Morrgenquote:Op maandag 7 december 2009 08:54 schreef -Hans- het volgende:
yo !
Was heerlijk wakker worden met Queen - Friends will be friends en de
mama and the papas - monday monday.
Giel denkt dat Annemieke, Gerard en Coen in het GH zitten.. Maar hij noemde uiteraard zichzelf ook nog even.. Dat hij Veenstra niet noemde.
Michiel en giel zijn echt geen vrienden, ze gedogen elkaarquote:Op maandag 7 december 2009 08:54 schreef -Hans- het volgende:
yo !
Giel denkt dat Annemieke, Gerard en Coen in het GH zitten.. Maar hij noemde uiteraard zichzelf ook nog even.. Dat hij Veenstra niet noemde.
die is expres ziek om ook te kunnen luisterenquote:Op maandag 7 december 2009 08:45 schreef themauster het volgende:
Vergadering afgelast wegens ziekte baas.... dus kan ook live meeluisteren wie er in het huis komen
Dat hij V. niet noemde vind ik niet vreemd, want volgens mij zijn die twee niet echt vrienden... Althans, zo lijkt het.quote:Op maandag 7 december 2009 08:54 schreef -Hans- het volgende:
yo !
Dubbel eensch!quote:Op maandag 7 december 2009 09:00 schreef Sirolf het volgende:
Ik hoop toch echt dat Giel er niet in komt, dat zou echt een doemscenario zijn...
Indruk heb ik ook, maar ik vind het dan vrij kinderachtig dat hij zijn naam helemaal niet noemt. Alsof hij niet bestaat. Maar ja, dat hoort schijnbaar bij Giel Beelen. Hoop ook echt dat hij er niet inzit.quote:Op maandag 7 december 2009 09:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat hij V. niet noemde vind ik niet vreemd, want volgens mij zijn die twee niet echt vrienden... Althans, zo lijkt het.
Ik hoop toch echt dat Giel er niet in komt, dat zou echt een doemscenario zijn...
Ah, staat dat ding er alquote:Op maandag 7 december 2009 08:57 schreef Dichterbijer het volgende:
Hey Hans!
Mooie kerstboom daar op de markt!
Giel is gewoon kinderachtig en houd van bashen van mensen om er zelf beter van te worden helaas en hij draait kut muziekquote:Op maandag 7 december 2009 09:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Indruk heb ik ook, maar ik vind het dan vrij kinderachtig dat hij zijn naam helemaal niet noemt. Alsof hij niet bestaat. Maar ja, dat hoort schijnbaar bij Giel Beelen. Hoop ook echt dat hij er niet inzit.
Vrij laag allemaalquote:Op maandag 7 december 2009 09:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Giel is gewoon kinderachtig en houd van bashen van mensen om er zelf beter van te worden helaas en hij draait kut muziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |