Bij alles na de 748 en 998 generatie is de betrouwbaarheid een stuk verbeterd en zijn de motoren ook wat meer 'monteurvriendelijk' geworden. Dus daar ben ik niet zo bang voor.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:32 schreef BeamofLight het volgende:
Je weet het hè. Italiaans design staat niet meteen garant voor kwaliteit...
[ afbeelding ]
Niks mis met yamaha hoor.. die R1 2009 met crossplane-motorblok is echt een geweldige fiets.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:35 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Geen kutyamaha! Ik ben trots op je!
Deed hij vorige ronde ookquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:36 schreef BeamofLight het volgende:
Ik zou sowieso die Siebje verdenken. Houdt zich hier afzijdig, maar hij zit wel in mijn fobo te blieken, die trekkert.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:36 schreef BeamofLight het volgende:
Ik zou sowieso die Siebje verdenken. Houdt zich hier afzijdig, maar hij zit wel in mijn fobo te blieken, die trekkert.
SLneukslaaf is toch een keiinteressante rol?quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:44 schreef Syb-rund. het volgende:
tja, ik kan er niks aan doen dat mijn activiteit evenredig blijkt te zijn aan de interessantheid van mijn rol
quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:46 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
SLneukslaaf is toch een keiinteressante rol?toch.... TOCH?!?!?!
Ja, big surprise, ik post in FF. Ik post al jaren voornamelijk in FF en dat weet iedereen hierquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hmmm slachthuis vind ik ook wel een goeiemaar de meeste van die dierenhints kunnen dus ook op jou slaan
Ik zal ook eens kijken voor cluesquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:40 schreef Harajuku. het volgende:
ONZ SC# Stop huilkat in het asiel - ajf
ONZ SC # Waar Trev een Stoeipoes is ! - Xaryna, Ez, Trevland
Zijn hoogopgeleiden de grootste schapen? - Xaryna
kat + hond caviain fobo - MarijkeZwolle
Kat in fobo - JB
Dieren in at - JB
Werken in een slachthuis - dieren vermoorden JB
15 - 2x keer AT Michiel
mijn konijntje van 9 weken - Michiel
Woonplaats ijmuiden/ei - Borisz
twee Yvon Jaspers topics - boer zoekt vrouw, stal - Borisz
Raad de straat topics - Calex
softbal fobo - slag - Calex
57-15=42 - schoenmaar 42 - jaspah
ij in emailadres- ei
http://www.schuurpapiertje.nl - schuur/stal- jaspah
F&F - Hara
In een tekst staat hond. 't Is mager ja, maar ik noem het wel. Cavia mag er óók bij.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zal ook eens kijken voor clues
Ik loop gewoon de lijst af.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:59 schreef ajf het volgende:
Waarom ik nou weer als eerste bij de hints?
Maar ik ga morgen aanvullen Hara. De mensjes van Fok heb ik lang genoeg lastiggevallen met mijn gezelligheid vandaag
Ja doe dat, Marijkequote:Op vrijdag 4 december 2009 22:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zal ook eens kijken voor clues
Nee hij is erg zwak dat kloptquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik loop gewoon de lijst af.En als ik me niet vergis heb jij er maar één? En niet zo'n geweldige ook. Huilie,
.
Die klopt wel ja.quote:
Schouderklopje voor jou, ik vond ze leuk.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:08 schreef UncleErnie het volgende:
En waarom geilt niemand op mijn toffe verhaaltjes?
Dank je, je veer zit lekker in mijn reet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Schouderklopje voor jou, ik vond ze leuk.
Jij gaat ook weinig meer doen dan alleen wat oneliners rond gooien hè?quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:17 schreef blessed19 het volgende:
hara en ajf zijn beide mob mensen! Ik wist het!
Als 't aan mij ligt blijft 't bij die veer.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:17 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dank je, je veer zit lekker in mijn reet.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij gaat ook weinig meer doen dan alleen wat oneliners rond gooien hè?
Wat precies is verdacht?quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:47 schreef blessed19 het volgende:
[..]
morgen heb ik er meer tijd voor.
maar ik vind het heel erg verdacht!
Ik denk dat dit so far het beste is.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:40 schreef Harajuku. het volgende:
ONZ SC# Stop huilkat in het asiel - ajf
ONZ SC # Waar Trev een Stoeipoes is ! - Xaryna, Ez, Trevland
Zijn hoogopgeleiden de grootste schapen? - Xaryna
kat + hond in fobo - MarijkeZwolle
Kat in fobo - JB
Dieren in at - JB
Werken in een slachthuis - dieren vermoorden JB
15 - 2x keer AT Michiel
mijn konijntje van 9 weken - Michiel
Woonplaats ijmuiden/ei - Borisz
twee Yvon Jaspers topics - boer zoekt vrouw, stal - Borisz
Raad de straat topics - Calex
softbal fobo - slag
57-15=42 - schoenmaar 42 - jaspah
ij in emailadres- ei
http://www.schuurpapiertje.nl - schuur/stal- jaspah
AKQ SC #714 Vliegende ratten - PS
F&F AT - Hara
Syb-RUND staat op stal.
kat in ava - Etc
Kan ik mijn vriend nog vertrouwen? - achterdochtig
de sadistische maffioso is een hij.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik denk dat dit so far het beste is.
janiesbrownie valt daarbij dus al af.quote:Mensen had hij echter nog niet aangedurfd.
Hij of zij heeft nog nooit eerder het geslacht vrijgegeven in onze hints, dus dat haal ik zo gauw niet weg.quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:26 schreef blessed19 het volgende:
[..]
de sadistische maffioso is een hij.
[..]
janiesbrownie valt daarbij dus al af.
Je weet toch zeker wel waarom jij mij wederom beticht van mafia zijn? Ik wil graag weten waarom.quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:40 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Morgen zal ik er nog eens op brainstormen, dan zal ik er misschien wel op terug komen.
weltrusten!quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je weet toch zeker wel waarom jij mij wederom beticht van mafia zijn? Ik wil graag weten waarom.
Ja,mij dus, maar ik hoef niet naar hints over mezelf te zoeken, want ik wéét dat ik geen mafia benquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:12 schreef Harajuku. het volgende:
En wie beschuldigde ik dan allemaal?
is dat zo, ja?quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
O,en als je steeds vraagt: Is dat zo? ben je ook wel achterdochtig
Ik vind jouw hints logischer klinken hara
Ik heb jou niet beschuldigd voor de hints en ik beschuldig nog steeds niemand, ik zoek mogelijke hints.quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja,mij dus, maar ik hoef niet naar hints over mezelf te zoeken, want ik wéét dat ik geen mafia ben
Maar ik vind wel dat je t goed doet, alleen wil ik ook gewoon helpen
Die honden en katten dus niet naar gekeken.
We krijgen bezoek om 2 uur, ik denk dat ze er om 4 uur wel zullen zijn,vandaar mijn aanwezigheid hier
@ Xaryna: is het niet handig om toch ook de nachtwakerhints te geven, dan wordt die iig niet gelyncht?
Dat heb ik al gedaanquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:57 schreef Harajuku. het volgende:
Echt hèWaarom geeft niet iedereen gelijk zijn rol vrij.
Nu beschuldig ik je wel.quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:09 schreef Xaryna het volgende:
Ook wat vermoedens voor de nachtwaker maar die schijnt goed te zijn en zullen we dus maar niet noemen.
Jij bent anders wel de eerste verdachte in mijn lijstjequote:Op zaterdag 5 december 2009 16:30 schreef Harajuku. het volgende:
Hopen dat de mafia sinterklaas aan het vieren is.
* _Michiel_ geeft Xaryna een Hi5!quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:31 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Jij bent anders wel de eerste verdachte in mijn lijstje
quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:31 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Jij bent anders wel de eerste verdachte in mijn lijstje
Dat heb ik niet gezegdquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]Omdat Hara met hints bezig is? Altijd hetzelfde met dit spelletje
Moet je eens kijken naar de mensen die nu ineens opvallend stil zijn, dat vind ik al vaak een hint op zich
Nee, wat je wel hebt gezegd maakt het er beter opquote:
Ik denk dat mensen die opvallend stil zijn nu weekend hebben. Ik wel iig.quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]Omdat Hara met hints bezig is? Altijd hetzelfde met dit spelletje
Moet je eens kijken naar de mensen die nu ineens opvallend stil zijn, dat vind ik al vaak een hint op zich
Ga eens hints zoeken om dat te onderbouwen dan.quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan
Ik denk dat idz mafia is
zo beter?
Alleen vind ik nog je hints tegen mij beter, mooi is dat
Die stap schijnen ze over te slaan.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ga eens hints zoeken om dat te onderbouwen dan.
dit is mijn eerste keer! ik mag dat!quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die stap schijnen ze over te slaan.
Jij doet me in dit topic altijd denken aan een van die vaders, die opgewonden langs de zijlijn aan het schreeuwen is hoe het allemaal wel niet moet en beter kan.quote:
Ik weet het toch ook allemaal beter (?)quote:Op zondag 6 december 2009 00:19 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Jij doet me in dit topic altijd denken aan een van die vaders, die opgewonden langs de zijlijn aan het schreeuwen is hoe het allemaal wel niet moet en beter kan.
ik denk dat ik v oor jaspah ga!quote:Op zondag 6 december 2009 13:38 schreef Harajuku. het volgende:
Nouuuuuuu, op wie gaan we stemmen morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |