Al 2x gezien en nog niet gedownload. Ogenblikje...even wat aanzetten.....quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:19 schreef Netsplitter het volgende:
Nieuwe Star Trek en Inglorious Basterds.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:30 schreef RonaldV het volgende:
NS, ik vraag het me al een tijdje af (en ben te lui om het linkje aan te klikken):
Waar denk je dat je naar toe gaat als je die 360 graden uit je sig gedraaid hebt?Ongeveer zo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huilen dan.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:30 schreef RonaldV het volgende:
NS, ik vraag het me al een tijdje af (en ben te lui om het linkje aan te klikken):
Waar denk je dat je naar toe gaat als je die 360 graden uit je sig gedraaid hebt?Dan sta je weer voor die 360.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik zou echt de link aanklikken, dan wordt er een hoop duidelijk.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Nachttreinenquote:Op woensdag 9 december 2009 05:47 schreef Erasmo het volgende:
ICE, een betere manier van langeafstandreizen is er niet bij onze Oosterburen
Rij je langs Delft toevallig??quote:Op woensdag 9 december 2009 06:09 schreef Xilantof het volgende:
Mogguh... Vandaag kijken hoeveel kerstpakketten ik in m'n kleine autootje kan vervoeren!
quote:Op woensdag 9 december 2009 11:25 schreef Ynske het volgende:kan mn koppelstukje van mn gammele statief niet vinden.... is t een voorbode dat ik toch maar een nieuwe moet kopen?
Vertel? Wat voor opdracht? En Ynske dat is een voortekenquote:Op woensdag 9 december 2009 12:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Vast en zeker!!
Gammele statieven staan namelijk garant voor gammele foto's.
Ik heb weer een leuke opdracht, maar dan moet het wel snel even een heel stuk beter weer worden!!!!
Amerikanen zijn zo grappig!! Ze hebben bijna allemaal 'roots in Ireland' en zijn daar bovenmatig trots op, en willen veel foto's van de omgeving waar hun voorvaderen hebben gewoond. Of van filmlokaties.
de kerst daar heb ik niets aanquote:Op woensdag 9 december 2009 12:25 schreef RikH het volgende:
[..]
Vertel? Wat voor opdracht? En Ynske dat is een voorteken+ het is bijna kerst!
Oh, gewoon, voor een amerikaan moet ik een en ander fotograferen van de plek waarvan hij meent dat zijn voorvaderen gewoond hebben. Zoals ik al zei in mijn vorige postquote:Op woensdag 9 december 2009 12:25 schreef RikH het volgende:
[..]
Vertel? Wat voor opdracht? En Ynske dat is een voorteken+ het is bijna kerst!
Yns, als de nood aan de man/vrouw is kan je mijn statief wel lenen, moet je 'm wel ff oppikken hier in het brabantse...quote:Op woensdag 9 december 2009 12:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
de kerst daar heb ik niets aan
ga vrijdag nachtfotografie doen in de binnenstad
De andere kant opquote:Op woensdag 9 december 2009 07:40 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Rij je langs Delft toevallig??
11???? Heb je die gekregen of moest je die uitdelen?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:48 schreef Xilantof het volgende:
[..]
De andere kant op
De benodigde 11 pakketten paste er in wel
Uitdelenquote:Op woensdag 9 december 2009 17:51 schreef Chanty het volgende:
[..]
11???? Heb je die gekregen of moest je die uitdelen?
Kleine tegenvallerquote:Op woensdag 9 december 2009 17:52 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Uitdelen![]()
Van kantoor weggeplukt om naar 't project te rijden voor de totaal 11 medewerkers van ons bedrijf daar.
1 staat er hier, ga ik zo eens uitpakken
Preciesquote:Op woensdag 9 december 2009 17:55 schreef Chanty het volgende:
[..]
Kleine tegenvallerAl is het ook weer leuk om anderen blij te maken
Nice!quote:Volgend jaar krijgt Chanty ook een kerstpakketHoop ik
t gaat om het idee hequote:Op woensdag 9 december 2009 17:58 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Precies![]()
En 't zal niet de laatste zijn, wat zakenrelaties die komen wellicht nog met wat leuks
[..]
Nice!![]()
Mijne vielen wel altijd wat tegen, paar leuke (eet)dingen, maar ook toch veel spul dat je nooit gebruikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |