Half. Het leent wat van Prince of Persia (blokken schuiven, handels overhalen) en Ninja Gaiden (het is immers een hack 'n slash). Het voegt daar zelf QTE aan toe. GoW kent echter wel haar eigen pacing en je hebt af en toe echt het gevoel dat je onwijs klein bent. Dat is heel goed gedaan door de makers.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:56 schreef Misan het volgende:
Ik twijfel nog om de trilogie aan te schaffen, heb God of War dan ook nog nooit gespeeld. Is de gameplay te vergelijken met andere games?
Als je echt wil gaan bitchen zijn er nog wel meer delen ook. Maar die neem ik bewust niet mee in dit topic.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:21 schreef Strolie75 het volgende:
Tag weggehaald.
Coole games! Erg veel zin in deel drie.
En er zijn (inclusief de PSP prequel) 4 delen, dus een quadrilogy.
Wij geen Gears of War, jullie geen God of War.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Jammer dat 3 alleen voor de PS3 is..
Mooi moment om een ECHTE console te kopenquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Jammer dat 3 alleen voor de PS3 is..
Op dit moment alleen nog import, al zullen er vast wel gameshops zijn die 'm verkopen. Import via VGP.ca is het snelst.quote:Op maandag 7 december 2009 10:58 schreef kawa3 het volgende:
is deze eigenlijk al in nl. uit
want ik was van de week naar gamesplaza en daar zag ik hem nog niet liggen.
of is deze alleen te bestellen via het internet .?
GOW![]()
De 'unlimited red orbs' glitches uit 1 zijn bijvoorbeeld overgekomen (zie Youtube). Verder zijn er niet echt bugs ofzo, maar ik bedoelde ook meer te zeggen dat het een rechtstreekse port is waar alleen de graphics aangepast zijn. Verder nietsquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:17 schreef wolfrolf het volgende:
Wat zijn dan zoal de bugs en glitches die ook meegekomen zijn met deze ports?
kzag um in Rotterdam liggen (FutureZone onder V&D) en heb um maar direct meegenomen ...quote:Op maandag 7 december 2009 10:58 schreef kawa3 het volgende:
is deze eigenlijk al in nl. uit
want ik was van de week naar gamesplaza en daar zag ik hem nog niet liggen.
of is deze alleen te bestellen via het internet .?
GOW![]()
quote:Op maandag 7 december 2009 13:49 schreef CP69 het volgende:
[..]
kzag um in Rotterdam liggen (FutureZone onder V&D) en heb um maar direct meegenomen ...
Was wel duur ...
49,99 Euro.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
ww.VGP.caquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:02 schreef Domensino het volgende:
Waar halen jullie de collection nu al vandaan?![]()
Is toch pas in 2010 in Europa? En Amazon levert het alleen in de VS...
Ah thnx! :-)quote:
Uurtje of 10-12 denk ik als je de game voor de eerste keer speelt.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:37 schreef 08gnoT. het volgende:
Hoeveel uur is de gameplay ongeveer als je geen supersonisch snelle gamer ebnt die overal doorheen raast?
CoO is ook te kort idd, maar deze is zeker 2 keer zo lang.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:47 schreef mien-moeke het volgende:
Had coo in 6 uur uitgespeeld op hard. Ben nou, in ong 2,5 uur op de helft in Godmode. En ben geen heavy gamer. Vond m n beetje veel te kort. Jammer. Maar verder wel vet.
Exactly. Ik heb liever een tinnen hoesjequote:Op donderdag 17 december 2009 23:33 schreef wolfrolf het volgende:
Lekker belangrijk zo'n UE in mijn bescheiden meningHet gaat mij vooral om de game en niet om een ding vol prullaria waar je aan het eind van de dag toch echt NIKS aan hebt
Dat klopt niet helemaal, ze hebben wel een paar kleine dingetjes aangepast. Tenminste, dat is als ik de walk through op youtube van de PS2 versie afspeel terwijl ik hetzelfde stukje tegelijkertijd ook speel (het stuk waar je een rotsblok om een muur moet duwen met de metalen pinnen die uit de grond komen).quote:Op maandag 7 december 2009 10:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De 'unlimited red orbs' glitches uit 1 zijn bijvoorbeeld overgekomen (zie Youtube). Verder zijn er niet echt bugs ofzo, maar ik bedoelde ook meer te zeggen dat het een rechtstreekse port is waar alleen de graphics aangepast zijn. Verder niets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lust geen QP, McChicken dan.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:56 schreef koei het volgende:
Geef het dan gelijk opIk verwacht minimaal een super quarter pounder menu met 2 bakjes fritesaus!
Af en toe ben je wel een nep man hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik lust geen QP, McChicken dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |