Half. Het leent wat van Prince of Persia (blokken schuiven, handels overhalen) en Ninja Gaiden (het is immers een hack 'n slash). Het voegt daar zelf QTE aan toe. GoW kent echter wel haar eigen pacing en je hebt af en toe echt het gevoel dat je onwijs klein bent. Dat is heel goed gedaan door de makers.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:56 schreef Misan het volgende:
Ik twijfel nog om de trilogie aan te schaffen, heb God of War dan ook nog nooit gespeeld. Is de gameplay te vergelijken met andere games?
Als je echt wil gaan bitchen zijn er nog wel meer delen ook. Maar die neem ik bewust niet mee in dit topic.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:21 schreef Strolie75 het volgende:
Tag weggehaald.
Coole games! Erg veel zin in deel drie.
En er zijn (inclusief de PSP prequel) 4 delen, dus een quadrilogy.
Wij geen Gears of War, jullie geen God of War.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Jammer dat 3 alleen voor de PS3 is..
Mooi moment om een ECHTE console te kopenquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Op dit moment alleen nog import, al zullen er vast wel gameshops zijn die 'm verkopen. Import via VGP.ca is het snelst.quote:Op maandag 7 december 2009 10:58 schreef kawa3 het volgende:
is deze eigenlijk al in nl. uit
want ik was van de week naar gamesplaza en daar zag ik hem nog niet liggen.
of is deze alleen te bestellen via het internet .?
GOW![]()
De 'unlimited red orbs' glitches uit 1 zijn bijvoorbeeld overgekomen (zie Youtube). Verder zijn er niet echt bugs ofzo, maar ik bedoelde ook meer te zeggen dat het een rechtstreekse port is waar alleen de graphics aangepast zijn. Verder nietsquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:17 schreef wolfrolf het volgende:
Wat zijn dan zoal de bugs en glitches die ook meegekomen zijn met deze ports?
kzag um in Rotterdam liggen (FutureZone onder V&D) en heb um maar direct meegenomen ...quote:Op maandag 7 december 2009 10:58 schreef kawa3 het volgende:
is deze eigenlijk al in nl. uit
want ik was van de week naar gamesplaza en daar zag ik hem nog niet liggen.
of is deze alleen te bestellen via het internet .?
GOW![]()
quote:Op maandag 7 december 2009 13:49 schreef CP69 het volgende:
[..]
kzag um in Rotterdam liggen (FutureZone onder V&D) en heb um maar direct meegenomen ...
Was wel duur ...
49,99 Euro.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
ww.VGP.caquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:02 schreef Domensino het volgende:
Waar halen jullie de collection nu al vandaan?![]()
Is toch pas in 2010 in Europa? En Amazon levert het alleen in de VS...
Ah thnx! :-)quote:
Uurtje of 10-12 denk ik als je de game voor de eerste keer speelt.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:37 schreef 08gnoT. het volgende:
Hoeveel uur is de gameplay ongeveer als je geen supersonisch snelle gamer ebnt die overal doorheen raast?
CoO is ook te kort idd, maar deze is zeker 2 keer zo lang.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:47 schreef mien-moeke het volgende:
Had coo in 6 uur uitgespeeld op hard. Ben nou, in ong 2,5 uur op de helft in Godmode. En ben geen heavy gamer. Vond m n beetje veel te kort. Jammer. Maar verder wel vet.
Exactly. Ik heb liever een tinnen hoesjequote:Op donderdag 17 december 2009 23:33 schreef wolfrolf het volgende:
Lekker belangrijk zo'n UE in mijn bescheiden meningHet gaat mij vooral om de game en niet om een ding vol prullaria waar je aan het eind van de dag toch echt NIKS aan hebt
Dat klopt niet helemaal, ze hebben wel een paar kleine dingetjes aangepast. Tenminste, dat is als ik de walk through op youtube van de PS2 versie afspeel terwijl ik hetzelfde stukje tegelijkertijd ook speel (het stuk waar je een rotsblok om een muur moet duwen met de metalen pinnen die uit de grond komen).quote:Op maandag 7 december 2009 10:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De 'unlimited red orbs' glitches uit 1 zijn bijvoorbeeld overgekomen (zie Youtube). Verder zijn er niet echt bugs ofzo, maar ik bedoelde ook meer te zeggen dat het een rechtstreekse port is waar alleen de graphics aangepast zijn. Verder niets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lust geen QP, McChicken dan.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:56 schreef koei het volgende:
Geef het dan gelijk opIk verwacht minimaal een super quarter pounder menu met 2 bakjes fritesaus!
Af en toe ben je wel een nep man hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik lust geen QP, McChicken dan.
Door doodgaan in battles of door die instant death stukjes (spikes, spinning blades, afgrond inspringen, etc)?quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:22 schreef Tain het volgende:
Ik heb het "You are dead"-schermpje nu echt al te vaak gezien
die instant death stukjes het meest, ben zo vaak het lava ingesprongen of doodgegaan door ruimtes waar je binnen x tijd doorheen moet zijn gegaan of alle mobs dood moet hebbenquote:Op zaterdag 19 december 2009 12:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Door doodgaan in battles of door die instant death stukjes (spikes, spinning blades, afgrond inspringen, etc)?
Op 4:04 krijgt ie een trophy.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:23 schreef koei het volgende:
Ik betwijfel of die tweede versie daadwerkelijk de PS3 versie is
Ga je voor die lelijke doos?quote:Op zondag 20 december 2009 16:18 schreef Chocobo het volgende:
Collection volledig uitgespeeld. Geweldige ervaring weer,... Boss Batch 3 trophy echter niet gekregen,... best een kansloze bug dusMaar ja,... komen we wel weer overheen. Is de God of War 3 collectors edition al ergens te bestellen? (PAL of NTSC?)
Mits de prijs OK is! De NTSC versie is in verhouding goedkoper uiteraard,.... kan hem alleen maar bij Gamestop vinden. Is het een exclusive?quote:Op zondag 20 december 2009 17:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ga je voor die lelijke doos?
Je hebt gelijk. En dat eerste filmpje is het filmpje waarmee ik het toen vergeleken had, dus die klopt ook. Nou snap ik er helemaal niks meer van want ik heb toch zeker dat filmpje tegelijk met mijn spel gestart (bij het de grond raken van het hek) en mijn stekels gingen echt veel eerder omhoog. Verschilt het anders misschien per moeilijkheidsgraad?quote:
Ik vond die tijd ook echt veeeeels te kort hoor. Haalde het maar net, maar deed er wel een paar keer over!quote:Op zondag 20 december 2009 19:22 schreef koei het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. En dat eerste filmpje is het filmpje waarmee ik het toen vergeleken had, dus die klopt ook. Nou snap ik er helemaal niks meer van want ik heb toch zeker dat filmpje tegelijk met mijn spel gestart (bij het de grond raken van het hek) en mijn stekels gingen echt veel eerder omhoog. Verschilt het anders misschien per moeilijkheidsgraad?
Nouja, dat wordt sparen voor een McChicken-menu dan
Ik heb 'm hier op FOK! weggegeven, die game ga ik toch wel spelen en de demo zelf is al een jaar oud.quote:Op zondag 20 december 2009 19:37 schreef Chocobo het volgende:
God of War 3 demo maar even aan het downen,... zat bij de collectionHelemaal vergeten te doen eigenlijk. 3GB trouwens,... eerst downen,... dan installeren,... gaat wel even duren
Demo gespeeld,.... gek genoeg rolde de moves zo over het scherm,... qua moves met wat uitzonderingen hetzelfde waar GoW2 stopte. Graphics zijn echt ziek hoor,.... straalt wel weer episch uit. Dacht dat GoW2 grof was, maar ik merk nu al dat dit nieuwe deel harder is. Dat hoofd van Kratos in het titelscherm,... eng realistischquote:Op zondag 20 december 2009 23:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb 'm hier op FOK! weggegeven, die game ga ik toch wel spelen en de demo zelf is al een jaar oud.
quote:Op maandag 21 december 2009 09:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Demo gespeeld,.... gek genoeg rolde de moves zo over het scherm,... qua moves met wat uitzonderingen hetzelfde waar GoW2 stopte. Graphics zijn echt ziek hoor,.... straalt wel weer episch uit. Dacht dat GoW2 grof was, maar ik merk nu al dat dit nieuwe deel harder is. Dat hoofd van Kratos in het titelscherm,... eng realistisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op maandag 21 december 2009 09:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Bloed dat op Kratos blijft zitten, maar ook op de grond en op muren. Ingewanden die er uitvliegen, onthoofdingen en dismemberments tot in de puntjes verzorgd... bloed vloeide nog nooit zo heerlijk.quote:Op maandag 21 december 2009 09:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Demo gespeeld,.... gek genoeg rolde de moves zo over het scherm,... qua moves met wat uitzonderingen hetzelfde waar GoW2 stopte. Graphics zijn echt ziek hoor,.... straalt wel weer episch uit. Dacht dat GoW2 grof was, maar ik merk nu al dat dit nieuwe deel harder is. Dat hoofd van Kratos in het titelscherm,... eng realistisch
Ja ik schrok er echt van hoor,... serieuze nextgen graphics. Een van de mooiste PS3 games tot nu toe als ik zo tijdens de demo om me heen keek. En dat voor een oudere release inderdaad. Kratos in het titelscherm is serieus ENG,... die ogen,... die huid,... die tanden,... ik snap dat niet hoor,... realistischer wordt het niet. Denk dat de framerate nog wel een boost kan gebruiken, maar volgens mij komt dat helemaal goed. Serieuze must-have en console-seller!quote:Op maandag 21 december 2009 13:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Bloed dat op Kratos blijft zitten, maar ook op de grond en op muren. Ingewanden die er uitvliegen, onthoofdingen en dismemberments tot in de puntjes verzorgd... bloed vloeide nog nooit zo heerlijk.Kratos zelf is denk ik het meest gedetailleerde personage in een game, er is iets dat hem ziekelijk realistisch maakt.
En de nieuwe beelden die we op 18 januari krijgen te zien schijnt nog ''significant better'' te zijn. Bring it on!
http://www.axelmusic.com/productDetails/711719822929quote:Op maandag 28 december 2009 07:33 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ben zelf nooit PlayStation-gamer geweest, maar een kleine maand geleden toch een PS3 gekocht... Wil dus eigenlijk ook beginnen aan God of War, aangezien dat één van de betere spellen is... Dan kan ik het beste de God of War Collection kopen voor de PS3 toch? Iemand een goedkope plek hiervoor?
Volgens mij kun je offline ook gewoon trophies halen hoor.quote:Op maandag 28 december 2009 22:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ey vraagje.
Mijn psn network meld zich steeds af.
Als ik die god of war ding speel.
Daardoor haal ik dus geen trofees.
Is dit een bug.
Besturing en bepaalde health-elementen is volgens mij één op één overgenomen, maar oh oh oh wat is het vet in beeld gebracht!quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:50 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je offline ook gewoon trophies halen hoor.
Ik heb gisteren de Dante's Inferno demo gespeeld en die heeft wel érg veel elementen van GoW geleend.
Ik zat al helemaal met open mond te kijken bij die scene dat Dante zijn vrouw vind. Je kan de donshaartjes op d'r neus tellen!quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:27 schreef SToRM81 het volgende:
Het ziet er zeer goed uit ja, maar ik verwacht dat GoW III daar grafisch wel weer overheen zal gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gameshoptwente.nlquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:44 schreef LordLynx het volgende:
Weet iemand waar je die Trilogy box kan bestellen trouwens? M'n standaard webwinkels hebben hem (nog?) niet staan.....
quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ey snel vraagje he.
Ik speel dit nu een uurtje net.
Moet nu twee mintosauresen verslaan.
Door heel snel op de O te drukken.
Bij die Garaydos kreeg ik er ook al last van..
Maar hoe snel moet je wel niet drukken ?
Ik druk nu al met twee vingers tegelijk.
Is ie sneller dood.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Op je bovenbeen leggen... Zo moeilijk is het toch niet?
Wel dus ik merk trouwens dat het in gow2 beter gaat.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:04 schreef koei het volgende:
Jullie hebben duidelijk vroeger nooit het Magikarp springen in Pokémon Stadium gespeeldHet is gewoon button bashen, maar niet eens enorm veel. Gewoon met 1 vinger makkelijk te doen!
ik zie em niet, wel GoW III en de collection, maar niet de trilogyquote:
Link? Ik kan hem niet ontdekken....quote:
Geen paniek. Gcshop verkoopt 'm echter ook. 44,50 incl.quote:Helaas zijn we sinds 16 december 2008 tot nader order gestopt met de online verkoop, tot ons nieuwe website systeem in gebruik wordt genomen. Alleen afhaal is nu nog mogelijk. Excuses voor het eventuele ongemak.
dat is de collection, we hadden het over de trilogie. De ultimate edition dus met pandora's box, GoW III, de collection en nog wat zooi.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:31 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.gameshoptwente(...)8-AA7B-08C8BC253DFE}
Echter staat er onder de voorwaarden (op dit moment) het volgende:
[..]
Geen paniek. Gcshop verkoopt 'm echter ook. 44,50 incl.
Dat dus.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:05 schreef capital_P het volgende:
[..]
dat is de collection, we hadden het over de trilogie. De ultimate edition dus met pandora's box, GoW III, de collection en nog wat zooi.
Ah, ik las het verkeerd. My bad.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:05 schreef capital_P het volgende:
[..]
dat is de collection, we hadden het over de trilogie. De ultimate edition dus met pandora's box, GoW III, de collection en nog wat zooi.
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:10 schreef Funkel het volgende:
Bij cdwow is de collection, 36 euro nogwat.. Deze site is hier wel bekend zag ik laatst. Goede ervaringen allemaal? Of is ie elders nog goedkoper te krijgen? Op amazon.co.uk zag ik m niet staan..
quote:Op maandag 28 december 2009 21:42 schreef SToRM81 het volgende:
Ik ben vandaag begonnen God of War (GoW Collection). Bevalt erg goed tot nu toe. Ik merk wel dat ik er veel makkelijker doorheen ga dan toen ik m op de PS2 speelde.
[..]
http://www.axelmusic.com/productDetails/711719822929
quote:Developed exclusively for the PlayStation®3 (PS3™) system, God of War®III is the final instalment of the multi-million unit-selling trilogy. Developed by Sony Computer Entertainment’s Santa Monica Studios, God of War III will bring epic battles to life with stunning graphics and an elaborate plot that puts Kratos at the centre of carnage and destruction as he seeks revenge against the Gods who have betrayed him.
Set in the realm of brutal Greek mythology, God of War III is a single-player game that allows players to take on the climatic role of the ex-Spartan warrior, Kratos, as he scales through the intimidating heights of Mount Olympus and the dark depths of Hell to seek revenge on those who have betrayed him. Armed with double-chained blades, and an array of new weapons and magic for this iteration of the trilogy, Kratos must take on mythology’s darkest creatures while solving intricate puzzles throughout his merciless quest to destroy Olympus.
Utilising a new game engine built from the ground up and state-of-the-art visual technologies, the development team behind God of War III has made standard-setting strides in giving players the realistic feel of actually being on the battlegrounds. With texture resolutions quadrupling since God of War II on PlayStation®2 computer entertainment system, God of War III will feature fluid, life-like characters, as well as dynamic lighting effects, a robust weapon system, and world-changing scenarios that will truly bring unmistakable realism to Kratos’ fateful quest. Players will have a chance to join battles on a grand scale that is four times larger than its predecessor.
quote:God of War III takes place immediately after the events of God of War II. Kratos must take his quest for vengeance to the stronghold of Zeus. As the Army of Olympus surges out to meet him in battle and the chaos of the Great War is reignited, Kratos must scale the summit of Mount Olympus on the back of the Titan Gaia, leading his new colossal allies in an all out assault on the Olympians.
quote:God of War III is expected to feature gameplay similar to that of previous installments.
In addition to the Blades of Athena, Kratos wields the Cestus, a pair of fist gauntlets shaped like lion heads. Kratos can switch to the Cestus on the fly to attack his enemies.
Kratos also possesses the Fire Bow, used for ranged attacks.
The Golden fleece and Icarus wings are also set to return, although the whereabouts of the Blade of Olympus is still not known.
In the E3 Demo, Kratos is seen tearing off the head of the God Helios. In the game his head can be used in a similar fashion to those of Medusa and Euryale from the previous games. Although where their powers revolved around stone, Helios's stems from light. Its functions include distracting undead soldiers, and as a lantern in dark areas.
SCE Santa Monica have stated that more weapons will be announced and they will be more fun-to-use than the sub-weapons from previous titles. Combos from previous titles will also make a return in addition to new ones, such as using a grabbed enemy as a battering ram and grapple attacks.
The maximum number of enemies on-screen has been increased to 50 as opposed to the maximum of 15 in previous God of War installments.
New abilities include using enemies as battering rams and riding creatures such as Cyclops' and Harpies.
Fresh Meat - New Enemies and Bosses
Each game brings with it new enemies and bosses for Kratos to mercilessly slaughter. The first God of War had only 3 bosses, while the second increased this number considerably. It has been confirmed that God of War III will have more bosses than the first game, but not as much as the second.
Saying that God of War takes some liberties with Greek mythology would be making a huge understatement. Having said that, GoW stays true to the mythology's deities and creatures. As always, Kratos will have to cleave ancient beasts like Harpies, Cyclopes, Minotaurs and Chimeras (pictured above). However, Kratos' fight is against the Gods, so look forward to celestial bosses like Zeus and Helios, as well as Hades, ruler of the Underworld (pictured below).
Terwijl hij alles en iedereen sloopt in HDquote:Op maandag 4 januari 2010 15:25 schreef Gamer_V het volgende:
Ik heb wel zin in tien uur Kratos die aan het schreeuwen is dat ie wraak zal nemen. Dus hier met die game!
quote:Op maandag 4 januari 2010 17:07 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Terwijl hij alles en iedereen sloopt in HD
Ga er maar vanuit dat het op dezelfde manier isquote:Op maandag 4 januari 2010 14:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is er iets bekend over de manier van saven in deel 3 ?
Ik heb die speciale box van deel 1 en 2 geleend van me werk.
Maar dat er geen auto save op zit is echt niet meer van deze tijd.
Als ik een game speel wil ik kunnen stoppen wanneer ik wil niet wanner ik pas de volgende save point bereikt heb.
Dus enige idee ?
De GoW Collection is momenteel enkel via import te krijgen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:24 schreef Sala-adin het volgende:
kan je de opgepoetste delen 1 en 2al in de winkel krijgen?
Is deze exclusief voor game.co.uk? Of zal Amazon hem binnenkort ook hebben? Heb zelf geen ervaring met game.co.uk, dus ik ga liever voor amazon. Tis wel een flinke duit overigens, 40 voor GoW3 en 35 voor de collection... betaal je toch een 35 voor het kistje en de extra'tjes....quote:Op maandag 11 januari 2010 15:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Trilogy in Europa? 110 pond aub
http://www.game.co.uk/God-of-War-3-Trilogy/~r345879/
waarom zou dat een meerwaarde zijn?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:36 schreef Koko_Banana het volgende:
Hopelijk kan je neuken in God of War III
Dan krijgt hij ook eens een stramme plasser.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:48 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
waarom zou dat een meerwaarde zijn?
als je daar kratos voor nodig hebt klopt er iets nietquote:Op maandag 11 januari 2010 17:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dan heeft hij ook eens een stramme plasser.
dat is 44 euro. valt ook wel mee op zichquote:Op maandag 11 januari 2010 17:02 schreef capital_P het volgende:
40 voor GoW III? waar?
laat maar, ik zie het al. Pond natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In GoW II HD is het een trophyquote:Op maandag 11 januari 2010 16:48 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
waarom zou dat een meerwaarde zijn?
Impressies en content (in dit geval screens en interviews). Meestal wordt het embargo door outlets rond 17.00/18.00 uur Nederlandse tijd opgeheven.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:54 schreef SToRM81 het volgende:
Gingen we vandaag niet meer info krijgen over GoW III? Ik heb op verschillende fora de 18de voorbij zien komen als de datum waarop dat zou gebeuren...
http://blog.us.playstatio(...)d-81/#comment-314012quote:Jeff Rubenstein replied on January 17, 2010 at 8:00 pm
The trailer will not be tomorrow, but there be new coverage and content.
quote:Oh. My. God. As the camera zooms right out, we realise it wasn't a mountain at all that we were fighting on. It was a mountain-sized Titan Gaia – think a 20 million tonne Kathy Bates covered in grass and leaves - and we've been fighting on her wrist the entire time. Needless to say, the scene does its job. Spectacularly.
http://www.gamesradar.com(...)1001181530241032/p-2quote:So what did we think? Spectacular. The entire fight scene, from the choreography, dynamic panning camera shots to the sweeping scale is absolutely megaton.
The footage also finally gives us a tantalising look into how riding the massive Titans will work. Much like Shadow of the Colossus, Kratos’ ludicrously-sized allies are essentially constantly moving platform sections. Clambering all over Gaia looked fun as hell, so we’re mega pumped about getting our hands on these massive beasties and the rest of the game.
2010, say hello to your first potential killer-app.
God of War Kartquote:God of War III may be wrapping up a trilogy, but you can expect to see plenty from old baldy yet.
“This is not the end of God of War,” John Hight, Sony Santa Monica’s director of product development told Gamervision.
“This is definitely the end of the trilogy, but we’re going to continue to do God of War games.”
Hight added: “We’re going to be very careful about what we do; we’re the keepers of the franchise and we don’t want to see it ruined or polluted.”
Further GoWIII shots were shown off yesterday, detailing Kratos scaling the titan Gaia, a continuation of the second game’s ending.
The third title releases on March 25 in Japan. We’ll know when it’s going to arrive in the US and Europe very soon.
Daarnaast een film trilogie a la LotR.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er komt meer God of War na God of War III:
[..]
God of War Kart
God of War Party
God of War Golf
God of War ODST
etc
Daarom zei ik ook uitbouwquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kratos zat al in Soul Calibur op de PSP, ik denk wel dat dat nog een keer gaat gebeuren
[ afbeelding ]
http://www.sonypictures.com/mobile/godofwarbetrayal/quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heeft iemand trouwens enig idee hoe ik op een normale manier aan GoW: Betrayal kom (GSM game)? Het schijnt best okay te zijn en als het maar een paar euro kost wil ik 'm best spelen.
Als ik er op Google vindt ik alleen maar crappy downloadsites die de game volgens mij illegaal aanbieden
Ik kan daar niet mijn GSM nummer invullen, +31 past er niet voor en dat is wel nodig lijkt me. Toch bedanktquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:00 schreef Tain het volgende:
[..]
http://www.sonypictures.com/mobile/godofwarbetrayal/
Geen idee of dat ook met een Nederlandse telefoon werkt
Damn . what the FOK! is WRONG met JOU ????quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heeft iemand trouwens enig idee hoe ik op een normale manier aan GoW: Betrayal kom (GSM game)? Het schijnt best okay te zijn en als het maar een paar euro kost wil ik 'm best spelen.
Als ik er op Google vindt ik alleen maar crappy downloadsites die de game volgens mij illegaal aanbieden
Bij deze.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Cybje, zou je rekening willen houden met internetverbindingen en niet 10 screens per post willen doen? Hou het op de drie mooiste en plaats een linkje ofzo
Moet je ff in het Gam FB topic aanvragen, dat past er wel achter nogquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik mis alleen de TT uit het vorige topic.
''In the end, there will be only chaos''
Ik denk wel dat dit topic vol is voordat GoW3 in de winkels ligt jaquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Alhoewel ik nu bedenk dat het beter met de release van God of War III kan. Dan ga ik er wel vanuit dat de vorige delen inmiddels wel voldoende zijn besproken.![]()
Klagen over trophies glitches is zooooo pagina 3quote:Op woensdag 20 januari 2010 01:08 schreef koei het volgende:
Ik baal nog steeds van de trophy glitch!
Het betreft hier een PAL packshot he.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Whaaaat. 2010, het jaar van de Collector's EditionsGewoon overal te koop? Of Gamestop only ofzo?
gamers hebben dan ook niet echt een bovengemiddeld IQ, zo bleek vanavondquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:45 schreef koei het volgende:
Pff, dan betaal je gewoon 60 euro voor enkel dat kistje... Nouja, het zal vast alsnog goed verkopen, net als die speciale editie van MW2. Ik zou het er echter absoluut niet voor over hebben...
Game geeft 'm een prijskaartje van 110 pond mee.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:40 schreef SocialDisorder het volgende:
Lees net op Neogaf dat de Ultimate Trilogy Edition 150 euro gaat kosten.
Damn.
Totally worth it.
Prima budgetgame dusquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:55 schreef FinalD87 het volgende:
Zero Punctuation: Darksiders
God of War topic, I know
Cyberiaquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Darksiders
Mayonetta
Dante's InfernoGod of War III
Die Prestige versie van MW2 staat inmiddels bij de Eplaza voor 125 euro, zal ook vast wel minder worden, net als die GoW collection, de oplages van die dure editie's zijn gewoon veel te groot geworden....quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:45 schreef koei het volgende:
Pff, dan betaal je gewoon 60 euro voor enkel dat kistje... Nouja, het zal vast alsnog goed verkopen, net als die speciale editie van MW2.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:40 schreef SocialDisorder het volgende:
Damn.
Totally worth it.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:40 schreef SocialDisorder het volgende:
Damn.
Totally worth it.
quote:Studio Director: 'God Of War 3' Over 10 Hours Long
At a recent event in New York City, I had some time to speak with John Hight, the studio director of Sony Santa Monica. Yes, those are the "God of War" folks. The interview had a wide range of topics, but because people generally freak out about this sort of thing, the topic of game length came up. The length of "God of War 3," to be specific. Here's the transcript of my conversation with John:
John Hight: We've done a lot of play testing on it. We know, for a really hardcore player, it'll take them longer than it took them to play either of the previous "God of War" games.
MTV Multiplayer: Longer than seven hours?
JH: Oh yeah.
MTV: Considerably longer than seven hours?
JH: I think so.
MTV: Is ten…um…longer? [This is me trying to be sneaky]
JH: Ten is longer, but ten might not be considerably longer! [laughs] It's more than 10 hours.
Who gives a fuck about trophies. Ik niet. Kan er niks mee verder ofzo. Als de game maar vet is en het avontuur spannend.quote:Op woensdag 20 januari 2010 01:08 schreef koei het volgende:
Ik baal nog steeds van de trophy glitch!
Waar?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:29 schreef chibibo het volgende:
Zojuist de pre-order geplaatst voor de Ultimate Trilogy Edition. Ik heb nog geen enkele God of War gespeeld, dus als ik dan ontmaagd wordt, dan maar meteen goed.
Zit nog steeds in deel 1 van de Collection en vermakelijk spel ook al is het niet helemaal mijn ding.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:29 schreef chibibo het volgende:
Zojuist de pre-order geplaatst voor de Ultimate Trilogy Edition. Ik heb nog geen enkele God of War gespeeld, dus als ik dan ontmaagd wordt, dan maar meteen goed.
Dan ben je nog wel een paar uurtjes zoet dusquote:Op donderdag 21 januari 2010 01:15 schreef koei het volgende:
Zo, eerste twee challenges of the titans gehaaldNog maar vijf te gaan
Die 3de ben ik 2,5 uur zoet mee geweest, totdat ik ontdekte wat je moet doen:quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:57 schreef koei het volgende:
Ja, de derde heb ik al 10 pogingen in zitten ofzoEn ze schijnen per stap moeilijker te worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen ik dit wist had ik m direct
Bijna elk level heeft zo wel een bepaalde truuk om het gemakkelijker te halen.
[ Bericht 2% gewijzigd door SToRM81 op 24-01-2010 17:55:57 ]PSN id: NL_SToRM
quote:Op zondag 24 januari 2010 17:50 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Die 3de ben ik 2,5 uur zoet mee geweest, totdat ik ontdekte wat je moet doen:extra tip: als ze versteend zijn, gebruik de barbarian's hammer met de knoppencombinatie driehoekje, driehoekje of de combinatie L1 + driehoekje. Alles kapot!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen ik dit wist had ik m direct
Bijna elk level heeft zo wel een bepaalde truuk om het gemakkelijker te halen.
Het Mighty Max forum
http://z11.invisionfree.com/Mighty_Max_Archives/
quote:“We’re (UK) not getting that version, we opted for the Ultimate Edition,” said the spokesperson
Puur kijkend naar de cover en de SE van God of War II in het achterhoofd zeg ik karton. Kan me ook niet voorstellen dat er een kartonnen sleeve om een tin case zit.quote:
Ik denk dat je GoW Collection dat ook heeft als je het eerder ook al had. 60Hz probleempje. Oplossing: HDTV kopen, of een converter: http://www.darkplanets.co(...)to-pal-converter.aspquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:35 schreef knoest99 het volgende:
Heb hem ook net besteld bij VGP, de GOW Collection dan.
Lees nu alleen dat op sommige SCART TV's zwart wit beeld het gevolg is door NTSC.. Ik had dit eerder ook bij Afro Samurai NTSC, maar verder doen NTSC games het allemaal wel normaal. Ervaringen?
En ik weet, SCART is kut
quote:It’s Official, God of War III Will Be Attacking Stores on March 16th!
Posted by Eric Levine // SCEA PR Manager
God of War Fans –
There have been a lot of people asking about when God of War III is going to hit store shelves. Well, today I have some good news to share for those of you eagerly awaiting this highly anticipated PS3 exclusive. Kratos fans can get their hands on God of War III beginning Tuesday, March 16! You can pick up the God of War III Ultimate Edition on the very same day, which includes premium collectibles and digital content that is fit for any Spartan warrior. I’m also thrilled to unveil the official box art for God of War III and God of War III Ultimate Edition. Here’s a look…
For those you thirsty for more God of War excitement, on February 11, we’ll be debuting our brand new God of War III trailer exclusively on SPIKE’s GameTrailers TV, so make sure to tune in. And if you’d like to get reacquainted with Kratos and refresh your skills before March 16, the God of War Collection is now ONLY $29.99. This epic deal gets you God of War and God of War II in stunning HD for one low price! Stay tuned for more God of War news as we move closer to launch.
19 maart hier in de winkels dus.quote:For those you thirsty for more God of War excitement, on February 11, we’ll be debuting our brand new God of War III trailer exclusively on SPIKE’s GameTrailers TV, so make sure to tune in.
Wat een lief verjaardagscadeau van Sonyquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
19 maart hier in de winkels dus.
Oeh, dat is wel een mooie doos! Als ze nou dat stomme kistje weggelaten hadden en 'm voor een normale prijs in de winkels hadden gelegd dan was het een interessante editie geworden.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
19 maart hier in de winkels dus.
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/101591.htmlquote:Op zaterdag 30 januari 2010 05:58 schreef SoltaiiCon het volgende:
Weet iemand of die Ultimate Trilogy Edition al ergens te preorderen is? Heb net even gekeken, maar kon zo snel niks vinden.
Toys XL staat er nog niet tussen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 07:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/101591.html
Marmer.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:54 schreef CountvonCount het volgende:
Weet iemand waar die 'doos' van de CE van gemaakt is?
Nee, gewoon uitspelen. Maar je moet wel ook de challenges doen. En dat lukt je nietquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:49 schreef Deacon_Tigra het volgende:
hoe zit het met de platinums van deel 1 en 2
Toch niet op hard uitspelen ofzo he , ik suck namelijk in combo spellen
Wrom niequote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, gewoon uitspelen. Maar je moet wel ook de challenges doen. En dat lukt je niet
Moeilijkquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:06 schreef Deacon_Tigra het volgende:
...en wat zijn die challenges eigenlijk![]()
quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:05 schreef boem-dikkie het volgende:
De andere consoles kunnen Kratos zijn pwnage gewoon niet aanquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:05 schreef boem-dikkie het volgende:
gamemobile.co.uk schijnt hem ook te hebben en dan betaal je gewoon per smsquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nope.quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:45 schreef remcheese het volgende:
[..]
gamemobile.co.uk schijnt hem ook te hebben en dan betaal je gewoon per sms
Ja, maar je krijgt er wel een trophy voorquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:52 schreef remcheese het volgende:
YES! Gisteren E-I-N-D-E-L-I-J-K na 2.5 maanden lang af en toe tot frustrerends toe proberen langs dat verschrikkelijkestuk gekomen met dat blok schuiven in GOW1
nu uitgespeeld!
Deel 2 vanavond gelijk proberen!
Trophy?quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nope.
[..]
Ja, maar je krijgt er wel een trophy voor
Hahahaha.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:21 schreef remcheese het volgende:
[..]
Trophy?
Ik heb het na 300+ keer zo gedaan:
![]()
en durf niet met zekerheid te zeggen of ik daar een trophy voor kreeg....
Nog een weekje geduld dus...quote:Quick reminder… some of you may recall my last post where I mentioned that a new trailer will be unveiled on February 11 on PlayStation Blog… well, it will actually be in the morning on February 12 instead. Make sure you tune in; you won’t be disappointed.
dat had ik ook moeten wetenquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:21 schreef remcheese het volgende:
[..]
Trophy?
Ik heb het na 300+ keer zo gedaan:
![]()
en durf niet met zekerheid te zeggen of ik daar een trophy voor kreeg....
Ik heb 'em besteldquote:Geplaatst op 08-02-2010 17:07 door Dorus
¤136,05 Inclusief verzenden bij ToysXL met kortingscode "HPBTXL3n423" voor 10% korting.
Kortingscode loopt tot eind februari.
Held. Dank voor de tip.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:07 schreef FinalD87 het volgende:
Van BudgetGaming:
[..]
Ik heb 'em besteld
quote:Just 2 days until the first God of War 3 trailer in almost a year on GTTV. Wait until you see the scale of the action!
quote:Hey Guys,
Just wanted to let you all know that "this week things will be different....."
Haha, I know not a very clear message right, but I have heard a couple of you guys frustrated to hear that new stuff is coming "soon" rather than being given a specific date.
Well needless to say that you can expect something not "soon" but this week.
I think you guys will like it!
I wish I could share the details now, but feel free to speculate
Trophies?quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:27 schreef Kn0x het volgende:
Ik heb de GOW collection nog steeds niet gekocht. Zelfs nu die 20 euro kost, weet ik nog niet of ik hem wil kopen. GOW1 en 2 zijn awesome, maar ik heb geen HDTV, dus heeft het dan veel zin om hem te kopen? Is het het geld wel waard?
15 minuten? Ik ga echt geen 15 minuten GoW3 kijken.quote:Op donderdag 11 februari 2010 07:43 schreef SToRM81 het volgende:
http://twitter.com/GI_AndyMc/statuses/8914898552
Hype+1
Komt de trailer nou vandaag of morgen?
Morgenvroeg om 10u zal de trailer op gametrailers verschijnen![]()
Als er Dante had gestaan had je dat wel gedaanquote:Op donderdag 11 februari 2010 09:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
15 minuten? Ik ga echt geen 15 minuten GoW3 kijken.
Haha, nee ook niet. Ik kijk nooit zoveel van een game. Bij Dante heb ik nog wel redelijk wat gekeken omdat het een nieuwe IP is: twee trailers en een dev commentary, maar daarna ook niets meer. Dan zie je echt teveel spoilers.quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als er Dante had gestaan had je dat wel gedaan
quote:Tomorrow's God of War 3 trailer on GTTV is just the start of major God of War coverage coming to Spike! Lots more news soon.
Scansquote:“The game is inches away from scoring 10/10, and it’s only the familiarity of the core gameplay that makes it feel less than the very, very best.
“But it’s definitely the biggest, and if this is the finale (and the corpses littering the stage by the end of the game suggest it might be), then God of War III gives PlayStation’s toughest hero the send-off he deserves.”
http://www.budgetgaming.n(...)+collection_PS3.htmlquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:27 schreef Kn0x het volgende:
Ik heb de GOW collection nog steeds niet gekocht. Zelfs nu die 20 euro kost, weet ik nog niet of ik hem wil kopen. GOW1 en 2 zijn awesome, maar ik heb geen HDTV, dus heeft het dan veel zin om hem te kopen? Is het het geld wel waard?
eenschquote:Op vrijdag 12 februari 2010 07:09 schreef SToRM81 het volgende:
De GOW III trailer!
http://www.gametrailers.c(...)aos-god-of-war/61815
![]()
![]()
Het dubbele dusquote:Op vrijdag 12 februari 2010 01:30 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
http://www.budgetgaming.n(...)+collection_PS3.html
....quote:Op vrijdag 12 februari 2010 07:09 schreef SToRM81 het volgende:
De GOW III trailer!
http://www.gametrailers.c(...)aos-god-of-war/61815
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Cybje?
http://www.freerecordshop(...)mate-trilogy-edition
Ze zullen vast annuleren ofzo, maar dat zien we dan wel weer
Dead Space verstuurde ze ook netjesquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:17 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Toch maar een tweede pakket preorderen... deze zal waarschijnlijk wel gecancelled worden idd
Klopt idd, had vorig jaar Mirror's Edge en Dead Space samen voor 25 euro. Maar 150 euro of 40 euro is een wel ERG groot verschil. Ik reken nergens opquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dead Space verstuurde ze ook netjesToch maar besteld!
Ook maar eens ff proberen dan. Terugsturen/annuleren kan altijdquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Klopt idd, had vorig jaar Mirror's Edge en Dead Space samen voor 25 euro. Maar 150 euro of 40 euro is een wel ERG groot verschil. Ik reken nergens op
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:46 schreef SoltaiiCon het volgende:
[..]
Ook maar eens ff proberen dan. Terugsturen/annuleren kan altijd
Jammer johquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:44 schreef Strolie75 het volgende:
Net op tijd. Ze hebben het veranderd. Nu 174,99.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:48 schreef Strolie75 het volgende:
Iemand krijgt nu wel ontiegelijk op zijn flikker bij de FRS.
Ik was net op tijd haha;quote:
http://www.videogamesplus.ca/product_info.php?products_id=16217quote:Op vrijdag 12 februari 2010 01:30 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
http://www.budgetgaming.n(...)+collection_PS3.html
Nu 179,99... prijs loopt opquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:44 schreef Strolie75 het volgende:
Net op tijd. Ze hebben het veranderd. Nu 174,99.
Dat is om onze bestellingen te compenseren.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:04 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Nu 179,99... prijs loopt op
Maarre... da's dan wel weer HEEL erg prijzig eerlijk gezegd...
want zo zijn wijquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:06 schreef SocialDisorder het volgende:
Mag niet geannuleerd worden. Koopcontract en je kon niet weten dat hij eigenlijk duurder moest zijn. Er staat op de pagina levensgroot "RESERVEER NU EN PROFITEER" en als domme consument die voor z'n neefje een leuk cadeau koopt weet je natuurlijk niets van videogames
Hoe zeker ben je daar van als ik vragen magquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:06 schreef SocialDisorder het volgende:
Mag niet geannuleerd worden. Koopcontract en je kon niet weten dat hij eigenlijk duurder moest zijn. Er staat op de pagina levensgroot "RESERVEER NU EN PROFITEER" en als domme consument die voor z'n neefje een leuk cadeau koopt weet je natuurlijk niets van videogames
In dit geval ben ik er niet zo zeker van. De gewone versie heeft altijd voor 64,99 gestaan bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:06 schreef SocialDisorder het volgende:
Niet zo heel zeker, maar ik waag het er gewoon opquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:16 schreef SoltaiiCon het volgende:
[..]
Hoe zeker ben je daar van als ik vragen mag?
Te laat, godskolere.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Cybje?
Ze zullen vast annuleren ofzo, maar dat zien we dan wel weer
Toch 5 euro verdient.quote:Beste klant,
Helaas is vanwege een technische fout de prijs van God of War Ultimate Trilogy Edition verkeerd op onze website gekomen.
Aangezien het prijsverschil (39,99 ipv 179,99) evident is, zijn wij helaas genoodzaakt je order te annuleren, conform onze voorwaarden.
Onze excuses voor deze fout.
Om je enigzins tegemoet te komen geven we je hierbij een couponcode ter waarde van 5 euro. Deze is vrij te besteden op www.freerecordshop.nl. www.freerecordshop.nl
quote:Jullie waren erg snel met het annuleren van deze order wegens een naar eigen zeggen "evidente" fout in de prijs op Internet. Zo evident vond ik het niet. Zeker niet met wervende teksten als "profiteer nu van deze aanbieding".
Maar buiten dit. Aangezien jullie erg snel waren met het annuleren van deze order verwacht ik dat het door mij betaalde bedrag via iDeal net zo snel weer op mijn rekening staat.
Dit lijkt me dan meteen een mooi afsluiting van een jaar of tien trouw klant zijn bij jullie winkels. Die 5 euro coupon mogen jullie trouwens houden. Het prijsverschil met buitenlandse webwinkels is namelijk groter dan dit bedrag.
SSSST SPOILER.quote:
Ik ben ook onder de indruk van de vooruitgang die de game gemaakt lijkt te hebben op grafisch gebiedquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Iedere keer dat ik de trailer opnieuw aanschouw, en dat is op het moment om de haverklap, krijg ik steeds meer sterk de indruk dat Uncharted 2 op visueel vlak officieel is onttroont. En voor alle duidelijkheid, dat was hands down de meest indrukwekkende game to date.
Hoe het spektakel hier in beeld wordt gebracht is simpelweg weerzinwekkend. Of mindblowing. Of een megaton in het kwadraat.
Beter gezegd: untouchable.
Hahaha. Geniaalquote:
Thnxquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Kijk op eigen risico Uhm..specifiek richting Roy
http://i48.tinypic.com/11t1yc1.jpg
http://i47.tinypic.com/2vl38u8.jpg
![]()
![]()
![]()
![]()
hou je vast, volgens de hiphopgamershow krijgen we op de E3 een game te zien die God of War 3 uit het water blaast op grafisch vlakquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Iedere keer dat ik de trailer opnieuw aanschouw, en dat is op het moment om de haverklap, krijg ik steeds meer sterk de indruk dat Uncharted 2 op visueel vlak officieel is onttroont. En voor alle duidelijkheid, dat was hands down de meest indrukwekkende game to date.
Hoe het spektakel hier in beeld wordt gebracht is simpelweg weerzinwekkend. Of mindblowing. Of een megaton in het kwadraat.
Beter gezegd: untouchable.
Gelukkig wel, stilstand is achteruitgangquote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:35 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
hou je vast, volgens de hiphopgamershow krijgen we op de E3 een game te zien die God of War 3 uit het water blaast op grafisch vlak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |