Oosterhörn bedoel je?quote:Op maandag 14 december 2009 22:43 schreef Dagoduck het volgende:
Weten jullie dat plaatsje ergens bij groningen nog?
quote:
jullie mogen heul niet, niet na dit weekend. Als swarma of nijn 'm nu ophaalt, dan gaat 'ie nog een beetje 't land door ipv weer terug naar Twente.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:11 schreef Broertie het volgende:
Als ik me niet vergis, moet het hier zijn??
Dat blijft de vraagquote:Op dinsdag 15 december 2009 08:49 schreef Thijz het volgende:en nu niet meer in Twente/Salland neerleggen, voorlopig
![]()
Goed plan!quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:10 schreef Broertie het volgende:
Nijn?? Leg hem eens in Deventer neer, is 'ie lang niet geweest!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Goed he?! Speciaal voor vriendinquote:
jewel want ik wist apeldoorn te vinden, en dus dat t er links van ligtquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:16 schreef babybel het volgende:
denk je eindelijk iets te hebben gevonden wat niemand kent, kennen ze het TOCH weer.
@Hoer; hehe, eindelijk kan je de plek niet vinden
Je kent het dus... Dat bord zijn we ook gepasseerd, maar omdat het inderdaad een herkenbaar punt was, vonden we, hebben we een ander bordje gekozenquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik mis een foto van de kathedraal van Radio Kootwijk, radiogebouw A
Wij zijn van het zomer in Radio Kootwijk geweest, er loopt echt maar 1 weg naartoe
Ik heb over het algemeen alleen tijd in het weekend om de stok te verplaatsen. Afgelopen weekend daar dus optimaal gebruik van gemaaktquote:Op dinsdag 15 december 2009 07:03 schreef Thijz het volgende:
[..]
[..]
jullie mogen heul niet, niet na dit weekend. Als swarma of nijn 'm nu ophaalt, dan gaat 'ie nog een beetje 't land door ipv weer terug naar Twente.
Dat lijkt een heel goede optiequote:Op dinsdag 15 december 2009 18:27 schreef boertie het volgende:
Dit komt aardig in de buurt dacht ik.
In het weekend, en na werktijd. Gelukkig stond er geen stroom op dat schrikdraad in Zenderen. Anders had ik nu wel op een iets hogere toon gepraat.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:32 schreef boertie het volgende:
[..]
Ik heb over het algemeen alleen tijd in het weekend om de stok te verplaatsen. Afgelopen weekend daar dus optimaal gebruik van gemaakt
Natuurlijk ken ik hetquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:38 schreef nijnja het volgende:
[..]
Je kent het dus... Dat bord zijn we ook gepasseerd, maar omdat het inderdaad een herkenbaar punt was, vonden we, hebben we een ander bordje gekozen
Ik had een extra ringetje aan de sleutel gemaakt om de kans op taferelen van afgelopen vrijdag te verkleinen. Nog enigszins voordeel van gehad?quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:16 schreef Thijz het volgende:
[..]
Dat lijkt een heel goede optie
[..]
In het weekend, en na werktijd. Gelukkig stond er geen stroom op dat schrikdraad in Zenderen. Anders had ik nu wel op een iets hogere toon gepraat.En weer ben ik daar de sleutel kwijt geraakt. Middenin het hoge gras rondom het bord. Toch minstens 5 minuten in het weiland staan zoeken met m'n zaklamp.
Is dat een electriciteitsgebouw ofzo?quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Natuurlijk ken ik het
afgelopen zomer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Radio/zender (vandaar de naam) tussen Nederland en Ned. Indiëquote:Op woensdag 16 december 2009 13:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is dat een electriciteitsgebouw ofzo?
Heb geen sneeuw gezien... ik weet alleen dat het f*cking koud was....quote:Op woensdag 16 december 2009 15:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik ben benieuwd naar sneeuw-foto's van Radio Kootwijk. Heb je die gemaakt?
Is er iets in het bijzonder dat ik gemist zou moeten hebben??quote:
Kan ook richting Amersfoort worden, lekker veel plaatsnaamborden.....quote:Op woensdag 16 december 2009 15:22 schreef swarmahoer het volgende:
bij nijmegen ligt ook een polder ergens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |