quote:Op maandag 7 december 2009 14:24 schreef 3FMaster het volgende:
Als we het over de Anthem gaan hebben:
Ritsie bie Ritsie Baa Ritsie boem!
gewoon ff de background in je adblock filter zettenquote:Op maandag 7 december 2009 14:23 schreef -Hans- het volgende:
3FM heeft ook een iets ander uiterlijk gekregen, http://www.3fm.nl/
Die staat in de top3 van ergste kerstplaten ooitquote:Op maandag 7 december 2009 14:30 schreef Litton-Lane het volgende:
OMG
Dit is echt verschrikkelijk @3fm....
En dit is niet de 1ste kerstplaat die ze draaien vandaagquote:Op maandag 7 december 2009 14:31 schreef Briggy het volgende:
[..]
Die staat in de top3 van ergste kerstplaten ooit
quote:Op maandag 7 december 2009 14:30 schreef mutzenbacher het volgende:
[..]
gewoon ff de background in je adblock filter zetten
Ik snap waarom... die platen, sowieso December, jaarlijstjes, kerst en de f*cking Sint kunnen aan mij voorbij gaan..... punt.quote:Op maandag 7 december 2009 14:31 schreef Briggy het volgende:
[..]
Die staat in de top3 van ergste kerstplaten ooit
Eens. Commerciële crap.quote:Op maandag 7 december 2009 14:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik snap waarom... die platen, sowieso December, jaarlijstjes, kerst en de f*cking Sint kunnen aan mij voorbij gaan..... punt.
Vanochtend lag ik nog in comaquote:Op maandag 7 december 2009 14:33 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
En dit is niet de 1ste kerstplaat die ze draaien vandaag. Alle klassiekers zijn vandaag al gepasseerd.
quote:Op maandag 7 december 2009 14:42 schreef -Hans- het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa toffe mix is dit van On My Way
quote:Op maandag 7 december 2009 14:42 schreef rubbereend het volgende:
Er is eigenlijk maar één goede kerstplaat
Wat kun je daarmee zien? Wie waarop heeft gestemd?quote:Op maandag 7 december 2009 14:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nice: http://top2009.radio2.nl/experience/
En dan natuurlijk uitgevoerd door Veenstra!Veenstra!quote:Op maandag 7 december 2009 14:42 schreef rubbereend het volgende:
Er is eigenlijk maar één goede kerstplaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |