Door doodgaan in battles of door die instant death stukjes (spikes, spinning blades, afgrond inspringen, etc)?quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:22 schreef Tain het volgende:
Ik heb het "You are dead"-schermpje nu echt al te vaak gezien
die instant death stukjes het meest, ben zo vaak het lava ingesprongen of doodgegaan door ruimtes waar je binnen x tijd doorheen moet zijn gegaan of alle mobs dood moet hebbenquote:Op zaterdag 19 december 2009 12:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Door doodgaan in battles of door die instant death stukjes (spikes, spinning blades, afgrond inspringen, etc)?
Op 4:04 krijgt ie een trophy.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:23 schreef koei het volgende:
Ik betwijfel of die tweede versie daadwerkelijk de PS3 versie is
Ga je voor die lelijke doos?quote:Op zondag 20 december 2009 16:18 schreef Chocobo het volgende:
Collection volledig uitgespeeld. Geweldige ervaring weer,... Boss Batch 3 trophy echter niet gekregen,... best een kansloze bug dusMaar ja,... komen we wel weer overheen. Is de God of War 3 collectors edition al ergens te bestellen? (PAL of NTSC?)
Mits de prijs OK is! De NTSC versie is in verhouding goedkoper uiteraard,.... kan hem alleen maar bij Gamestop vinden. Is het een exclusive?quote:Op zondag 20 december 2009 17:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ga je voor die lelijke doos?
Je hebt gelijk. En dat eerste filmpje is het filmpje waarmee ik het toen vergeleken had, dus die klopt ook. Nou snap ik er helemaal niks meer van want ik heb toch zeker dat filmpje tegelijk met mijn spel gestart (bij het de grond raken van het hek) en mijn stekels gingen echt veel eerder omhoog. Verschilt het anders misschien per moeilijkheidsgraad?quote:
Ik vond die tijd ook echt veeeeels te kort hoor. Haalde het maar net, maar deed er wel een paar keer over!quote:Op zondag 20 december 2009 19:22 schreef koei het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. En dat eerste filmpje is het filmpje waarmee ik het toen vergeleken had, dus die klopt ook. Nou snap ik er helemaal niks meer van want ik heb toch zeker dat filmpje tegelijk met mijn spel gestart (bij het de grond raken van het hek) en mijn stekels gingen echt veel eerder omhoog. Verschilt het anders misschien per moeilijkheidsgraad?
Nouja, dat wordt sparen voor een McChicken-menu dan
Ik heb 'm hier op FOK! weggegeven, die game ga ik toch wel spelen en de demo zelf is al een jaar oud.quote:Op zondag 20 december 2009 19:37 schreef Chocobo het volgende:
God of War 3 demo maar even aan het downen,... zat bij de collectionHelemaal vergeten te doen eigenlijk. 3GB trouwens,... eerst downen,... dan installeren,... gaat wel even duren
Demo gespeeld,.... gek genoeg rolde de moves zo over het scherm,... qua moves met wat uitzonderingen hetzelfde waar GoW2 stopte. Graphics zijn echt ziek hoor,.... straalt wel weer episch uit. Dacht dat GoW2 grof was, maar ik merk nu al dat dit nieuwe deel harder is. Dat hoofd van Kratos in het titelscherm,... eng realistischquote:Op zondag 20 december 2009 23:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb 'm hier op FOK! weggegeven, die game ga ik toch wel spelen en de demo zelf is al een jaar oud.
quote:Op maandag 21 december 2009 09:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Demo gespeeld,.... gek genoeg rolde de moves zo over het scherm,... qua moves met wat uitzonderingen hetzelfde waar GoW2 stopte. Graphics zijn echt ziek hoor,.... straalt wel weer episch uit. Dacht dat GoW2 grof was, maar ik merk nu al dat dit nieuwe deel harder is. Dat hoofd van Kratos in het titelscherm,... eng realistisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op maandag 21 december 2009 09:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Bloed dat op Kratos blijft zitten, maar ook op de grond en op muren. Ingewanden die er uitvliegen, onthoofdingen en dismemberments tot in de puntjes verzorgd... bloed vloeide nog nooit zo heerlijk.quote:Op maandag 21 december 2009 09:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Demo gespeeld,.... gek genoeg rolde de moves zo over het scherm,... qua moves met wat uitzonderingen hetzelfde waar GoW2 stopte. Graphics zijn echt ziek hoor,.... straalt wel weer episch uit. Dacht dat GoW2 grof was, maar ik merk nu al dat dit nieuwe deel harder is. Dat hoofd van Kratos in het titelscherm,... eng realistisch
Ja ik schrok er echt van hoor,... serieuze nextgen graphics. Een van de mooiste PS3 games tot nu toe als ik zo tijdens de demo om me heen keek. En dat voor een oudere release inderdaad. Kratos in het titelscherm is serieus ENG,... die ogen,... die huid,... die tanden,... ik snap dat niet hoor,... realistischer wordt het niet. Denk dat de framerate nog wel een boost kan gebruiken, maar volgens mij komt dat helemaal goed. Serieuze must-have en console-seller!quote:Op maandag 21 december 2009 13:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Bloed dat op Kratos blijft zitten, maar ook op de grond en op muren. Ingewanden die er uitvliegen, onthoofdingen en dismemberments tot in de puntjes verzorgd... bloed vloeide nog nooit zo heerlijk.Kratos zelf is denk ik het meest gedetailleerde personage in een game, er is iets dat hem ziekelijk realistisch maakt.
En de nieuwe beelden die we op 18 januari krijgen te zien schijnt nog ''significant better'' te zijn. Bring it on!
http://www.axelmusic.com/productDetails/711719822929quote:Op maandag 28 december 2009 07:33 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ben zelf nooit PlayStation-gamer geweest, maar een kleine maand geleden toch een PS3 gekocht... Wil dus eigenlijk ook beginnen aan God of War, aangezien dat één van de betere spellen is... Dan kan ik het beste de God of War Collection kopen voor de PS3 toch? Iemand een goedkope plek hiervoor?
Volgens mij kun je offline ook gewoon trophies halen hoor.quote:Op maandag 28 december 2009 22:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ey vraagje.
Mijn psn network meld zich steeds af.
Als ik die god of war ding speel.
Daardoor haal ik dus geen trofees.
Is dit een bug.
Besturing en bepaalde health-elementen is volgens mij één op één overgenomen, maar oh oh oh wat is het vet in beeld gebracht!quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:50 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je offline ook gewoon trophies halen hoor.
Ik heb gisteren de Dante's Inferno demo gespeeld en die heeft wel érg veel elementen van GoW geleend.
Ik zat al helemaal met open mond te kijken bij die scene dat Dante zijn vrouw vind. Je kan de donshaartjes op d'r neus tellen!quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:27 schreef SToRM81 het volgende:
Het ziet er zeer goed uit ja, maar ik verwacht dat GoW III daar grafisch wel weer overheen zal gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gameshoptwente.nlquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:44 schreef LordLynx het volgende:
Weet iemand waar je die Trilogy box kan bestellen trouwens? M'n standaard webwinkels hebben hem (nog?) niet staan.....
quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ey snel vraagje he.
Ik speel dit nu een uurtje net.
Moet nu twee mintosauresen verslaan.
Door heel snel op de O te drukken.
Bij die Garaydos kreeg ik er ook al last van..
Maar hoe snel moet je wel niet drukken ?
Ik druk nu al met twee vingers tegelijk.
Is ie sneller dood.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Op je bovenbeen leggen... Zo moeilijk is het toch niet?
Wel dus ik merk trouwens dat het in gow2 beter gaat.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:04 schreef koei het volgende:
Jullie hebben duidelijk vroeger nooit het Magikarp springen in Pokémon Stadium gespeeldHet is gewoon button bashen, maar niet eens enorm veel. Gewoon met 1 vinger makkelijk te doen!
ik zie em niet, wel GoW III en de collection, maar niet de trilogyquote:
Link? Ik kan hem niet ontdekken....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |