, we wonen in Nederland, je weet wel, dat piepkleine landje.
Niets is te ver hier.
klopt klopt. Maar Ik ben vorige week richting Utrecht geweest met het openbaar vervoer en dat was al een drama..quote:Op maandag 7 december 2009 13:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
.
Hallo, we wonen in Nederland, je weet wel, dat piepkleine landje.
Niets is te ver hier.
Nou, wat is dat nou?quote:Op maandag 7 december 2009 13:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vanuit zuiden naar noorden ben je best nog even bezig 3-4 uur
Opa Beelen is dan wel weerquote:Een groot Kerstdiner heeft ook dit jaar geen zin, want kleinzoon Giel gaat Het Glazen Huis weer in! Veel succes van je ouwe grootvader.
Ook nog niet eens zo'n slecht planquote:Op maandag 7 december 2009 13:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nou, wat is dat nou?
Gewoon lekker een nachtje in Groningen blijven pitten of een nachtje lekker doorhalen. De boel is hier de hele nacht open. Het is maar wat je er voor over hebt.
Ah, ik vermoed een angry Groninger, omdat we zeggen dat Groningen in een uit hoek van Nederland ligt en dat je daar met het openbaar vervoer 3 dagen over doet om er te komen......quote:Op maandag 7 december 2009 13:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nou, wat is dat nou?
Gewoon lekker een nachtje in Groningen blijven pitten of een nachtje lekker doorhalen. De boel is hier de hele nacht open. Het is maar wat je er voor over hebt.
Ik ben, vanuit Den Bosch, 3 uur aan het treinen.quote:Op maandag 7 december 2009 13:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vanuit zuiden naar noorden ben je best nog even bezig 3-4 uur
En daar komt voor mij nog een half uur bus bij....quote:Op maandag 7 december 2009 13:56 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik ben, vanuit Den Bosch, 3 uur aan het treinen.
Maar owee als het dit keer in Maastricht was... Dan viel iedereen er over dat het veel te ver weg zou zijnquote:Op maandag 7 december 2009 13:55 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ah, ik vermoed een angry Groninger, omdat we zeggen dat Groningen in een uit hoek van Nederland ligt en dat je daar met het openbaar vervoer 3 dagen over doet om er te komen......
Zelfs Breda werd vorig jaar een uithoek genoemd, en dat ligt op een halfuur van Rotterdam en nog geen uur van Utrecht.quote:Op maandag 7 december 2009 13:56 schreef LeonH het volgende:
Maar owee als het dit keer in Maastricht was... Dan viel iedereen er over dat het veel te ver weg zou zijn
Ik vanuit Maastricht (of hier bij Brussel) al helemaal. Ben in 2 uur en 58 minuten vanuit Maastricht met de trein in Parijs. Groningen is 4:18 uur vanuit Maastrichtquote:Op maandag 7 december 2009 13:55 schreef JDude het volgende:
Met de auto is Groningen ook een roteind hoor. In dezelfde tijd ben ik al bijna in Parijs.
Tja, dat is ook een pokke eind met de trein. Heb geen auto meer sinds oktober....quote:Op maandag 7 december 2009 13:56 schreef LeonH het volgende:
[..]
Maar owee als het dit keer in Maastricht was... Dan viel iedereen er over dat het veel te ver weg zou zijn
Zo'n 4 uurtjes gemiddeld, en dat met mijn lange benen in zo'n ding zitten...quote:Vertrek 07:53 Aankomst 11:52
Dinsdag 22 december 2009
Tijd Station / Halte Spoor Richting Reisdetails
07:53 Sittard 2b Roermond Intercity (NS)
Overstappen blablabla
11:52 Groningen 3b
Nuff said....quote:Op maandag 7 december 2009 13:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vanuit Maastricht (of hier bij Brussel) al helemaal. Ben in 2 uur en 58 minuten vanuit Maastricht met de trein in Parijs. Groningen is 4:18 uur vanuit Maastricht
quote:Op maandag 7 december 2009 13:58 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Tja, dat is ook een pokke eind met de trein. Heb geen auto meer sinds oktober....
Maar dat was wel een mooie gelegenheid om bij Roel even naar die Imac te gaan kijken. En dan proberen we die gewoon mee te nemen als die niet kijkt.....
quote:Op maandag 7 december 2009 13:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
!
En Ierlandfoto's kijken, Ierlandverhalen uitwisselen en Iers bier in de lokale John Mullins pub drinken.
Ja, nouja, het ene hoeft 't andere niet uit te sluiten natuurlijkquote:Op maandag 7 december 2009 14:00 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Waarom was het niet in Maastricht.....
Ik heb nu tijd zat.....quote:Op maandag 7 december 2009 14:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, nouja, het ene hoeft 't andere niet uit te sluiten natuurlijk.
quote:Op maandag 7 december 2009 13:56 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik ben, vanuit Den Bosch, 3 uur aan het treinen.
Soort van...quote:Op maandag 7 december 2009 14:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben je nu officieel werkeloos/ww-er ?
quote:Op maandag 7 december 2009 14:15 schreef JDude het volgende:
Nu de DJ's bekend zijn natuurlijk nog de vraag... wat wordt dé plaat van SR2009?
Giel zal er wel weer iets debiels doordrukken zoiets als in de stijl van Jordy van Loon.quote:Op maandag 7 december 2009 14:17 schreef RedGuy het volgende:
De SR09 song moet Vampire Weekend - Cousins worden, daar zit alels in. Inclusief leuke kerkklokjes op het eind.
quote:
Dan is Gerard er nog die houd dat wel tegenquote:Op maandag 7 december 2009 14:18 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Giel zal er wel weer iets debiels doordrukken zoiets als in de stijl van Jordy van Loon.
Dat is toch wel helemaal te gek natuurlijkquote:
ik heb wel zin in sjans mit zo'n lekkere spoanse mokkelquote:Op maandag 7 december 2009 14:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is toch wel helemaal te gek natuurlijk
Dat haal ik net niet. 4 uur wel.quote:Op maandag 7 december 2009 14:11 schreef Piles het volgende:
Ah, wedstrijdje reistijd? Van thuis naar Groningen: 4,5 uur![]()
Klassieker! Moet je kennen als je in Grunn woontquote:Op maandag 7 december 2009 14:23 schreef venomsnake het volgende:
[..]
ik heb wel zin in sjans mit zo'n lekkere spoanse mokkel
moar ik heb gain schien van kaans mit mien dikke witte pokkel
mien vraauw ligt as n tude-aai in de zunne te bakken
moar as ik het nou veur t zeggen had: kovvers pakken!
dat gejammer an mien kop van julio iglesias
nee geef mie moar pé & rinus en de hoornse plas
![]()
!
quote:Op maandag 7 december 2009 14:24 schreef 3FMaster het volgende:
Als we het over de Anthem gaan hebben:
Ritsie bie Ritsie Baa Ritsie boem!
gewoon ff de background in je adblock filter zettenquote:Op maandag 7 december 2009 14:23 schreef -Hans- het volgende:
3FM heeft ook een iets ander uiterlijk gekregen, http://www.3fm.nl/
Die staat in de top3 van ergste kerstplaten ooitquote:Op maandag 7 december 2009 14:30 schreef Litton-Lane het volgende:
OMG
Dit is echt verschrikkelijk @3fm....
En dit is niet de 1ste kerstplaat die ze draaien vandaagquote:Op maandag 7 december 2009 14:31 schreef Briggy het volgende:
[..]
Die staat in de top3 van ergste kerstplaten ooit
quote:Op maandag 7 december 2009 14:30 schreef mutzenbacher het volgende:
[..]
gewoon ff de background in je adblock filter zetten
Ik snap waarom... die platen, sowieso December, jaarlijstjes, kerst en de f*cking Sint kunnen aan mij voorbij gaan..... punt.quote:Op maandag 7 december 2009 14:31 schreef Briggy het volgende:
[..]
Die staat in de top3 van ergste kerstplaten ooit
Eens. Commerciële crap.quote:Op maandag 7 december 2009 14:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik snap waarom... die platen, sowieso December, jaarlijstjes, kerst en de f*cking Sint kunnen aan mij voorbij gaan..... punt.
Vanochtend lag ik nog in comaquote:Op maandag 7 december 2009 14:33 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
En dit is niet de 1ste kerstplaat die ze draaien vandaag. Alle klassiekers zijn vandaag al gepasseerd.
quote:Op maandag 7 december 2009 14:42 schreef -Hans- het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa toffe mix is dit van On My Way
quote:Op maandag 7 december 2009 14:42 schreef rubbereend het volgende:
Er is eigenlijk maar één goede kerstplaat
Wat kun je daarmee zien? Wie waarop heeft gestemd?quote:Op maandag 7 december 2009 14:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nice: http://top2009.radio2.nl/experience/
En dan natuurlijk uitgevoerd door Veenstra!Veenstra!quote:Op maandag 7 december 2009 14:42 schreef rubbereend het volgende:
Mijn 2 kerstplaten zijn:quote:Op maandag 7 december 2009 14:42 schreef rubbereend het volgende:
quote:
Met het EK vorig jaar toch?quote:Op maandag 7 december 2009 14:48 schreef borisz het volgende:
In welk programma werd die ook al weer gedraaid?
quote:Kick ass, @paul3fm draait Kids van MGMT nu op #3FM!
Ja.. De vraag iedere dag was altijd na studio sportzomer Hoe heet die plaat nuquote:
ff Twitteren.quote:Op maandag 7 december 2009 14:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/michielveenstra/status/6430920874
[..]
Prachtig hoe de Nos de muziek uitzoekt, net als Wir Sind Helden, of Sina met Wänn Nit Jetzt Wänn Däquote:Op maandag 7 december 2009 14:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja.. De vraag iedere dag was altijd na studio sportzomer Hoe heet die plaat nu. Net zoals waarom die ene keeper een helm op heeft
.
Zo knap is die hele Annemieke toch helemaal niet.quote:Op maandag 7 december 2009 15:01 schreef themauster het volgende:
Mijn vader is wel blij met Annemieke, want zij is leuk voor de beeldvulling![]()
Hij zei dat Giel wel werdt getemd door Gerard
hahaquote:Op maandag 7 december 2009 15:07 schreef wolfrolf het volgende:
Tissues in de aanslag en fappen op Annemieke
Dan mogen ze bij dat huis wel een extra glazenwasser paraat hebbenquote:Op maandag 7 december 2009 15:07 schreef wolfrolf het volgende:
Whehequote:Op maandag 7 december 2009 15:11 schreef wolfrolf het volgende:
eeeeeeeejjjj -Hans-
Ach ze heeft best goeie tieten, dus ik kan er mee leven
quote:Op maandag 7 december 2009 15:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan mogen ze bij dat huis wel een extra glazenwasser paraat hebben.
Ik zie potentie voor een inzamelingsactie: "spuiten voor duiten".quote:Op maandag 7 december 2009 15:07 schreef wolfrolf het volgende:
quote:Op maandag 7 december 2009 15:18 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Ik zie potentie voor een inzamelingsactie: "spuiten voor duiten".
Hahahaha.quote:Op maandag 7 december 2009 15:18 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Ik zie potentie voor een inzamelingsactie: "spuiten voor duiten".
Claudiaquote:Op maandag 7 december 2009 15:19 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hahahaha.
Maar dan mogen ze toch een andere vrouw er voor neer zetten.
Annemieke
quote:Op maandag 7 december 2009 15:01 schreef themauster het volgende:
Mijn vader is wel blij met Roosmarijn, want zij is leuk voor de beeldvulling![]()
quote:
Net zo blij.quote:Op maandag 7 december 2009 15:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Kristel heb je trouwens ook nog. Iets beter..
quote:Op maandag 7 december 2009 15:35 schreef Crientj het volgende:
Leraar die 3FM via beamer in de klas aanzet.
Even snel bekeken, maar wat een crap inderdaad. Ook niet een heel bijzonder stemgeluid.quote:Op maandag 7 december 2009 15:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Net zo blij.
Iemand in ongeveer elke tweet een uitroepteken gebruikt van blijheid kan ik haast niet serieus nemen... http://twitter.com/DJkristel
Whehequote:Op maandag 7 december 2009 15:34 schreef mutzenbacher het volgende:
dit is echt een nummer om je lul uit de broek te slingeren!
Daar is het toch altijd tijd voor?quote:Op maandag 7 december 2009 15:34 schreef mutzenbacher het volgende:
dit is echt een nummer om je lul uit de broek te slingeren!
Ze gaat iets doen voor SR. ik hoop de headlines maar ik heb een gevoel dat Domien dat gaat doenquote:Op maandag 7 december 2009 15:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Net zo blij.
Iemand in ongeveer elke tweet een uitroepteken gebruikt van blijheid kan ik haast niet serieus nemen... http://twitter.com/DJkristel
Volgend jaar Domien, Michiel en Corton in het GHquote:Op maandag 7 december 2009 15:36 schreef themauster het volgende:
[..]
Ze gaat iets doen voor SR. ik hoop de headlines maar ik heb een gevoel dat Domien dat gaat doen
Dan ook weer terug naar de Grote Markt in Breda gaarne.quote:Op maandag 7 december 2009 15:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgend jaar Domien, Michiel en Corton in het GH. Nu al zin in SR 2010
Het is dan inderdaad dan maar wennen dat zij niet meer de headlines doet.quote:Op maandag 7 december 2009 15:36 schreef themauster het volgende:
[..]
Ze gaat iets doen voor SR. ik hoop de headlines maar ik heb een gevoel dat Domien dat gaat doen
Sluit het niet uit!quote:Op maandag 7 december 2009 15:39 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan ook weer terug naar de Grote Markt in Breda gaarne.
quote:Op maandag 7 december 2009 15:34 schreef 3FMaster het volgende:
Paul die los gaat!
Dit is ook tevensch mijn SR indeling: Een laptop voor Fok! en een beelscherm voor fullscreen SR webcam![]()
Daar ben ik het helemaal mee eens!quote:Op maandag 7 december 2009 15:39 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan ook weer terug naar de Grote Markt in Breda gaarne.
Kiek 'um goan jong!quote:
Omdat Miss Mo-mo-montreal in het rond heeft geneukt in het 3FM-pand.quote:Op maandag 7 december 2009 15:41 schreef -Hans- het volgende:
Miss Montreal is ziek. Waarom dan in VREDESNAAM haar single draaien?!
Maastricht !quote:Op maandag 7 december 2009 15:42 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens!. Nog liever: Den Bosch
[..]
Kiek 'um goan jong!
quote:Op maandag 7 december 2009 15:43 schreef Zapper het volgende:
[..]
Omdat Miss Mo-mo-montreal in het rond heeft geneukt in het 3FM-pand.
Al zet ze een scheet op een cd. Meteen Megahit!quote:Op maandag 7 december 2009 15:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]. maaruh, het is wel een troetelkindje van 3FM. Niet te zuinig.
Komende week dus 3FM Megahitquote:Op maandag 7 december 2009 15:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Al zet ze een scheet op een cd. Meteen Megahit!
Mwah. Je moet houden van dr muziek.quote:Op maandag 7 december 2009 15:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan dat Sanne Hans-gedrocht eens stoppen met 'muziek' maken? Het liefst met onmiddellijke ingang. Ow, en dat alle reeds bestaande cd's worden verbrand en uit alle computers worden verwijderd.
Is nog niet vaak het geval geweestquote:Op maandag 7 december 2009 15:47 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Beter gezegd: Hij weet een antwoord niet
Lijkt Kane welquote:Op maandag 7 december 2009 15:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]. maaruh, het is idd wel een troetelkindje van 3FM. Niet te zuinig.
Thanks Roel, voor 1:31 minuut puur genotquote:
Yeahh!quote:Op maandag 7 december 2009 15:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is nog niet vaak het geval geweest
Steve wint. JAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
haha dat was wel even flink spannend zeg ! Ze was eigenlijk best wel goedquote:Op maandag 7 december 2009 15:54 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Yeahh!Was wel echt spannend zeg
Was blij dat ze Chicago niet wist
Inderdaad, ze was erg goed! Gaat vooral om de eer hè om die vijfde dag vol te maken, dus ben blij dat 't is geluktquote:Op maandag 7 december 2009 15:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
haha dat was wel even flink spannend zeg ! Ze was eigenlijk best wel goed. Toch weer mooi gewonnen!
Godverdomme, loop niet zo te janken man.quote:Op maandag 7 december 2009 15:57 schreef T3hTommay het volgende:
<Treur>
Fijn. Weer een evenement minder om naar uit te kijken aah et eind van het jaar. Bedankt voor de keus van Annemieke 'ik heb me wat gezopen dit weekend' Schollaardt, Wilbert en co.![]()
</Treur>
Staat mooi op je cv. Winnaar popduel 2009quote:Op maandag 7 december 2009 15:57 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Inderdaad, ze was erg goed! Gaat vooral om de eer hè om die vijfde dag vol te maken, dus ben blij dat 't is gelukt
Arno.quote:Op maandag 7 december 2009 16:09 schreef Extraordinaire het volgende:
Weet iemand nog waar ik op moet zoeken als ik meer wil vinden van die gozer die vorig jaar elke SR Headlines/update leuk maakte door telkens achter Annemieke te staan? Op een gegeven moment stonden er 30 mensen met zijn hoofd op een A4'tje achter haar!
Gelukkig inderdaad, al vond ik Coen vorige keer nog wel aardig. Sander vond ik niet zo'n succes in het GH, wanneer was dat... 4 jaar geleden ofzo?quote:Op maandag 7 december 2009 16:14 schreef -Hans- het volgende:
Godzijdank geen C & S in het GH.
Sander was echt een drama inderdaadquote:Op maandag 7 december 2009 16:17 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Gelukkig inderdaad, al vond ik Coen vorige keer nog wel aardig. Sander vond ik niet zo'n succes in het GH, wanneer was dat... 4 jaar geleden ofzo?
Hij werd volgens mij ook niet zovaak genoemd als bv Annemieke.quote:Op maandag 7 december 2009 16:29 schreef -Hans- het volgende:
Oh, dit is niet live. Veenstra rekende dus niet helemaal op het GH.
Betwijfel af en toe wel of het echt zo geheim is als de hele tijd werd voorgedaanquote:Op maandag 7 december 2009 16:30 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Hij werd volgens mij ook niet zovaak genoemd als bv Annemieke.
Uruzgan.FM is voor haar weer ff geleden... Ben idd ook benieuwd.quote:Op maandag 7 december 2009 16:32 schreef danidepani het volgende:
Annemiek was ineens helemaal in the picture met het Uruzgan FM gedoe, dus naar mijn idee niet heel verrassend! ben heel benieuwd hoe ze het doet, Giel en Gerard vind ik in ieder geval helemaal gezellig.
Er staat op 3FM.nl ook een reactie waarin hij/zij vraagt wie Annemieke is...quote:Op maandag 7 december 2009 16:32 schreef danidepani het volgende:
Annemiek was ineens helemaal in the picture met het Uruzgan FM gedoe, dus naar mijn idee niet heel verrassend! ben heel benieuwd hoe ze het doet, Giel en Gerard vind ik in ieder geval helemaal gezellig.
Timur, Claudia en Coenquote:Op maandag 7 december 2009 16:41 schreef TheZapster het volgende:
Werd dat vandaag bekend gemaaktWie zitten er in? Ik ben te lui om terug te lezen
Bart, serieus??? oef, daar moet ik toch niet aan denkenquote:Op maandag 7 december 2009 16:43 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Leuk![]()
Ik had eigenlijk op Bart gehoopt![]()
Zal eerlijk zeggen dat ik ook op een andere line-up in gedachten had.. Naja, als er maar veel geld wordt opgehaald en misschien is Annemieke wel erg leuk. Denk dat de combinatie Ekdom/Annemieke wel leuk isquote:Op maandag 7 december 2009 16:47 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Vind het niet zo geweldig dit jaar...
Stuk beter dan Timur, Bart is 1 brok gezelligheid.Die warme stem van Bartquote:Op maandag 7 december 2009 16:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bart, serieus??? oef, daar moet ik toch niet aan denken
Hahaquote:Op maandag 7 december 2009 16:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Stuk beter dan Timur, Bart is 1 brok gezelligheid.Die warme stem van Bart
Oja, Miranda idd ipv Coen !quote:Op maandag 7 december 2009 16:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Timur, Claudia en Miranda toch?
Bart in het huisquote:Op maandag 7 december 2009 16:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bart, serieus??? oef, daar moet ik toch niet aan denken
Oja, ook zo'n top item van zijn show.quote:Op maandag 7 december 2009 16:54 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Bart in het huis. Dan komt om de 5 minuten zijn pianofuck langs
Nee, het beste van zijn show is het 3FM booby trap team dat de platen inkort zodat er een stilte valtquote:Op maandag 7 december 2009 16:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja, ook zo'n top item van zijn show.
potentiele hit voor Gielquote:Op maandag 7 december 2009 16:58 schreef 3FMaster het volgende:Wolter kroes die 'zijn' hit opnieuw uitbrengt
![]()
. Ze mogen die gast droppen op Robbeneiland en dan nooit meer ophalen. Wát een irritant eikeltje is dat zeg.
gerard giel annemiekequote:Op maandag 7 december 2009 17:00 schreef TheZapster het volgende:
Maar nu weet ik nog steeds niet wie in het huis zitMoet ik verdomme nog gaan teruglezen ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |