Bij alles na de 748 en 998 generatie is de betrouwbaarheid een stuk verbeterd en zijn de motoren ook wat meer 'monteurvriendelijk' geworden. Dus daar ben ik niet zo bang voor.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:32 schreef BeamofLight het volgende:
Je weet het hè. Italiaans design staat niet meteen garant voor kwaliteit...
[ afbeelding ]
Niks mis met yamaha hoor.. die R1 2009 met crossplane-motorblok is echt een geweldige fiets.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:35 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Geen kutyamaha! Ik ben trots op je!
Deed hij vorige ronde ookquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:36 schreef BeamofLight het volgende:
Ik zou sowieso die Siebje verdenken. Houdt zich hier afzijdig, maar hij zit wel in mijn fobo te blieken, die trekkert.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:36 schreef BeamofLight het volgende:
Ik zou sowieso die Siebje verdenken. Houdt zich hier afzijdig, maar hij zit wel in mijn fobo te blieken, die trekkert.
SLneukslaaf is toch een keiinteressante rol?quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:44 schreef Syb-rund. het volgende:
tja, ik kan er niks aan doen dat mijn activiteit evenredig blijkt te zijn aan de interessantheid van mijn rol
quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:46 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
SLneukslaaf is toch een keiinteressante rol?toch.... TOCH?!?!?!
Ja, big surprise, ik post in FF. Ik post al jaren voornamelijk in FF en dat weet iedereen hierquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hmmm slachthuis vind ik ook wel een goeiemaar de meeste van die dierenhints kunnen dus ook op jou slaan
Ik zal ook eens kijken voor cluesquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:40 schreef Harajuku. het volgende:
ONZ SC# Stop huilkat in het asiel - ajf
ONZ SC # Waar Trev een Stoeipoes is ! - Xaryna, Ez, Trevland
Zijn hoogopgeleiden de grootste schapen? - Xaryna
kat + hond caviain fobo - MarijkeZwolle
Kat in fobo - JB
Dieren in at - JB
Werken in een slachthuis - dieren vermoorden JB
15 - 2x keer AT Michiel
mijn konijntje van 9 weken - Michiel
Woonplaats ijmuiden/ei - Borisz
twee Yvon Jaspers topics - boer zoekt vrouw, stal - Borisz
Raad de straat topics - Calex
softbal fobo - slag - Calex
57-15=42 - schoenmaar 42 - jaspah
ij in emailadres- ei
http://www.schuurpapiertje.nl - schuur/stal- jaspah
F&F - Hara
In een tekst staat hond. 't Is mager ja, maar ik noem het wel. Cavia mag er óók bij.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zal ook eens kijken voor clues
Ik loop gewoon de lijst af.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:59 schreef ajf het volgende:
Waarom ik nou weer als eerste bij de hints?
Maar ik ga morgen aanvullen Hara. De mensjes van Fok heb ik lang genoeg lastiggevallen met mijn gezelligheid vandaag
Ja doe dat, Marijkequote:Op vrijdag 4 december 2009 22:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zal ook eens kijken voor clues
Nee hij is erg zwak dat kloptquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik loop gewoon de lijst af.En als ik me niet vergis heb jij er maar één? En niet zo'n geweldige ook. Huilie,
.
Die klopt wel ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |