Die is nog vele malen beter , de kikkertje in koorquote:Op maandag 7 december 2009 11:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. En die andere van hem ook: We All Stand Together. Werd er vanmorgen mee wakker.
Ik word iedere ochtend wakker met de krantenmeisjes. Maar vlak daarna kwam die inderdaad.quote:Op maandag 7 december 2009 11:26 schreef Roel_Jewel het volgende:. En die andere van hem ook: We All Stand Together. Werd er vanmorgen mee wakker.
Welk saai college volg je nuquote:Op maandag 7 december 2009 11:29 schreef alors het volgende:
Ik heb nu al spijt dat ik toch naar college ben gegaan... Als het niet gauw beter wordt, dan peer ik em zo weer
Daarom ben ik ook gewoon niet gegaan. Ging gisteren naar bed en stond vanochtend op met gigantische koppijn, dus dan kan me dat college echt gestolen wordenquote:Op maandag 7 december 2009 11:29 schreef alors het volgende:
Ik heb nu al spijt dat ik toch naar college ben gegaan... Als het niet gauw beter wordt, dan peer ik em zo weer
Met koppijn achter je pc gaan zitten is dan een stuk beter natuurlijkquote:Op maandag 7 december 2009 11:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook gewoon niet gegaan. Ging gisteren naar bed en stond vanochtend op met gigantische koppijn, dus dan kan me dat college echt gestolen worden
Met laptop in bed zeker welquote:Op maandag 7 december 2009 11:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Met koppijn achter je pc gaan zitten is dan een stuk beter natuurlijk
Volgens mij niet hoor. Volgens mij zijn er gewoon een paar vaste SR update momenten per dag en één daarvan is 11.30. Elk uur is een beetje overdrevenquote:Op maandag 7 december 2009 11:34 schreef themauster het volgende:
Dus we krijgen elk uur op het halve uur een SR Update
Mooi. Na de lunchquote:Op maandag 7 december 2009 11:39 schreef themauster het volgende:
Zendercoördinator Wilbert Mutsaers maakt om 13:15 in het programma Stenders Eetvermaak de DJ's bekend die de schone taak hebben om de boel op z'n kop te gaan zetten in Groningen.
Cheryl Colequote:Op maandag 7 december 2009 11:41 schreef 3FMaster het volgende:
Girls Aloud
Stiekem is dit een leuk liedje
Owja... idd...wel aardig meer... verder nietquote:Op maandag 7 december 2009 11:41 schreef 3FMaster het volgende:
Girls Aloud
Stiekem is dit een leuk liedje
quote:Op maandag 7 december 2009 11:40 schreef TheArt het volgende:
http://www.stubru.be/media/kabouterwesleyforlife
Dat half uur doen we natuurlijk gewoon tijdens de SRquote:Op maandag 7 december 2009 11:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor. Volgens mij zijn er gewoon een paar vaste SR update momenten per dag en één daarvan is 11.30. Elk uur is een beetje overdreven
quote:Ik ben godgloeiende ook een keertje ziek tijdens Ekstra Weekend! http://www.studenten.nl/fotoalbums/mooiste_studenten_bij_3fm
Mooi dan even echt serieus even luisterenquote:Op maandag 7 december 2009 11:39 schreef themauster het volgende:
Zendercoördinator Wilbert Mutsaers maakt om 13:15 in het programma Stenders Eetvermaak de DJ's bekend die de schone taak hebben om de boel op z'n kop te gaan zetten in Groningen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |