quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:15 schreef Muzrub het volgende:
Het was donderdagavond. Muzrub fietst over het heuvelsepad van de berg af. Het is donker en de hele weg glanst vanwege de natheid en de straatlantaarns. Opeens is er een hobbel in de weg, die ik niet zag. Ik word gelanceerd, en als ik neer kom, blokkeert het voorwiel van mijn fiets. Ik sla over mijn fiets heen, kom neer op mijn linkerhand en schuif nog een stuk door. Veel schaaf en/of vlees-wonden, en ik word verbonden door mijn ouders.
Vrijdagmiddag naar het ziekenhuis geweest, om een foto te maken van mijn linkerhand.
Het blijkt dat er waarschijnlijk een handwortelbeentje is gebroken. Ze weten het nog niet zeker, want deze breuk wordt altijd pas na een tijdje zichtbaar.
Ik zit nu voor 10 dagen met mijn hele linkerarm in het gips, en dan wordt er een nieuwe foto gemaakt. Blijkt dat het inderdaad gebroken is, moet de linkerarm nog eens 6 tot 12 weken in het gips..
12 weken!!
Dat wordt dus even geen fotografie, ik kan de camera niet vasthouden..
Vorig topic: FOT SC deel 132 - Sint op het dak en op de foto??quote:
Er zijn films die je in de bios moet kijken. De sfx in deze film moet je groot zien. Ik ben ook niet zo van de bios, maar voor dit soort films welquote:
Dat dusquote:Op zondag 6 december 2009 10:24 schreef freud het volgende:
[..]
Er zijn films die je in de bios moet kijken. De sfx in deze film moet je groot zien. Ik ben ook niet zo van de bios, maar voor dit soort films wel.
Die zit waarschijnlijk nog na te stuiterenquote:Op zondag 6 december 2009 11:59 schreef PdeHoog het volgende:
Have funIk ga zo eens kijken of mijn neefje Sinterklaas heeft overleefd
Ik moet helemaal niksquote:Op zondag 6 december 2009 10:24 schreef freud het volgende:
[..]
Er zijn films die je in de bios moet kijken. De sfx in deze film moet je groot zien. Ik ben ook niet zo van de bios, maar voor dit soort films wel.
Je _moet_quote:Op zondag 6 december 2009 14:09 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niks
Maar vrienden hadden plannen om naar Antwerpen te gaan naar de bios dus wie weet.
Hmmmmm.... maak me gekquote:
Viel meequote:Op zondag 6 december 2009 12:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die zit waarschijnlijk nog na te stuiteren*stuiterstuiter*
wat ik denk heeft P al gepost... Zit nu bij ahoy op pink te wachten, man wat een mensen hier al! was per ongeluk te vroeg, en dat is maar goed ook. Parkeren is nu al een drama.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |