Groetjes terugquote:Op donderdag 17 december 2009 20:19 schreef Broertie het volgende:
Ps: Groetjes van mijn teerbeminde, die nu blij is dat die pokkestok nu een eind weg is......
Ben net thuis, zal eens een kijkje nemen.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:23 schreef Broertie het volgende:
Thijz??? Wat ben je stil? Had nu zo langzamerhand wel de link met de lokatie verwacht...
Dus hij lag niet hier, ofwel hier?quote:Op vrijdag 18 december 2009 07:42 schreef nijnja het volgende:
Ik kan mij nog herinneren dat een 'Deventer' van babybel en mij een paar dagen, misschien wel een week! niet gevonden is
Je kan dan wel een newbie wezen, maar op interpunctie letten kan iedereen, toch?quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:20 schreef zwagertie het volgende:
je mag blij zijn dat je met m'n vier ringen daar mocht rijden met die oude volvo was je er nooit gekomenja.
en ik ben in staat om dat kut ding nu weer op te halen ik wordt toch helemaal niet goed van die Thijs (met alle respect) Al weer zo snel gevonden volgende keer donderen we dat ding ergens neer dat niemand de eerste week weet waar die ligt.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:08 schreef Broertie het volgende:
[..]
Enne...... Thijz is met een "z".........![]()
Dat dus ja. Want anders ken ik misschien wel iemand die ff wilt gaan rijden er meequote:Op vrijdag 18 december 2009 19:00 schreef Broertie het volgende:
Ligt 'ie er nou nog? Wie gaat hem ophalen?
Nou, ophalen dusquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat dus ja. Want anders ken ik misschien wel iemand die ff wilt gaan rijden er mee
Dat dacht ik ook al op te merken, anders hadden we hier te maken met een verkapte "Nijnja"......quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:12 schreef Thijz het volgende:
erm, modje? Hij is weg uit Zeewolde, bovenstaand zijn de 'proof-of-pickup' foto's.
moet jij niet slapenquote:Op zondag 20 december 2009 02:12 schreef Broertie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al op te merken, anders hadden we hier te maken met een verkapte "Nijnja"......
Thijz had al problemen met het ophalen en nu mist er alweer een sleutel. Het ding draagt echt een vloek met zich meequote:Op zaterdag 12 december 2009 07:52 schreef Broertie het volgende:
Jij hebt altijd wat, hé, met het ophalen van die stok! Eerst geeft je auto het op, nu verlies je weer de sleutel... Wat gaat er straks gebeuren? Volgens mij rust er een vloek op dat ding.![]()
Graag, maar niet vandaag:quote:Op zondag 20 december 2009 14:12 schreef Broertie het volgende:
Reservesleutel is af te halen bij Boertie.....
Nice, nicequote:Op zondag 20 december 2009 18:42 schreef Broertie het volgende:
Boertie en ik hebben net een crisisvergadering gehad en we zijn het over 1 ding eens: We gaan aan de sleutel een skippybal vastmaken, zodat dit soort taferelen niet meer voorkomen...
Dat zat ik me ook al te bedenken. Heb je de sleutel netjes verstopt, hangt er een roze skippybal van 1,5m aan het bord.quote:Op zondag 20 december 2009 18:53 schreef Broertie het volgende:
Zal alleen wel een hele operatie worden om die skippybal achter in een verkeersbord te frommelen....
Kun je hem op de dijk Enkhuizen-Lelystad in het water mikken....quote:
En dan de cijfercombinatie vergeten... Voordeel is wel dat de sleutel niet meer kwijt kan raken. Dat in combinatie met een stalen, hufterproof stok... ik zie een goede combinatie aankomen!quote:Op zondag 20 december 2009 22:04 schreef Broertie het volgende:
* Broertie vraagt zich af wanneer de onverwoestbare stok eraan komt, anders gaat hij vanwege een overschot aan vrije tijd zelf even brainstormen over de perfecte FOK!-Stok-sleutelcombinatie......
*idee valt binnen....*
Al eens gedacht aan een good old cijferslot, dus geen sleutel nodig?
Gaarne hoor ik reacties!
Moet je de nummers wel hebbenquote:Op maandag 21 december 2009 09:32 schreef Broertie het volgende:
Als je de cijfercombinatie vergeet, is 1 sms-je naar een medefokstokker wel genoeg om de combinatie weer te krijgen.... Een sleutel opsturen per sms valt wat tegen..
Ze zien Nijnja en babybel al aankomen, om 2 uur 's nachtsquote:Op maandag 21 december 2009 10:20 schreef Broertie het volgende:
Je kan ook bij een willekeurig huis op locatie naar binnen stappen, vragen of je even online kan.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |