Jij bent anders wel de eerste verdachte in mijn lijstjequote:Op zaterdag 5 december 2009 16:30 schreef Harajuku. het volgende:
Hopen dat de mafia sinterklaas aan het vieren is.
* _Michiel_ geeft Xaryna een Hi5!quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:31 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Jij bent anders wel de eerste verdachte in mijn lijstje
quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:31 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Jij bent anders wel de eerste verdachte in mijn lijstje
Dat heb ik niet gezegdquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]Omdat Hara met hints bezig is? Altijd hetzelfde met dit spelletje
Moet je eens kijken naar de mensen die nu ineens opvallend stil zijn, dat vind ik al vaak een hint op zich
Nee, wat je wel hebt gezegd maakt het er beter opquote:
Ik denk dat mensen die opvallend stil zijn nu weekend hebben. Ik wel iig.quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]Omdat Hara met hints bezig is? Altijd hetzelfde met dit spelletje
Moet je eens kijken naar de mensen die nu ineens opvallend stil zijn, dat vind ik al vaak een hint op zich
Ga eens hints zoeken om dat te onderbouwen dan.quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan
Ik denk dat idz mafia is
zo beter?
Alleen vind ik nog je hints tegen mij beter, mooi is dat
Die stap schijnen ze over te slaan.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ga eens hints zoeken om dat te onderbouwen dan.
dit is mijn eerste keer! ik mag dat!quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die stap schijnen ze over te slaan.
Jij doet me in dit topic altijd denken aan een van die vaders, die opgewonden langs de zijlijn aan het schreeuwen is hoe het allemaal wel niet moet en beter kan.quote:
Ik weet het toch ook allemaal beter (?)quote:Op zondag 6 december 2009 00:19 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Jij doet me in dit topic altijd denken aan een van die vaders, die opgewonden langs de zijlijn aan het schreeuwen is hoe het allemaal wel niet moet en beter kan.
ik denk dat ik v oor jaspah ga!quote:Op zondag 6 december 2009 13:38 schreef Harajuku. het volgende:
Nouuuuuuu, op wie gaan we stemmen morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |