abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75365891
quote:
VVD-raadslid vecht met Marokkaanse meisjes
AMSTERDAM - Het Amstelveense VVD-raadslid Herbert Raat is in de metro aangevlogen door drie Marokkaanse meisjes. "Onvoorstelbaar, ik kan er niet bij", schrijft hij op zijn weblog.

Het raadslid was donderdag na zijn werk nog even naar de Amsterdamse Bijenkorf gegaan voor de laatste sinterklaasinkopen. Op de weg terug in de metro naar Amstelveen wordt een oudere man uitgescholden en aangevallen door enkele meisjes van een jaar of 16.

"De man springt op en probeert haar van hem af te houden. De dikste van stel begint te schreeuwen dat ze Marokkanen zijn en 'schijt hebben aan dit land'", schrijft de VVD'er op zijn blog. Als hij er iets van zegt, krijgt Raat ook de wind van voren. "Meteen staat één van hen voor mijn neus en begint te duwen, ik spring op en sta in oogwenk te vechten met 2 van hen. Nu eruit schreeuw ik en de deuren gaan open, klodders spuug vliegen door de lucht, een jongen voor in de coupe komt aangevlogen om te helpen. De deuren van de metro gaan dicht en het trio trapt nog tegen de metro. Onvoorstelbaar, ik kan er niet bij dat ik nog eens sta te matten in de metro met drie meisjes", schrijft de politicus.
Bron: Telegraaf.nl

Triest, maar helaas is het de dagelijkse praktijk in de grote steden, dat keurige mensen worden belaagd, mishandeld, geprovoceerd en zonder reden worden uitgescholden door dit soort tuig.
Meestal komt het niet eens in de media.
quote:
De dikste van stel begint te schreeuwen dat ze Marokkanen zijn en 'schijt hebben aan dit land'. Vervolgens komt een ander meisje dat achter me zit naar hen toe en vraagt om te houden.
Samen opstaan:
'Waar slaat dit op, ik ben ook Marokkaanse maar wat jullie doen kan niet', zegt ze tegen het trio. Alle agressie is nu op haar gericht en ik vraag het trio om te gaan zitten en normaal te toen. Meteen staat één van hen voor mijn neus en begint te duwen, ik spring op en sta in oogwenk te vechten met 2 van hen. Nu eruit schreeuw ik en de deuren gaan open, klodders spuug vliegen door de lucht, een jongen voor in de coupe komt aangevlogen om te helpen. De deuren van de metro gaan dicht en het trio trapt nog tegen de metro. Onvoorstelbaar, ik kan er niet bij dat ik nog eens sta te matten in de metro met drie meisjes. De oudere man geeft me een knikje om te bedanken. Met het meisje dat ingreep praat ik na tot we bij onze eindbestemming komen over de onvoorstelbare agressie en dat redelijke woorden niet helpen. Als het drie jongens waren geweest dan was het waarschijnlijk slechter voor me afgelopen. Hoe het ook is, toezicht en camera's zijn allemaal prachtig. Maar alleen als we in Amstelveen samen opstaan en agressief gedrag tegen mensen niet pikken dan hoeven we ons niet te verschuilen achter een krant.
http://herbertraat.web-log.nl/

[ Bericht 1% gewijzigd door Frutsel op 08-12-2009 10:31:06 (bron toegevoegd - generalisering weggehaald) ]
pi_75366067
Het meest trieste aan de negatieve beeldvorming rondom Marokkanen in Nederland is toch wel dat ze die beeldvorming ZELF veroorzaken, in de hand werken en hun 'goede naam' hoog houden.
  maandag 7 december 2009 @ 12:11:22 #3
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_75366090
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:05 schreef Sphere het volgende:
Wat zeg je nu?! Belachelijk! Ik vind dat elke woordenwisseling eventueel met spugen in de krant moet komen! Linkse media !
pi_75366115
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:10 schreef isogram het volgende:
Het meest trieste aan de negatieve beeldvorming rondom Marokkanen in Nederland is toch wel dat ze die beeldvorming ZELF veroorzaken, in de hand werken en hun 'goede naam' hoog houden.
Doh!
pi_75366150
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:11 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

Wat zeg je nu?! Belachelijk! Ik vind dat elke woordenwisseling eventueel met spugen in de krant moet komen! Linkse media !
Ik heb het over mishandeling, openlijk geweld etc.
pi_75366226
quote:

Yup, daar valt weinig tegenin te brengen. Je kan het aan de gezichten al zien. We weten over welke categorie Mocro's we het hebben en wat me daarbij opvalt is dat je ze eigenlijk nooit ziet lachen of oprecht blij ziet zijn. Altijd zo'n quasi stoere/boze blik.
  maandag 7 december 2009 @ 12:16:02 #7
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_75366244
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:13 schreef Sphere het volgende:

[..]

Ik heb het over mishandeling, openlijk geweld etc.
Ja, zoals in dit artikel toch? Dergelijke voorvallen horen eigenlijk allemaal in de krant te komen, toch?
  maandag 7 december 2009 @ 12:16:22 #8
267258 Ghaazi
Ille qui nos omnes servabit
pi_75366256
Dat gelieg en gedraai kunnen de VVD'ers best goed. Zie de oplichterspraktijken van Zalm. Misschien moeten we het hele verhaal wel met een korreltje zout nemen?
What lies in the shadow of the statue?
  maandag 7 december 2009 @ 12:16:32 #9
3542 Gia
User under construction
pi_75366263
quote:

Ik heb zo'n gevoel dat we steeds vaker dit soort berichten gaan lezen. Helaas.
  maandag 7 december 2009 @ 12:20:41 #10
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_75366408
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:16 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik heb zo'n gevoel dat we steeds vaker dit soort berichten gaan lezen. Helaas.
Dat kan, vooral als we wat meer lokale krantjes gaan lezen. Die hebben wat meer ruimte voor berichtjes over ruzietjes op straat.
pi_75366418
Het is toevallig dat het mocro's zijn. Het zijn die rond trekkende lui die het altijd voor de rest verpesten. Niemand mag iets zeggen over een Islamitische integratie stop! Het zijn incidenten. Ogen dicht en doorlopen.
pi_75366518
Natuurlijk zijn deze drie meisjes compleet van de pot gerukt. Maar laten we eerlijk wezen: als men hierover gaat schrijven dan kunnen we elke week de kranten volschrijven over vechtpartijtjes in de kroeg.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_75366530
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:16 schreef Ghaazi het volgende:
Dat gelieg en gedraai kunnen de VVD'ers best goed. Zie de oplichterspraktijken van Zalm. Misschien moeten we het hele verhaal wel met een korreltje zout nemen?

Ik zou het graag doen, maar teveel van deze verhalen doen de ronde om dit met een korrel zout te nemen.
pi_75366664
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:23 schreef KoosVogels het volgende:
Natuurlijk zijn deze drie meisjes compleet van de pot gerukt. Maar laten we eerlijk wezen: als men hierover gaat schrijven dan kunnen we elke week de kranten volschrijven over vechtpartijtjes in de kroeg.
Twee dronken mannen die elkaar de hersens inslaan is minder nieuwswaardig dan een politicus die door puber meisjes met anti-Nederlandse gedachten wordt aangevallen.
pi_75366777
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:26 schreef haggardmerle het volgende:

[..]

Twee dronken mannen die elkaar de hersens inslaan is minder nieuwswaardig dan een politicus die door puber meisjes met anti-Nederlandse gedachten wordt aangevallen.
Waarom? Omdat het een politicus is?
pi_75366923
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:23 schreef KoosVogels het volgende:
Dat Hero Brinkman amok maakte in Nieuwspoort kwam toch ook gewoon in de krant?
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_75366953
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:34 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Dat Hero Brinkman amok maakte in Nieuwspoort kwam toch ook gewoon in de krant?
Omdat hij de agressor was.
pi_75366967
laat het grote downplayen maar beginnen.
pi_75367036
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Omdat hij de agressor was.
En wat is dan precies het verschil waar je nu zo'n bezwaar tegen hebt?
pi_75367064
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:37 schreef damian5700 het volgende:

[..]

En wat is dan precies het verschil waar je nu zo'n bezwaar tegen hebt?
Ik zeg toch ook dat het niet door de beugel kan, vind het alleen wat overdreven om er een verhaal aan te wijden.
pi_75367099
VVD-ers
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_75367219
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:16 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

Ja, zoals in dit artikel toch? Dergelijke voorvallen horen eigenlijk allemaal in de krant te komen, toch?
Dat hoor je mij niet zeggen. Ik zeg alleen dat het dagelijkse praktijk is maar vaak het nieuws niet haalt, juist omdat het dagelijkse praktijk is.

Neemt niet weg dat het absurd is dat dit soort dingen gebeuren. Of vind jij van niet?
  maandag 7 december 2009 @ 12:44:21 #23
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_75367262
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:38 schreef KoosVogels het volgende:
Ik zeg toch ook dat het niet door de beugel kan, vind het alleen wat overdreven om er een verhaal aan te wijden.
* Actualiteit: breng nieuws dat op de een of andere manier relevant kan zijn voor de journalist en zijn publiek. (Check)
* Belangrijkheid: zorg voor een onderwerp dat vele mensen interesseert, ofwel sterk is voor een bepaalde niche (Check)
* Afwijkend: alles wat afwijkt van het dagdagelijkse, kan boeien (Uncheck)
* Belangstelling: snij een thema aan dat veel lezers kan aanbelangen of waarmee ze te kampen hebben (Check)
* Autoriteit: engageer een deskundige of hooggeplaatste 3th party endorsor in je verhaal (halfcheck)

3,5 punten in de ABABA-formule = nieuwswaarde!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_75367316
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dit is geen antwoord op mijn vraag.
pi_75367434
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:44 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

* Actualiteit: breng nieuws dat op de een of andere manier relevant kan zijn voor de journalist en zijn publiek. (Check)
* Belangrijkheid: zorg voor een onderwerp dat vele mensen interesseert, ofwel sterk is voor een bepaalde niche (Check)
* Afwijkend: alles wat afwijkt van het dagdagelijkse, kan boeien (Uncheck)
* Belangstelling: snij een thema aan dat veel lezers kan aanbelangen of waarmee ze te kampen hebben (Check)
* Autoriteit: engageer een deskundige of hooggeplaatste 3th party endorsor in je verhaal (halfcheck)

3,5 punten in de ABABA-formule = nieuwswaarde!

Als het raadslid nou in elkaar was gerost, oke. Maar hij is uitgescholden en kreeg een veeg tegen zn neus. Nou poeh poeh

Overigens heb je wel gelijk dat het nieuwswaardig is. Maar vind het een beetje jammer dat mensen direct roepen: 'Zie je wel, die kut-Marokkanen zorgen voor niets anders dan ellende'!
  maandag 7 december 2009 @ 12:50:19 #26
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_75367455
Wat zeurt ie nou?

Dat Nederland geen applepie is? Tering ouwe.... Ben je d'r achter? Welkom in de wereld anno 2009 vriend
Intelligent, but fucked up.
pi_75367584
Marokkanen hebben een naam hoog te houden, en daar zijn ze érg goed mee bezig!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 7 december 2009 @ 12:56:08 #28
116015 SicSicSics
pi_75367665
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:49 schreef KoosVogels het volgende:

Als het raadslid nou in elkaar was gerost, oke. Maar hij is uitgescholden en kreeg een veeg tegen zn neus. Nou poeh poeh

We hebben het hier wel over de Telegraaf he!?!
quote:
Overigens heb je wel gelijk dat het nieuwswaardig is. Maar vind het een beetje jammer dat mensen direct roepen: 'Zie je wel, die kut-Marokkanen zorgen voor niets anders dan ellende'!
Die 'conclusie' is inderdaad heel erg jammer en gaat helemaal nergens over.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 7 december 2009 @ 12:56:11 #29
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_75367668
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:43 schreef Sphere het volgende:
Neemt niet weg dat het absurd is dat dit soort dingen gebeuren. Of vind jij van niet?
Geen idee waar de oorspronkelijke ruzie over ging natuurlijk, maar het is vrij onbeschoft je zo te laten gaan. Of het absurd is dat mensen in het openbaar ruzie hebben? Tja... Ruzies gaan over het algemeen over kleine dingetjes, maar ik denk dat iedereen wel eens heeft ervaren hoe die op het moment zelf vaak erg belangrijk lijken.

Wat ik vooral vreemd vind aan dit artikel is dat er zo de nadruk wordt gelegd op het gedrag van deelnemers aan een ruzie, en dan nog eens eenzijdig. Mensen misdragen zich inderdaad wanneer zij ruzieën - zo ook deze meisjes - maar om dit gedrag nou zonder context tot in detail in een landelijk dagblad te becommentariëren... Dat vind ik nogal vreemd. Vooral wanneer niet slechts het gedrag wordt besproken, maar vooral ook de nationaliteit wordt benadrukt.
pi_75367772
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:56 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

We hebben het hier wel over de Telegraaf he!?!
Je hebt gelijk. De krant van achterlijk Nederland.
quote:
Die 'conclusie' is inderdaad heel erg jammer en gaat helemaal nergens over.
Precies wat ik ook dacht.
pi_75367831
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:56 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

Geen idee waar de oorspronkelijke ruzie over ging natuurlijk, maar het is vrij onbeschoft je zo te laten gaan. Of het absurd is dat mensen in het openbaar ruzie hebben? Tja... Ruzies gaan over het algemeen over kleine dingetjes, maar ik denk dat iedereen wel eens heeft ervaren hoe die op het moment zelf vaak erg belangrijk lijken.

Wat ik vooral vreemd vind aan dit artikel is dat er zo de nadruk wordt gelegd op het gedrag van deelnemers aan een ruzie, en dan nog eens eenzijdig. Mensen misdragen zich inderdaad wanneer zij ruzieën - zo ook deze meisjes - maar om dit gedrag nou zonder context tot in detail in een landelijk dagblad te becommentariëren... Dat vind ik nogal vreemd. Vooral wanneer niet slechts het gedrag wordt besproken, maar vooral ook de nationaliteit wordt benadrukt.
Ruzie is tussen 2 mensen, dat de spanning zo hoog oploopt dat ze ruzie hebben. Nu begonnen gewoon 3 behaarde sletten een nette man te belagen. Da's geen ruzie.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 7 december 2009 @ 13:02:13 #32
116015 SicSicSics
pi_75367882
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:00 schreef bijdehand het volgende:
Ruzie is tussen 2 mensen, dat de spanning zo hoog oploopt dat ze ruzie hebben. Nu begonnen gewoon 3 behaarde sletten een nette man te belagen. Da's geen ruzie.
Aannames... Aannames... Misschien waren het wel helemaal geen sletten!
Fine, fuck you then!
  maandag 7 december 2009 @ 13:03:23 #33
267258 Ghaazi
Ille qui nos omnes servabit
pi_75367921
Hoezo aannames? Misschien zit bijdehand wel stiekem met zijn neus in Maroc-pussies.
What lies in the shadow of the statue?
pi_75367974
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:03 schreef Ghaazi het volgende:
Hoezo aannames? Misschien zit bijdehand wel stiekem met zijn neus in Maroc-pussies.
blijdschap? wtf heb jij het over

snel editten he
  maandag 7 december 2009 @ 13:04:52 #35
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_75367976
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:00 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nu begonnen gewoon 3 behaarde sletten een nette man te belagen. Da's geen ruzie.
Dat verzin je er zelf even bij. Niet gek naar aanleiding van zo'n stukje natuurlijk, maar dat laat alleen maar zien waarom het zo'n slecht artikel is.
pi_75367982
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:02 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Aannames... Aannames... Misschien waren het wel helemaal geen sletten!
sorry ik ben weer bevooroordeeld
  maandag 7 december 2009 @ 13:05:09 #37
116015 SicSicSics
pi_75367984
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:03 schreef Ghaazi het volgende:
Dat is nou precies wat er altijd misgaat.

Dat zijn Marokkaanse vriendin een slet is, wil het nog niet zeggen dat alle Marokkaanse meisjes sletten zijn!
Fine, fuck you then!
pi_75368030
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:05 schreef bijdehand het volgende:

[..]

sorry ik ben weer bevooroordeeld
Misschien was die oude man wel een smeerlap
pi_75368049
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:05 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat is nou precies wat er altijd misgaat.

Dat zijn Marokkaanse vriendin een slet is, wil het nog niet zeggen dat alle Marokkaanse meisjes sletten zijn!
Ik moet gewoon geld betalen aan haar loverboy hoor.
  maandag 7 december 2009 @ 13:07:21 #40
116015 SicSicSics
pi_75368070
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:06 schreef KoosVogels het volgende:
Misschien was die oude man wel een smeerlap
Dan had er moeten staan:
VVD'er redt oude smeerpijp van heldhaftige Nederlandse meisjes.
Fine, fuck you then!
  maandag 7 december 2009 @ 13:08:03 #41
116015 SicSicSics
pi_75368108
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:06 schreef bijdehand het volgende:
Ik moet gewoon geld betalen aan haar loverboy hoor.
Dat is naast het punt!
Fine, fuck you then!
pi_75368217
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:08 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat is naast het punt!
pi_75368221
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:07 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dan had er moeten staan:
VVD'er redt oude smeerpijp van heldhaftige Nederlandse meisjes.
VVD'er krijgt klappen wegens onzedelijk gedrag
pi_75368242
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

VVD'er krijgt klappen wegens onzedelijk gedrag
Ouwe smeerlap krijg klappen van lappen smeer
  maandag 7 december 2009 @ 13:41:58 #45
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_75369472
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:26 schreef haggardmerle het volgende:

[..]

Ja dat is het. Wat moet je nu met twee dronken gasten die niet bij zinnen zijn. Maar 16 jarige meisjes die gaan lopen spugen zonder dat er een werkelijke aanleiding (is er overigens nooit) voor was anders dan de haat tegen het land dat ze zo gastvrij ontvangen heeft, dat is opmerkelijk nieuws. Ik zou zeggen bevalt het hier niet, ga dan lekker naar oma in het rifgebergte

[ Bericht 3% gewijzigd door paddy op 07-12-2009 17:43:48 ]
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_75369475
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:35 schreef Scorpie het volgende:
laat het grote downplayen maar beginnen.
Nog maar een keer.
  maandag 7 december 2009 @ 13:43:01 #47
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_75369515
Telegraaf

Die hele minister bestaat waarschijnlijk niet eens als het in de telegraaf staat.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_75370689
quote:

[..]
Of het absurd is dat mensen in het openbaar ruzie hebben? Tja... Ruzies gaan over het algemeen over kleine dingetjes, maar ik denk dat iedereen wel eens heeft ervaren hoe die op het moment zelf vaak erg belangrijk lijken.
Nee, of het absurd is je zo te gedragen als je ruzie hebt. Tuurlijk heeft bijna iedereen weleens ruzie of mot. Ik ga dan echter iemand niet iemand bespugen, of fysiek te lijf. Of heb jij andere normen?
pi_75370748
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:43 schreef SpecialK het volgende:
Telegraaf

Die hele minister bestaat waarschijnlijk niet eens als het in de telegraaf staat.
Dat heb je mooi goed, het gaat namelijk om een raadslid
pi_75370750
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:43 schreef SpecialK het volgende:
Telegraaf

Minister? Als je het artikel had gelezen had je bovenstaande niet geplaatst.
pi_75370760
Een kwestie van selectief quoten door de Telegraaf, die ook niet de moeite neemt een linkje te geven naar de weblog van Raat.
Daar is de strekking van zijn stukje toch net even anders.

Een ander Marokkaans meisje komt hem helpen, en nog een jongen, en samen werken ze ze deur uit.
quote:
De dikste van stel begint te schreeuwen dat ze Marokkanen zijn en 'schijt hebben aan dit land'. Vervolgens komt een ander meisje dat achter me zit naar hen toe en vraagt om te houden.
Samen opstaan:

'Waar slaat dit op, ik ben ook Marokkaanse maar wat jullie doen kan niet', zegt ze tegen het trio. Alle agressie is nu op haar gericht en ik vraag het trio om te gaan zitten en normaal te toen. Meteen staat één van hen voor mijn neus en begint te duwen, ik spring op en sta in oogwenk te vechten met 2 van hen. Nu eruit schreeuw ik en de deuren gaan open, klodders spuug vliegen door de lucht, een jongen voor in de coupe komt aangevlogen om te helpen. De deuren van de metro gaan dicht en het trio trapt nog tegen de metro. Onvoorstelbaar, ik kan er niet bij dat ik nog eens sta te matten in de metro met drie meisjes. De oudere man geeft me een knikje om te bedanken. Met het meisje dat ingreep praat ik na tot we bij onze eindbestemming komen over de onvoorstelbare agressie en dat redelijke woorden niet helpen. Als het drie jongens waren geweest dan was het waarschijnlijk slechter voor me afgelopen. Hoe het ook is, toezicht en camera's zijn allemaal prachtig. Maar alleen als we in Amstelveen samen opstaan en aggressief gedrag tegen mensen niet pikken dan hoeven we ons niet te verschuilen achter een krant.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  maandag 7 december 2009 @ 14:16:48 #52
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_75370934
quote:
Op maandag 7 december 2009 14:10 schreef Sphere het volgende:
Of heb jij andere normen?
Waarom sluit je steeds af met dit soort suggestieve vragen?
pi_75371139
*knip*

[ Bericht 98% gewijzigd door Frutsel op 08-12-2009 10:40:48 (hoi) ]
Matteus met een nieuw accountje...
pi_75371728
Spugen, schoppen, slaan en schelden? Dit is nog vrij keurig gedrag voor Marokkanen.
  maandag 7 december 2009 @ 14:37:29 #55
116015 SicSicSics
pi_75371811
quote:
Op maandag 7 december 2009 14:12 schreef OllieA het volgende:
Een kwestie van selectief quoten door de Telegraaf, die ook niet de moeite neemt een linkje te geven naar de weblog van Raat.

Een ander Marokkaans meisje komt hem helpen, en nog een jongen, en samen werken ze ze deur uit.
[..]

Met zulke nuances is het chargeren natuurlijk niet meer mogelijk... Dat soort achtergrond informatie is dan ook niet gewenst!

* SicSicSics stopt zijn vingers in zijn oren en roept: Kuthoeren! Alle Marokkaanse vrouwen zijn KUTHOEREN!

Fine, fuck you then!
pi_75371827
quote:
Op maandag 7 december 2009 14:21 schreef Drukwerk het volgende:

[..]

Het duurt niet lang meer voor je "goede" Marokkanen met een vergrootglas moet zoeken.
Dat is het niet hoor. Het is meer dat de kwaadaardige Marokkaan/Antilliaan/Zeeuw zichzelf onder het vergrootglas plaatst.
pi_75372313
quote:

[..]

Vooral wanneer niet slechts het gedrag wordt besproken, maar vooral ook de nationaliteit wordt benadrukt.
Het is dat ze riepen 'wij zijn marrokanen en hebben schijt aan dit land.'
De schatjes hebben zich dus discriminerend en mogelijk racistisch uitgelaten.
Verder schijnen marrokanen zoiets nogal vaak te doen. Sinds een tijdje mag dat ook gewoon gezegd worden in de media, meen ik te hebben begrepen.
pi_75372409
quote:
Vooral wanneer niet slechts het gedrag wordt besproken, maar vooral ook de nationaliteit wordt benadrukt.
Tja, daar zorgden die meisjes zelf wel voor he? Dat valt de krant/het artikel niet kwalijk te nemen.
Matteus met een nieuw accountje...
pi_75372500
quote:
Op maandag 7 december 2009 14:12 schreef OllieA het volgende:

[..]

Oeps, dat plaatst mijn vorige stukje in een iets ander licht.. Wat een ontzettend slechte journalistiek dan
pi_75376557
quote:
Op maandag 7 december 2009 14:53 schreef Drukwerk het volgende:

[..]

Tja, daar zorgden die meisjes zelf wel voor he? Dat valt de krant/het artikel niet kwalijk te nemen.
Idd.
quote:
De dikste van stel begint te schreeuwen dat ze Marokkanen zijn en 'schijt hebben aan dit land
ze benadrukken het zelf.
pi_75377476
quote:

[..]

Pssst downplayen.
  maandag 7 december 2009 @ 16:55:46 #62
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_75377545
quote:

[..]

Die meisjes zijn schuldig aan hun eigen wangedrag. Niet aan het wangedrag van de telegraaf.
  Moderator maandag 7 december 2009 @ 17:17:31 #63
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_75378317
ik geloof het niet echt

waarom staat die bolle er bij te brullen wat nationaliteit ze hadden, wilden ze meneer Raat daten ofzo? strax krijg je er als je overvallen word ook een visitekaartje bij 'teveel geld op zak? last van je rug? bel mehmet en er komt 24/7 iemand uw last verlichten ... we hebben bijna 100% dekking maar in de buurt van politiebolwerken kan het iets langer duren'

dat daten zou niet meer dan logisch zijn trouwens, zo'n daadkrachte man daar wil je best mee gezien worden ... je zou er toch tenminste op stemmen

geen aangifte gedaan zeker
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_75378571
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:20 schreef haggardmerle het volgende:
Het is toevallig dat het mocro's zijn. Het zijn die rond trekkende lui die het altijd voor de rest verpesten. Niemand mag iets zeggen over een Islamitische integratie stop! Het zijn incidenten. Ogen dicht en doorlopen.
Alle Marokkanen zijn slecht.
Alle allochtonen zijn slecht.
Alle moslims zijn slecht.

Iedereen is slecht behalve de autochtonen.

Met zoveel online haat, discriminatie en racisme jegens deze groepen vraag je om klappen.

pi_75378917
- knip -

[ Bericht 51% gewijzigd door sp3c op 07-12-2009 17:40:10 (flamebait) ]
  maandag 7 december 2009 @ 17:39:27 #66
120774 Pundit_wannabe
Pretentious? Moi?
pi_75378997
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:17 schreef sp3c het volgende:
Doe jij aangifte als je bespuwd wordt?
De politie ziet je aankomen...
Exterminieren! Exterminieren! Halt! Sonst werden wir Sie exterminieren! Sie sind jetzt ein Gefangener der Daleks!
pi_75379051
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:20 schreef haggardmerle het volgende:
Ja als we jouw definitie van een kleine groep gaan gebruiken kunnen we net zo goed alle joden oorlogsmisdadigers noemen !!
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
  Moderator maandag 7 december 2009 @ 17:41:08 #68
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_75379053
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:39 schreef Pundit_wannabe het volgende:

[..]

Doe jij aangifte als je bespuwd wordt?
De politie ziet je aankomen...
als ik door 3 dames in de metro word aangevallen dan doe ik aangifte ja
neem aan dat er camera's hangen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_75379082
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:25 schreef Jibbe het volgende:

[..]

Met zoveel online haat, discriminatie en racisme jegens deze groepen vraag je om klappen.

Haha dat iemand dit durft te posten..
het duurt nooit lang voordat iemand het goed praat
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_75379094
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:39 schreef Flashwin het volgende:
VVD-ers
Lekker relevant in dit topic
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_75379215
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:25 schreef Jibbe het volgende:

[..]

Ja, die meiden hadden volkomen gelijk. Stel je voor dat iemand je aanspreekt op je gedrag. Dat kan toch niet? Die oude man had respect voor die meiden moeten tonen.
  maandag 7 december 2009 @ 17:51:45 #72
120774 Pundit_wannabe
Pretentious? Moi?
pi_75379406
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:41 schreef sp3c het volgende:
als ik door 3 dames in de metro word aangevallen dan doe ik aangifte ja
Hmmmm... de term "vechten" wordt inderdaad expliciet gebezigd.
Als dat inderdaad verder gaat dan wat duw- en trekwerk (en dat walgelijke gespuug. Gadverdamme, wat een tyfusviswijven. ) EN er hangen inderdaad camera's, dan zou aangifte inderdaad een goed idee zijn geweest.
Exterminieren! Exterminieren! Halt! Sonst werden wir Sie exterminieren! Sie sind jetzt ein Gefangener der Daleks!
pi_75380070
quote:
Waarom zo generaliseren?
quote:
Vervolgens komt een ander meisje dat achter me zit naar hen toe en vraagt om te houden.
Samen opstaan:
'Waar slaat dit op, ik ben ook Marokkaanse maar wat jullie doen kan niet',
En ik ga het ook niet goed praten. Het zou super zijn wanneer dat soort jongelui die blijkbaar zelf giga generaliseren eens flink aangepakt worden.

Straf op een andere burger die een politicus te lijf ging Boete voor eieren gooien naar Wouter Bos

Wat een etterbakken

Tof van dat meisje en de jongen
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  maandag 7 december 2009 @ 18:56:26 #74
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_75382049
quote:
Op maandag 7 december 2009 14:10 schreef Sphere het volgende:

[..]

Nee, of het absurd is je zo te gedragen als je ruzie hebt. Tuurlijk heeft bijna iedereen weleens ruzie of mot. Ik ga dan echter iemand niet iemand bespugen, of fysiek te lijf. Of heb jij andere normen?
Spugen niet nee. Maar als je me agressief benadert dan ga ik daar een stapje overheen.

Oplossing: normaal doen.

Maar dit lijkt me meer een kwestie van mensen die op zoek waren. Sowieso een ander verhaal.
pi_75382695
Het lijkt wel alsof Fok het de laatste tijd steeds voor de bontkraagjes opneemt omdat ze toch zo zielig zijn en zo hebben te lijden onder die vreselijke mediaterreur, dat was een paar jaar geleden wel anders.
  maandag 7 december 2009 @ 19:11:46 #76
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_75382755
quote:
Op maandag 7 december 2009 19:10 schreef El_Liberaliste het volgende:
Het lijkt wel alsof Fok het de laatste tijd steeds voor de bontkraagjes opneemt omdat ze toch zo zielig zijn en zo hebben te lijden onder die vreselijke mediaterreur, dat was een paar jaar geleden wel anders.
Ik heb geen IDEE waar je het over hebt. Sinds 2001 kom ik hier met regelmaat en ik herken niets van wat je zegt.

Gek he?
pi_75385244
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:17 schreef sp3c het volgende:
ik geloof het niet echt

waarom staat die bolle er bij te brullen wat nationaliteit ze hadden, wilden ze meneer Raat daten ofzo? strax krijg je er als je overvallen word ook een visitekaartje bij 'teveel geld op zak? last van je rug? bel mehmet en er komt 24/7 iemand uw last verlichten ... we hebben bijna 100% dekking maar in de buurt van politiebolwerken kan het iets langer duren'

dat daten zou niet meer dan logisch zijn trouwens, zo'n daadkrachte man daar wil je best mee gezien worden ... je zou er toch tenminste op stemmen

Daar zeg je nou iets, maar zulk soort dingen komen voor. De West Ham hooligans bv lieten visitekaartjes achter op hun "verslagen"tegenstanders met een tekst in de trend van "you have just met the ICF, have a nice day". Misschien word dit ook hier een rage.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_75391525
wat een propogandische onzin verhaal

[ Bericht 57% gewijzigd door Frutsel op 08-12-2009 11:17:12 (rest is overbodig meki) ]
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_75391790
Kijk. Meiden met een waarschijnlijk islamitische achtergrond die opkomen voor henzelf. Het gaat de goede kant op met het feminisme onder de allochtone jeugd.
pi_75392479
quote:

[..]

wat gek zeg.........
quote:
De dikste van stel begint te schreeuwen dat ze Marokkanen zijn en 'schijt hebben aan dit land.
pi_75395523
quote:

Triest, maar helaas is het de dagelijkse praktijk in de grote steden, dat keurige mensen worden belaagd, mishandeld, geprovoceerd en zonder reden worden uitgescholden door dit soort allochtoons tuig.
Wat triest is dat het gros van de mensen dit soort idiote redenaties erop nahoudt. Het gaat over Marokkanen, wat toch een erg prominente groep is als het gaat om dit soort incidenten. Maar nog altijd heb je van die halve zolen als TS die het vervolgens doortrekken naar alle allochtonen.
Ik zal he teven uitleggen, want mensen als TS lezen de twee termen 'Marokkanen' en 'allochtonenn' waarschijnlijk als 'x' en 'x', dat het precies hetzelfde is dus. Het is echter zo dat andere allochtonen net zo goed last hebben van dit soort randgroepmarokkanen. Helaas wordt dit gegeven traditiegetrouw in de wind geslagen. Want ja, wij autochtonen zijn natuurlijk heilig en staan boven iedere andere groep. Het feit dat de Chinezen de meest criminele minderheidsgroep zijn, wordt niets mee gedaan, aangezien het vooral om criminaliteit gaat die tegen de eigen etnische groep gericht zijn.

Een stap verder is om de verschillende allochtone groepen ook daadwerkelijk te herkennen. Zat mensen die een mening hebben over de allochtonen-problematiek die alles wat gekleurd is zonder kroeshaar, als Marokkaan omschrijven.

En nog een stap verder is om daadwerkelijk het probleem te benoemen en de volgende stap is het formuleren van een oplossing.

Maar ja, zoals gezegd blijft het gros van de mensen in die eerste fase vast zitten. Eigenlijk is het ook iets dat ons Nederlanders eigen is, niets afweten van mensen die buiten onze landsgrenzen, maar ondertussen roepen dat we het allemaal wel weten. En tegelijkertijd van die onzinnige dramatische gedragskenmerken vertonen, zoals dergelijke selectieve verontwaardiging en dramatisch fluctuerend stemgedrag.
quote:
Op maandag 7 december 2009 22:21 schreef Monidique het volgende:
Kijk. Meiden met een waarschijnlijk islamitische achtergrond die opkomen voor henzelf. Het gaat de goede kant op met het feminisme onder de allochtone jeugd.
Nog een voorbeeld....
  dinsdag 8 december 2009 @ 00:01:46 #82
263818 Bleekscheet
wijs me de weg
pi_75395675
klapjes krijgen van kleine meisjes en gaan huilen
routine
pi_75401070
quote:
Op maandag 7 december 2009 23:57 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Wat triest is dat het gros van de mensen dit soort idiote redenaties erop nahoudt. Het gaat over Marokkanen, wat toch een erg prominente groep is als het gaat om dit soort incidenten. Maar nog altijd heb je van die halve zolen als TS die het vervolgens doortrekken naar alle allochtonen.
bladiebla
Dat zijn geen idiote redenaties, dit is wat ik beroepsmatig, elke dag weer zie.

Niet alleen bij Marokkanen, ook bij andere, niet Westerse bevolkingsgroepen. Inderdaad domineren de Marokkanen, om precies te zijn de Berbers.

Het zijn gewoon feiten, helaas....
pi_75404839
nou ja, als ze nou jou net eruit pikken als VVDér in de metro dan is je geloofwaardigheid als politicus natuurlijk wel erg laag
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_75405120
quote:
Het is jammer dat dit ogenschijnlijk niet gezegd kan worden over hun omgangsvormen en goede manieren.
  dinsdag 8 december 2009 @ 13:23:40 #86
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_75406309
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, die meiden hadden volkomen gelijk. Stel je voor dat iemand je aanspreekt op je gedrag. Dat kan toch niet? Die oude man had respect voor die meiden moeten tonen.
Idd zeg, die kaaskoppen moeten maar wat meer respect tonen. En die ouwe al helemaal. Toont hij dat niet dan krijgt hij van alles naar zijn vette kaaskop.

ROT OP NAAR HET RIF-GEBERGTE als het je in NL niet aanstaat en je erop schijt.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  dinsdag 8 december 2009 @ 13:25:24 #87
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_75406379
quote:
Deze actie van die meid kan ik zeer waarderen. Marokkanen moeten elkaar eens meer aanspreken op hun eigen gedrag.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  dinsdag 8 december 2009 @ 14:32:11 #88
798 voyeur
bemoeit zich
pi_75408728
quote:
Op maandag 7 december 2009 19:10 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik herken daar ook niets in, maar we hebben het hier toch over een heel positief bericht.

Drie vervelelende meiden vallen mensen lastig, maar liefst drie mensen zeggen er iets van en de meiden worden uit de tram gezet. Dat die meiden marokkaans waren en een van de hulptroepen ook is daarbij een bijkomstigheid. Sociale controle functioneert weer en de tokkies (in dit geval marokkaanse tokkies) krijgen niet de vrije hand. Prima!
Here we are now, entertain us.
pi_75410741
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:32 schreef voyeur het volgende:

[..]

Ik herken daar ook niets in, maar we hebben het hier toch over een heel positief bericht.

Drie vervelelende meiden vallen mensen lastig, maar liefst drie mensen zeggen er iets van en de meiden worden uit de tram gezet. Dat die meiden marokkaans waren en een van de hulptroepen ook is daarbij een bijkomstigheid. Sociale controle functioneert weer en de tokkies (in dit geval marokkaanse tokkies) krijgen niet de vrije hand. Prima!
Daar lijkt het inderdaad wel op, wat wel erg onderbelicht blijft is dat kennelijk een marokkaans meisje als eerste optrad.
pi_75410986
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 15:24 schreef HiZ het volgende:

[..]

Daar lijkt het inderdaad wel op, wat wel erg onderbelicht blijft is dat kennelijk een marokkaans meisje als eerste optrad.
Ja en dus...?
Die meisjes hadden zich gewoon moeten gedragen. Punt uit.
pi_75411390
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 15:30 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Ja en dus...?
Die meisjes hadden zich gewoon moeten gedragen. Punt uit.
Ga je nog een paar andere open deuren intrappen?
pi_75416077
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:28 schreef Sphere het volgende:

[..]

Dat zijn geen idiote redenaties, dit is wat ik beroepsmatig, elke dag weer zie.

Niet alleen bij Marokkanen, ook bij andere, niet Westerse bevolkingsgroepen. Inderdaad domineren de Marokkanen, om precies te zijn de Berbers.

Het zijn gewoon feiten, helaas....
Het zijn helemaal geen feiten. Ik ben zelf leraar op de grootste ROC-instelling in Nederland, en daar loopt echt van alles rond, en er is een duidelijk verschil. Dat jij dat verschil niet weet te maken, maakt niet dat er opeens een hele andere realiteit is.

Andere niet-Westerse bevolkingsgroepen heb je het over. Wat bedoel je daarmee? Alle andere-niet westerse bevolkingsgroepen of bepaalde andere niet-westerse bevolkingsgroepen? Indien je het laatste, bedoelt, spreek jij mij niet tegen, en blijven het idiote redenaties. Een paar redelijk grote niet-Westerse groepen zijn bijv. de Surinamers (waar je dan ook weer een verschil in moet maken tussen Creolen, bosnegers en Hindoestanen) Indonesiërs. Vormen die een probleem? Nee dus.
Dan een paar westerse, bijv. de Joegoslaven. Niet bepaald wars van het vertoon van de nodige agressie.

Verder is het weinig verschil tussen de Berbers en Marokkanen hoor. Beide groepen zijn voornamelijk afkomstig uit sociaal zwakkere milieus en zijn dus onderhevig aan randgroep-gedrag bevorderende invloeden. Er zijn nu eenmaal meer Berbers. Dat is de enige reden. In België en Frankrijk (zij het in het Franse geval op een andere manier) kent men ook een Marokkanenprobleem, en daar zijn het vooral Arabische Marokkanen. Nog meer onzin dat je uit slaakt dus.
pi_75416161
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 17:47 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Het zijn helemaal geen feiten. Ik ben zelf leraar op de grootste ROC-instelling in Nederland, en daar loopt echt van alles rond, en er is een duidelijk verschil. Dat jij dat verschil niet weet te maken, maakt niet dat er opeens een hele andere realiteit is.

Andere niet-Westerse bevolkingsgroepen heb je het over. Wat bedoel je daarmee? Alle andere-niet westerse bevolkingsgroepen of bepaalde andere niet-westerse bevolkingsgroepen? Indien je het laatste, bedoelt, spreek jij mij niet tegen, en blijven het idiote redenaties. Een paar redelijk grote niet-Westerse groepen zijn bijv. de Surinamers (waar je dan ook weer een verschil in moet maken tussen Creolen, bosnegers en Hindoestanen) Indonesiërs. Vormen die een probleem? Nee dus.
Dan een paar westerse, bijv. de Joegoslaven. Niet bepaald wars van het vertoon van de nodige agressie.

Verder is het weinig verschil tussen de Berbers en Marokkanen hoor. Beide groepen zijn voornamelijk afkomstig uit sociaal zwakkere milieus en zijn dus onderhevig aan randgroep-gedrag bevorderende invloeden. Er zijn nu eenmaal meer Berbers. Dat is de enige reden. In België en Frankrijk (zij het in het Franse geval op een andere manier) kent men ook een Marokkanenprobleem, en daar zijn het vooral Arabische Marokkanen. Nog meer onzin dat je uit slaakt dus.
Marokkanen zijn dus het probleem..was al bekend
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_metro__.html?p=2,1
Hier hoef je ook niet te vragen wie aangehouden zijn
  dinsdag 8 december 2009 @ 17:52:56 #94
798 voyeur
bemoeit zich
pi_75416201
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 17:50 schreef qonmann het volgende:

[..]

Marokkanen zijn dus het probleem..was al bekend
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_metro__.html?p=2,1
Hier hoef je ook niet te vragen wie aangehouden zijn
Je bron zegt daar niets over. Het nieuwsbericht waar dit topic overgaat is heel positief.
pi_75416248
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 17:52 schreef voyeur het volgende:

[..]

Je bron zegt daar niets over. Het nieuwsbericht waar dit topic overgaat is heel positief.
je zou hier toch niet mee posten
Je woord is niet veel waard
  dinsdag 8 december 2009 @ 18:09:13 #96
798 voyeur
bemoeit zich
pi_75416670
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 17:54 schreef qonmann het volgende:

[..]

je zou hier toch niet mee posten
Je woord is niet veel waard
Is hier off-topic heb ik dus al in de SC uitgelegd: W_T is verdwenen. Ik zou overigens maar een week wegblijven en dat heb ik ruim gehaald.
  dinsdag 8 december 2009 @ 20:11:41 #97
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_75421321
Deze VVD-er moet de schuld zoeken bij de PvdA!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_75421407
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 18:09 schreef voyeur het volgende:

[..]

Is hier off-topic heb ik dus al in de SC uitgelegd: W_T is verdwenen. Ik zou overigens maar een week wegblijven en dat heb ik ruim gehaald.
En W_T missen we hier.
Beetje jammer dat die via een achterdeur verwijderd is...
pi_75421473
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:13 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

En W_T missen we hier.
Beetje jammer dat die via een achterdeur verwijderd is...
Verwijderd ?
Weggepest dacht ik
pi_75421831
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 18:09 schreef voyeur het volgende:

[..]

Dat staat nergens vermeld...

ps, qonman zie PM
pi_75421922
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:21 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Dat staat nergens vermeld...

ps, qonman zie PM
Thx
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')