True! En wat dat betreft is het toch wel tof van de baasquote:
Mja recessie tikt wel aan in de bouwquote:Op woensdag 9 december 2009 18:02 schreef Xilantof het volgende:
[..]
True! En wat dat betreft is het toch wel tof van de baas
Zo makkelijk hebben we het niet.
Na het eten ga ik eens kijkenquote:Op woensdag 9 december 2009 18:04 schreef Chanty het volgende:
[..]
Mja recessie tikt wel aan in de bouwDroge crackers en een flesje wat in je pakket zeker
Jij hebt iig nog werkquote:Op woensdag 9 december 2009 18:07 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Na het eten ga ik eens kijken
Maar inderdaad... de bouw merkt 't goed. Hoewel er tot nu leuk doorheen rollen... (wel mede door wat "kostenbesparingen").
Ja maak me ff jaloersquote:Op woensdag 9 december 2009 18:15 schreef Isdatzo het volgende:
Toen ik nog als student-assistent op de TU/e werkte kregen we echt massive kerstpakketten. Veel vreten, fles wijn, kleine maar wel nuttige dingen, kommen, mokken, zaklamp, etc. etc.
Eens kijken of ik nog een foto heb.
vreetzakquote:Op woensdag 9 december 2009 18:25 schreef Isdatzo het volgende:
Moest ff zoeken, maar sorry.. die's op.
*lange neus doet*
Geef ze dan gelijk een aardappelquote:Op woensdag 9 december 2009 12:44 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oh, gewoon, voor een amerikaan moet ik een en ander fotograferen van de plek waarvan hij meent dat zijn voorvaderen gewoond hebben. Zoals ik al zei in mijn vorige post
Doet me denken aan de tijd bij de Makro. Kreeg je pakketten die nog nèt op de fiets mee konden... Veel drank en voer inderdaad.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:15 schreef Isdatzo het volgende:
Toen ik nog als student-assistent op de TU/e werkte kregen we echt massive kerstpakketten. Veel vreten, fles wijn, kleine maar wel nuttige dingen, kommen, mokken, zaklamp, etc. etc.
Hmm ben ik net een maand te vroeg gestopt met mijn student-assistentschapquote:Op woensdag 9 december 2009 18:15 schreef Isdatzo het volgende:
Hoe ze nu zijn weet ik niet, ben in februari gestopt. Helaasquote:Op woensdag 9 december 2009 21:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hmm ben ik net een maand te vroeg gestopt met mijn student-assistentschap
Vind ik ook.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
Er zit altijd rode wijn in kerstpakketten![]()
Dat vind ik zo jammer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Ookal lust ik geen rode wijn ik heb nog wel goede herinneringen aan rode wijnquote:Op woensdag 9 december 2009 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
Er zit altijd rode wijn in kerstpakketten![]()
Dat vind ik zo jammer
Je weet dat dit schreeuwt om een uitleg he.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ookal lust ik geen rode wijn ik heb nog wel goede herinneringen aan rode wijn(+ een Fok!ker
)
Nouja zo spannend was het niet maar wel goede gesprekken gehad in een leeg klaslokaalquote:Op woensdag 9 december 2009 21:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je weet dat dit schreeuwt om een uitleg he.
Dat dusquote:Op woensdag 9 december 2009 21:39 schreef Isdatzo het volgende:
Ik lust rode wijn als er eerst een sloot witte wijn aan vooraf is gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |