Oke, het is onderdeel van mijn tactiek, je hebt me door.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:07 schreef CaLeX het volgende:
[..]
nee het is onderdeel van je taktiek
Goed idee.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:12 schreef CaLeX het volgende:
Tussenstand:
Harajuku. (6) syb-rund., Etcetera, Borisz, PS, krio, Blessed.
Isdatzo (1) Beach
Beach (5) Isdatzo, JaniesBrownie, ajf, SMutzskii, Kekaa
Idee om ook de nog niet gestemde mensen in een lijstje bij te houden? Als in
GeenStem 10 +namen
wat klopt er niet aan dan? (behalve dat PS mist)quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:15 schreef krioro het volgende:
De deelnemerslijst in de OP klopt nog steeds niet nu.
14. Tegan moet Etcetera worden.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:16 schreef CaLeX het volgende:
[..]
wat klopt er niet aan dan? (behalve dat PS mist)
zal Tim ff pmenquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:19 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
14. Tegan moet etcetera (volgens mij, moet je ff kijken in andere topic XD) worden.
Een keer of 15~20 ? Ben de tel kwijt geraaktquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:19 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Hoevaak hebben jullie dit al gespeelt?
Harajuku.'s username staat er fout, en ik zie Puntenslijpsel en Etcetera er nog niet in staan. De rest weet ik niet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:16 schreef CaLeX het volgende:
[..]
wat klopt er niet aan dan? (behalve dat PS mist)
Etcetera klopt, staat ook tussen de stemmen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:20 schreef CaLeX het volgende:
[..]
zal Tim ff pmen
Hij zal de volledige lijst wel hebben (en heb geen zin om te zoeken)
Ik heb maar een paar keer meegedaan.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:19 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Het wordt je aangeraden 3 keer niet stemmen en je pleegt zelfmoord, dus als je mafia bent, stem vooral niet, ben je dorp dan hebben we je nodig en ga stemmen!quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:22 schreef jaspah het volgende:
moet ik stemmen?
heb je nog tips voor maffia leden? (op wie ik dus moet stemmen)quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:25 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Het wordt je aangeraden 3 keer niet stemmen en je pleegt zelfmoord, dus als je mafia bent, stem vooral niet, ben je dorp dan hebben we je nodig en ga stemmen!
+ mijne op beach? of moetje dat via pm doen?quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:34 schreef Xaryna het volgende:
Tussenstand:
Harajuku. (7) syb-rund., Etcetera, Borisz, PS, krio, Blessed, Xaryna.
Isdatzo (1) Beach
Beach (5) Isdatzo, JaniesBrownie, ajf, SMutzskii, Kekaa
zie mijn postquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:34 schreef jaspah het volgende:
[..]
+ mijne op beach? of moetje dat via pm doen?
quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:38 schreef krioro het volgende:
Omdat ik zo aardig ben, nieuwe tussenstand:
Harajuku. (7) syb-rund., Etcetera, Borisz, PS, krio, Blessed, Xaryna.
Isdatzo (1) Beach
Beach (6) Isdatzo, JaniesBrownie, ajf, SMutzskii, Kekaa, jaspah
Via een forum is dit de eerste keer.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:19 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
paar keer het kaartspel, maar op het fora ben ik een echt groentje!quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:19 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Hoi!![]()
quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:19 schreef ajf het volgende:
Ook al ben je newbie, als je stemt even het goede laatste lijstje kopieëren en je naam bij degene zetten waar je op stemt.
Voorbeeld van Tim:
Stemmen doe je als volgt:
Ik stem op isdatzo
Isdatzo (1), UncleErnie
De volgende die wil stemmen, neemt het laatst geposte lijstje over. Vul je het lijstje niet aan, telt je stem niet.
Je bent geen newbiequote:Op vrijdag 4 december 2009 11:27 schreef blessed19 het volgende:
[..]
maar ik had het laatste goede lijstje gekopieerd! Die was van Hara.
ja, goffer! zet dat dan in je post!quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:31 schreef ajf het volgende:
[..]
Je bent geen newbieIk doelde op Jaspah
Dat staat in mijn postquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:39 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ja, goffer! zet dat dan in je post!
ik postte daarboven dat ik een groentje ben met dit soort spellen...quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:43 schreef ajf het volgende:
[..]
Dat staat in mijn postDat jij niet begrijpend kan lezen kan ik ook niks aan doen. Of dat jij je aangesproken voelt als newbie
Ik heb je toch een paar keer zien spelen. Toen ik SL was.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:52 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ik postte daarboven dat ik een groentje ben met dit soort spellen...
dus.. tjsa... ARGH!
Je bent een mob!
Wat bedoel jij nou weer?quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:49 schreef Trevland het volgende:
Maar waarom zijn er van de kandidaten nog geen programma's?
Oh zo. Niet vermoord worden is hun programmaquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat ze gaan doen zodra ze BM zijn
Ik heb je eerste leugen al gevonden, vieze mob!quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:01 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik heb je toch een paar keer zien spelen. Toen ik SL was.![]()
Whehe
en wat hebben wij daar dus aan helemaal niksquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:04 schreef ajf het volgende:
[..]
Oh zo. Niet vermoord worden is hun programma
Toen deed er geen blessed19 mee hoorquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:01 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik heb je toch een paar keer zien spelen. Toen ik SL was.![]()
Whehe
Alsof dat ooit gewerkt heeftquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
en wat hebben wij daar dus aan helemaal niksIk bedoelde meer van hoe ze de maffia denken te gaan pakken
Waarom steelt iedereen nou mijn goede ideeën?quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Alsof dat ooit gewerkt heeftIedereen roept toch dat ze goed met hints bezig gaan enzo
quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Alsof dat ooit gewerkt heeftIedereen roept toch dat ze goed met hints bezig gaan enzo
dat dus.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:15 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Toen deed er geen blessed19 mee hoor
Omdat ze goed zijnquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom steelt iedereen nou mijn goede ideeën?
Nu al? Da's op tijdquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:17 schreef blessed19 het volgende:
[..]
![]()
Ik ben er al eentje op het spoor!![]()
Ik heb niet het beste humeur vandaag dus don't push itquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:11 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik heb je eerste leugen al gevonden, vieze mob!
Of je bent in de war met iemand anders.
Maar hij heeft wel meegespeeld toch?quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:15 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Toen deed er geen blessed19 mee hoor
Dat zou ik ook wel willen weten ja.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
en wat hebben wij daar dus aan helemaal niksIk bedoelde meer van hoe ze de maffia denken te gaan pakken
Nee hoor, we hebben nog nooit iemand gehad met die naamquote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:27 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee hoor, we hebben nog nooit iemand gehad met die naam
Ohquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:27 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee hoor, we hebben nog nooit iemand gehad met die naam
Dat weerhoudt je normaal toch ook nietquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
tvp.
want ik weet niks zinnigers te zeggen...
Dit noemen ze een kwaliteitspostquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
tvp.
want ik weet niks zinnigers te zeggen...
Wel?quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:23 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik heb niet het beste humeur vandaag dus don't push itIk heb je wel een paar keer zien spelen.
quote:
dat klopt, maar ik ben net wakker en ga nu onder de douche springen en dan vanallesd doen, dus meer meepraten dan dit kan niet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:29 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dat weerhoudt je normaal toch ook niet![]()
Ow en wie verdient mijn stem??
Doe eens nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Normaal is ie heel liefquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:48 schreef blessed19 het volgende:
[..]
![]()
nou, ik ga weg hoor. moet nog een hoop doen voor de Sint.
Dit is trouwens echt de eerste keer dat ik hieraan meedoe, dus doe een wat aardiger!
Ik dacht echt dat je al een paar keer hebt meegespeeld.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:48 schreef blessed19 het volgende:
[..]
![]()
nou, ik ga weg hoor. moet nog een hoop doen voor de Sint.
Dit is trouwens echt de eerste keer dat ik hieraan meedoe, dus doe een wat aardiger!
quote:
Ja, de rechercheur heeft een leuk klusje.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:24 schreef Xaryna het volgende:
Zouden IDZ, Beach en Trev de maffia zijn, of zullen ze toch iets slimmer zijn dan dat?
Of misschien doen ze het expres zodat wij denken dat ze dat wel niet zullen doen als mafia en zijn ze het stiekem wel!
sinds wanneer moet je je kiesbaar stellen?quote:
Na het lezen van je laatste zin is mijn koppijn weer terugquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:24 schreef Xaryna het volgende:
Zouden IDZ, Beach en Trev de maffia zijn, of zullen ze toch iets slimmer zijn dan dat?
Of misschien doen ze het expres zodat wij denken dat ze dat wel niet zullen doen als mafia en zijn ze het stiekem wel!
Het is idd een vrij vervelende zinquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:38 schreef ajf het volgende:
[..]
Na het lezen van je laatste zin is mijn koppijn weer terug
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:38 schreef ajf het volgende:
[..]
Na het lezen van je laatste zin is mijn koppijn weer terug
Dat is al beterquote:
Of andersom, Hara is mafiaquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:24 schreef Xaryna het volgende:
Jamaar er zijn toch niet 7 maffia's?quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Of andersom, Hara is mafia
Jij bent iig mafia, die uitspraak van je zonder deze kant te belichten is verdacht
Nee,maar jij bent er 1 van. En Hara.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:47 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Jamaar er zijn toch niet 7 maffia's?
Ik heb al mijn pinken nog hoor!quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee,maar jij bent er 1 van. En Hara.
Verder weet ik t niet.
Ik zit gewoon maar wat te roepen hoor, ik heb geen enkel ideequote:Op vrijdag 4 december 2009 14:53 schreef Kekaa het volgende:
Kan het niet zo zijn dat de mafia zich op dit moment nog stil houdt?
Volgens mij heeft iedereen dat probleem.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:57 schreef Kekaa het volgende:
Ik zou het nu ook nog niet weten,.. dus ik roep ook maar wat gedachten
Als je het vaker speelt kan je uit sommige posts al veel dingen wijs wordenquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:58 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen dat probleem.![]()
Daarom vind ik de eerste dag /nacht ook nooit zo leuk, dan weet je eigelijk nog niets en alles gokken.
Nog een maffia lid! !!!!1111!!11 einz !!!quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:59 schreef Ezechielk het volgende:
Harajuku. (8) syb-rund., Etcetera, Borisz, PS, krio, Blessed, Xaryna, Ez.
Isdatzo (2) Beach, Trevland
Beach (7) Isdatzo, JaniesBrownie, ajf, SMutzskii, Kekaa, jaspah, Lynda
_Michiel_ (1) CaLeX
Werken en spelen
Ja, dat denk ik ook wel. Ik denk ook dat de eerste keer dat je hints krijgt je nog geen idee hebt waar je naar moet kijken, terwijl als je vaker dezelfde SL hebt je misschien op een gegeven moment beter weet waar hij/zij op let en hoe ie hints verwerkt enzo.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:02 schreef ajf het volgende:
[..]
Als je het vaker speelt kan je uit sommige posts al veel dingen wijs worden
quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:04 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Nog een maffia lid! !!!!1111!!11 einz !!!
Zeker. Michael Corleone, aangenaam.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:04 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel. Mijn hints waren altijd erg cryptischquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook wel. Ik denk ook dat de eerste keer dat je hints krijgt je nog geen idee hebt waar je naar moet kijken, terwijl als je vaker dezelfde SL hebt je misschien op een gegeven moment beter weet waar hij/zij op let en hoe ie hints verwerkt enzo.
jij bent er zelluf een!!!!!quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:04 schreef Xaryna het volgende:
[..]
ik ben nu helemaal in de war geraakt.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:59 schreef Ezechielk het volgende:
Harajuku. (8) syb-rund., Etcetera, Borisz, PS, krio, Blessed, Xaryna, Ez.
Beach (7) Isdatzo, JaniesBrownie, ajf, SMutzskii, Kekaa, jaspah, Lynda
_Michiel_ (1) CaLeX
Werken en spelen
niks!quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:50 schreef lynda het volgende:
Wat gebeurt er vandaag nog behalve BM kiezen?
Zo moeilijk is het toch niet om te zien dat er een stem bij is?quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:52 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ik ben nu helemaal in de war geraakt.
Beetje elkaar beschuldigen, verder nietsquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:50 schreef lynda het volgende:
Wat gebeurt er vandaag nog behalve BM kiezen?
er zijn al 4 mensen die BM willen worden...quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het toch niet om te zien dat er een stem bij is?
Nachtkills lijken me ook het noemen waard.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:03 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Beetje elkaar beschuldigen, verder niets
huh? wat bedoel je daarmee?quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nachtkills lijken me ook het noemen waard.
Maar dat wil ik altijdquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:37 schreef blessed19 het volgende:
[..]
No fear zegt ze dan...
Ik vertrouw je gewoon niet! Je wilt te graag BM worden!
Dat Tim gisteren zei, als ik het mij goed herinner, dat er na de BM verkiezing nog nachtkills komen vandaag.quote:
And u allll looovvvvveeee me doing it too yoooouuuuuquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:46 schreef Harajuku. het volgende:
Calex is fucking with our miiiiiiiiiiiiinds.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
ow..quote:
stom!quote:Dat Tim gisteren zei, als ik het mij goed herinner, dat er na de BM verkiezing nog nachtkills komen vandaag.
quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:44 schreef Beach het volgende:
Ja volgens mij komt er wel degelijk een moord vanavond.
En is de lynch maandag
Was dat vroeger zo?quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus zo als het vroeger was, dat je het weekend had om hints uit te zoeken
Om dat we in het weekend zo actief warenquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:22 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Was dat vroeger zo?
Het gaat mij puur om de Sinterklaastijd.
wie dat so?quote:
Ik ga dan op je stemmen hoor.quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
wie dat so?
mag toch hopen dat ik dat geval wel stemmen had gehad
mooi dan!quote:
Teringlijer. Nu moet ik mijn post aanpassenquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:55 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
mooi dan!
Unvote hara
Vote beach
Harajuku. (7), Etcetera, Borisz, PS, krio, Blessed, Xaryna, Ez.
Beach (8) Isdatzo, JaniesBrownie, ajf, SMutzskii, Kekaa, jaspah, Lynda, Syb-rund
_Michiel_ (1) CaLeX
omdat het kan
bwhehe geflashedquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:56 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Teringlijer. Nu moet ik mijn post aanpassen
IK HAAT JE!quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:59 schreef Syb-rund. het volgende:
zie je tim nu krampachtig alles veranderen, hoeft ie heel niks te doen
dat kan allemaal wel, maar er waren geen redelijk alternatieven.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:07 schreef Beach het volgende:
Ik vertrouw Hara dus niet; ze wilde veel te graag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
Nauwelijksquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:47 schreef Isdatzo het volgende:
Avond. Heb nu de laatste pagina gelezen.. is 't het waard om de vorige 2 van dit topic ook te lezen?
_Michiel_ (1) CaLeXquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:58 schreef Syb-rund. het volgende:
Harajuku. (8), Etcetera, Borisz, PS, krio, Blessed, Xaryna, Ez., Syb-rund
Beach (7) Isdatzo, JaniesBrownie, ajf, SMutzskii, Kekaa, jaspah, Lynda,
_Michiel_ (1) CaLeX
Wil je niet steeds met het stemlijstje gaan zitten kloten? De rechercheur kan deze nodig hebben en het is handig om naar mafia te zoeken. Afblijven.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:10 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
_Michiel_ (1) CaLeX![]()
_Michiel_ (1) CaLeX
CaLeX (1) _Michiel_
quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:11 schreef Harajuku. het volgende:
En met zoveel overtuiging! Ik zou me nog bijna vereerd voelen. Bijna.
De stemmingsronde is al afgelopen. toch bedankt voor je, op zijn zachtst gezegd bijzondere, bijdrage.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:10 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
_Michiel_ (1) CaLeX![]()
_Michiel_ (1) CaLeX
CaLeX (1) _Michiel_
Sorry, PM komt eraanquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:26 schreef UncleErnie het volgende:
Ik heb nog steeds geen PMs ontvangen, lieve kutmaffia's en andere rollen
Willen jullie misschien opschieten, zodat ik lekker veel tijd heb kills te verzinnen?
Iemand die een reden voor mij kan bedenken bovengequote user te modkillen, krijgt van mij persoonlijk zijn username in chocoladeletters.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:20 schreef _Michiel_ het volgende:
Ik lynch Harajaku de eerstvolgende 3 weken![]()
![]()
Harajaku (1) Michiel.
Had ik nou een langere username dan had ik wat bedacht.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:23 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Iemand die een reden voor mij kan bedenken bovengequote user te modkillen, krijgt van mij persoonlijk zijn username in chocoladeletters.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:24 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Had ik nou een langere username dan had ik wat bedacht.
het is een erg verleidelijk idee moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:24 schreef Xaryna het volgende:
[..]
gewoon een L kapotmakenquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:29 schreef _Michiel_ het volgende:
Waar denk je de _ te vinden als chocoladeletter
Zet een i op zijn kant.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:29 schreef _Michiel_ het volgende:
nog beterquote:
Of een horizontale Iquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:29 schreef _Michiel_ het volgende:
Wat zit je sneller te posten?quote:
Mijn ideequote:Op vrijdag 4 december 2009 21:24 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat iemand anaal verkrachten tot hij sterft bloedig is?quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:50 schreef Xaryna het volgende:
Foei toch, nachtwaker. Beetje hitsig worden van een bloederige moord he?
Ik bedoelde Lyndas moord die hij volgens jouw verhaaltje geloof ik gezien heeft en toen besloot om Beach te volgen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:52 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat iemand anaal verkrachten tot hij sterft bloedig is?
Hm, verdacht.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:52 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat iemand anaal verkrachten tot hij sterft bloedig is?
Tim is gewoon aan het stoken.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:56 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik bedoelde Lyndas moord die hij volgens jouw verhaaltje geloof ik gezien heeft en toen besloot om Beach te volgen.
Nee, ik ben druk aan het wachten tot de was klaar is zodat ik die uit kan hangen en naar huis kan voor ik de laatste trein misquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Tim is gewoon aan het stoken.
Zijn we al op zoek naar hints?
Ik wil niet veel zeggen maar Hara heeft heul veul kattentopics in haar PG.....quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:42 schreef UncleErnie het volgende:
[ afbeelding ]
De sadistische maffioso was op zoek naar een slachtoffer. Wie liep daar?Was het Kekaa [cupido], zijn eerste dode? De maffioso had wel eens op dieren geoefend, 57 honden, minder katten, maar 15. Mensen had hij echter nog niet aangedurfd.
Kekaa liep de stal in. Dat was precies in zijn straatje. O, o, o, wat een ei was die Kekaa toch . Hij pakte een hooivork, en sloeg zijn slag. Hij was van nature wat achterdochtig, dus hij stak Kekaa minstens 93 keer, voor zijn arm moe werd.
Job well done. Hij droomde ervan zijn slachtoffer volgende keer langer te laten lijden, die nacht.
Toen Lyndamaffia nietsvermoedend in de late avond door de bossen aan het banjeren was, werd ze heimelijk gadegeslagen door het boefje van dit verhaal.
Sterker nog, het was niet zomaar een boefje, het was een slechterik waar Christopher Lee nog een puntje aan kan zuigen. Maar, om op mijn verhaal terug te komen, Lynda liep daar dus.
Terwijl Lynda daar liep, kwam de slechterik van dit verhaal langzaam dichterbij. Het had natuurlijk een geweer kunnen trekken om Lynda daar af te schieten, maar onze slechterik genoot juist van de jacht.
het maakte geen enkel geluid terwijl het naderde. Langzaam trok het het mes. Nog een paar meter. Dit was de kans! het besprong Lynda, trok haar hoofd aan haar haren naar achter, en sneed haar keel langzaam van oor tot oor open, om Lynda daarna als een bloedig hoopje op de koude, harde grond te laten verrekken.
De nachtwaker was voor het eerst op pad. Iemand moest de stad toch beschermen tegen het naderende onheil? Na even in de bosjes gelegen te hebben, vooral om even tot rust te komen, zag het het slachtoffer. Het had lang geduurd hier te komen, dus het besloot dat het wel een pleziertje kon gebruiken. Het ging achter Beach de garage in, waar het zijn slag sloeg.
Beach kreeg ineens een zak over zijn hoofd, en het laatste was hij voelde was een piemel, echt of voorbind, dat wist hij niet, die hem doodneukte. Hij mocht dan wel dood zijn, maar geiler dan hij ooit was.
Ook de nachtwaker genoot met volle teugen. Zo erg, dat het het haast niet erg vond een onschuldige vermoord te hebben.
Beach was Dorpeling
In elk stukje kunnen hints staan.
De volgende lynch is maandag 19.00
Veel zeg je inderdaad niet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen maar Hara heeft heul veul kattentopics in haar PG.....
Sowieso veel F&F topics
Dat is het enige wat ik tot nu toe kan vinden...
Mattie, hoe'st met die brommers van je?quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:16 schreef Isdatzo het volgende:
Noh, PP is nachtwaker. Kan niet missen!
Wat tof dat hij stiekem toch meedoet.
quote:
maar ik hou nog wel van jequote:
1 goed gecrasht en de 'nieuwe' staat weer te koop. Over anderhalve week komt er iemand kijken en met een beetje mazzel kan ik dan voor een nieuwe brommert gaan shoppen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:19 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Mattie, hoe'st met die brommers van je?
Laat maarquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:33 schreef Harajuku. het volgende:
Al;s ik hier neergooi wat ik so far heb, gaat iemand dan nog meehelpen of kan ik het net zo goed laten?
We helpen jequote:Op vrijdag 4 december 2009 22:33 schreef Harajuku. het volgende:
Al;s ik hier neergooi wat ik so far heb, gaat iemand dan nog meehelpen of kan ik het net zo goed laten?
Geen kutyamaha! Ik ben trots op je!quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
1 goed gecrasht en de 'nieuwe' staat weer te koop. Over anderhalve week komt er iemand kijken en met een beetje mazzel kan ik dan voor een nieuwe brommert gaan shoppen.
Zoiets waarschijnlijk:
[ afbeelding ]
Twijfel nog een beetje tussen de 848 en de 999.
Bij alles na de 748 en 998 generatie is de betrouwbaarheid een stuk verbeterd en zijn de motoren ook wat meer 'monteurvriendelijk' geworden. Dus daar ben ik niet zo bang voor.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:32 schreef BeamofLight het volgende:
Je weet het hè. Italiaans design staat niet meteen garant voor kwaliteit...
[ afbeelding ]
Niks mis met yamaha hoor.. die R1 2009 met crossplane-motorblok is echt een geweldige fiets.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:35 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Geen kutyamaha! Ik ben trots op je!
Deed hij vorige ronde ookquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:36 schreef BeamofLight het volgende:
Ik zou sowieso die Siebje verdenken. Houdt zich hier afzijdig, maar hij zit wel in mijn fobo te blieken, die trekkert.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:36 schreef BeamofLight het volgende:
Ik zou sowieso die Siebje verdenken. Houdt zich hier afzijdig, maar hij zit wel in mijn fobo te blieken, die trekkert.
SLneukslaaf is toch een keiinteressante rol?quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:44 schreef Syb-rund. het volgende:
tja, ik kan er niks aan doen dat mijn activiteit evenredig blijkt te zijn aan de interessantheid van mijn rol
quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:46 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
SLneukslaaf is toch een keiinteressante rol?toch.... TOCH?!?!?!
Ja, big surprise, ik post in FF. Ik post al jaren voornamelijk in FF en dat weet iedereen hierquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hmmm slachthuis vind ik ook wel een goeiemaar de meeste van die dierenhints kunnen dus ook op jou slaan
Ik zal ook eens kijken voor cluesquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:40 schreef Harajuku. het volgende:
ONZ SC# Stop huilkat in het asiel - ajf
ONZ SC # Waar Trev een Stoeipoes is ! - Xaryna, Ez, Trevland
Zijn hoogopgeleiden de grootste schapen? - Xaryna
kat + hond caviain fobo - MarijkeZwolle
Kat in fobo - JB
Dieren in at - JB
Werken in een slachthuis - dieren vermoorden JB
15 - 2x keer AT Michiel
mijn konijntje van 9 weken - Michiel
Woonplaats ijmuiden/ei - Borisz
twee Yvon Jaspers topics - boer zoekt vrouw, stal - Borisz
Raad de straat topics - Calex
softbal fobo - slag - Calex
57-15=42 - schoenmaar 42 - jaspah
ij in emailadres- ei
http://www.schuurpapiertje.nl - schuur/stal- jaspah
F&F - Hara
In een tekst staat hond. 't Is mager ja, maar ik noem het wel. Cavia mag er óók bij.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zal ook eens kijken voor clues
Ik loop gewoon de lijst af.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:59 schreef ajf het volgende:
Waarom ik nou weer als eerste bij de hints?
Maar ik ga morgen aanvullen Hara. De mensjes van Fok heb ik lang genoeg lastiggevallen met mijn gezelligheid vandaag
Ja doe dat, Marijkequote:Op vrijdag 4 december 2009 22:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zal ook eens kijken voor clues
Nee hij is erg zwak dat kloptquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik loop gewoon de lijst af.En als ik me niet vergis heb jij er maar één? En niet zo'n geweldige ook. Huilie,
.
Die klopt wel ja.quote:
Schouderklopje voor jou, ik vond ze leuk.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:08 schreef UncleErnie het volgende:
En waarom geilt niemand op mijn toffe verhaaltjes?
Dank je, je veer zit lekker in mijn reet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Schouderklopje voor jou, ik vond ze leuk.
Jij gaat ook weinig meer doen dan alleen wat oneliners rond gooien hè?quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:17 schreef blessed19 het volgende:
hara en ajf zijn beide mob mensen! Ik wist het!
Als 't aan mij ligt blijft 't bij die veer.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:17 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dank je, je veer zit lekker in mijn reet.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij gaat ook weinig meer doen dan alleen wat oneliners rond gooien hè?
Wat precies is verdacht?quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:47 schreef blessed19 het volgende:
[..]
morgen heb ik er meer tijd voor.
maar ik vind het heel erg verdacht!
Ik denk dat dit so far het beste is.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:40 schreef Harajuku. het volgende:
ONZ SC# Stop huilkat in het asiel - ajf
ONZ SC # Waar Trev een Stoeipoes is ! - Xaryna, Ez, Trevland
Zijn hoogopgeleiden de grootste schapen? - Xaryna
kat + hond in fobo - MarijkeZwolle
Kat in fobo - JB
Dieren in at - JB
Werken in een slachthuis - dieren vermoorden JB
15 - 2x keer AT Michiel
mijn konijntje van 9 weken - Michiel
Woonplaats ijmuiden/ei - Borisz
twee Yvon Jaspers topics - boer zoekt vrouw, stal - Borisz
Raad de straat topics - Calex
softbal fobo - slag
57-15=42 - schoenmaar 42 - jaspah
ij in emailadres- ei
http://www.schuurpapiertje.nl - schuur/stal- jaspah
AKQ SC #714 Vliegende ratten - PS
F&F AT - Hara
Syb-RUND staat op stal.
kat in ava - Etc
Kan ik mijn vriend nog vertrouwen? - achterdochtig
de sadistische maffioso is een hij.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik denk dat dit so far het beste is.
janiesbrownie valt daarbij dus al af.quote:Mensen had hij echter nog niet aangedurfd.
Hij of zij heeft nog nooit eerder het geslacht vrijgegeven in onze hints, dus dat haal ik zo gauw niet weg.quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:26 schreef blessed19 het volgende:
[..]
de sadistische maffioso is een hij.
[..]
janiesbrownie valt daarbij dus al af.
Je weet toch zeker wel waarom jij mij wederom beticht van mafia zijn? Ik wil graag weten waarom.quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:40 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Morgen zal ik er nog eens op brainstormen, dan zal ik er misschien wel op terug komen.
weltrusten!quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je weet toch zeker wel waarom jij mij wederom beticht van mafia zijn? Ik wil graag weten waarom.
Ja,mij dus, maar ik hoef niet naar hints over mezelf te zoeken, want ik wéét dat ik geen mafia benquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:12 schreef Harajuku. het volgende:
En wie beschuldigde ik dan allemaal?
is dat zo, ja?quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
O,en als je steeds vraagt: Is dat zo? ben je ook wel achterdochtig
Ik vind jouw hints logischer klinken hara
Ik heb jou niet beschuldigd voor de hints en ik beschuldig nog steeds niemand, ik zoek mogelijke hints.quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja,mij dus, maar ik hoef niet naar hints over mezelf te zoeken, want ik wéét dat ik geen mafia ben
Maar ik vind wel dat je t goed doet, alleen wil ik ook gewoon helpen
Die honden en katten dus niet naar gekeken.
We krijgen bezoek om 2 uur, ik denk dat ze er om 4 uur wel zullen zijn,vandaar mijn aanwezigheid hier
@ Xaryna: is het niet handig om toch ook de nachtwakerhints te geven, dan wordt die iig niet gelyncht?
Dat heb ik al gedaanquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:57 schreef Harajuku. het volgende:
Echt hèWaarom geeft niet iedereen gelijk zijn rol vrij.
Nu beschuldig ik je wel.quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:09 schreef Xaryna het volgende:
Ook wat vermoedens voor de nachtwaker maar die schijnt goed te zijn en zullen we dus maar niet noemen.
Jij bent anders wel de eerste verdachte in mijn lijstjequote:Op zaterdag 5 december 2009 16:30 schreef Harajuku. het volgende:
Hopen dat de mafia sinterklaas aan het vieren is.
* _Michiel_ geeft Xaryna een Hi5!quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:31 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Jij bent anders wel de eerste verdachte in mijn lijstje
quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:31 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Jij bent anders wel de eerste verdachte in mijn lijstje
Dat heb ik niet gezegdquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]Omdat Hara met hints bezig is? Altijd hetzelfde met dit spelletje
Moet je eens kijken naar de mensen die nu ineens opvallend stil zijn, dat vind ik al vaak een hint op zich
Nee, wat je wel hebt gezegd maakt het er beter opquote:
Ik denk dat mensen die opvallend stil zijn nu weekend hebben. Ik wel iig.quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]Omdat Hara met hints bezig is? Altijd hetzelfde met dit spelletje
Moet je eens kijken naar de mensen die nu ineens opvallend stil zijn, dat vind ik al vaak een hint op zich
Ga eens hints zoeken om dat te onderbouwen dan.quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan
Ik denk dat idz mafia is
zo beter?
Alleen vind ik nog je hints tegen mij beter, mooi is dat
Die stap schijnen ze over te slaan.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ga eens hints zoeken om dat te onderbouwen dan.
dit is mijn eerste keer! ik mag dat!quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die stap schijnen ze over te slaan.
Jij doet me in dit topic altijd denken aan een van die vaders, die opgewonden langs de zijlijn aan het schreeuwen is hoe het allemaal wel niet moet en beter kan.quote:
Ik weet het toch ook allemaal beter (?)quote:Op zondag 6 december 2009 00:19 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Jij doet me in dit topic altijd denken aan een van die vaders, die opgewonden langs de zijlijn aan het schreeuwen is hoe het allemaal wel niet moet en beter kan.
ik denk dat ik v oor jaspah ga!quote:Op zondag 6 december 2009 13:38 schreef Harajuku. het volgende:
Nouuuuuuu, op wie gaan we stemmen morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |