C&Squote:Op maandag 7 december 2009 13:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)-in-glazen-huis.html
Ontzettend 'grappig' ook die C&S...
Inderdaad, politiek correct gedoe bij 3FMquote:Op maandag 7 december 2009 13:40 schreef Gizmo112 het volgende:
Als er geen vrouw ingezeten had was Veenstra er wel bij denk ik. Dan had je pas een feest gehad.
Emancipatie
Ik ben benieuwd... Eens kijken of ze na een paar dagen nog wat origineels weetquote:Op maandag 7 december 2009 13:44 schreef Krambo het volgende:
[..]
Inderdaad, politiek correct gedoe bij 3FM![]()
Paul, Michiel, Coen vind ik veel geschikter voor het glazen huis dan Annemieke (iig zijn ze bij het grote publiek veel bekender)
Aan de sfeer zal het niet gaan liggen inderdaad, beetje inhoud kan geen kwaad.quote:Op maandag 7 december 2009 13:44 schreef Bronson het volgende:
Ach, het is misschien niet de meest geweldige combinatie.. Maar toch heb ik enorm veel zin in SR09.
Het zal weer genieten worden. Dat typische sfeertje blijft toch altijd mooi, wie er ook in zitten..
Ze doet 't met de drummer van Moke.quote:Op maandag 7 december 2009 13:47 schreef cheese. het volgende:
MOKE!![]()
Wat had die nou over Annemiek en verkering?
Arme jongen moet hij toch een weekje droogstaan. al was het vriendinnetje van Giel toch vorig jaar ook het huis ingesmokkelt voor een wippiequote:Op maandag 7 december 2009 13:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze doet 't met de drummer van Moke.
Ze sluipt op zaterdagochtend stiekem het glazen huis uit om in de supermarkt 3 bodschappen in d'r mandje te leggen. Zondagochtend neemt ze plaats in de biechtstoel om te vertellen dat ze daar toch wel een beetje een katerig gevoel aan over heeft gehoudenquote:Op maandag 7 december 2009 13:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd... Eens kijken of ze na een paar dagen nog wat origineels weet.
quote:Krijg net een interview-aanvraag. Citaat: "De uitzending gaat over Marokko. Hoe trots ben jij nou op je Marokkaanse bloed?"
En dat alles op een semi-grappig toontjequote:Op maandag 7 december 2009 13:49 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ze sluipt op zaterdagochtend stiekem het glazen huis uit om in de supermarkt 3 bodschappen in d'r mandje te leggen. Zondagochtend neemt ze plaats in de biechtstoel om te vertellen dat ze daar toch wel een beetje een katerig gevoel aan over heeft gehouden
quote:Op maandag 7 december 2009 13:49 schreef Litton-Lane het volgende:
Groningen te ver
Gelukkig bestaat de NMO in september 2010 niet meer.quote:Op maandag 7 december 2009 13:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/rachidfinge/status/6429580812
[..]
Vanuit zuiden naar noorden ben je best nog even bezig 3-4 uurquote:Op maandag 7 december 2009 13:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
.
Hallo, we wonen in Nederland, je weet wel, dat piepkleine landje.
Niets is te ver hier.
klopt klopt. Maar Ik ben vorige week richting Utrecht geweest met het openbaar vervoer en dat was al een drama..quote:Op maandag 7 december 2009 13:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
.
Hallo, we wonen in Nederland, je weet wel, dat piepkleine landje.
Niets is te ver hier.
Nou, wat is dat nou?quote:Op maandag 7 december 2009 13:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vanuit zuiden naar noorden ben je best nog even bezig 3-4 uur
Opa Beelen is dan wel weerquote:Een groot Kerstdiner heeft ook dit jaar geen zin, want kleinzoon Giel gaat Het Glazen Huis weer in! Veel succes van je ouwe grootvader.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |