Zolang Veenstra Veenstra en Gerard het wel en Giel niet zijn vindt ik het goedquote:Op zondag 6 december 2009 14:12 schreef -Hans- het volgende:
Nieuw topic. Ole! Ole! Morgen weten we welke jocks het GH zullen betreden
Me2quote:Op zondag 6 december 2009 14:17 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Zolang het Veenstra Veenstra en Gerard het wel en Giel niet zijn vindt ik het goed
Timur had ook wel genoeg gehoord, volgens mijquote:
Ah, okayquote:Op zondag 6 december 2009 14:53 schreef JDude het volgende:
Volgens mij begonnen ze in Breda ook ongeveer 1,5 week van tevoren.
Videostreams kan je bekijken via de iPhone-app Streamer.quote:Op zondag 6 december 2009 14:28 schreef JDude het volgende:
Beetje jammer dat Groningen zo'n pleuriseind weg is. Maar via radio en tv volgen is ook wel okay. En als iemand de 3fm iPhone app kan uitbreiden met de SR streams is dat natuurlijk helemaal geweldig.
Dank voor de tip! En nog gratis ook zie ikquote:Op zondag 6 december 2009 15:00 schreef Sirolf het volgende:
Videostreams kan je bekijken via de iPhone-app Streamer.
Klopt! Dat zijn van die standaard units van Boels die alleen van de vrachtwagen geladen en aan elkaar gekoppeld hoeven te worden. Als ze er net staan denk je "hoe moet dat ooit gezellig wordenquote:Op zondag 6 december 2009 14:57 schreef -Hans- het volgende:
Ah, okay. Trekken van de kabels/techniek gedeelte zal wel het meeste tijd kosten. Glazen huis zelf is volgens mij redelijk kant en klaar?
Toevallig, zit net deze te kijken:quote:
Vorig jaar zag het er van binnen best weer erg sfeervol uitquote:Op zondag 6 december 2009 15:08 schreef JDude het volgende:
Klopt! Dat zijn van die standaard units van Boels die alleen van de vrachtwagen geladen en aan elkaar gekoppeld hoeven te worden. Als ze er net staan denk je "hoe moet dat ooit gezellig worden" maar wat aankleding doet wonderen.
Yo !! Gelukkig gaat het dus al wat beter, maar je hebt het wel zwaar te pakken zeg! Misschien toch de Mexicaanse griep?quote:Op zondag 6 december 2009 14:59 schreef Barney_Stinson het volgende:
Middag
Gelukkig gaat het steeds beter, het griepmonster is alleen nog niet verslagen. Gisteravond en vannacht erg misselijk en weer lichte koorts. Nu voel ik mij redelijk maar morgen bel ik voor de zekerheid nog even de huisarts.
Wil met Serious Request niet weer ziek thuis zitten
Is het dan niet makkelijker om die van Madurodam even te lenen?quote:Op zondag 6 december 2009 15:32 schreef -Hans- het volgende:
Vorig jaar zag het er van binnen best weer erg sfeervol uit. Grappig dat je het hele gebeuren gewoon kan huren bij de Boels. Ik wil wel een keer een GH in mijn tuin hebben. Gewoon om te kunnen zeggen dat het GH bij mij in de achtertuin staat
Whehe, ja dat zeker weten. Ook qua ruimte, enzoquote:Op zondag 6 december 2009 15:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Is het dan niet makkelijker om die van Madurodam even te lenen?
Deze staan nog in mijn bookmarksquote:Op zondag 6 december 2009 15:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
En als je dan toch dat soort filmpjes kijkt, kom je vanzelf weer bij dit legendarische moment uit.....![]()
![]()
Ik dacht al, waarom steeds die views, maar het is jijquote:Op zondag 6 december 2009 15:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
En als je dan toch dat soort filmpjes kijkt, kom je vanzelf weer bij dit legendarische moment uit.....![]()
![]()
quote:Op zondag 6 december 2009 15:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht al, waarom steeds die views, maar het is jij
Eerst was-ie wat leuker dan nu, hij wordt een beetje teveel gedraaid...quote:Op zondag 6 december 2009 16:58 schreef Noortje. het volgende:
Ik vind die plaat van Owl City wel fijn.
Maar op nummer 1, neuh. Zo goed issie ook weer niet.
Een beetje? Een beetje heel erg veel te veel veelquote:Op zondag 6 december 2009 17:20 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Eerst was-ie wat leuker dan nu, hij wordt een beetje teveel gedraaid...
Jup, eens! Veel te vaak.quote:Op zondag 6 december 2009 17:20 schreef Derek010 het volgende:
[..]
True!quote:Op zondag 6 december 2009 17:20 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Chemical Brothers.quote:Op zondag 6 december 2009 17:49 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Galvanize !!!!!!!!!
SR, bijna !Push the button !
Maakt niet uit, het moet toch Jay-Zie zijn als je het op mijn manier doetquote:
Zo vergezocht dattie leuk is.quote:Op zondag 6 december 2009 17:54 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Heeft Paul zichzelf gekregen voor Sinterklaas (een muts)![]()
Flauw woordgrapjequote:
Ik geloof dat Huey Lewis.quote:Op zondag 6 december 2009 18:03 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Flauw woordgrapje
Dat is net zoiets als; Denk jij soms dat je KC and the Sunshine Band?
Anders hoor je Paul McCartney.quote:Op zondag 6 december 2009 18:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Maar je hoort die alleen als je radio Alanis.
Lolquote:
haha die blijft ook erg leukquote:Op zondag 6 december 2009 18:03 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Flauw woordgrapje
Dat is net zoiets als; Denk jij soms dat je KC and the Sunshine Band?
[/einde]quote:Op zondag 6 december 2009 18:18 schreef Derek010 het volgende:
Is Bert Ernie? Nee, die is achter Bassie en Adriaan.
Waarom gingen the Beatles nooit karten?quote:Op zondag 6 december 2009 18:35 schreef Sersjee het volgende:
Waarom konden the Beatles nooit klaverjassen?
Paul McCartney.quote:Op zondag 6 december 2009 18:35 schreef Sersjee het volgende:
Waarom konden the Beatles nooit klaverjassen?
quote:Op zondag 6 december 2009 18:52 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
![]()
Jij denkt zeker dat je de Jostiband
HAHAHAHAquote:Op zondag 6 december 2009 18:18 schreef Derek010 het volgende:
Is Bert Ernie? Nee, die is achter Bassie en Adriaan.
Whehehe xDquote:Op zondag 6 december 2009 18:52 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
![]()
Jij denkt zeker dat je de Jostiband
Lariekoek. Als het nou in Nederland was gebeurd of er veel Nederlanders bij betrokken waren geweest, ja, dan wel. Maar nu? Dan kan je ook geen liefdesliedjes meer draaien, omdat er vast wel iemand z'n relatie verbroken heeft vandaag.quote:Op zondag 6 december 2009 19:18 schreef Captain_Slow het volgende:
Vindt het wel grof dat ze nu Panic @ The Disco draaien, na die brand in Moskou
Op mijn werk staat hij altijd aan. Het is alleen wat minder dat ik het niet goed kan horen. Stomme stellingen ookquote:Op zondag 6 december 2009 20:53 schreef themauster het volgende:
Verdomme, Heb morgen vergadering van 1 tot half 3 op het werk, dus ik kan niet live luisteren wie er in het glazen huis komen
Hier idem, alleen geen stellingen, maar pratende collega'squote:Op zondag 6 december 2009 21:00 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Op mijn werk staat hij altijd aan. Het is alleen wat minder dat ik het niet goed kan horen. Stomme stellingen ook
Jaquote:Op zondag 6 december 2009 21:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
ziggo digitale tv werkt. Gaat 101tv toevallig 24uur per dag SR uitzenden ?
10 dec begint dus de opbouwquote:Het programma van Serious Request in het Glazen Huis vind je hier (coming soon):
7 december: DJ's worden bekend gemaakt
10 december: Opbouw Glazen Huis
18 december: 19.00 uur Start Serious Request
24 december: Laatste dag met eindfeest op de Grote Markt met oa. Kane en Rigby!
http://www.glazenhuis-groningen.nl/?e=21&utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
Goed initiatiefquote:Op zondag 6 december 2009 22:05 schreef Cee het volgende:
Vriendin van me vertelde vandaag dat er bij ons in 't dorp (ik woon wel in Tilburg maar ik blijf 'n durpse he) ook een soort van Glazen Huis komt, tijdens SR, en daar gaan ze geld inzamelen voor het Rode Kruis. Geen marathon-zit maar gewoon de lokale uitzending vanaf 't dorpsplein in een soort van glazen keet. M'n vriendin presenteert ook een programma en moet dus ook een uurtje in de glazen bak.
De bouw begint indd 10 december maar morgen beginnen ze met de grote markt schoonvegen en aanleg van kabels.quote:
De SR Headlines zullen wel van overal en nergens gaan komen, net zoals vorig jaar.quote:Op zondag 6 december 2009 22:06 schreef themauster het volgende:
[..]
De bouw begint indd 10 december maar morgen beginnen ze met de grote markt schoonvegen en aanleg van kabels.
Vindicat wordt ingericht als tv studio, Waar de SR Headlines vandaan komen is mij nog onbekend
Gaaf ! het komt nu toch wel erg dicht in de buurtquote:Op zondag 6 december 2009 22:06 schreef themauster het volgende:
[..]
De bouw begint indd 10 december maar morgen beginnen ze met de grote markt schoonvegen en aanleg van kabels.
Vindicat wordt ingericht als tv studio, Waar de SR Headlines vandaan komen is mij nog onbekend
Doei !quote:Op zondag 6 december 2009 22:10 schreef Captain_Slow het volgende:
Vind het wel weer genoeg geweest voor vandaag
Ik zal van de week in de pauze ook eens even gaan kijken ben best wel benieuwd waar precies het huis gaat staan op de markt , ik gok recht voor het stadshuis maar zeker weten doe ik het nietquote:Op zondag 6 december 2009 22:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gaaf ! het komt nu toch wel erg dicht in de buurt. Donderdag ben ik sowieso wel in de stad. Als ik het niet vergeet neem ik wel even mijn camera mee. FF snel wat pics schieten.
Verwacht het eigenlijk ook want de zijkanten is niet echt een optie. Dan is de camera de hele tijd gericht op de kroegen (er staat daar al een kiosk) en de andere zijde staat de V&D/ABN Amro en dat is nou ook niet echt eye candy. Gemeentehuis is 's avonds wel mooi verlicht en is ook 'gewoon' een bijzonder mooi gebouw om te zien. Helaas heb je dan weinig aan de Grote Markt cam..quote:Op zondag 6 december 2009 22:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik zal van de week in de pauze ook eens even gaan kijken ben best wel benieuwd waar precies het huis gaat staan op de markt , ik gok recht voor het stadshuis maar zeker weten doe ik het niet
ja das indd jammer dat we de opbouw dan niet live kunnen kijken op tv noord overdag als die de cam uitzenden van de grote markt, al denk ik dat ze donderdag er wel een nieuwsitem over maken bij noord nieuwsquote:Op zondag 6 december 2009 22:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Verwacht het eigenlijk ook want de zijkanten is niet echt een optie. Dan is de camera de hele tijd gericht op de kroegen (er staat daar al een kiosk) en de andere zijde staat de V&D/ABN Amro en dat is nou ook niet echt eye candy. Gemeentehuis is 's avonds wel mooi verlicht en is ook 'gewoon' een bijzonder mooi gebouw om te zien. Helaas heb je dan weinig aan de Grote Markt cam..
Verwacht toch met enig regelmaat updates op OOG TV en RTV Noordquote:Op zondag 6 december 2009 22:35 schreef themauster het volgende:
[..]
ja das indd jammer dat we de opbouw dan niet live kunnen kijken op tv noord overdag als die de cam uitzenden van de grote markt, al denk ik dat ze donderdag er wel een nieuwsitem over maken bij noord nieuws
Owja OOG TV is er ook nogquote:Op zondag 6 december 2009 22:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Verwacht toch met enig regelmaat updates op OOG TV en RTV Noord.
Wonderwall - Oasis. ff meezingen
Verwacht dat het qua views van het topic ook wat hoger zal liggen, maar dat is logischquote:Op zondag 6 december 2009 22:43 schreef themauster het volgende:
[..]
Owja OOG TV is er ook nog(kijk ik nooit na) Ik denk dat morgen weer een dag is dat hier de topics snel gaan
Ik lees het morgen na de vergadering wel, het zal wel Giel,Gerard en Michiel worden
Wil je Groningen weer zien verliezen danquote:Op zondag 6 december 2009 22:56 schreef -Hans- het volgende:
Johan - Oceans. Top !!
Crap op nederland 1 loopt uit. Schiet op met Studio Voetbal..
Ik ga er ook vanuit dat het Giel, Gerard,Michiel zal zijn al hoop ik niet vanwege de eerstgenoemde.quote:Op zondag 6 december 2009 22:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Verwacht dat het qua views van het topic ook wat hoger zal liggen, maar dat is logisch. Denk trouwens ook dat het Giel, Gerard en Michiel zijn
. Oog Tv is af en toe best een leuke zender
.
Yeah ik kan RTV Noord hier ontvangen op m'n digitale!quote:Op zondag 6 december 2009 22:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Verwacht toch met enig regelmaat updates op OOG TV en RTV Noord.
Nope, niet nog een keerquote:Op zondag 6 december 2009 22:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wil je Groningen weer zien verliezen dan
Woei!quote:Op zondag 6 december 2009 23:15 schreef Cee het volgende:
Yeah ik kan RTV Noord hier ontvangen op m'n digitale!
Ik vind het een bizar principe dat ik 5 x vaker in New York ben geweest dan in Groningen. Ik bedacht het me net opeens.
lolquote:Op zondag 6 december 2009 23:17 schreef borisz het volgende:
Hans je kan inGrunn partij van de Dieren stemmen in maart, nou doe het vooral niet.
Ik ben er ooit een keer in m'n leven geweest voor een concert van de Backstreet Boys.quote:Op zondag 6 december 2009 23:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Woei!. En dan zou Grunn ver weg zijn? Kom maar snel deze kant op
.
Groningen stemt vaak links, PVDA wordt er weer de 1e net als in de gemeente waar ik woon ,waar al sinds het begin PVDA altijd de 1e wordt zowel in gemeentelijke als in landelijke verkiezingenquote:Op zondag 6 december 2009 23:17 schreef borisz het volgende:
Hans je kan inGrunn partij van de Dieren stemmen in maart, nou doe het vooral niet.
Tja stad enzo. Hopelijk wordt de EU uitslag in Amsterdam ook de uitslag voor de gemeenteraad. D66 dan de grootstequote:Op zondag 6 december 2009 23:26 schreef themauster het volgende:
[..]
Groningen stemt vaak links, PVDA wordt er weer de 1e net als in de gemeente waar ik woon ,waar al sinds het begin PVDA altijd de 1e wordt zowel in gemeentelijke als in landelijke verkiezingen
Spannend heur... maar eerst slapen !quote:Op maandag 7 december 2009 00:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
Vandaag de grote dag van de bekendmaking
Ik ook.quote:Op zondag 6 december 2009 23:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Yeah ik kan RTV Noord hier ontvangen op m'n digitale!
Ik hoop dat Giel, Gerard en Annemieke dit jaar het huis in gaan.quote:Op maandag 7 december 2009 00:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
Vandaag de grote dag van de bekendmaking
quote:[..]
Ik hoop dat Giel Iemand anders!, Gerard en Annemieke Iemand anders! dit jaar het huis in gaan.
Morrgenquote:Op maandag 7 december 2009 08:54 schreef -Hans- het volgende:
yo !
Was heerlijk wakker worden met Queen - Friends will be friends en de
mama and the papas - monday monday.
Giel denkt dat Annemieke, Gerard en Coen in het GH zitten.. Maar hij noemde uiteraard zichzelf ook nog even.. Dat hij Veenstra niet noemde.
Michiel en giel zijn echt geen vrienden, ze gedogen elkaarquote:Op maandag 7 december 2009 08:54 schreef -Hans- het volgende:
yo !
Giel denkt dat Annemieke, Gerard en Coen in het GH zitten.. Maar hij noemde uiteraard zichzelf ook nog even.. Dat hij Veenstra niet noemde.
die is expres ziek om ook te kunnen luisterenquote:Op maandag 7 december 2009 08:45 schreef themauster het volgende:
Vergadering afgelast wegens ziekte baas.... dus kan ook live meeluisteren wie er in het huis komen
Dat hij V. niet noemde vind ik niet vreemd, want volgens mij zijn die twee niet echt vrienden... Althans, zo lijkt het.quote:Op maandag 7 december 2009 08:54 schreef -Hans- het volgende:
yo !
Dubbel eensch!quote:Op maandag 7 december 2009 09:00 schreef Sirolf het volgende:
Ik hoop toch echt dat Giel er niet in komt, dat zou echt een doemscenario zijn...
Indruk heb ik ook, maar ik vind het dan vrij kinderachtig dat hij zijn naam helemaal niet noemt. Alsof hij niet bestaat. Maar ja, dat hoort schijnbaar bij Giel Beelen. Hoop ook echt dat hij er niet inzit.quote:Op maandag 7 december 2009 09:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat hij V. niet noemde vind ik niet vreemd, want volgens mij zijn die twee niet echt vrienden... Althans, zo lijkt het.
Ik hoop toch echt dat Giel er niet in komt, dat zou echt een doemscenario zijn...
Ah, staat dat ding er alquote:Op maandag 7 december 2009 08:57 schreef Dichterbijer het volgende:
Hey Hans!
Mooie kerstboom daar op de markt!
Giel is gewoon kinderachtig en houd van bashen van mensen om er zelf beter van te worden helaas en hij draait kut muziekquote:Op maandag 7 december 2009 09:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Indruk heb ik ook, maar ik vind het dan vrij kinderachtig dat hij zijn naam helemaal niet noemt. Alsof hij niet bestaat. Maar ja, dat hoort schijnbaar bij Giel Beelen. Hoop ook echt dat hij er niet inzit.
Vrij laag allemaalquote:Op maandag 7 december 2009 09:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Giel is gewoon kinderachtig en houd van bashen van mensen om er zelf beter van te worden helaas en hij draait kut muziek
jaquote:Op maandag 7 december 2009 09:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]lekker dagje vrij vandaag
Inderdaad, vanmorgen nog Anouk en Lily A. achter elkaarquote:
Thuis staan de Dennenaalden ook al , alleen we waren vergeten dat we vorig jaar de slingers hadden weggegooit (waren slecht geworden) en we misten de haakjes voor de ballen. Dus onze euforie stopte vrijsnelquote:Op maandag 7 december 2009 09:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik niet! komt omdat mijn neus een beetje dicht zit
Ja maar hopelijk houden we het zolang vol en zien we dat ook wel weer hierquote:Op maandag 7 december 2009 09:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als het topic nog niet dicht zit dan
Deze reeks gaat over in de SR Reeks, door toevoeging van SR in de topic titel.quote:Op maandag 7 december 2009 09:40 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja maar hopelijk houden we het zolang vol en zien we dat ook wel weer hier.
Enig idee of er weer een reeks gestart wordt voor SR, of zie ik hem over het spreekwoordelijke hoofd?
Hij pakt het nog goed op en plaatst het in het goede teken !quote:Op maandag 7 december 2009 09:38 schreef themauster het volgende:
De domi is niet blij met het slotfeest en de plek van het podium is bekend en ik vind dat die wel op een hele rare plek komthttp://www.glazenhuis-groningen.nl/?e=24
Danku had al zon idee, zou er trouwens dit jaar nog weer vraag zijn naar die SR player, wil hem wel weer in elkaar flansenquote:Op maandag 7 december 2009 09:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Deze reeks gaat over in de SR Reeks, door toevoeging van SR in de topic titel.
Je kan altijd de laastst vinden door forum.3fmfan.nl te bookmarken.
Date met makelaar voor huurhuizen kijken ?quote:Op maandag 7 december 2009 09:36 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jaen naar Gouda straksies....had ik maar n uurtje later afgesproken....kon ik live meekrijgen wie er in het glazen huis gaan...nu lees ik het vast op twitter
Op 3fmfan komt er een ook een player, overleg even met sirolf voor teamupquote:Op maandag 7 december 2009 09:44 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Danku had al zon idee, zou er trouwens dit jaar nog weer vraag zijn naar die SR player, wil hem wel weer in elkaar flansen.
http://martijn.onlydutch.nl/Bestanden/FOK/
quote:Op maandag 7 december 2009 09:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Date met makelaar voor huurhuizen kijken ?
Teamup?, dan dat isquote:Op maandag 7 december 2009 09:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Op 3fmfan komt er een ook een player, overleg even met sirolf voor teamup
quote:Op maandag 7 december 2009 09:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
Lol zie de naam van webhawkjuh in de apptitel staandie heeft vorig jaar de SR nog getild met geld in eigen zak stoppen
Whehequote:Op maandag 7 december 2009 09:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Thuis staan de Dennenaalden ook al , alleen we waren vergeten dat we vorig jaar de slingers hadden weggegooit (waren slecht geworden) en we misten de haakjes voor de ballen. Dus onze euforie stopte vrijsnel
Nicequote:Op maandag 7 december 2009 09:40 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jajazeker als ik naar buiten kijk en blauwe lucht zie
Verschil is alleen dat ik bezig ben met een webbased player, terwijl Mdrop volgens mij een app wil maken. Echt veel samenwerking lijkt mij dus niet mogelijk.quote:Op maandag 7 december 2009 09:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Op 3fmfan komt er een ook een player, overleg even met sirolf voor teamup
Idd weer een player die als exe / rar komt, dus kan gewoon mn eigen projectje houden? Nu nog weer iemand die de graphics wil doenquote:Op maandag 7 december 2009 09:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Verschil is alleen dat ik bezig ben met een webbased player, terwijl Mdrop volgens mij een app wil maken. Echt veel samenwerking lijkt mij dus niet mogelijk.
Bedoelde meer in de zin van bundelen van alle informatie ipv verspreid , dus eventueel de player ook op 3fmfan.quote:Op maandag 7 december 2009 09:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Verschil is alleen dat ik bezig ben met een webbased player, terwijl Mdrop volgens mij een app wil maken. Echt veel samenwerking lijkt mij dus niet mogelijk.
quote:Op maandag 7 december 2009 10:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Driving zal beter gaan naar huis, ander wordt het lang reizen
jah tshirts jahquote:Op maandag 7 december 2009 10:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Was toch iets met SR shirts en die met winst verkopen en geld in eigen zak steken of zo iets
Daar kan ik mij helemaal niks meer van herinneren, en dat terwijl ik hier vorig jaar ook al wasquote:Op maandag 7 december 2009 10:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Was toch iets met SR shirts en die met winst verkopen en geld in eigen zak steken of zo iets
neeh net als de veiling van de DJ set van Sandstorm....nooit meer wat van gehoordquote:Op maandag 7 december 2009 10:42 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Eliza is er nog steeds niet overheen.
quote:Op maandag 7 december 2009 10:43 schreef themauster het volgende:
[..]
Daar kan ik mij helemaal niks meer van herinneren, en dat terwijl ik hier vorig jaar ook al was
Ik ga even topics door lezen van vorig jaarquote:Op maandag 7 december 2009 10:45 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
2 tegen 1...... ik kan het me nog wel herinneren...en er is vast iemand zo knap hier om dat terug te vinden
Wat?! Is Dj Sandstom nooit wezen optreden voor de gulle gever?quote:Op maandag 7 december 2009 10:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh net als de veiling van de DJ set van Sandstorm....nooit meer wat van gehoord![]()
gek heh, de hoogste bieder heeft wel betaald maar nooit geint
neeh, de gulle gever zou mailen, Sander heeft zelf er nog n paar keer achteraan gemaild maar...quote:Op maandag 7 december 2009 10:46 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Wat?! Is Dj Sandstom nooit wezen optreden voor de gulle gever?
Was richting de laatste 2 dagen van de SRquote:Op maandag 7 december 2009 10:46 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik ga even topics door lezen van vorig jaar
je hebt het gevondenquote:Op maandag 7 december 2009 10:50 schreef themauster het volgende:
[SR @ 3FM #1036] 21:30 doneert FOK! 10.000 euro
[SR @ 3FM #1037] Waar de shirtjes uitverkocht zijn
De t-shirtjes van Webhawkjuh
Heel erg apart , zo iets wil je toch innenquote:Op maandag 7 december 2009 10:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh net als de veiling van de DJ set van Sandstorm....nooit meer wat van gehoord![]()
gek heh, de hoogste bieder heeft wel betaald maar nooit geint
dat je het gevonden hebquote:Op maandag 7 december 2009 10:50 schreef themauster het volgende:
[SR @ 3FM #1036] 21:30 doneert FOK! 10.000 euro
[SR @ 3FM #1037] Waar de shirtjes uitverkocht zijn
De t-shirtjes van Webhawkjuh
Och voor die laatste 60 postsquote:Op maandag 7 december 2009 10:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk dat het niet veel zin heeft
Inderdaad na 12en gaat dit topic met een sneltrein vaartquote:Op maandag 7 december 2009 10:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk dat het niet veel zin heeft
Iddquote:Op maandag 7 december 2009 10:59 schreef themauster het volgende:
[..]
Inderdaad na 12en gaat dit topic met een sneltrein vaart
Terwijl het volgens mij pas om 13:45 wordt bekend gemaakt.quote:Op maandag 7 december 2009 10:59 schreef themauster het volgende:
[..]
Inderdaad na 12en gaat dit topic met een sneltrein vaart
Ja, maar mensen houden van F5'en en posten hier op Fok... je weet tochhhhquote:Op maandag 7 december 2009 11:02 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Terwijl het volgens mij pas om 13:45 wordt bekend gemaakt.
Snelste gevulde topicsquote:Op maandag 7 december 2009 11:02 schreef themauster het volgende:
Ben wel benieuwd hoe snel de topics dit jaar gaan met SR, Eens kijken of wel volgend jaar gaan evenaren
Hakkuh half uurtjequote:Op maandag 7 december 2009 11:04 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Snelste gevulde topics
60.60 posts per minuut - [SR @ 3FM #993] hakkuhhhh !!!
60.40 posts per minuut - [SR @3FM #994] VOL!
60.40 posts per minuut - [SR @ 3FM #995] Nog FF!!!
43.00 posts per minuut - [SR @ 3FM #1074] It's the FINAL countdown van SR 2008 !
33.78 posts per minuut - [SR @ 3FM #1042] FOK! op 3FM en 3FM op FOK!
Speculeren, Speculerenquote:Op maandag 7 december 2009 11:02 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Terwijl het volgens mij pas om 13:45 wordt bekend gemaakt.
Daar ben ik speciaal voor op gebleven terwijl ik toen zo kapot als de neten was.quote:
Vorig jaar ging het echt belachelijk had , 1x f5 en je was een pagina verderquote:Op maandag 7 december 2009 11:02 schreef themauster het volgende:
Ben wel benieuwd hoe snel de topics dit jaar gaan met SR, Eens kijken of wel volgend jaar gaan evenaren
Ik vrees met grote vrezen met je meequote:Op maandag 7 december 2009 11:05 schreef TheArt het volgende:
Mijn grootste vrees is trouwens dat ze absoluut Giel erin wilden hebben, dat Michiel er niet in zit, aangezien ze wel een beetje goede sfeer willen hebben tussen alle DJ's.
Maar goed, we horen het zo.
Dat waren nog es tijden hequote:Op maandag 7 december 2009 11:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vorig jaar ging het echt belachelijk had , 1x f5 en je was een pagina verder
Dat waren nog es tijdenquote:Op maandag 7 december 2009 11:04 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Snelste gevulde topics
60.60 posts per minuut - [SR @ 3FM #993] hakkuhhhh !!!
60.40 posts per minuut - [SR @3FM #994] VOL!
60.40 posts per minuut - [SR @ 3FM #995] Nog FF!!!
43.00 posts per minuut - [SR @ 3FM #1074] It's the FINAL countdown van SR 2008 !
33.78 posts per minuut - [SR @ 3FM #1042] FOK! op 3FM en 3FM op FOK!
Nicequote:Op maandag 7 december 2009 11:14 schreef themauster het volgende:
Coca Cola weer sponsor,betekent dater weer van die speciale SR flesjes komen
quote:Top 20 in de 3FM-reeks op 06-12-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruikerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.02. 034 Noortje.
03. 022 Captain_Slow
04. 020 Roel_Jewel
05. 009 JDude
06. 008 Cee
07. 008 borisz
08. 008 themauster
09. 007 Derek010
10. 007 morpheus_at_work
11. 005 Sj0rSz
12. 005 Sirolf
13. 004 Piles
14. 004 Sersjee
15. 003 alors
16. 003 on_air
17. 002 Impry
18. 002 TheZapster
19. 002 gerbenp
20. 001 peeet1
Reeks-statistieken!
Ik ruik die dennennaalden alquote:Op maandag 7 december 2009 11:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ow god, daar komen de echte kerstklassiekers aan...
Blijft toch 1 van de leukere kerstnummersquote:Op maandag 7 december 2009 11:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zie Paul McCartney, maar ik hoor 'm wel.
quote:Op maandag 7 december 2009 11:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Blijft toch 1 van de leukere kerstnummers
Die is nog vele malen beter , de kikkertje in koorquote:Op maandag 7 december 2009 11:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. En die andere van hem ook: We All Stand Together. Werd er vanmorgen mee wakker.
Ik word iedere ochtend wakker met de krantenmeisjes. Maar vlak daarna kwam die inderdaad.quote:Op maandag 7 december 2009 11:26 schreef Roel_Jewel het volgende:. En die andere van hem ook: We All Stand Together. Werd er vanmorgen mee wakker.
Welk saai college volg je nuquote:Op maandag 7 december 2009 11:29 schreef alors het volgende:
Ik heb nu al spijt dat ik toch naar college ben gegaan... Als het niet gauw beter wordt, dan peer ik em zo weer
Daarom ben ik ook gewoon niet gegaan. Ging gisteren naar bed en stond vanochtend op met gigantische koppijn, dus dan kan me dat college echt gestolen wordenquote:Op maandag 7 december 2009 11:29 schreef alors het volgende:
Ik heb nu al spijt dat ik toch naar college ben gegaan... Als het niet gauw beter wordt, dan peer ik em zo weer
Met koppijn achter je pc gaan zitten is dan een stuk beter natuurlijkquote:Op maandag 7 december 2009 11:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook gewoon niet gegaan. Ging gisteren naar bed en stond vanochtend op met gigantische koppijn, dus dan kan me dat college echt gestolen worden
Met laptop in bed zeker welquote:Op maandag 7 december 2009 11:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Met koppijn achter je pc gaan zitten is dan een stuk beter natuurlijk
Volgens mij niet hoor. Volgens mij zijn er gewoon een paar vaste SR update momenten per dag en één daarvan is 11.30. Elk uur is een beetje overdrevenquote:Op maandag 7 december 2009 11:34 schreef themauster het volgende:
Dus we krijgen elk uur op het halve uur een SR Update
Mooi. Na de lunchquote:Op maandag 7 december 2009 11:39 schreef themauster het volgende:
Zendercoördinator Wilbert Mutsaers maakt om 13:15 in het programma Stenders Eetvermaak de DJ's bekend die de schone taak hebben om de boel op z'n kop te gaan zetten in Groningen.
Cheryl Colequote:Op maandag 7 december 2009 11:41 schreef 3FMaster het volgende:
Girls Aloud
Stiekem is dit een leuk liedje
Owja... idd...wel aardig meer... verder nietquote:Op maandag 7 december 2009 11:41 schreef 3FMaster het volgende:
Girls Aloud
Stiekem is dit een leuk liedje
quote:Op maandag 7 december 2009 11:40 schreef TheArt het volgende:
http://www.stubru.be/media/kabouterwesleyforlife
Dat half uur doen we natuurlijk gewoon tijdens de SRquote:Op maandag 7 december 2009 11:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor. Volgens mij zijn er gewoon een paar vaste SR update momenten per dag en één daarvan is 11.30. Elk uur is een beetje overdreven
quote:Ik ben godgloeiende ook een keertje ziek tijdens Ekstra Weekend! http://www.studenten.nl/fotoalbums/mooiste_studenten_bij_3fm
Mooi dan even echt serieus even luisterenquote:Op maandag 7 december 2009 11:39 schreef themauster het volgende:
Zendercoördinator Wilbert Mutsaers maakt om 13:15 in het programma Stenders Eetvermaak de DJ's bekend die de schone taak hebben om de boel op z'n kop te gaan zetten in Groningen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |