Ja, de rechercheur heeft een leuk klusje.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:24 schreef Xaryna het volgende:
Zouden IDZ, Beach en Trev de maffia zijn, of zullen ze toch iets slimmer zijn dan dat?
Of misschien doen ze het expres zodat wij denken dat ze dat wel niet zullen doen als mafia en zijn ze het stiekem wel!
sinds wanneer moet je je kiesbaar stellen?quote:
Na het lezen van je laatste zin is mijn koppijn weer terugquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:24 schreef Xaryna het volgende:
Zouden IDZ, Beach en Trev de maffia zijn, of zullen ze toch iets slimmer zijn dan dat?
Of misschien doen ze het expres zodat wij denken dat ze dat wel niet zullen doen als mafia en zijn ze het stiekem wel!
Het is idd een vrij vervelende zinquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:38 schreef ajf het volgende:
[..]
Na het lezen van je laatste zin is mijn koppijn weer terug
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:38 schreef ajf het volgende:
[..]
Na het lezen van je laatste zin is mijn koppijn weer terug
Dat is al beterquote:
Of andersom, Hara is mafiaquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:24 schreef Xaryna het volgende:
Jamaar er zijn toch niet 7 maffia's?quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Of andersom, Hara is mafia
Jij bent iig mafia, die uitspraak van je zonder deze kant te belichten is verdacht
Nee,maar jij bent er 1 van. En Hara.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:47 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Jamaar er zijn toch niet 7 maffia's?
Ik heb al mijn pinken nog hoor!quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee,maar jij bent er 1 van. En Hara.
Verder weet ik t niet.
Ik zit gewoon maar wat te roepen hoor, ik heb geen enkel ideequote:Op vrijdag 4 december 2009 14:53 schreef Kekaa het volgende:
Kan het niet zo zijn dat de mafia zich op dit moment nog stil houdt?
Volgens mij heeft iedereen dat probleem.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:57 schreef Kekaa het volgende:
Ik zou het nu ook nog niet weten,.. dus ik roep ook maar wat gedachten
Als je het vaker speelt kan je uit sommige posts al veel dingen wijs wordenquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:58 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen dat probleem.![]()
Daarom vind ik de eerste dag /nacht ook nooit zo leuk, dan weet je eigelijk nog niets en alles gokken.
Nog een maffia lid! !!!!1111!!11 einz !!!quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:59 schreef Ezechielk het volgende:
Harajuku. (8) syb-rund., Etcetera, Borisz, PS, krio, Blessed, Xaryna, Ez.
Isdatzo (2) Beach, Trevland
Beach (7) Isdatzo, JaniesBrownie, ajf, SMutzskii, Kekaa, jaspah, Lynda
_Michiel_ (1) CaLeX
Werken en spelen
Ja, dat denk ik ook wel. Ik denk ook dat de eerste keer dat je hints krijgt je nog geen idee hebt waar je naar moet kijken, terwijl als je vaker dezelfde SL hebt je misschien op een gegeven moment beter weet waar hij/zij op let en hoe ie hints verwerkt enzo.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:02 schreef ajf het volgende:
[..]
Als je het vaker speelt kan je uit sommige posts al veel dingen wijs worden
quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:04 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Nog een maffia lid! !!!!1111!!11 einz !!!
Zeker. Michael Corleone, aangenaam.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:04 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel. Mijn hints waren altijd erg cryptischquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook wel. Ik denk ook dat de eerste keer dat je hints krijgt je nog geen idee hebt waar je naar moet kijken, terwijl als je vaker dezelfde SL hebt je misschien op een gegeven moment beter weet waar hij/zij op let en hoe ie hints verwerkt enzo.
jij bent er zelluf een!!!!!quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:04 schreef Xaryna het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |