Soort van...quote:Op maandag 7 december 2009 14:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben je nu officieel werkeloos/ww-er ?
quote:Op maandag 7 december 2009 14:15 schreef JDude het volgende:
Nu de DJ's bekend zijn natuurlijk nog de vraag... wat wordt dé plaat van SR2009?
Giel zal er wel weer iets debiels doordrukken zoiets als in de stijl van Jordy van Loon.quote:Op maandag 7 december 2009 14:17 schreef RedGuy het volgende:
De SR09 song moet Vampire Weekend - Cousins worden, daar zit alels in. Inclusief leuke kerkklokjes op het eind.
quote:
Dan is Gerard er nog die houd dat wel tegenquote:Op maandag 7 december 2009 14:18 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Giel zal er wel weer iets debiels doordrukken zoiets als in de stijl van Jordy van Loon.
Dat is toch wel helemaal te gek natuurlijkquote:
ik heb wel zin in sjans mit zo'n lekkere spoanse mokkelquote:Op maandag 7 december 2009 14:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is toch wel helemaal te gek natuurlijk
Dat haal ik net niet. 4 uur wel.quote:Op maandag 7 december 2009 14:11 schreef Piles het volgende:
Ah, wedstrijdje reistijd? Van thuis naar Groningen: 4,5 uur![]()
Klassieker! Moet je kennen als je in Grunn woontquote:Op maandag 7 december 2009 14:23 schreef venomsnake het volgende:
[..]
ik heb wel zin in sjans mit zo'n lekkere spoanse mokkel
moar ik heb gain schien van kaans mit mien dikke witte pokkel
mien vraauw ligt as n tude-aai in de zunne te bakken
moar as ik het nou veur t zeggen had: kovvers pakken!
dat gejammer an mien kop van julio iglesias
nee geef mie moar pé & rinus en de hoornse plas
![]()
!
quote:Op maandag 7 december 2009 14:24 schreef 3FMaster het volgende:
Als we het over de Anthem gaan hebben:
Ritsie bie Ritsie Baa Ritsie boem!
gewoon ff de background in je adblock filter zettenquote:Op maandag 7 december 2009 14:23 schreef -Hans- het volgende:
3FM heeft ook een iets ander uiterlijk gekregen, http://www.3fm.nl/
Die staat in de top3 van ergste kerstplaten ooitquote:Op maandag 7 december 2009 14:30 schreef Litton-Lane het volgende:
OMG
Dit is echt verschrikkelijk @3fm....
En dit is niet de 1ste kerstplaat die ze draaien vandaagquote:Op maandag 7 december 2009 14:31 schreef Briggy het volgende:
[..]
Die staat in de top3 van ergste kerstplaten ooit
quote:Op maandag 7 december 2009 14:30 schreef mutzenbacher het volgende:
[..]
gewoon ff de background in je adblock filter zetten
Ik snap waarom... die platen, sowieso December, jaarlijstjes, kerst en de f*cking Sint kunnen aan mij voorbij gaan..... punt.quote:Op maandag 7 december 2009 14:31 schreef Briggy het volgende:
[..]
Die staat in de top3 van ergste kerstplaten ooit
Eens. Commerciële crap.quote:Op maandag 7 december 2009 14:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik snap waarom... die platen, sowieso December, jaarlijstjes, kerst en de f*cking Sint kunnen aan mij voorbij gaan..... punt.
Vanochtend lag ik nog in comaquote:Op maandag 7 december 2009 14:33 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
En dit is niet de 1ste kerstplaat die ze draaien vandaag. Alle klassiekers zijn vandaag al gepasseerd.
quote:Op maandag 7 december 2009 14:42 schreef -Hans- het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa toffe mix is dit van On My Way
quote:Op maandag 7 december 2009 14:42 schreef rubbereend het volgende:
Er is eigenlijk maar één goede kerstplaat
Wat kun je daarmee zien? Wie waarop heeft gestemd?quote:Op maandag 7 december 2009 14:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nice: http://top2009.radio2.nl/experience/
En dan natuurlijk uitgevoerd door Veenstra!Veenstra!quote:Op maandag 7 december 2009 14:42 schreef rubbereend het volgende:
Mijn 2 kerstplaten zijn:quote:Op maandag 7 december 2009 14:42 schreef rubbereend het volgende:
quote:
Met het EK vorig jaar toch?quote:Op maandag 7 december 2009 14:48 schreef borisz het volgende:
In welk programma werd die ook al weer gedraaid?
quote:Kick ass, @paul3fm draait Kids van MGMT nu op #3FM!
Ja.. De vraag iedere dag was altijd na studio sportzomer Hoe heet die plaat nuquote:
ff Twitteren.quote:Op maandag 7 december 2009 14:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/michielveenstra/status/6430920874
[..]
Prachtig hoe de Nos de muziek uitzoekt, net als Wir Sind Helden, of Sina met Wänn Nit Jetzt Wänn Däquote:Op maandag 7 december 2009 14:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja.. De vraag iedere dag was altijd na studio sportzomer Hoe heet die plaat nu. Net zoals waarom die ene keeper een helm op heeft
.
Zo knap is die hele Annemieke toch helemaal niet.quote:Op maandag 7 december 2009 15:01 schreef themauster het volgende:
Mijn vader is wel blij met Annemieke, want zij is leuk voor de beeldvulling![]()
Hij zei dat Giel wel werdt getemd door Gerard
hahaquote:Op maandag 7 december 2009 15:07 schreef wolfrolf het volgende:
Tissues in de aanslag en fappen op Annemieke
Dan mogen ze bij dat huis wel een extra glazenwasser paraat hebbenquote:Op maandag 7 december 2009 15:07 schreef wolfrolf het volgende:
Whehequote:Op maandag 7 december 2009 15:11 schreef wolfrolf het volgende:
eeeeeeeejjjj -Hans-
Ach ze heeft best goeie tieten, dus ik kan er mee leven
quote:Op maandag 7 december 2009 15:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan mogen ze bij dat huis wel een extra glazenwasser paraat hebben.
Ik zie potentie voor een inzamelingsactie: "spuiten voor duiten".quote:Op maandag 7 december 2009 15:07 schreef wolfrolf het volgende:
quote:Op maandag 7 december 2009 15:18 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Ik zie potentie voor een inzamelingsactie: "spuiten voor duiten".
Hahahaha.quote:Op maandag 7 december 2009 15:18 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Ik zie potentie voor een inzamelingsactie: "spuiten voor duiten".
Claudiaquote:Op maandag 7 december 2009 15:19 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hahahaha.
Maar dan mogen ze toch een andere vrouw er voor neer zetten.
Annemieke
quote:Op maandag 7 december 2009 15:01 schreef themauster het volgende:
Mijn vader is wel blij met Roosmarijn, want zij is leuk voor de beeldvulling![]()
quote:
Net zo blij.quote:Op maandag 7 december 2009 15:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Kristel heb je trouwens ook nog. Iets beter..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |