want zo zijn wijquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:06 schreef SocialDisorder het volgende:
Mag niet geannuleerd worden. Koopcontract en je kon niet weten dat hij eigenlijk duurder moest zijn. Er staat op de pagina levensgroot "RESERVEER NU EN PROFITEER" en als domme consument die voor z'n neefje een leuk cadeau koopt weet je natuurlijk niets van videogames
Hoe zeker ben je daar van als ik vragen magquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:06 schreef SocialDisorder het volgende:
Mag niet geannuleerd worden. Koopcontract en je kon niet weten dat hij eigenlijk duurder moest zijn. Er staat op de pagina levensgroot "RESERVEER NU EN PROFITEER" en als domme consument die voor z'n neefje een leuk cadeau koopt weet je natuurlijk niets van videogames
In dit geval ben ik er niet zo zeker van. De gewone versie heeft altijd voor 64,99 gestaan bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:06 schreef SocialDisorder het volgende:
Niet zo heel zeker, maar ik waag het er gewoon opquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:16 schreef SoltaiiCon het volgende:
[..]
Hoe zeker ben je daar van als ik vragen mag?
Te laat, godskolere.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Cybje?
http://www.freerecordshop(...)mate-trilogy-edition
Ze zullen vast annuleren ofzo, maar dat zien we dan wel weer
Toch 5 euro verdient.quote:Beste klant,
Helaas is vanwege een technische fout de prijs van God of War Ultimate Trilogy Edition verkeerd op onze website gekomen.
Aangezien het prijsverschil (39,99 ipv 179,99) evident is, zijn wij helaas genoodzaakt je order te annuleren, conform onze voorwaarden.
Onze excuses voor deze fout.
Om je enigzins tegemoet te komen geven we je hierbij een couponcode ter waarde van 5 euro. Deze is vrij te besteden op www.freerecordshop.nl. www.freerecordshop.nl
quote:Jullie waren erg snel met het annuleren van deze order wegens een naar eigen zeggen "evidente" fout in de prijs op Internet. Zo evident vond ik het niet. Zeker niet met wervende teksten als "profiteer nu van deze aanbieding".
Maar buiten dit. Aangezien jullie erg snel waren met het annuleren van deze order verwacht ik dat het door mij betaalde bedrag via iDeal net zo snel weer op mijn rekening staat.
Dit lijkt me dan meteen een mooi afsluiting van een jaar of tien trouw klant zijn bij jullie winkels. Die 5 euro coupon mogen jullie trouwens houden. Het prijsverschil met buitenlandse webwinkels is namelijk groter dan dit bedrag.
SSSST SPOILER.quote:
Ik ben ook onder de indruk van de vooruitgang die de game gemaakt lijkt te hebben op grafisch gebiedquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Iedere keer dat ik de trailer opnieuw aanschouw, en dat is op het moment om de haverklap, krijg ik steeds meer sterk de indruk dat Uncharted 2 op visueel vlak officieel is onttroont. En voor alle duidelijkheid, dat was hands down de meest indrukwekkende game to date.
Hoe het spektakel hier in beeld wordt gebracht is simpelweg weerzinwekkend. Of mindblowing. Of een megaton in het kwadraat.
Beter gezegd: untouchable.
Hahaha. Geniaalquote:
Thnxquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Kijk op eigen risico Uhm..specifiek richting Roy
http://i48.tinypic.com/11t1yc1.jpg
http://i47.tinypic.com/2vl38u8.jpg
![]()
![]()
![]()
![]()
hou je vast, volgens de hiphopgamershow krijgen we op de E3 een game te zien die God of War 3 uit het water blaast op grafisch vlakquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Iedere keer dat ik de trailer opnieuw aanschouw, en dat is op het moment om de haverklap, krijg ik steeds meer sterk de indruk dat Uncharted 2 op visueel vlak officieel is onttroont. En voor alle duidelijkheid, dat was hands down de meest indrukwekkende game to date.
Hoe het spektakel hier in beeld wordt gebracht is simpelweg weerzinwekkend. Of mindblowing. Of een megaton in het kwadraat.
Beter gezegd: untouchable.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |