quote:Op donderdag 17 december 2009 08:24 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhSneeuw is tof
Nu Winamp ingesteld op het afspelen van liedjes waar het woord Snow in voorkomt
quote:Op donderdag 17 december 2009 09:24 schreef LovelyLady het volgende:
Sneeuw Sneeuw![]()
Ik voel me net een klein kind, ik vind sneeuw zo tof, zo mooi, echt winter
Zeg, ben jij de RHCP al een beetje beu? Namelijk een van de weinige liedjes die ik me zo voor de geest kan halen met 'Snow'.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:30 schreef PdeHoog het volgende:![]()
Ik hoop op meer, veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer!
Hier in het noorden was het met 5km/h kruipen over de rondweg van Assen.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:56 schreef RonaldV het volgende:
gelukkig valt de sneeuw in het oosten nog mee, ik heb er maar een half uurtje langer over gedaan dan gisteren! De A50 tussen Apeldoorn en Arnhem was gewoon met 150 120te berijden.
Oeh, mag ik hem afmaken? Met of zonder fotovest?quote:
Zonder, is voor een diner vanaaf.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:34 schreef P_B het volgende:
[..]
Oeh, mag ik hem afmaken? Met of zonder fotovest?
Ik zie een gat in de markt.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:47 schreef P_B het volgende:
En er is geen stijlvolle variant in de vorm van een gilet? Wat matig!![]()
Pakken draagt ie nauwelijksquote:Op donderdag 17 december 2009 11:47 schreef P_B het volgende:
En er is geen stijlvolle variant in de vorm van een gilet? Wat matig!![]()
Echt wel he?! Met het logo van de camera netjes op de revers geborduurd.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik zie een gat in de markt.
Toevallig ook met (stetson) hoed? Ik ken ook zo'n vesten-iemand en die is er volgens mij zo de baarmoeder mee uit gekomen!quote:Op donderdag 17 december 2009 11:55 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Pakken draagt ie nauwelijks![]()
Nee, hij is geoloog en vindt het makkelijk om op fieldtrips alle kleine zooi voor onderzoek in die zakjes te doen.
quote:Op donderdag 17 december 2009 12:17 schreef P_B het volgende:
[..]
Toevallig ook met (stetson) hoed? Ik ken ook zo'n vesten-iemand en die is er volgens mij zo de baarmoeder mee uit gekomen!
Ik heb diverse nummers van Loreena McKennit, Transsiberian Orchestra, Enya, Shearwater, Sting en The New London Chorale in de collectie zittenquote:Op donderdag 17 december 2009 09:42 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Zeg, ben jij de RHCP al een beetje beu? Namelijk een van de weinige liedjes die ik me zo voor de geest kan halen met 'Snow'.
(Okay, "Let it snow", maar dan denk ik ook meteen aan Die Hard 2: Die Harder)
Je krijgt het idd warm van dit ding rondzeulenquote:Op donderdag 17 december 2009 11:35 schreef RonaldV het volgende:
Oh was het maar weer zomer, dan kun je weer lekker op je knieën beestjes fotograferen:
[ afbeelding ]
bron
Er lijken me ergere dingen op de wereld dan zo'n meid meezeulen.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je krijgt het idd warm van dit ding rondzeulen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |