quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:15 schreef Muzrub het volgende:
Het was donderdagavond. Muzrub fietst over het heuvelsepad van de berg af. Het is donker en de hele weg glanst vanwege de natheid en de straatlantaarns. Opeens is er een hobbel in de weg, die ik niet zag. Ik word gelanceerd, en als ik neer kom, blokkeert het voorwiel van mijn fiets. Ik sla over mijn fiets heen, kom neer op mijn linkerhand en schuif nog een stuk door. Veel schaaf en/of vlees-wonden, en ik word verbonden door mijn ouders.
Vrijdagmiddag naar het ziekenhuis geweest, om een foto te maken van mijn linkerhand.
Het blijkt dat er waarschijnlijk een handwortelbeentje is gebroken. Ze weten het nog niet zeker, want deze breuk wordt altijd pas na een tijdje zichtbaar.
Ik zit nu voor 10 dagen met mijn hele linkerarm in het gips, en dan wordt er een nieuwe foto gemaakt. Blijkt dat het inderdaad gebroken is, moet de linkerarm nog eens 6 tot 12 weken in het gips..
12 weken!!
Dat wordt dus even geen fotografie, ik kan de camera niet vasthouden..
Vorig topic: FOT SC deel 132 - Sint op het dak en op de foto??quote:
Er zijn films die je in de bios moet kijken. De sfx in deze film moet je groot zien. Ik ben ook niet zo van de bios, maar voor dit soort films welquote:
Dat dusquote:Op zondag 6 december 2009 10:24 schreef freud het volgende:
[..]
Er zijn films die je in de bios moet kijken. De sfx in deze film moet je groot zien. Ik ben ook niet zo van de bios, maar voor dit soort films wel.
Die zit waarschijnlijk nog na te stuiterenquote:Op zondag 6 december 2009 11:59 schreef PdeHoog het volgende:
Have funIk ga zo eens kijken of mijn neefje Sinterklaas heeft overleefd
Ik moet helemaal niksquote:Op zondag 6 december 2009 10:24 schreef freud het volgende:
[..]
Er zijn films die je in de bios moet kijken. De sfx in deze film moet je groot zien. Ik ben ook niet zo van de bios, maar voor dit soort films wel.
Je _moet_quote:Op zondag 6 december 2009 14:09 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niks
Maar vrienden hadden plannen om naar Antwerpen te gaan naar de bios dus wie weet.
Hmmmmm.... maak me gekquote:
Viel meequote:Op zondag 6 december 2009 12:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die zit waarschijnlijk nog na te stuiteren*stuiterstuiter*
wat ik denk heeft P al gepost... Zit nu bij ahoy op pink te wachten, man wat een mensen hier al! was per ongeluk te vroeg, en dat is maar goed ook. Parkeren is nu al een drama.quote:
Ik zie vooral een rood rondje met een streep erdoorheen, maar ik vermoed dat daar een plaatje van een Ducati moet staan?quote:Op zondag 6 december 2009 19:54 schreef Isdatzo het volgende:
Met een beetje mazzel over 2 weekjes oid eens een tripje engeland om zoiets te scoren:
[ afbeelding ]
.
Goed gegokt. Doet 'ie het nu wel danquote:Op zondag 6 december 2009 19:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zie vooral een rood rondje met een streep erdoorheen, maar ik vermoed dat daar een plaatje van een Ducati moet staan?
quote:Op zondag 6 december 2009 19:54 schreef Isdatzo het volgende:
Met een beetje mazzel over 2 weekjes oid eens een tripje engeland om zoiets te scoren:
[ afbeelding ]
.
Ja, maar als echte FOT-mod zou je toch meoten weten dat die resizer niet helemaal werkt en dat je dus beter plaatjes tot 610 pixels kan verkleinenquote:Op zondag 6 december 2009 20:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Goed gegokt. Doet 'ie het nu wel dan?
't Is goed met jouquote:Op zondag 6 december 2009 20:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja, maar als echte FOT-mod zou je toch meoten weten dat die resizer niet helemaal werkt en dat je dus beter plaatjes tot 610 pixels kan verkleinen
Ik ook van jou hoorquote:
Licht je Schiphol wel in als je hem uit gaat laten?quote:Op zondag 6 december 2009 19:54 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
.
Voor laagvliegen zijn de Duitse binnenwegen (in bv de Eifel, Turinger Wald, Harz, etc) beter geschiktquote:Op zondag 6 december 2009 22:10 schreef freud het volgende:
[..]
Licht je Schiphol wel in als je hem uit gaat laten?
Kan jij achter de schermen zien of er een FP modje is om foto's van Pink online te zetten? Heb S_F al gePM'd, maar wie weet zie jij meer.quote:Op zondag 6 december 2009 22:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Voor laagvliegen zijn de Duitse binnenwegen (in bv de Eifel, Turinger Wald, Harz, etc) beter geschikt.
Lees: meer fun.
Hoezo dat dan?quote:
hij is op mn kamer geweest toen ik er niet was, en daar heeft hij totaal niets te zoekenquote:Op maandag 7 december 2009 18:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?
Ik benomdat niemand m'n objectief wil kopen.
Aangifte doen wegens inbraak/huisvredebreuk??quote:Op maandag 7 december 2009 18:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
hij is op mn kamer geweest toen ik er niet was, en daar heeft hij totaal niets te zoeken
welk objectief?
Mja, huisbaas kan ook zeggen dat het onder routine controle valt. Volgens mij staat er bijna altijd in de kleine regeltjes dat zoiets mag, hoe hufterig het ook isquote:Op maandag 7 december 2009 18:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Aangifte doen wegens inbraak/huisvredebreuk??
M'n Sigma 50-500 canonmount.
Huisbaas moet altijd toestemming vragen om een kamer te betreden. Algemene ruimtes is anders maar als de huisbaas elke dag de woning betreedt, kun je hem ook aanklagen (mijn vriend en zijn huisgenoten hebben dat met succes gedaan).quote:Op maandag 7 december 2009 19:19 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, huisbaas kan ook zeggen dat het onder routine controle valt. Volgens mij staat er bijna altijd in de kleine regeltjes dat zoiets mag, hoe hufterig het ook is.
dat ja, hij mag wat mij betreft best komen kijken, maar dan wel als ik erbij benquote:Op maandag 7 december 2009 19:30 schreef Chanty het volgende:
[..]
Huisbaas moet altijd toestemming vragen om een kamer te betreden. Algemene ruimtes is anders maar als de huisbaas elke dag de woning betreedt, kun je hem ook aanklagen (mijn vriend en zijn huisgenoten hebben dat met succes gedaan).
Leuk ding, maar geen 600 euroquote:Op maandag 7 december 2009 18:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Aangifte doen wegens inbraak/huisvredebreuk??
M'n Sigma 50-500 canonmount.
599 dan??quote:Op maandag 7 december 2009 19:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Leuk ding, maar geen 600 euro![]()
En ik heb al een kadootje voor Cryothics verjaardag
Yns, ik zou hem er zeker op aanspreken. Hij heeft niets te zoeken op jouw kamer
Ik weet van niksquote:Op maandag 7 december 2009 20:00 schreef ElizabethR het volgende:
Voor 450 koop ik hem wel, moet je hem wel opsturen naar Ierland Splitje
Nee, toch niet, ik zeg dit net tegen mijn man en die wordt erg boos. Ik had geen idee waarom natuurlijk. Heeft hij hem besteld als kerstkado![]()
Nou moest ie het verklappen, en is niet blij![]()
Kostprijs van de onderdelen is maar 1000 euro, de rest gaat zitten in de sportschoolabo's van de mensen die hem moeten maken in de fabriekquote:Op maandag 7 december 2009 20:47 schreef Marc H het volgende:
Kan iemand verklaren waarom de Canon 500mm F4 L IS een freakin' 5550 euro moet kosten?
Ik weet het, het is een goede lens, fantastische AF, schitterende Bokeh, haarscherp.... en ga maar door met de superlatieven.
Maar 5550 euro's is wel een heel erg grote berg geld. Waarom is het niet mogelijk voor laten we zeggen 2500 euro zoiets te fabriceren? (wil niet zeggen dat ik er dan morgen meteen een zou halen, maar ik zou er tenminste over gaan denken)
Weinig vraag dus de relatief hoge ontwikkelings- en productiekosten moeten door een relatief klein aantal exemplaren gedragen worden. Als ze die prijs naar 2500 lieten zakken verkochten ze er misschien 35% (uit de lucht gegrepen) meer door maar gaat de winst op dat objectief omlaag omdat hij nog steeds te weinig verkocht wordt om goedkoop genoeg te produceren.quote:Op maandag 7 december 2009 20:47 schreef Marc H het volgende:
Kan iemand verklaren waarom de Canon 500mm F4 L IS een freakin' 5550 euro moet kosten?
Ik weet het, het is een goede lens, fantastische AF, schitterende Bokeh, haarscherp.... en ga maar door met de superlatieven.
Maar 5550 euro's is wel een heel erg grote berg geld. Waarom is het niet mogelijk voor laten we zeggen 2500 euro zoiets te fabriceren? (wil niet zeggen dat ik er dan morgen meteen een zou halen, maar ik zou er tenminste over gaan denken)
Toffe vent hebbiequote:Op maandag 7 december 2009 20:00 schreef ElizabethR het volgende:
Voor 450 koop ik hem wel, moet je hem wel opsturen naar Ierland Splitje
Nee, toch niet, ik zeg dit net tegen mijn man en die wordt erg boos. Ik had geen idee waarom natuurlijk. Heeft hij hem besteld als kerstkado![]()
Nou moest ie het verklappen, en is niet blij![]()
Het zijn geen lenzen voor uit de hand, meer voor langs de lijn of natuurgebied met dik statief...quote:Op maandag 7 december 2009 22:43 schreef ultra_ivo het volgende:
Mag je eerst naar de sportschool om dat ding te kunnen tillen.
Ik heb trouwens m'n twijfels over dergelijke megalenzen. OK, het is super spul en onder bepaalde omstandigheden heb je die 4.0 nodig. Maar die lens is extreem onhanteerbaar. Je bent dus heel erg beperkt in je bewegingsvrijheid en daarmee ook in je creatieve mogelijkheden.
Juist dat is het probleem dat ik aangaf. Op het moment dat je de hele handel hebt opgebouwd kun je niet meer bewegen en dus niet meer inspelen op veranderende omstandigheden. Dus als je de extreme lichtsterkte niet nodig hebt kun je met een minder zware 500mm lens betere resultaten bereiken.quote:Op maandag 7 december 2009 22:52 schreef freud het volgende:
[..]
Het zijn geen lenzen voor uit de hand, meer voor langs de lijn of natuurgebied met dik statief...
En dat is nu precies waarom de echte sportfotografen gewoon meerdere bodies hebben... probleem opgelost.quote:Op maandag 7 december 2009 23:24 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Juist dat is het probleem dat ik aangaf. Op het moment dat je de hele handel hebt opgebouwd kun je niet meer bewegen en dus niet meer inspelen op veranderende omstandigheden. Dus als je de extreme lichtsterkte niet nodig hebt kun je met een minder zware 500mm lens betere resultaten bereiken.
lijkt me toch best lastig vogelspotten met dat ding...quote:Op dinsdag 8 december 2009 05:42 schreef Erasmo het volgende:
Voor de mensen die nog een koopje willen scoren:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=180438980987&ru=http%3A%2F%2Fshop.ebay.com%3A80%2Fitems%2F%3F_nkw%3D180438980987%26_sacat%3D%26_ex_kw%3D%26_mPrRngCbx%3D1%26_udlo%3D%26_udhi%3D%26_sop%3D12%26_fvi%3D1&_rdc=1
leuk objectiefje, lijkt me wel wat voor op mijn 400dquote:Op dinsdag 8 december 2009 05:42 schreef Erasmo het volgende:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=180438980987&ru=http%3A%2F%2Fshop.ebay.com%3A80%2Fitems%2F%3F_nkw%3D180438980987%26_sacat%3D%26_ex_kw%3D%26_mPrRngCbx%3D1%26_udlo%3D%26_udhi%3D%26_sop%3D12%26_fvi%3D1&_rdc=1
Meerdere bodies zeker. Maar zolang ze geen sherpa bij zich hebben laten ze zelden de 500mm onbeheerd staan. Zeker als er geen apart fotografenvak is.quote:Op maandag 7 december 2009 23:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En dat is nu precies waarom de echte sportfotografen gewoon meerdere bodies hebben... probleem opgelost.
Straks ff mijn spaarrekening plunderenquote:Op dinsdag 8 december 2009 05:42 schreef Erasmo het volgende:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 05:42 schreef Erasmo het volgende:
Al twee op. Ik word alleen een beetje moe hierquote:
Ach, je moet het maar zo zien, zonder gebruikers hadden ze jou ook niet nodigquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Al twee op. Ik word alleen een beetje moe hierGebruikers ....
Het leven zo zoveel fijner zijn zonder ze
Allemaal. Als ik met ze te maken krijg, dan doen ze blijkbaar iets fout en dan moet ik allerlei corrigerende acties uitvoerenquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:56 schreef Cryothic het volgende:
En welke gebruikers (want we kunnen toch niet zonder) hebben dan de voorkeur?
1. De gebruikers zonder kennis van zaken, maar die zich daar bewust van zijn?
2. De gebruikers zonder kennis van zaken, die denken dat ze er wel wat van weten?
3. De gebruikers die daadwerkelijk weten waar ze het over hebben?
Mijn voorkeur gaat uit naar 1. Die mensen nemen bijna alles zo aan, en gaan niet in discussie.
2 en 3 willen nog wel eens in discussie gaan... waarbij je dan met 3 vaak je moet verantwoorden voor je keuze, en 2 is vaak te stellig overtuigd van z'n eigen gelijk, dat je uren bezig kan zijn ze te overtuigen van de werkelijkheid.
Kattenvoerquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:46 schreef Chanty het volgende:
Net een hamsterlijkje geborgen. Die beestjes zouden 3,5 jaar worden maar hij heeft de 1,5 niet eens volgemaaktNog 1 hamstertje over. Moet bekennen dat ik er niet zoveel mee had :$ Dit ras kun je niet handtam maken, dus het was leuk voor de katten om naar te kijken. Verder stonken ze een uur in de wind
met wat groene zeep?quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:16 schreef Kremers het volgende:
Fuck... Mijn UV filter zit vast aan mijn Cokin P adapter...Iemand een idee hoe ze los te krijgen? Ik heb de adapter al een klein beetje beschadigd door gereedschap te gebruiken. Zit echt muurvast......
vaseline?quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:16 schreef Kremers het volgende:
Fuck... Mijn UV filter zit vast aan mijn Cokin P adapter...Iemand een idee hoe ze los te krijgen? Ik heb de adapter al een klein beetje beschadigd door gereedschap te gebruiken. Zit echt muurvast......
Zoals altijde de makkelijkste oplossing werkt: filter weer op lens schroeven, uv filter tegenhouden en dan de P adapter los schroeven.quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:34 schreef Isdatzo het volgende:
Klein beetje kettingzaag olie en het een nachtje erin laten trekken.
Onbegrijpelijk iddquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:39 schreef Chanty het volgende:
Vanavond lekker uit etenVieren dat DirtyHarry het alweer 6 jaar met me volhoudt Don't ask how
![]()
Welk dilemma?quote:Nu alleen het kledingdilemma gaan oplossen![]()
Omg na die 6 jaar kan je zelfs in een joggingbroek verschijnenquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:39 schreef Chanty het volgende:
Vanavond lekker uit etenVieren dat DirtyHarry het alweer 6 jaar met me volhoudt Don't ask how
![]()
Nu alleen het kledingdilemma gaan oplossen![]()
In een joggingbroek uit eten? nahquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omg na die 6 jaar kan je zelfs in een joggingbroek verschijnenEn zelfs dat siert je
Focal Length: 5150mm.quote:Op dinsdag 8 december 2009 05:42 schreef Erasmo het volgende:
Advies: clone het domein met platespinner, en redirect de IP's uit dat land naar een dummy domein. Als er shit i, even redirecten naar het echte domein, en een image terugzetten van het dummydomein. Kost je een stuk of 5 goeie servers, maar scheelt je ZOVEEL gezeik van die belgen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:55 schreef PdeHoog het volgende:
gvdZit je op de fotoclub, escaleert er op kantoor iets
Een advies voor iedereen: kijk uit als je met belgische collega's samenwerkt. Ze zeggen a, ze denken b en ze doen c
veel te veel werk...quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:20 schreef freud het volgende:
[..]
Advies: clone het domein met platespinner, en redirect de IP's uit dat land naar een dummy domein. Als er shit i, even redirecten naar het echte domein, en een image terugzetten van het dummydomein. Kost je een stuk of 5 goeie servers, maar scheelt je ZOVEEL gezeik van die belgen.
Werkt ook met oosterburen, ouders, en kleine zusjes.
Die ervaring heb ik met Idiase "helpdesken".quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:55 schreef PdeHoog het volgende:
gvdZit je op de fotoclub, escaleert er op kantoor iets
Een advies voor iedereen: kijk uit als je met belgische collega's samenwerkt. Ze zeggen a, ze denken b en ze doen c
Standaard NO-Access of Read Only in een lege sharequote:Op dinsdag 8 december 2009 21:34 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Die ervaring heb ik met Idiase "helpdesken".
Die gasten krijgen standaard veelste veel rechten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:38 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Standaard NO-Access of Read Only in een lege shareHet vervelende was dat ze nog net geen domain admins waren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En na 5 keer hetzelfde verhaal vertellen snapte de manager nog steeds niet waarom ik weigerde te bellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:40 schreef PdeHoog het volgende:
Joh....we lossen dat simpeler op. Als ze iets doen wat me niet bevalt, zijn ze hun rechten kwijt op productie
Ademen of zoquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:40 schreef PdeHoog het volgende:
Joh....we lossen dat simpeler op. Als ze iets doen wat me niet bevalt, zijn ze hun rechten kwijt op productie
Tjaquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Je lijkt wel een admin op een forum!!![]()
Hahahaha...nee joh...da's voor mietjesquote:
Al 2x gezien en nog niet gedownload. Ogenblikje...even wat aanzetten.....quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:19 schreef Netsplitter het volgende:
Nieuwe Star Trek en Inglorious Basterds.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:30 schreef RonaldV het volgende:
NS, ik vraag het me al een tijdje af (en ben te lui om het linkje aan te klikken):
Waar denk je dat je naar toe gaat als je die 360 graden uit je sig gedraaid hebt?Ongeveer zo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huilen dan.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:30 schreef RonaldV het volgende:
NS, ik vraag het me al een tijdje af (en ben te lui om het linkje aan te klikken):
Waar denk je dat je naar toe gaat als je die 360 graden uit je sig gedraaid hebt?Dan sta je weer voor die 360.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik zou echt de link aanklikken, dan wordt er een hoop duidelijk.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Nachttreinenquote:Op woensdag 9 december 2009 05:47 schreef Erasmo het volgende:
ICE, een betere manier van langeafstandreizen is er niet bij onze Oosterburen
Rij je langs Delft toevallig??quote:Op woensdag 9 december 2009 06:09 schreef Xilantof het volgende:
Mogguh... Vandaag kijken hoeveel kerstpakketten ik in m'n kleine autootje kan vervoeren!
quote:Op woensdag 9 december 2009 11:25 schreef Ynske het volgende:kan mn koppelstukje van mn gammele statief niet vinden.... is t een voorbode dat ik toch maar een nieuwe moet kopen?
Vertel? Wat voor opdracht? En Ynske dat is een voortekenquote:Op woensdag 9 december 2009 12:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Vast en zeker!!
Gammele statieven staan namelijk garant voor gammele foto's.
Ik heb weer een leuke opdracht, maar dan moet het wel snel even een heel stuk beter weer worden!!!!
Amerikanen zijn zo grappig!! Ze hebben bijna allemaal 'roots in Ireland' en zijn daar bovenmatig trots op, en willen veel foto's van de omgeving waar hun voorvaderen hebben gewoond. Of van filmlokaties.
de kerst daar heb ik niets aanquote:Op woensdag 9 december 2009 12:25 schreef RikH het volgende:
[..]
Vertel? Wat voor opdracht? En Ynske dat is een voorteken+ het is bijna kerst!
Oh, gewoon, voor een amerikaan moet ik een en ander fotograferen van de plek waarvan hij meent dat zijn voorvaderen gewoond hebben. Zoals ik al zei in mijn vorige postquote:Op woensdag 9 december 2009 12:25 schreef RikH het volgende:
[..]
Vertel? Wat voor opdracht? En Ynske dat is een voorteken+ het is bijna kerst!
Yns, als de nood aan de man/vrouw is kan je mijn statief wel lenen, moet je 'm wel ff oppikken hier in het brabantse...quote:Op woensdag 9 december 2009 12:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
de kerst daar heb ik niets aan
ga vrijdag nachtfotografie doen in de binnenstad
De andere kant opquote:Op woensdag 9 december 2009 07:40 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Rij je langs Delft toevallig??
11???? Heb je die gekregen of moest je die uitdelen?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:48 schreef Xilantof het volgende:
[..]
De andere kant op
De benodigde 11 pakketten paste er in wel
Uitdelenquote:Op woensdag 9 december 2009 17:51 schreef Chanty het volgende:
[..]
11???? Heb je die gekregen of moest je die uitdelen?
Kleine tegenvallerquote:Op woensdag 9 december 2009 17:52 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Uitdelen![]()
Van kantoor weggeplukt om naar 't project te rijden voor de totaal 11 medewerkers van ons bedrijf daar.
1 staat er hier, ga ik zo eens uitpakken
Preciesquote:Op woensdag 9 december 2009 17:55 schreef Chanty het volgende:
[..]
Kleine tegenvallerAl is het ook weer leuk om anderen blij te maken
Nice!quote:Volgend jaar krijgt Chanty ook een kerstpakketHoop ik
t gaat om het idee hequote:Op woensdag 9 december 2009 17:58 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Precies![]()
En 't zal niet de laatste zijn, wat zakenrelaties die komen wellicht nog met wat leuks
[..]
Nice!![]()
Mijne vielen wel altijd wat tegen, paar leuke (eet)dingen, maar ook toch veel spul dat je nooit gebruikt
True! En wat dat betreft is het toch wel tof van de baasquote:
Mja recessie tikt wel aan in de bouwquote:Op woensdag 9 december 2009 18:02 schreef Xilantof het volgende:
[..]
True! En wat dat betreft is het toch wel tof van de baas
Zo makkelijk hebben we het niet.
Na het eten ga ik eens kijkenquote:Op woensdag 9 december 2009 18:04 schreef Chanty het volgende:
[..]
Mja recessie tikt wel aan in de bouwDroge crackers en een flesje wat in je pakket zeker
Jij hebt iig nog werkquote:Op woensdag 9 december 2009 18:07 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Na het eten ga ik eens kijken
Maar inderdaad... de bouw merkt 't goed. Hoewel er tot nu leuk doorheen rollen... (wel mede door wat "kostenbesparingen").
Ja maak me ff jaloersquote:Op woensdag 9 december 2009 18:15 schreef Isdatzo het volgende:
Toen ik nog als student-assistent op de TU/e werkte kregen we echt massive kerstpakketten. Veel vreten, fles wijn, kleine maar wel nuttige dingen, kommen, mokken, zaklamp, etc. etc.
Eens kijken of ik nog een foto heb.
vreetzakquote:Op woensdag 9 december 2009 18:25 schreef Isdatzo het volgende:
Moest ff zoeken, maar sorry.. die's op.
*lange neus doet*
Geef ze dan gelijk een aardappelquote:Op woensdag 9 december 2009 12:44 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oh, gewoon, voor een amerikaan moet ik een en ander fotograferen van de plek waarvan hij meent dat zijn voorvaderen gewoond hebben. Zoals ik al zei in mijn vorige post
Doet me denken aan de tijd bij de Makro. Kreeg je pakketten die nog nčt op de fiets mee konden... Veel drank en voer inderdaad.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:15 schreef Isdatzo het volgende:
Toen ik nog als student-assistent op de TU/e werkte kregen we echt massive kerstpakketten. Veel vreten, fles wijn, kleine maar wel nuttige dingen, kommen, mokken, zaklamp, etc. etc.
Hmm ben ik net een maand te vroeg gestopt met mijn student-assistentschapquote:Op woensdag 9 december 2009 18:15 schreef Isdatzo het volgende:
Hoe ze nu zijn weet ik niet, ben in februari gestopt. Helaasquote:Op woensdag 9 december 2009 21:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hmm ben ik net een maand te vroeg gestopt met mijn student-assistentschap
Vind ik ook.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
Er zit altijd rode wijn in kerstpakketten![]()
Dat vind ik zo jammer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Ookal lust ik geen rode wijn ik heb nog wel goede herinneringen aan rode wijnquote:Op woensdag 9 december 2009 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
Er zit altijd rode wijn in kerstpakketten![]()
Dat vind ik zo jammer
Je weet dat dit schreeuwt om een uitleg he.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ookal lust ik geen rode wijn ik heb nog wel goede herinneringen aan rode wijn(+ een Fok!ker
)
Nouja zo spannend was het niet maar wel goede gesprekken gehad in een leeg klaslokaalquote:Op woensdag 9 december 2009 21:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je weet dat dit schreeuwt om een uitleg he.
Dat dusquote:Op woensdag 9 december 2009 21:39 schreef Isdatzo het volgende:
Ik lust rode wijn als er eerst een sloot witte wijn aan vooraf is gegaan.
Het is weer de tijd van het jaar...quote:Op woensdag 9 december 2009 22:42 schreef PdeHoog het volgende:
1u45 vertraging omdat een duitser wilde kijken of-ie sterker was dan de trein. Zit nu bij arnhem. Nog maar 1u30 tot mijn bed o+
joh, doen ze dat niet vakerquote:
scherpquote:
Besef dan ook dat diegene een hele hoop mensen problemen bezorgen die daar niet om gevraagd hebben.quote:Op donderdag 10 december 2009 07:35 schreef Muzrub het volgende:
Leuke grapjes hoor, maar besef wel dat dit veel mensen erg pijn doet.
Ik kan er ook nog steeds niet tegen als iemand een grap maakt over een van mijn beste vriendin, hij heeft begin deze zomervakantie zelfmoord gepleegd.
Die personen waar jullie het over hebben zijn hier waarschijnlijk toch niet, maar let er alsjeblieft wel op. Het kan mensen heel veel pijn doen
Het mag wat minder onvriendelijk, vind ik. Je kwetst mij hier toch mee.quote:Op donderdag 10 december 2009 07:43 schreef polariteit het volgende:
Als ze dan perse een eind aan willen maken, laat ze dan idd geen andere mensen ermee lastig vallen. zeker niet als die hun rotzooi van de rails en voorkant van de trein af mogen schrapen![]()
Goede mogguh iedereen
HvH is Hoek, ja.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:40 schreef polariteit het volgende:
HvH is Hoek van Holland? Dan denk ik vooral aan bootjes op de nieuwe waterweg
en uiteraard mooie zonsondergangen on the beach
Neh.... veel te donkerquote:Op woensdag 9 december 2009 23:45 schreef ElizabethR het volgende:
Je kreeg toch niet de neiging om er foto's van te gaan maken??
Mwjah...ik heb er niet om gevraagd en het levert een hele hoop ellende en stress op voor degenen die ermee geconfronteerd worden. Want het doet jou misschien pijn, maar bedenk ook eens wat voor een trauma een machinist eraan overhoudt?quote:Op donderdag 10 december 2009 07:35 schreef Muzrub het volgende:
Leuke grapjes hoor, maar besef wel dat dit veel mensen erg pijn doet.
Volop bunkers daaroquote:Op donderdag 10 december 2009 08:59 schreef RonaldV het volgende:
Zaterdag op shoot in de regio HvH. Heeft er nog iemand foto-touristische tips, om te voorkomen dat ik 100% op PdeHoog moet vertrouwen?
Klinkt inderdaad erg tofquote:Op donderdag 10 december 2009 10:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En een shoot op het strand in de regen (mits goed voorbereid en voldoende droge kleding mee) is ook tof. Het is weer eens totaal wat andersLekker zwartwit, zwaar contrast, heftige wolkenluchten etc
Yupquote:Op donderdag 10 december 2009 10:30 schreef Sarabi het volgende:
HvH is daar waar ik en P zijn geweest? (Ik verdwaal zo in Nederland)
Altijdquote:
Nu nog een keer zo goed zijn dat we een date kunnen regelenquote:
Ik heb alle tijd van de wereld voorlopig hoorquote:Op donderdag 10 december 2009 11:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nu nog een keer zo goed zijn dat we een date kunnen regelen
Sowieso voor Mei, dan kunnen we nog dingetjes bespreken
Ik ga morgen op vakantie en daarna met kerst is het niet handig dus januari moet weer lukkenquote:Op donderdag 10 december 2009 11:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb alle tijd van de wereld voorlopig hoor
Oh tof!! Je komt hier op bezoek begrijp ik??quote:Op donderdag 10 december 2009 10:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volop bunkers daaroEn een shoot op het strand in de regen (mits goed voorbereid en voldoende droge kleding mee) is ook tof. Het is weer eens totaal wat anders
Lekker zwartwit, zwaar contrast, heftige wolkenluchten etc
Met alle liefdequote:Op donderdag 10 december 2009 12:23 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oh tof!! Je komt hier op bezoek begrijp ik??
VOORJAAR, dat heb ik nou toch al drie keer gezegd!!quote:Op donderdag 10 december 2009 12:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Met alle liefdeMaar ik kan ff geen vakantie opnemen nog
![]()
Van de zomer maar doen dan he
Nog duur. Haal er eentje van dealextreme.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:40 schreef Kremers het volgende:
Zijn er hier mensen met ervaringen met een Hahnel shutter release cable? Ik heb nietz o veel zin om ¤50 voor een simpele accessoire uit te geven (eentje van Sony zelf). Die van Hahnel kost maar ¤17,50.
Oke, oke...rustig maarquote:Op donderdag 10 december 2009 12:49 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
VOORJAAR, dat heb ik nou toch al drie keer gezegd!!
Je wilt toch mooi weer, sufferd!!!![]()
hier er ook een van DEquote:Op donderdag 10 december 2009 12:50 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nog duur. Haal er eentje van dealextreme.
Wacht maar tot je het er na kerst weer af moet halen.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:18 schreef Chanty het volgende:
Wow net ijsspray ontdektEcht geweldig spul. Ons raam is nu vol met ijskristallen en toch is het lekker warm binnen
Rob weet het nog van vorig jaarquote:Op donderdag 10 december 2009 17:00 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wacht maar tot je het er na kerst weer af moet halen.
Ik zou voor kerstmis alvast ouderwetse scheermesjes vragen.
quote:
Geen idee of het er over drie weken ook nog zo gemakkelijk afgaatquote:Op donderdag 10 december 2009 19:34 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig maar, ik heb dat spul niet meer gekocht sinds het me twee uur kostte om het er weer af te krijgen. Het zat er in 30 seconden op overigens. Blij te horen dat de samenstelling blijkbaar is veranderd en het tegenwoordig niet meer afgekrabd hoeft te worden!!
Ik vind de winnende foto (zoals ik hem nu zie) niet eens zo leuk. 't idee is leuk, dat zeker.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:41 schreef Chanty het volgende:
[..]
Geen idee of het er over drie weken ook nog zo gemakkelijk afgaatMaar we hebben anders nog wel wat chemicalien in huis
Overigens zijn we nu echt uberburgerlijk: we hebben een kerststalletje![]()
![]()
kerstversiering kopen is bijna net zo leuk als lingerie kopen
En mijn herfstfoto is in de krant geplaatstRechtsonder dus
Helaas niet gewonnen, al kon ik toch geen canvas meer kwijt hier
Ach hij heeft wel iets liefs hoorquote:Op donderdag 10 december 2009 21:53 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik vind de winnende foto (zoals ik hem nu zie) niet eens zo leuk. 't idee is leuk, dat zeker.
En tof dat jij er ook in staat!
Altijd leuk zo'n afdruk van je foto te zien.
Vinden jullie nou van jezelf ook niet dat je vaker foto's op papier zou moeten zien (gewoon afdrukken dus)?
Stoerrrrr! Je foto in de krant!!quote:Op donderdag 10 december 2009 22:04 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ach hij heeft wel iets liefs hoor
Ik ga binnenkort een reeks foto's laten afdrukken als portfolio. Dat ik gewoon mensen eens wat kan laten zien (en zien dat ik mijn site in de lucht krijg)
Zo'n grote heeft voor mij echt nog geen zin, zo goed ben ik niet. Maar idd een mapje van 10x15 is wel handig en leuk om mee te kunnen nemenquote:Op donderdag 10 december 2009 22:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Stoerrrrr! Je foto in de krant!!![]()
Ik heb een A3 portfolio dat ik meeneem naar afspraken, en ik heb in mijn tas altijd een klein mapje zitten met 24 printjes 10x15, voor als het zo te pas komt. Heb daar dus al aardig wat afspraken door gehad, waar ik dan weer mijn grote portfolio mee naartoe neem.
Eerst maar eens kijken wat het is gewordenquote:Op vrijdag 11 december 2009 00:35 schreef ElizabethR het volgende:
P. dat klinkt heel tof, krijgen wij ook nog foto's te zien toevallig van die leuke meid?? Ik ben er wel nieuwsgierig van geworden moet ik zeggen.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:31 schreef Shark.Bait het volgende:
Stelletje prutsers, hier een gids hoe je een echte, professionele fotograaf kan worden!
Resultaten?quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:38 schreef Ynske het volgende:
gisteravond was leuk, lekker gespeeld langs de grachten, dat doe je toch minder snel in je eentje
quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:31 schreef Shark.Bait het volgende:
Stelletje prutsers, hier een gids hoe je een echte, professionele fotograaf kan worden!
ja zeg lieverd, ben net uit bed, gister meteen erin gedoken want nek is brak.quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:44 schreef Ynske het volgende:
Komen er vervolgens een dikke 20 min geen bussen meer langs
Lolquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:31 schreef Shark.Bait het volgende:
Tijd om je agenda wat beter bij te houden?quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:17 schreef PdeHoog het volgende:
pffff...loop ik vanmorgen te stressen voor nietsIk dacht serieus dat ik een afspraak had. Bleek niet zo te zijn
neh...tijd om alle afspraken eens af te zeggen en rust te nemenquote:Op zaterdag 12 december 2009 11:17 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Tijd om je agenda wat beter bij te houden?
Geen kerstvakantie?quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
neh...tijd om alle afspraken eens af te zeggen en rust te nemen
Nope. Wel verplicht de 28e en 31e vrij, maar geen lange vakantie. Het is ietwat te druk op kantoor. Veel projecten en zo. Hopelijk gaan alle users wel vrij nemen zodat ik een keertje door kan werken ipv nog eens incidenten te moeten afhandelen.quote:
Dan komt er bij jou duidelijk een andere kerstman dan bij mij!quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:41 schreef Muzrub het volgende:
Mijn kerstcadeau bestaat uit een Canon 70-200L f/4 en een Lowepro Slingshot 300
Pfff heftig zeg. Wel een opluchting dat het geen kanker is, maar lijkt me slopend om niet te weten wat het wel is. Sterkte iig hoop dat ze snel iets vinden zodat er iets aan gedaan kan wordenquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:40 schreef ElizabethR het volgende:
Ja goedesmorreges
Gisteravond de docu van de NPS gezien, gemaakt door Frank van den Engel, over Gerard Fieret.
Echt schokkend!! In de US verdient een galleryhoudster 20.000 dollar voor één foto van hem, terwijl hij zelf aan het kreperen was in een zwaar vervuild huis. Hij heeft in zijn eentje overigens het bewerken van een foto tot een vintage grunge plaatje uitgevondenHij liep er gewoon over heen en maalde er niet om dat ze bschadigd raakten. Maar wat een intrigerende man zeg, gek van genialiteit!! Zeer de moeite waard die docu. Hij staat nog op uitzending gemist, bij het 'Uur van de Wolf'
Verder staat de kerstboom en heeft mijn echtgenoot géén longkanker, zo is gebleken uit de uitslagen van bloedonderzoeken en foto's. Wat ie dan wel heeft weten we nog steeds niet, maar hiermee zijn we al erg blij!
Dat is iig al heel goed nieuws.. na een diagnose longkanker is de kans dat je de 5 jaar nog haalt nihil. Sterkte ermeequote:Op zaterdag 12 december 2009 12:40 schreef ElizabethR het volgende:
Verder staat de kerstboom en heeft mijn echtgenoot géén longkanker, zo is gebleken uit de uitslagen van bloedonderzoeken en foto's. Wat ie dan wel heeft weten we nog steeds niet, maar hiermee zijn we al erg blij!
Gefeliciteerd! Is hopelijk snel bekend wat het dan wel is. Ik weet wat het is om het nieuws de andere kant op te krijgen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:40 schreef ElizabethR het volgende:
Ja goedesmorreges
Gisteravond de docu van de NPS gezien, gemaakt door Frank van den Engel, over Gerard Fieret.
Echt schokkend!! In de US verdient een galleryhoudster 20.000 dollar voor één foto van hem, terwijl hij zelf aan het kreperen was in een zwaar vervuild huis. Hij heeft in zijn eentje overigens het bewerken van een foto tot een vintage grunge plaatje uitgevondenHij liep er gewoon over heen en maalde er niet om dat ze bschadigd raakten. Maar wat een intrigerende man zeg, gek van genialiteit!! Zeer de moeite waard die docu. Hij staat nog op uitzending gemist, bij het 'Uur van de Wolf'
Even een quote uit de oude doos.quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat kan....de foto's hangen tot 31/1/2010En hierbij de beloofde preview op klein formaat.....
www.letterfreak.nlquote:Op maandag 14 december 2009 12:40 schreef P_B het volgende:
[..]
Even een quote uit de oude doos.
Was de vorige keer nieuwsgierig naar het grote formaat, nu ben ik nieuwsgierig waar je ze hebt laten afdrukken...
Ik had contact met iemand die interesse heeft in een foto van zijn hond op 60x40 en dat gaat wel lukken. Tot ik het andere baasje aan de lijn kreeg en achter de rug om een leuk verjaardagscadeautje in gedachten had: 2x2 meter leek hem wel leuk voor op kantoor...![]()
Profonet en Herinnering-op-Linnen komen in de buurt en ik ga vanmiddag naar de fotowinkel maar ik ben dus ook wel benieuwd waar die van jouw vandaan komen.
Dank je! Ziet er allemaal erg imposant uit zeg...quote:
't Is ook een erg leuk bedrijf om daar binnen te komen lopen. Niet al te groot, maar ze hebben mooie dingen aan de muur hangenquote:Op maandag 14 december 2009 14:10 schreef P_B het volgende:
[..]
Dank je! Ziet er allemaal erg imposant uit zeg...
Alleen in de avond?quote:
Kom op johquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:32 schreef RonaldV het volgende:
Mogguh allemaalNog maar een paar dagen
En dan is het weekend
Da's geen nadeelquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:18 schreef Cryothic het volgende:
Vandaag thuis werken omdat de kleinste een tweede griepprik krijgt.
Maar hij heeft koorts, dus ik werk alsnog thuis, maar hij krijgt geen griep.
Nadeel: er staat thuis een bus pringles op m'n bureau...
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik het wel snap. Die dingen hebben een tijd bij KE in de opruiming gelegen. Inmiddles niet meer leverbaar. Ik vermoed dat dit een dumppartij isquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:57 schreef Xilantof het volgende:
Dat merkje staat ook op 't plaatje ja!
Apart dat een A-merk als dat bij de Aldi ligt?
Maar scheelt toch 20 EUR!
Ja leuk, maar op dat plaatje zie je ook dat het werkbare gebied diagonaal net zo groot is als de pen zelf...quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:38 schreef CompuMess het volgende:
Ik zag net dat de Aldi vanaf morgen een 'grafisch schrijftableau' in de aanbieding heeft voor ¤ 59,95
Als je het tablet in de aanbieding ff beter bekijkt lijkt het ding wel verdomde veel op een Wacom Bamboo ! (van ¤ 79,- )
Valt best mee. Ik heb zo'n ding thuis en ik werk er heel plezier meequote:Op woensdag 16 december 2009 10:25 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja leuk, maar op dat plaatje zie je ook dat het werkbare gebied diagonaal net zo groot is als de pen zelf...
Ik heb al een Graphire van 12cm... dus ik denk niet dat dit veel zin heeft.
Daarbij is dat gewoon veel te klein voor de moderne resoluties waar pc's op werken.
22" beeldscherm, en een 12cm tablet... daar gaat je nauwkeurigheid
Ze hadden pasgeleden een mooie aanbieidng bij de KE. 210 EUR voor zo'n A5 ding. Heb er over getwijfeld, maar toch laten liggen.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:03 schreef Cryothic het volgende:
Ik wil een intuos4... of een 3, mag ook... maar dan wel minimaal A5. Maar die zijn me toch nog iets te duur.
Aangezien ik m'n Graphire ook al nooit gebruik
ik heb de 4 hier liggenquote:Op woensdag 16 december 2009 11:03 schreef Cryothic het volgende:
Ik wil een intuos4... of een 3, mag ook... maar dan wel minimaal A5. Maar die zijn me toch nog iets te duur.
Aangezien ik m'n Graphire ook al nooit gebruik
Zeg Yns, jij wilde pasgeleden weten wat voor tijdschriften er zijn. Kijk eens naar Photo Digitaal of Digitaal Photo. Dat is een tijdschrift gebaseerd op een engelse publicatie. Ik vind het zeer goed te lezen iig.quote:
thnx die heb ik idd toevallig gister eens gekochtquote:Op woensdag 16 december 2009 12:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeg Yns, jij wilde pasgeleden weten wat voor tijdschriften er zijn. Kijk eens naar Photo Digitaal of Digitaal Photo. Dat is een tijdschrift gebaseerd op een engelse publicatie. Ik vind het zeer goed te lezen iig.
door mijn blessure aan pols heb ik er jaren bij gezworen om mee te werken ipv een gewone muisquote:Op woensdag 16 december 2009 12:42 schreef Netsplitter het volgende:
Ik twijfel nou al jaaaaren of ik er eentje zal aanschaffen of niet.
Hier idem dito. Ik vind het erg prettig werken.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:46 schreef Ynske het volgende:
al t ps werk doe ik nog altijd met tablet
En als Engels geen bezwaar is, Practical Photographyquote:Op woensdag 16 december 2009 12:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeg Yns, jij wilde pasgeleden weten wat voor tijdschriften er zijn. Kijk eens naar Photo Digitaal of Digitaal Photo. Dat is een tijdschrift gebaseerd op een engelse publicatie. Ik vind het zeer goed te lezen iig.
Of Photography Monthly. Beiden bladen met echt megavette landschapjes erinquote:Op woensdag 16 december 2009 14:41 schreef Erasmo het volgende:
[..]
En als Engels geen bezwaar is, Practical Photography
Klopt, maar daar heb ik dus zoveel het herhalingsgevoel bij.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:22 schreef Erasmo het volgende:
Wat ik er wel prettig aan vind is dat ze meer besteden aan techniekuitleg en beoordelingen dan aan reviews.
En eerst onder de boom leggen hequote:Op woensdag 16 december 2009 15:40 schreef Muzrub het volgende:
Zag ik me toch even een leuke doos staan met daar op "Konijnenberg BV"
Volgens mij zijn mijn kerstcadeau's binnen
quote:
Tof, maar crop nog ff een stukje van dat donkere afquote:Op woensdag 16 december 2009 16:45 schreef Xantalien het volgende:
Levert inderdaad af en toe een mooie plaat op, al zeg ik het zelf.
[ afbeelding ]
LOLquote:Op woensdag 16 december 2009 20:21 schreef PdeHoog het volgende:
en doe deze maar eens na
[ afbeelding ]
Bron: http://www.boston.com/big(...)tos_part_1_of_3.html
Ik heb een RSS-feed lopenquote:Op woensdag 16 december 2009 20:26 schreef PdeHoog het volgende:
Yup. Echt toffe series. Ik kijk er regelmatig......
Like this?quote:[..]
Tof, maar crop nog ff een stukje van dat donkere af
Yupquote:
Dat is nog een snel focussenquote:Op woensdag 16 december 2009 20:21 schreef PdeHoog het volgende:
en doe deze maar eens na
[ afbeelding ]
Mwa... Focuspunt prefocussen tussen pitchter en de plate, en maar bursten. Na een aantal pichtes heb je heus wel een goedequote:Op woensdag 16 december 2009 20:21 schreef PdeHoog het volgende:
en doe deze maar eens na
[ afbeelding ]
Ik haal het ook niet zo vaak meer, ¤10 is en blijft veel voor een maandblad.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Klopt, maar daar heb ik dus zoveel het herhalingsgevoel bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |