Whehequote:Op maandag 7 december 2009 09:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Thuis staan de Dennenaalden ook al , alleen we waren vergeten dat we vorig jaar de slingers hadden weggegooit (waren slecht geworden) en we misten de haakjes voor de ballen. Dus onze euforie stopte vrijsnel
Nicequote:Op maandag 7 december 2009 09:40 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jajazeker als ik naar buiten kijk en blauwe lucht zie
Verschil is alleen dat ik bezig ben met een webbased player, terwijl Mdrop volgens mij een app wil maken. Echt veel samenwerking lijkt mij dus niet mogelijk.quote:Op maandag 7 december 2009 09:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Op 3fmfan komt er een ook een player, overleg even met sirolf voor teamup
Idd weer een player die als exe / rar komt, dus kan gewoon mn eigen projectje houden? Nu nog weer iemand die de graphics wil doenquote:Op maandag 7 december 2009 09:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Verschil is alleen dat ik bezig ben met een webbased player, terwijl Mdrop volgens mij een app wil maken. Echt veel samenwerking lijkt mij dus niet mogelijk.
Bedoelde meer in de zin van bundelen van alle informatie ipv verspreid , dus eventueel de player ook op 3fmfan.quote:Op maandag 7 december 2009 09:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Verschil is alleen dat ik bezig ben met een webbased player, terwijl Mdrop volgens mij een app wil maken. Echt veel samenwerking lijkt mij dus niet mogelijk.
quote:Op maandag 7 december 2009 10:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Driving zal beter gaan naar huis, ander wordt het lang reizen
jah tshirts jahquote:Op maandag 7 december 2009 10:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Was toch iets met SR shirts en die met winst verkopen en geld in eigen zak steken of zo iets
Daar kan ik mij helemaal niks meer van herinneren, en dat terwijl ik hier vorig jaar ook al wasquote:Op maandag 7 december 2009 10:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Was toch iets met SR shirts en die met winst verkopen en geld in eigen zak steken of zo iets
neeh net als de veiling van de DJ set van Sandstorm....nooit meer wat van gehoordquote:Op maandag 7 december 2009 10:42 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Eliza is er nog steeds niet overheen.
quote:Op maandag 7 december 2009 10:43 schreef themauster het volgende:
[..]
Daar kan ik mij helemaal niks meer van herinneren, en dat terwijl ik hier vorig jaar ook al was
Ik ga even topics door lezen van vorig jaarquote:Op maandag 7 december 2009 10:45 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
2 tegen 1...... ik kan het me nog wel herinneren...en er is vast iemand zo knap hier om dat terug te vinden
Wat?! Is Dj Sandstom nooit wezen optreden voor de gulle gever?quote:Op maandag 7 december 2009 10:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh net als de veiling van de DJ set van Sandstorm....nooit meer wat van gehoord![]()
gek heh, de hoogste bieder heeft wel betaald maar nooit geint
neeh, de gulle gever zou mailen, Sander heeft zelf er nog n paar keer achteraan gemaild maar...quote:Op maandag 7 december 2009 10:46 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Wat?! Is Dj Sandstom nooit wezen optreden voor de gulle gever?
Was richting de laatste 2 dagen van de SRquote:Op maandag 7 december 2009 10:46 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik ga even topics door lezen van vorig jaar
je hebt het gevondenquote:Op maandag 7 december 2009 10:50 schreef themauster het volgende:
[SR @ 3FM #1036] 21:30 doneert FOK! 10.000 euro
[SR @ 3FM #1037] Waar de shirtjes uitverkocht zijn
De t-shirtjes van Webhawkjuh
Heel erg apart , zo iets wil je toch innenquote:Op maandag 7 december 2009 10:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh net als de veiling van de DJ set van Sandstorm....nooit meer wat van gehoord![]()
gek heh, de hoogste bieder heeft wel betaald maar nooit geint
dat je het gevonden hebquote:Op maandag 7 december 2009 10:50 schreef themauster het volgende:
[SR @ 3FM #1036] 21:30 doneert FOK! 10.000 euro
[SR @ 3FM #1037] Waar de shirtjes uitverkocht zijn
De t-shirtjes van Webhawkjuh
Och voor die laatste 60 postsquote:Op maandag 7 december 2009 10:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk dat het niet veel zin heeft
Inderdaad na 12en gaat dit topic met een sneltrein vaartquote:Op maandag 7 december 2009 10:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk dat het niet veel zin heeft
Iddquote:Op maandag 7 december 2009 10:59 schreef themauster het volgende:
[..]
Inderdaad na 12en gaat dit topic met een sneltrein vaart
Terwijl het volgens mij pas om 13:45 wordt bekend gemaakt.quote:Op maandag 7 december 2009 10:59 schreef themauster het volgende:
[..]
Inderdaad na 12en gaat dit topic met een sneltrein vaart
Ja, maar mensen houden van F5'en en posten hier op Fok... je weet tochhhhquote:Op maandag 7 december 2009 11:02 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Terwijl het volgens mij pas om 13:45 wordt bekend gemaakt.
Snelste gevulde topicsquote:Op maandag 7 december 2009 11:02 schreef themauster het volgende:
Ben wel benieuwd hoe snel de topics dit jaar gaan met SR, Eens kijken of wel volgend jaar gaan evenaren
Hakkuh half uurtjequote:Op maandag 7 december 2009 11:04 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Snelste gevulde topics
60.60 posts per minuut - [SR @ 3FM #993] hakkuhhhh !!!
60.40 posts per minuut - [SR @3FM #994] VOL!
60.40 posts per minuut - [SR @ 3FM #995] Nog FF!!!
43.00 posts per minuut - [SR @ 3FM #1074] It's the FINAL countdown van SR 2008 !
33.78 posts per minuut - [SR @ 3FM #1042] FOK! op 3FM en 3FM op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |