ik ben nu helemaal in de war geraakt.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:59 schreef Ezechielk het volgende:
Harajuku. (8) syb-rund., Etcetera, Borisz, PS, krio, Blessed, Xaryna, Ez.
Isdatzo (2) Beach, Trevland
Beach (7) Isdatzo, JaniesBrownie, ajf, SMutzskii, Kekaa, jaspah, Lynda
_Michiel_ (1) CaLeX
Werken en spelen
niks!quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:50 schreef lynda het volgende:
Wat gebeurt er vandaag nog behalve BM kiezen?
Zo moeilijk is het toch niet om te zien dat er een stem bij is?quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:52 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ik ben nu helemaal in de war geraakt.
Beetje elkaar beschuldigen, verder nietsquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:50 schreef lynda het volgende:
Wat gebeurt er vandaag nog behalve BM kiezen?
er zijn al 4 mensen die BM willen worden...quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het toch niet om te zien dat er een stem bij is?
Nachtkills lijken me ook het noemen waard.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:03 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Beetje elkaar beschuldigen, verder niets
huh? wat bedoel je daarmee?quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nachtkills lijken me ook het noemen waard.
Maar dat wil ik altijdquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:37 schreef blessed19 het volgende:
[..]
No fear zegt ze dan...
Ik vertrouw je gewoon niet! Je wilt te graag BM worden!
Dat Tim gisteren zei, als ik het mij goed herinner, dat er na de BM verkiezing nog nachtkills komen vandaag.quote:
And u allll looovvvvveeee me doing it too yoooouuuuuquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:46 schreef Harajuku. het volgende:
Calex is fucking with our miiiiiiiiiiiiinds.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
ow..quote:
stom!quote:Dat Tim gisteren zei, als ik het mij goed herinner, dat er na de BM verkiezing nog nachtkills komen vandaag.
quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:44 schreef Beach het volgende:
Ja volgens mij komt er wel degelijk een moord vanavond.
En is de lynch maandag
Was dat vroeger zo?quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus zo als het vroeger was, dat je het weekend had om hints uit te zoeken
Om dat we in het weekend zo actief warenquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:22 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Was dat vroeger zo?
Het gaat mij puur om de Sinterklaastijd.
wie dat so?quote:
Ik ga dan op je stemmen hoor.quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
wie dat so?
mag toch hopen dat ik dat geval wel stemmen had gehad
mooi dan!quote:
Teringlijer. Nu moet ik mijn post aanpassenquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:55 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
mooi dan!
Unvote hara
Vote beach
Harajuku. (7), Etcetera, Borisz, PS, krio, Blessed, Xaryna, Ez.
Beach (8) Isdatzo, JaniesBrownie, ajf, SMutzskii, Kekaa, jaspah, Lynda, Syb-rund
_Michiel_ (1) CaLeX
omdat het kan
bwhehe geflashedquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:56 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Teringlijer. Nu moet ik mijn post aanpassen
IK HAAT JE!quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:59 schreef Syb-rund. het volgende:
zie je tim nu krampachtig alles veranderen, hoeft ie heel niks te doen
dat kan allemaal wel, maar er waren geen redelijk alternatieven.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:07 schreef Beach het volgende:
Ik vertrouw Hara dus niet; ze wilde veel te graag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
Nauwelijksquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:47 schreef Isdatzo het volgende:
Avond. Heb nu de laatste pagina gelezen.. is 't het waard om de vorige 2 van dit topic ook te lezen?
_Michiel_ (1) CaLeXquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:58 schreef Syb-rund. het volgende:
Harajuku. (8), Etcetera, Borisz, PS, krio, Blessed, Xaryna, Ez., Syb-rund
Beach (7) Isdatzo, JaniesBrownie, ajf, SMutzskii, Kekaa, jaspah, Lynda,
_Michiel_ (1) CaLeX
Wil je niet steeds met het stemlijstje gaan zitten kloten? De rechercheur kan deze nodig hebben en het is handig om naar mafia te zoeken. Afblijven.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:10 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
_Michiel_ (1) CaLeX![]()
_Michiel_ (1) CaLeX
CaLeX (1) _Michiel_
quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:11 schreef Harajuku. het volgende:
En met zoveel overtuiging! Ik zou me nog bijna vereerd voelen. Bijna.
De stemmingsronde is al afgelopen. toch bedankt voor je, op zijn zachtst gezegd bijzondere, bijdrage.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:10 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
_Michiel_ (1) CaLeX![]()
_Michiel_ (1) CaLeX
CaLeX (1) _Michiel_
Sorry, PM komt eraanquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:26 schreef UncleErnie het volgende:
Ik heb nog steeds geen PMs ontvangen, lieve kutmaffia's en andere rollen
Willen jullie misschien opschieten, zodat ik lekker veel tijd heb kills te verzinnen?
Iemand die een reden voor mij kan bedenken bovengequote user te modkillen, krijgt van mij persoonlijk zijn username in chocoladeletters.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:20 schreef _Michiel_ het volgende:
Ik lynch Harajaku de eerstvolgende 3 weken![]()
![]()
Harajaku (1) Michiel.
Had ik nou een langere username dan had ik wat bedacht.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:23 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Iemand die een reden voor mij kan bedenken bovengequote user te modkillen, krijgt van mij persoonlijk zijn username in chocoladeletters.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:24 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Had ik nou een langere username dan had ik wat bedacht.
het is een erg verleidelijk idee moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:24 schreef Xaryna het volgende:
[..]
gewoon een L kapotmakenquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:29 schreef _Michiel_ het volgende:
Waar denk je de _ te vinden als chocoladeletter
Zet een i op zijn kant.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:29 schreef _Michiel_ het volgende:
nog beterquote:
Of een horizontale Iquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:29 schreef _Michiel_ het volgende:
Wat zit je sneller te posten?quote:
Mijn ideequote:Op vrijdag 4 december 2009 21:24 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat iemand anaal verkrachten tot hij sterft bloedig is?quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:50 schreef Xaryna het volgende:
Foei toch, nachtwaker. Beetje hitsig worden van een bloederige moord he?
Ik bedoelde Lyndas moord die hij volgens jouw verhaaltje geloof ik gezien heeft en toen besloot om Beach te volgen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:52 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat iemand anaal verkrachten tot hij sterft bloedig is?
Hm, verdacht.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:52 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat iemand anaal verkrachten tot hij sterft bloedig is?
Tim is gewoon aan het stoken.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:56 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik bedoelde Lyndas moord die hij volgens jouw verhaaltje geloof ik gezien heeft en toen besloot om Beach te volgen.
Nee, ik ben druk aan het wachten tot de was klaar is zodat ik die uit kan hangen en naar huis kan voor ik de laatste trein misquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Tim is gewoon aan het stoken.
Zijn we al op zoek naar hints?
Ik wil niet veel zeggen maar Hara heeft heul veul kattentopics in haar PG.....quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:42 schreef UncleErnie het volgende:
[ afbeelding ]
De sadistische maffioso was op zoek naar een slachtoffer. Wie liep daar?Was het Kekaa [cupido], zijn eerste dode? De maffioso had wel eens op dieren geoefend, 57 honden, minder katten, maar 15. Mensen had hij echter nog niet aangedurfd.
Kekaa liep de stal in. Dat was precies in zijn straatje. O, o, o, wat een ei was die Kekaa toch . Hij pakte een hooivork, en sloeg zijn slag. Hij was van nature wat achterdochtig, dus hij stak Kekaa minstens 93 keer, voor zijn arm moe werd.
Job well done. Hij droomde ervan zijn slachtoffer volgende keer langer te laten lijden, die nacht.
Toen Lyndamaffia nietsvermoedend in de late avond door de bossen aan het banjeren was, werd ze heimelijk gadegeslagen door het boefje van dit verhaal.
Sterker nog, het was niet zomaar een boefje, het was een slechterik waar Christopher Lee nog een puntje aan kan zuigen. Maar, om op mijn verhaal terug te komen, Lynda liep daar dus.
Terwijl Lynda daar liep, kwam de slechterik van dit verhaal langzaam dichterbij. Het had natuurlijk een geweer kunnen trekken om Lynda daar af te schieten, maar onze slechterik genoot juist van de jacht.
het maakte geen enkel geluid terwijl het naderde. Langzaam trok het het mes. Nog een paar meter. Dit was de kans! het besprong Lynda, trok haar hoofd aan haar haren naar achter, en sneed haar keel langzaam van oor tot oor open, om Lynda daarna als een bloedig hoopje op de koude, harde grond te laten verrekken.
De nachtwaker was voor het eerst op pad. Iemand moest de stad toch beschermen tegen het naderende onheil? Na even in de bosjes gelegen te hebben, vooral om even tot rust te komen, zag het het slachtoffer. Het had lang geduurd hier te komen, dus het besloot dat het wel een pleziertje kon gebruiken. Het ging achter Beach de garage in, waar het zijn slag sloeg.
Beach kreeg ineens een zak over zijn hoofd, en het laatste was hij voelde was een piemel, echt of voorbind, dat wist hij niet, die hem doodneukte. Hij mocht dan wel dood zijn, maar geiler dan hij ooit was.
Ook de nachtwaker genoot met volle teugen. Zo erg, dat het het haast niet erg vond een onschuldige vermoord te hebben.
Beach was Dorpeling
In elk stukje kunnen hints staan.
De volgende lynch is maandag 19.00
Veel zeg je inderdaad niet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen maar Hara heeft heul veul kattentopics in haar PG.....
Sowieso veel F&F topics
Dat is het enige wat ik tot nu toe kan vinden...
Mattie, hoe'st met die brommers van je?quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:16 schreef Isdatzo het volgende:
Noh, PP is nachtwaker. Kan niet missen!
Wat tof dat hij stiekem toch meedoet.
quote:
maar ik hou nog wel van jequote:
1 goed gecrasht en de 'nieuwe' staat weer te koop. Over anderhalve week komt er iemand kijken en met een beetje mazzel kan ik dan voor een nieuwe brommert gaan shoppen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:19 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Mattie, hoe'st met die brommers van je?
Laat maarquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:33 schreef Harajuku. het volgende:
Al;s ik hier neergooi wat ik so far heb, gaat iemand dan nog meehelpen of kan ik het net zo goed laten?
We helpen jequote:Op vrijdag 4 december 2009 22:33 schreef Harajuku. het volgende:
Al;s ik hier neergooi wat ik so far heb, gaat iemand dan nog meehelpen of kan ik het net zo goed laten?
Geen kutyamaha! Ik ben trots op je!quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
1 goed gecrasht en de 'nieuwe' staat weer te koop. Over anderhalve week komt er iemand kijken en met een beetje mazzel kan ik dan voor een nieuwe brommert gaan shoppen.
Zoiets waarschijnlijk:
[ afbeelding ]
Twijfel nog een beetje tussen de 848 en de 999.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |