Zolang Veenstra Veenstra en Gerard het wel en Giel niet zijn vindt ik het goedquote:Op zondag 6 december 2009 14:12 schreef -Hans- het volgende:
Nieuw topic. Ole! Ole! Morgen weten we welke jocks het GH zullen betreden
Me2quote:Op zondag 6 december 2009 14:17 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Zolang het Veenstra Veenstra en Gerard het wel en Giel niet zijn vindt ik het goed
Timur had ook wel genoeg gehoord, volgens mijquote:
Ah, okayquote:Op zondag 6 december 2009 14:53 schreef JDude het volgende:
Volgens mij begonnen ze in Breda ook ongeveer 1,5 week van tevoren.
Videostreams kan je bekijken via de iPhone-app Streamer.quote:Op zondag 6 december 2009 14:28 schreef JDude het volgende:
Beetje jammer dat Groningen zo'n pleuriseind weg is. Maar via radio en tv volgen is ook wel okay. En als iemand de 3fm iPhone app kan uitbreiden met de SR streams is dat natuurlijk helemaal geweldig.
Dank voor de tip! En nog gratis ook zie ikquote:Op zondag 6 december 2009 15:00 schreef Sirolf het volgende:
Videostreams kan je bekijken via de iPhone-app Streamer.
Klopt! Dat zijn van die standaard units van Boels die alleen van de vrachtwagen geladen en aan elkaar gekoppeld hoeven te worden. Als ze er net staan denk je "hoe moet dat ooit gezellig wordenquote:Op zondag 6 december 2009 14:57 schreef -Hans- het volgende:
Ah, okay. Trekken van de kabels/techniek gedeelte zal wel het meeste tijd kosten. Glazen huis zelf is volgens mij redelijk kant en klaar?
Toevallig, zit net deze te kijken:quote:
Vorig jaar zag het er van binnen best weer erg sfeervol uitquote:Op zondag 6 december 2009 15:08 schreef JDude het volgende:
Klopt! Dat zijn van die standaard units van Boels die alleen van de vrachtwagen geladen en aan elkaar gekoppeld hoeven te worden. Als ze er net staan denk je "hoe moet dat ooit gezellig worden" maar wat aankleding doet wonderen.
Yo !! Gelukkig gaat het dus al wat beter, maar je hebt het wel zwaar te pakken zeg! Misschien toch de Mexicaanse griep?quote:Op zondag 6 december 2009 14:59 schreef Barney_Stinson het volgende:
Middag
Gelukkig gaat het steeds beter, het griepmonster is alleen nog niet verslagen. Gisteravond en vannacht erg misselijk en weer lichte koorts. Nu voel ik mij redelijk maar morgen bel ik voor de zekerheid nog even de huisarts.
Wil met Serious Request niet weer ziek thuis zitten
Is het dan niet makkelijker om die van Madurodam even te lenen?quote:Op zondag 6 december 2009 15:32 schreef -Hans- het volgende:
Vorig jaar zag het er van binnen best weer erg sfeervol uit. Grappig dat je het hele gebeuren gewoon kan huren bij de Boels. Ik wil wel een keer een GH in mijn tuin hebben. Gewoon om te kunnen zeggen dat het GH bij mij in de achtertuin staat
Whehe, ja dat zeker weten. Ook qua ruimte, enzoquote:Op zondag 6 december 2009 15:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Is het dan niet makkelijker om die van Madurodam even te lenen?
Deze staan nog in mijn bookmarksquote:Op zondag 6 december 2009 15:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
En als je dan toch dat soort filmpjes kijkt, kom je vanzelf weer bij dit legendarische moment uit.....![]()
![]()
Ik dacht al, waarom steeds die views, maar het is jijquote:Op zondag 6 december 2009 15:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
En als je dan toch dat soort filmpjes kijkt, kom je vanzelf weer bij dit legendarische moment uit.....![]()
![]()
quote:Op zondag 6 december 2009 15:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht al, waarom steeds die views, maar het is jij
Eerst was-ie wat leuker dan nu, hij wordt een beetje teveel gedraaid...quote:Op zondag 6 december 2009 16:58 schreef Noortje. het volgende:
Ik vind die plaat van Owl City wel fijn.
Maar op nummer 1, neuh. Zo goed issie ook weer niet.
Een beetje? Een beetje heel erg veel te veel veelquote:Op zondag 6 december 2009 17:20 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Eerst was-ie wat leuker dan nu, hij wordt een beetje teveel gedraaid...
Jup, eens! Veel te vaak.quote:Op zondag 6 december 2009 17:20 schreef Derek010 het volgende:
[..]
True!quote:Op zondag 6 december 2009 17:20 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Chemical Brothers.quote:Op zondag 6 december 2009 17:49 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Galvanize !!!!!!!!!
SR, bijna !Push the button !
Maakt niet uit, het moet toch Jay-Zie zijn als je het op mijn manier doetquote:
Zo vergezocht dattie leuk is.quote:Op zondag 6 december 2009 17:54 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Heeft Paul zichzelf gekregen voor Sinterklaas (een muts)![]()
Flauw woordgrapjequote:
Ik geloof dat Huey Lewis.quote:Op zondag 6 december 2009 18:03 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Flauw woordgrapje
Dat is net zoiets als; Denk jij soms dat je KC and the Sunshine Band?
Anders hoor je Paul McCartney.quote:Op zondag 6 december 2009 18:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Maar je hoort die alleen als je radio Alanis.
Lolquote:
haha die blijft ook erg leukquote:Op zondag 6 december 2009 18:03 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Flauw woordgrapje
Dat is net zoiets als; Denk jij soms dat je KC and the Sunshine Band?
[/einde]quote:Op zondag 6 december 2009 18:18 schreef Derek010 het volgende:
Is Bert Ernie? Nee, die is achter Bassie en Adriaan.
Waarom gingen the Beatles nooit karten?quote:Op zondag 6 december 2009 18:35 schreef Sersjee het volgende:
Waarom konden the Beatles nooit klaverjassen?
Paul McCartney.quote:Op zondag 6 december 2009 18:35 schreef Sersjee het volgende:
Waarom konden the Beatles nooit klaverjassen?
quote:Op zondag 6 december 2009 18:52 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
![]()
Jij denkt zeker dat je de Jostiband
HAHAHAHAquote:Op zondag 6 december 2009 18:18 schreef Derek010 het volgende:
Is Bert Ernie? Nee, die is achter Bassie en Adriaan.
Whehehe xDquote:Op zondag 6 december 2009 18:52 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
![]()
Jij denkt zeker dat je de Jostiband
Lariekoek. Als het nou in Nederland was gebeurd of er veel Nederlanders bij betrokken waren geweest, ja, dan wel. Maar nu? Dan kan je ook geen liefdesliedjes meer draaien, omdat er vast wel iemand z'n relatie verbroken heeft vandaag.quote:Op zondag 6 december 2009 19:18 schreef Captain_Slow het volgende:
Vindt het wel grof dat ze nu Panic @ The Disco draaien, na die brand in Moskou
Op mijn werk staat hij altijd aan. Het is alleen wat minder dat ik het niet goed kan horen. Stomme stellingen ookquote:Op zondag 6 december 2009 20:53 schreef themauster het volgende:
Verdomme, Heb morgen vergadering van 1 tot half 3 op het werk, dus ik kan niet live luisteren wie er in het glazen huis komen
Hier idem, alleen geen stellingen, maar pratende collega'squote:Op zondag 6 december 2009 21:00 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Op mijn werk staat hij altijd aan. Het is alleen wat minder dat ik het niet goed kan horen. Stomme stellingen ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |