Omdat niemand het volhoudt om zes dagen naar Giel te kijken/luisteren en/of enig idee heeft wie Annemiek is.quote:Op maandag 7 december 2009 13:23 schreef Kinga het volgende:
lol, waarom is de meerderheid pissig hier?
Omdat Giel een zelfingenomen zak is die al jaren hetzelfde doet, ongelooflijk asociaal is en daarnaast ook nog eens enorm oncollegiaal.quote:Op maandag 7 december 2009 13:23 schreef Kinga het volgende:
lol, waarom is de meerderheid pissig hier?
Omdat de meesten Giel toch graag zien?quote:Op maandag 7 december 2009 13:26 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Annemieke is nog wel te doen, maar waarom weer die Giel
Omdat giel het boegbeeld is van 3FMquote:Op maandag 7 december 2009 13:26 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Annemieke is nog wel te doen, maar waarom weer die Giel
Coen en Paul waren oke, Giel saboteerde alleen voor de restquote:Op maandag 7 december 2009 13:25 schreef cheese. het volgende:
Mensen, kom op!
Vorig jaar was ook redelijk geslaagd, vind ik toch. En dat was met Giel, en Coen, van de veel gehate show.
Paul vonden jullie toen wel leuk.
We maken er toch gewoon wat van!![]()
Boegbeeld laat me niet lachenquote:Op maandag 7 december 2009 13:26 schreef CamelNLD het volgende:
[..]
Omdat giel het boegbeeld is van 3FM
Idd tijdens het half uurtje hakkeeeeh!quote:Op maandag 7 december 2009 13:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Coen en Paul waren oke, Giel saboteerde alleen voor de rest
Whahahahaquote:Op maandag 7 december 2009 13:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Giel is hufter , Annemieke saaie doos
Idd, kan me nog een half uurtje hakkuh van Paul herinneren...quote:Op maandag 7 december 2009 13:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Coen en Paul waren oke, Giel saboteerde alleen voor de rest
Moet je ook vooral niet doen.quote:Op maandag 7 december 2009 13:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Boegbeeld laat me niet lachen
En juist dat maakt hem niet te pruimen. In zo'n huis moet je juist geen enorme egotripper zijn en dat is hij constant wel.quote:Op maandag 7 december 2009 13:28 schreef Krambo het volgende:
Ah kom op mensen, ik ben ook niet de grootste Giel fan, maar in het glazen huis is hij best te pruimen (op wat egotripmomentjes na)
Nouja wel soort van gezicht van 3fmquote:Op maandag 7 december 2009 13:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Voor ons niet, maar veel mensen hebben toch het beeld van Giel in hun kop, als ik met hen over 3FM praat.quote:Op maandag 7 december 2009 13:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk Roosmarijnquote:Op maandag 7 december 2009 13:29 schreef 3FMaster het volgende:
Veenstra zal wel meegaan met de Coca Cola truck, maar wie gaat dan de SR journaals presenteren?
Sander volgens mij.quote:Op maandag 7 december 2009 13:29 schreef 3FMaster het volgende:
Veenstra zal wel meegaan met de Coca Cola truck, maar wie gaat dan de SR journaals presenteren?
Ik begrijp het ook weer wel, we verheugen ons hier al sinds maart ofzo op.quote:Op maandag 7 december 2009 13:28 schreef RedGuy het volgende:
Hahaha sommige reacties.
Je kan ook niet luisteren.
Nou, hier misschien niet. Maar in de rest van het land is hij nog altijd flink populair, volgens mij.quote:Op maandag 7 december 2009 13:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
Gelukkig mag die pas met Kerst weer postenquote:Op maandag 7 december 2009 13:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
namens paul : GIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL
Yup, hoe erg we 'm hier ook moeten uitkotsen.quote:Op maandag 7 december 2009 13:29 schreef broer het volgende:
[..]
Nou, hier misschien niet. Maar in de rest van het land is hij nog altijd flink populair, volgens mij.
Wat ik zeg.quote:Op maandag 7 december 2009 13:29 schreef broer het volgende:
[..]
Nou, hier misschien niet. Maar in de rest van het land is hij nog altijd flink populair, volgens mij.
En het geneuzel over katers. Alsof Nederland niks anders doet.quote:Op maandag 7 december 2009 13:29 schreef mutzenbacher het volgende:
Giel is een goede radiomaker, maar Annemieke... haar prg zet ik meestal af, dat supermarktspelletje en de biecht vind ik echt nergens over gaan.
quote:michielveenstra
Helaas, dit jaar geen Glazen Huis voor mij, maar dat betekent wel dat ik weer met de Surprisetruck door het land mag! #SR09
Timur's "Timur Open Radio" met oa Flirt je stijf vind ik erger dan van Annemiekequote:Op maandag 7 december 2009 13:29 schreef mutzenbacher het volgende:
Giel is een goede radiomaker, maar Annemieke... haar prg zet ik meestal af, dat supermarktspelletje en de biecht vind ik echt nergens over gaan.
quote:Op maandag 7 december 2009 13:29 schreef RedGuy het volgende:
Tuurlijk is Giel wel het boegbeeld van de zender.
Populaire ochtendshow, geliefd bij het volk en de BN'ers, regelmatig op TV.
En een goede DJ.
Al jaaaaren hetzelfde kunstje.quote:Op maandag 7 december 2009 13:29 schreef RedGuy het volgende:
Tuurlijk is Giel wel het boegbeeld van de zender.
Populaire ochtendshow, geliefd bij het volk en de BN'ers, regelmatig op TV.
En een goede DJ.
oh nee tochquote:Op maandag 7 december 2009 13:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
Denk Roosmarijn
uitkotsen kunnen we dus nog vaak gaan doen.quote:Op maandag 7 december 2009 13:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, hoe erg we 'm hier ook moeten uitkotsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |