Kom op johquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:32 schreef RonaldV het volgende:
Mogguh allemaalNog maar een paar dagen
En dan is het weekend
 Je kan het
 Je kan het  Je red het wel
 Je red het wel  

Vooral als je met een leverancier aan de telefoon zit en alles opeens lekker werkt
 Vooral als je met een leverancier aan de telefoon zit en alles opeens lekker werkt  

Da's geen nadeelquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:18 schreef Cryothic het volgende:
Vandaag thuis werken omdat de kleinste een tweede griepprik krijgt.
Maar hij heeft koorts, dus ik werk alsnog thuis, maar hij krijgt geen griep.
Nadeel: er staat thuis een bus pringles op m'n bureau...
[ afbeelding ]
 En die bus is vanzelf een keer leeg
 En die bus is vanzelf een keer leeg  

Ik denk dat ik het wel snap. Die dingen hebben een tijd bij KE in de opruiming gelegen. Inmiddles niet meer leverbaar. Ik vermoed dat dit een dumppartij isquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:57 schreef Xilantof het volgende:
Dat merkje staat ook op 't plaatje ja!
Apart dat een A-merk als dat bij de Aldi ligt?
Maar scheelt toch 20 EUR!

Netsplitter

Netsplitter

Ja leuk, maar op dat plaatje zie je ook dat het werkbare gebied diagonaal net zo groot is als de pen zelf...quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:38 schreef CompuMess het volgende:
Ik zag net dat de Aldi vanaf morgen een 'grafisch schrijftableau' in de aanbieding heeft voor ¤ 59,95
Als je het tablet in de aanbieding ff beter bekijkt lijkt het ding wel verdomde veel op een Wacom Bamboo ! (van ¤ 79,- )

Valt best mee. Ik heb zo'n ding thuis en ik werk er heel plezier meequote:Op woensdag 16 december 2009 10:25 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja leuk, maar op dat plaatje zie je ook dat het werkbare gebied diagonaal net zo groot is als de pen zelf...
Ik heb al een Graphire van 12cm... dus ik denk niet dat dit veel zin heeft.
Daarbij is dat gewoon veel te klein voor de moderne resoluties waar pc's op werken.
22" beeldscherm, en een 12cm tablet... daar gaat je nauwkeurigheid

Ze hadden pasgeleden een mooie aanbieidng bij de KE. 210 EUR voor zo'n A5 ding. Heb er over getwijfeld, maar toch laten liggen.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:03 schreef Cryothic het volgende:
Ik wil een intuos4... of een 3, mag ook... maar dan wel minimaal A5. Maar die zijn me toch nog iets te duur.
Aangezien ik m'n Graphire ook al nooit gebruik

Ynske

Ynske

ik heb de 4 hier liggenquote:Op woensdag 16 december 2009 11:03 schreef Cryothic het volgende:
Ik wil een intuos4... of een 3, mag ook... maar dan wel minimaal A5. Maar die zijn me toch nog iets te duur.
Aangezien ik m'n Graphire ook al nooit gebruik

Zeg Yns, jij wilde pasgeleden weten wat voor tijdschriften er zijn. Kijk eens naar Photo Digitaal of Digitaal Photo. Dat is een tijdschrift gebaseerd op een engelse publicatie. Ik vind het zeer goed te lezen iig.quote:

Netsplitter

Netsplitter

Ynske

Ynske

thnx die heb ik idd toevallig gister eens gekochtquote:Op woensdag 16 december 2009 12:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeg Yns, jij wilde pasgeleden weten wat voor tijdschriften er zijn. Kijk eens naar Photo Digitaal of Digitaal Photo. Dat is een tijdschrift gebaseerd op een engelse publicatie. Ik vind het zeer goed te lezen iig.

Ynske

Ynske

door mijn blessure aan pols heb ik er jaren bij gezworen om mee te werken ipv een gewone muisquote:Op woensdag 16 december 2009 12:42 schreef Netsplitter het volgende:
Ik twijfel nou al jaaaaren of ik er eentje zal aanschaffen of niet.

enzo
 enzo  

Hier idem dito. Ik vind het erg prettig werken.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:46 schreef Ynske het volgende:
al t ps werk doe ik nog altijd met tablet

En als Engels geen bezwaar is, Practical Photographyquote:Op woensdag 16 december 2009 12:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeg Yns, jij wilde pasgeleden weten wat voor tijdschriften er zijn. Kijk eens naar Photo Digitaal of Digitaal Photo. Dat is een tijdschrift gebaseerd op een engelse publicatie. Ik vind het zeer goed te lezen iig.

Of Photography Monthly. Beiden bladen met echt megavette landschapjes erinquote:Op woensdag 16 december 2009 14:41 schreef Erasmo het volgende:
[..]
En als Engels geen bezwaar is, Practical Photography
 Goeie artikelen ook altijd. Helaas hebben ze een soort van jaarcyclus waardoor er vrij veel herhaling optreed.
 Goeie artikelen ook altijd. Helaas hebben ze een soort van jaarcyclus waardoor er vrij veel herhaling optreed.

Klopt, maar daar heb ik dus zoveel het herhalingsgevoel bij.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:22 schreef Erasmo het volgende:
Wat ik er wel prettig aan vind is dat ze meer besteden aan techniekuitleg en beoordelingen dan aan reviews.

En eerst onder de boom leggen hequote:Op woensdag 16 december 2009 15:40 schreef Muzrub het volgende:
Zag ik me toch even een leuke doos staan met daar op "Konijnenberg BV"
Volgens mij zijn mijn kerstcadeau's binnen

quote:

Tof, maar crop nog ff een stukje van dat donkere afquote:Op woensdag 16 december 2009 16:45 schreef Xantalien het volgende:
Levert inderdaad af en toe een mooie plaat op, al zeg ik het zelf.
[ afbeelding ]

Netsplitter

Netsplitter

LOLquote:Op woensdag 16 december 2009 20:21 schreef PdeHoog het volgende:
en doe deze maar eens na
[ afbeelding ]
Bron: http://www.boston.com/big(...)tos_part_1_of_3.html

Ik heb een RSS-feed lopenquote:Op woensdag 16 december 2009 20:26 schreef PdeHoog het volgende:
Yup. Echt toffe series. Ik kijk er regelmatig......
 Erg inspirerend materiaal!
 Erg inspirerend materiaal!

Like this?quote:[..]
Tof, maar crop nog ff een stukje van dat donkere af

Yupquote:

Dat is nog een snel focussenquote:Op woensdag 16 december 2009 20:21 schreef PdeHoog het volgende:
en doe deze maar eens na
[ afbeelding ]

Mwa... Focuspunt prefocussen tussen pitchter en de plate, en maar bursten. Na een aantal pichtes heb je heus wel een goedequote:Op woensdag 16 december 2009 20:21 schreef PdeHoog het volgende:
en doe deze maar eens na
[ afbeelding ]
 Met meer FPS heb je meer kans, dat wel.
  Met meer FPS heb je meer kans, dat wel.

Netsplitter

Netsplitter

Ik haal het ook niet zo vaak meer, ¤10 is en blijft veel voor een maandblad.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Klopt, maar daar heb ik dus zoveel het herhalingsgevoel bij.

Sneeuw is tof
 Sneeuw is tof  Nu Winamp ingesteld op het afspelen van liedjes waar het woord Snow in voorkomt
 Nu Winamp ingesteld op het afspelen van liedjes waar het woord Snow in voorkomt  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |