Het is weer de tijd van het jaar...quote:Op woensdag 9 december 2009 22:42 schreef PdeHoog het volgende:
1u45 vertraging omdat een duitser wilde kijken of-ie sterker was dan de trein. Zit nu bij arnhem. Nog maar 1u30 tot mijn bed o+
joh, doen ze dat niet vakerquote:
scherpquote:
Besef dan ook dat diegene een hele hoop mensen problemen bezorgen die daar niet om gevraagd hebben.quote:Op donderdag 10 december 2009 07:35 schreef Muzrub het volgende:
Leuke grapjes hoor, maar besef wel dat dit veel mensen erg pijn doet.
Ik kan er ook nog steeds niet tegen als iemand een grap maakt over een van mijn beste vriendin, hij heeft begin deze zomervakantie zelfmoord gepleegd.
Die personen waar jullie het over hebben zijn hier waarschijnlijk toch niet, maar let er alsjeblieft wel op. Het kan mensen heel veel pijn doen
Het mag wat minder onvriendelijk, vind ik. Je kwetst mij hier toch mee.quote:Op donderdag 10 december 2009 07:43 schreef polariteit het volgende:
Als ze dan perse een eind aan willen maken, laat ze dan idd geen andere mensen ermee lastig vallen. zeker niet als die hun rotzooi van de rails en voorkant van de trein af mogen schrapen![]()
Goede mogguh iedereen
HvH is Hoek, ja.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:40 schreef polariteit het volgende:
HvH is Hoek van Holland? Dan denk ik vooral aan bootjes op de nieuwe waterweg
en uiteraard mooie zonsondergangen on the beach
Neh.... veel te donkerquote:Op woensdag 9 december 2009 23:45 schreef ElizabethR het volgende:
Je kreeg toch niet de neiging om er foto's van te gaan maken??
Mwjah...ik heb er niet om gevraagd en het levert een hele hoop ellende en stress op voor degenen die ermee geconfronteerd worden. Want het doet jou misschien pijn, maar bedenk ook eens wat voor een trauma een machinist eraan overhoudt?quote:Op donderdag 10 december 2009 07:35 schreef Muzrub het volgende:
Leuke grapjes hoor, maar besef wel dat dit veel mensen erg pijn doet.
Volop bunkers daaroquote:Op donderdag 10 december 2009 08:59 schreef RonaldV het volgende:
Zaterdag op shoot in de regio HvH. Heeft er nog iemand foto-touristische tips, om te voorkomen dat ik 100% op PdeHoog moet vertrouwen?
Klinkt inderdaad erg tofquote:Op donderdag 10 december 2009 10:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En een shoot op het strand in de regen (mits goed voorbereid en voldoende droge kleding mee) is ook tof. Het is weer eens totaal wat andersLekker zwartwit, zwaar contrast, heftige wolkenluchten etc
Yupquote:Op donderdag 10 december 2009 10:30 schreef Sarabi het volgende:
HvH is daar waar ik en P zijn geweest? (Ik verdwaal zo in Nederland)
Altijdquote:
Nu nog een keer zo goed zijn dat we een date kunnen regelenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |