ik ben nu helemaal in de war geraakt.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:59 schreef Ezechielk het volgende:
Harajuku. (8) syb-rund., Etcetera, Borisz, PS, krio, Blessed, Xaryna, Ez.
Isdatzo (2) Beach, Trevland
Beach (7) Isdatzo, JaniesBrownie, ajf, SMutzskii, Kekaa, jaspah, Lynda
_Michiel_ (1) CaLeX
Werken en spelen
niks!quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:50 schreef lynda het volgende:
Wat gebeurt er vandaag nog behalve BM kiezen?
Zo moeilijk is het toch niet om te zien dat er een stem bij is?quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:52 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ik ben nu helemaal in de war geraakt.
Beetje elkaar beschuldigen, verder nietsquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:50 schreef lynda het volgende:
Wat gebeurt er vandaag nog behalve BM kiezen?
er zijn al 4 mensen die BM willen worden...quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het toch niet om te zien dat er een stem bij is?
Nachtkills lijken me ook het noemen waard.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:03 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Beetje elkaar beschuldigen, verder niets
huh? wat bedoel je daarmee?quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nachtkills lijken me ook het noemen waard.
Maar dat wil ik altijdquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:37 schreef blessed19 het volgende:
[..]
No fear zegt ze dan...
Ik vertrouw je gewoon niet! Je wilt te graag BM worden!
Dat Tim gisteren zei, als ik het mij goed herinner, dat er na de BM verkiezing nog nachtkills komen vandaag.quote:
And u allll looovvvvveeee me doing it too yoooouuuuuquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:46 schreef Harajuku. het volgende:
Calex is fucking with our miiiiiiiiiiiiinds.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
ow..quote:
stom!quote:Dat Tim gisteren zei, als ik het mij goed herinner, dat er na de BM verkiezing nog nachtkills komen vandaag.
quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:44 schreef Beach het volgende:
Ja volgens mij komt er wel degelijk een moord vanavond.
En is de lynch maandag
Was dat vroeger zo?quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus zo als het vroeger was, dat je het weekend had om hints uit te zoeken
Om dat we in het weekend zo actief warenquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:22 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Was dat vroeger zo?
Het gaat mij puur om de Sinterklaastijd.
wie dat so?quote:
Ik ga dan op je stemmen hoor.quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
wie dat so?
mag toch hopen dat ik dat geval wel stemmen had gehad
mooi dan!quote:
Teringlijer. Nu moet ik mijn post aanpassenquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:55 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
mooi dan!
Unvote hara
Vote beach
Harajuku. (7), Etcetera, Borisz, PS, krio, Blessed, Xaryna, Ez.
Beach (8) Isdatzo, JaniesBrownie, ajf, SMutzskii, Kekaa, jaspah, Lynda, Syb-rund
_Michiel_ (1) CaLeX
omdat het kan
bwhehe geflashedquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:56 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Teringlijer. Nu moet ik mijn post aanpassen
IK HAAT JE!quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:59 schreef Syb-rund. het volgende:
zie je tim nu krampachtig alles veranderen, hoeft ie heel niks te doen
dat kan allemaal wel, maar er waren geen redelijk alternatieven.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:07 schreef Beach het volgende:
Ik vertrouw Hara dus niet; ze wilde veel te graag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
Nauwelijksquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:47 schreef Isdatzo het volgende:
Avond. Heb nu de laatste pagina gelezen.. is 't het waard om de vorige 2 van dit topic ook te lezen?
_Michiel_ (1) CaLeXquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:58 schreef Syb-rund. het volgende:
Harajuku. (8), Etcetera, Borisz, PS, krio, Blessed, Xaryna, Ez., Syb-rund
Beach (7) Isdatzo, JaniesBrownie, ajf, SMutzskii, Kekaa, jaspah, Lynda,
_Michiel_ (1) CaLeX
Wil je niet steeds met het stemlijstje gaan zitten kloten? De rechercheur kan deze nodig hebben en het is handig om naar mafia te zoeken. Afblijven.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:10 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
_Michiel_ (1) CaLeX![]()
_Michiel_ (1) CaLeX
CaLeX (1) _Michiel_
quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:11 schreef Harajuku. het volgende:
En met zoveel overtuiging! Ik zou me nog bijna vereerd voelen. Bijna.
De stemmingsronde is al afgelopen. toch bedankt voor je, op zijn zachtst gezegd bijzondere, bijdrage.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:10 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
_Michiel_ (1) CaLeX![]()
_Michiel_ (1) CaLeX
CaLeX (1) _Michiel_
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |