abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75370760
Een kwestie van selectief quoten door de Telegraaf, die ook niet de moeite neemt een linkje te geven naar de weblog van Raat.
http://herbertraat.web-log.nl/
Daar is de strekking van zijn stukje toch net even anders.

Een ander Marokkaans meisje komt hem helpen, en nog een jongen, en samen werken ze ze deur uit.
quote:
De dikste van stel begint te schreeuwen dat ze Marokkanen zijn en 'schijt hebben aan dit land'. Vervolgens komt een ander meisje dat achter me zit naar hen toe en vraagt om te houden.
Samen opstaan:

'Waar slaat dit op, ik ben ook Marokkaanse maar wat jullie doen kan niet', zegt ze tegen het trio. Alle agressie is nu op haar gericht en ik vraag het trio om te gaan zitten en normaal te toen. Meteen staat één van hen voor mijn neus en begint te duwen, ik spring op en sta in oogwenk te vechten met 2 van hen. Nu eruit schreeuw ik en de deuren gaan open, klodders spuug vliegen door de lucht, een jongen voor in de coupe komt aangevlogen om te helpen. De deuren van de metro gaan dicht en het trio trapt nog tegen de metro. Onvoorstelbaar, ik kan er niet bij dat ik nog eens sta te matten in de metro met drie meisjes. De oudere man geeft me een knikje om te bedanken. Met het meisje dat ingreep praat ik na tot we bij onze eindbestemming komen over de onvoorstelbare agressie en dat redelijke woorden niet helpen. Als het drie jongens waren geweest dan was het waarschijnlijk slechter voor me afgelopen. Hoe het ook is, toezicht en camera's zijn allemaal prachtig. Maar alleen als we in Amstelveen samen opstaan en aggressief gedrag tegen mensen niet pikken dan hoeven we ons niet te verschuilen achter een krant.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  maandag 7 december 2009 @ 14:16:48 #52
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_75370934
quote:
Op maandag 7 december 2009 14:10 schreef Sphere het volgende:
Of heb jij andere normen?
Waarom sluit je steeds af met dit soort suggestieve vragen?
pi_75371139
*knip*

[ Bericht 98% gewijzigd door Frutsel op 08-12-2009 10:40:48 (hoi) ]
Matteus met een nieuw accountje...
pi_75371728
Spugen, schoppen, slaan en schelden? Dit is nog vrij keurig gedrag voor Marokkanen.
  maandag 7 december 2009 @ 14:37:29 #55
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_75371811
quote:
Op maandag 7 december 2009 14:12 schreef OllieA het volgende:
Een kwestie van selectief quoten door de Telegraaf, die ook niet de moeite neemt een linkje te geven naar de weblog van Raat.

Een ander Marokkaans meisje komt hem helpen, en nog een jongen, en samen werken ze ze deur uit.
[..]

Met zulke nuances is het chargeren natuurlijk niet meer mogelijk... Dat soort achtergrond informatie is dan ook niet gewenst!

* SicSicSics stopt zijn vingers in zijn oren en roept: Kuthoeren! Alle Marokkaanse vrouwen zijn KUTHOEREN!

Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_75371827
quote:
Op maandag 7 december 2009 14:21 schreef Drukwerk het volgende:

[..]

Het duurt niet lang meer voor je "goede" Marokkanen met een vergrootglas moet zoeken.
Dat is het niet hoor. Het is meer dat de kwaadaardige Marokkaan/Antilliaan/Zeeuw zichzelf onder het vergrootglas plaatst.
pi_75372313
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:56 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

Vooral wanneer niet slechts het gedrag wordt besproken, maar vooral ook de nationaliteit wordt benadrukt.
Het is dat ze riepen 'wij zijn marrokanen en hebben schijt aan dit land.'
De schatjes hebben zich dus discriminerend en mogelijk racistisch uitgelaten.
Verder schijnen marrokanen zoiets nogal vaak te doen. Sinds een tijdje mag dat ook gewoon gezegd worden in de media, meen ik te hebben begrepen.
pi_75372409
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:56 schreef Sjaakz het volgende:
Vooral wanneer niet slechts het gedrag wordt besproken, maar vooral ook de nationaliteit wordt benadrukt.
Tja, daar zorgden die meisjes zelf wel voor he? Dat valt de krant/het artikel niet kwalijk te nemen.
Matteus met een nieuw accountje...
pi_75372500
quote:
Op maandag 7 december 2009 14:12 schreef OllieA het volgende:

[..]

Oeps, dat plaatst mijn vorige stukje in een iets ander licht.. Wat een ontzettend slechte journalistiek dan
pi_75376557
quote:
Op maandag 7 december 2009 14:53 schreef Drukwerk het volgende:

[..]

Tja, daar zorgden die meisjes zelf wel voor he? Dat valt de krant/het artikel niet kwalijk te nemen.
Idd.
quote:
De dikste van stel begint te schreeuwen dat ze Marokkanen zijn en 'schijt hebben aan dit land
ze benadrukken het zelf.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_75377476
quote:

[..]

Pssst downplayen.
  maandag 7 december 2009 @ 16:55:46 #62
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_75377545
quote:

[..]

Die meisjes zijn schuldig aan hun eigen wangedrag. Niet aan het wangedrag van de telegraaf.
  Moderator maandag 7 december 2009 @ 17:17:31 #63
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_75378317
ik geloof het niet echt

waarom staat die bolle er bij te brullen wat nationaliteit ze hadden, wilden ze meneer Raat daten ofzo? strax krijg je er als je overvallen word ook een visitekaartje bij 'teveel geld op zak? last van je rug? bel mehmet en er komt 24/7 iemand uw last verlichten ... we hebben bijna 100% dekking maar in de buurt van politiebolwerken kan het iets langer duren'

dat daten zou niet meer dan logisch zijn trouwens, zo'n daadkrachte man daar wil je best mee gezien worden ... je zou er toch tenminste op stemmen

geen aangifte gedaan zeker
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_75378571
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:20 schreef haggardmerle het volgende:
Het is toevallig dat het mocro's zijn. Het zijn die rond trekkende lui die het altijd voor de rest verpesten. Niemand mag iets zeggen over een Islamitische integratie stop! Het zijn incidenten. Ogen dicht en doorlopen.
Alle Marokkanen zijn slecht.
Alle allochtonen zijn slecht.
Alle moslims zijn slecht.

Iedereen is slecht behalve de autochtonen.

Met zoveel online haat, discriminatie en racisme jegens deze groepen vraag je om klappen.

pi_75378917
- knip -

[ Bericht 51% gewijzigd door sp3c op 07-12-2009 17:40:10 (flamebait) ]
  maandag 7 december 2009 @ 17:39:27 #66
120774 Pundit_wannabe
Pretentious? Moi?
pi_75378997
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:17 schreef sp3c het volgende:
geen aangifte gedaan zeker
Doe jij aangifte als je bespuwd wordt?
De politie ziet je aankomen...
Exterminieren! Exterminieren! Halt! Sonst werden wir Sie exterminieren! Sie sind jetzt ein Gefangener der Daleks!
pi_75379051
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:20 schreef haggardmerle het volgende:
Het is toevallig dat het mocro's zijn. Het zijn die rond trekkende lui die het altijd voor de rest verpesten. Niemand mag iets zeggen over een Islamitische integratie stop! Het zijn incidenten. Ogen dicht en doorlopen.
Ja als we jouw definitie van een kleine groep gaan gebruiken kunnen we net zo goed alle joden oorlogsmisdadigers noemen !!
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
  Moderator maandag 7 december 2009 @ 17:41:08 #68
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_75379053
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:39 schreef Pundit_wannabe het volgende:

[..]

Doe jij aangifte als je bespuwd wordt?
De politie ziet je aankomen...
als ik door 3 dames in de metro word aangevallen dan doe ik aangifte ja
neem aan dat er camera's hangen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_75379082
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:25 schreef Jibbe het volgende:

[..]

Met zoveel online haat, discriminatie en racisme jegens deze groepen vraag je om klappen.

Haha dat iemand dit durft te posten..
het duurt nooit lang voordat iemand het goed praat
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_75379094
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:39 schreef Flashwin het volgende:
VVD-ers
Lekker relevant in dit topic
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_75379215
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:25 schreef Jibbe het volgende:

[..]

Ja, die meiden hadden volkomen gelijk. Stel je voor dat iemand je aanspreekt op je gedrag. Dat kan toch niet? Die oude man had respect voor die meiden moeten tonen.
  maandag 7 december 2009 @ 17:51:45 #72
120774 Pundit_wannabe
Pretentious? Moi?
pi_75379406
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:41 schreef sp3c het volgende:
als ik door 3 dames in de metro word aangevallen dan doe ik aangifte ja
Hmmmm... de term "vechten" wordt inderdaad expliciet gebezigd.
Als dat inderdaad verder gaat dan wat duw- en trekwerk (en dat walgelijke gespuug. Gadverdamme, wat een tyfusviswijven. ) EN er hangen inderdaad camera's, dan zou aangifte inderdaad een goed idee zijn geweest.
Exterminieren! Exterminieren! Halt! Sonst werden wir Sie exterminieren! Sie sind jetzt ein Gefangener der Daleks!
pi_75380070
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:10 schreef isogram het volgende:
Het meest trieste aan de negatieve beeldvorming rondom Marokkanen in Nederland is toch wel dat ze die beeldvorming ZELF veroorzaken, in de hand werken en hun 'goede naam' hoog houden.
Waarom zo generaliseren?
quote:
Vervolgens komt een ander meisje dat achter me zit naar hen toe en vraagt om te houden.
Samen opstaan:
'Waar slaat dit op, ik ben ook Marokkaanse maar wat jullie doen kan niet',
En ik ga het ook niet goed praten. Het zou super zijn wanneer dat soort jongelui die blijkbaar zelf giga generaliseren eens flink aangepakt worden.

Straf op een andere burger die een politicus te lijf ging Boete voor eieren gooien naar Wouter Bos

Wat een etterbakken

Tof van dat meisje en de jongen
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  maandag 7 december 2009 @ 18:56:26 #74
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_75382049
quote:
Op maandag 7 december 2009 14:10 schreef Sphere het volgende:

[..]

Nee, of het absurd is je zo te gedragen als je ruzie hebt. Tuurlijk heeft bijna iedereen weleens ruzie of mot. Ik ga dan echter iemand niet iemand bespugen, of fysiek te lijf. Of heb jij andere normen?
Spugen niet nee. Maar als je me agressief benadert dan ga ik daar een stapje overheen.

Oplossing: normaal doen.

Maar dit lijkt me meer een kwestie van mensen die op zoek waren. Sowieso een ander verhaal.
Intelligent, but fucked up.
pi_75382695
Het lijkt wel alsof Fok het de laatste tijd steeds voor de bontkraagjes opneemt omdat ze toch zo zielig zijn en zo hebben te lijden onder die vreselijke mediaterreur, dat was een paar jaar geleden wel anders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')