jaquote:Op maandag 7 december 2009 09:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]lekker dagje vrij vandaag
Inderdaad, vanmorgen nog Anouk en Lily A. achter elkaarquote:
Thuis staan de Dennenaalden ook al , alleen we waren vergeten dat we vorig jaar de slingers hadden weggegooit (waren slecht geworden) en we misten de haakjes voor de ballen. Dus onze euforie stopte vrijsnelquote:Op maandag 7 december 2009 09:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik niet! komt omdat mijn neus een beetje dicht zit
Ja maar hopelijk houden we het zolang vol en zien we dat ook wel weer hierquote:Op maandag 7 december 2009 09:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als het topic nog niet dicht zit dan
Deze reeks gaat over in de SR Reeks, door toevoeging van SR in de topic titel.quote:Op maandag 7 december 2009 09:40 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja maar hopelijk houden we het zolang vol en zien we dat ook wel weer hier.
Enig idee of er weer een reeks gestart wordt voor SR, of zie ik hem over het spreekwoordelijke hoofd?
Hij pakt het nog goed op en plaatst het in het goede teken !quote:Op maandag 7 december 2009 09:38 schreef themauster het volgende:
De domi is niet blij met het slotfeest en de plek van het podium is bekend en ik vind dat die wel op een hele rare plek komthttp://www.glazenhuis-groningen.nl/?e=24
Danku had al zon idee, zou er trouwens dit jaar nog weer vraag zijn naar die SR player, wil hem wel weer in elkaar flansenquote:Op maandag 7 december 2009 09:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Deze reeks gaat over in de SR Reeks, door toevoeging van SR in de topic titel.
Je kan altijd de laastst vinden door forum.3fmfan.nl te bookmarken.
Date met makelaar voor huurhuizen kijken ?quote:Op maandag 7 december 2009 09:36 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jaen naar Gouda straksies....had ik maar n uurtje later afgesproken....kon ik live meekrijgen wie er in het glazen huis gaan...nu lees ik het vast op twitter
Op 3fmfan komt er een ook een player, overleg even met sirolf voor teamupquote:Op maandag 7 december 2009 09:44 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Danku had al zon idee, zou er trouwens dit jaar nog weer vraag zijn naar die SR player, wil hem wel weer in elkaar flansen.
http://martijn.onlydutch.nl/Bestanden/FOK/
quote:Op maandag 7 december 2009 09:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Date met makelaar voor huurhuizen kijken ?
Teamup?, dan dat isquote:Op maandag 7 december 2009 09:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Op 3fmfan komt er een ook een player, overleg even met sirolf voor teamup
quote:Op maandag 7 december 2009 09:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
Lol zie de naam van webhawkjuh in de apptitel staandie heeft vorig jaar de SR nog getild met geld in eigen zak stoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |