Ja, met stinger kan het makkelijk. Je moet wel minstens 1 keer flares op de koop toenemen, dus je bent sowieso 2 raketten kwijt.quote:Op vrijdag 4 december 2009 01:35 schreef Chokeme het volgende:
Is het iemand al eens gelukt om een AC130 uit de lucht te schieten ? Vanmiddag aimde ik er een hele poos op met de Javelin, hij pakte hem niet, er vloog toevallig een radar vliegtuig op ongeveer dezelfde hoogte, die pakte hij wel ?
Die flares zijn inderdaad facking hinderlijkquote:Op vrijdag 4 december 2009 01:42 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ja, met stinger kan het makkelijk. Je moet wel minstens 1 keer flares op de koop toenemen, dus je bent sowieso 2 raketten kwijt.
Als je vroeg op moet staan kan je beter gelijk nog ff doorgaanquote:Op vrijdag 4 december 2009 04:46 schreef MPC60 het volgende:
Ik zet het net uit en moet morgen werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tering. Zal je baas blij mee zijn.quote:Op vrijdag 4 december 2009 04:46 schreef MPC60 het volgende:
Ik zet het net uit en moet morgen werken
niemand is hier pro hoorquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:28 schreef Parvus het volgende:
tvp en eenvoor iedereen die post hoe pro ze wel niet zijn.
Hehe ja ik bedoel al die mensen die hier zitten van "net 600-0 gescored op Derail". Ik ben heel trots op jequote:Op vrijdag 4 december 2009 09:31 schreef mash_ het volgende:
[..]
niemand is hier pro hooren mensen die zeggen van wel snappen dat woord niet
Dat jij nou een k/d ratio hebt die tegen de 0.5 hiktquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:32 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hehe ja ik bedoel al die mensen die hier zitten van "net 600-0 gescored op Derail". Ik ben heel trots op je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
Maak je geen zorgen pik, ik zit boven de 1,5. Maar wtf boeit het als het zo laag was geweest?quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:26 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dat jij nou een k/d ratio hebt die tegen de 0.5 hikt
soms wel vervelend als ik met me vrienden speel die constant Stealth bombers, ac-130's en pavelows hebben in hun packages, terwijl je de hele tijd ammo en uavs hebtquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:53 schreef mash_ het volgende:
Ik ben gister een nieuw account begonnen. omdat ik nu het spel pas gekocht hebik speelde al paar keer per week maar was dan met het spel van een vriend van me en zaten we vaak beetje te klote. maar gister dus opnieuw begonnen. maar is toch wel leuk om 1e te worden met level 3 tegen mensen uit level 60
met ffa.
en had een killstreak van 22 wat ik wel netjes vind zonder choppergunner ofzowant omdat ik nog zo`n laag leven was had ik alleen uav, care pack ding (waar ammo in zat
) en die missle ding
Ja wel. bij perk 3quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:37 schreef jackson het volgende:
Er is toch geen perk meer voor last stand?
Gezien vorige topic....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
Ah oke... Ik zal eens kijken dit weekend. Keek hier ( http://www.modernwarfare247.com/multiplayer/perks ) namelijk even snel en kon het niet vindenquote:
Bij ffa word die best vaak gedaan hoorquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:56 schreef RaptoR-X het volgende:
Ligt het aan mij of word de map Rust niet echt gewaardeerd? Heb er nog nooit op gespeeld namelijk en elke keer als ik de kans krijg word hij geskipped
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:21 schreef Thrilled het volgende:
Bij een emergency airdrop ammo/resupply vraag ik me tijdens het openen altijd af "waarom doe ik dit eigenlijk? Ik ben een schietschijf.. Ik heb genoeg ammo, het is slimmer om hem te laten liggen en te wachten wie erop af komt"
Meestal ben ik dan al klaar met oppikken of heb inmiddels een kogel door mijn hoofd
Intervention en Barret met stopping power op het bovenlichaam. Anders moet je hardcore spelenquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:00 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Godver, net echt zo'n potje waar je gewoon erg geïrriteerd van raakt.
Op wastelands 1 kill 8 death. Elke spawn was gwn kut.
Weet iemand een goede sniper class waarbij het altijd one hit one kill is?
Waar een mens zich aan kan storen, echt, wat triestquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:28 schreef Parvus het volgende:
tvp en eenvoor iedereen die post hoe pro ze wel niet zijn.
Hardcore is gewoon ook tofquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:37 schreef MPC60 het volgende:
Ik moet toegeven dat ik hardcore toffer begin te vinden
Jawel en je kan ook nog doorkruipenquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:37 schreef jackson het volgende:
Er is toch geen perk meer voor last stand?
Gezien vorige topic....
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:38 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik dood mezelf nu elk keer in last stand. Geen punten voor de tegenstander.
Nee jong, heb het zelf ook getest in splitscreen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:29 schreef VliegVlieg het volgende:
[..]
Als jij jezelf doodt in last stand krijgt de gast die je heeft beschoten die punten gewoon hoor. Je zit jezelf dus in feite te naaien. Die last stand is er zodat jij nog even een paar kills kan maken voordat je dood gaat.
zooo irritant is dat....heb het zelfs een keer zo gehad dat ik wel dacht dat ik em kon pakken....toen rolde hij nog net een keertje om....baf...doodquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:38 schreef KintoUn het volgende:
Het is echt een haat-liefde verhouding met dit spel.
Soms is het ronduit grandioos, en er zijn momenten dat ik echt zit te vloeken bij het leven.
Maargoed, de lol voert de boventoon.
Ik baal alleen dat ik steeds met nauwelijks Nederlanders zit.
En ik lag de laatste tijd behoorlijk ongezond.
Vooral na middernacht is het nauwelijks speelbaar, en dat is juist het moment dat ik vaak speel.
![]()
Ben ik trouwens de enige die nog regelmatig door een eigen carepackage wordt geplet?
Die dingen rollen nog wel eens door...
Niet echt gek dat je met nauwelijks Nederlanders zit als je vooral na middernacht speelt.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:38 schreef KintoUn het volgende:
Het is echt een haat-liefde verhouding met dit spel.
Soms is het ronduit grandioos, en er zijn momenten dat ik echt zit te vloeken bij het leven.
Maargoed, de lol voert de boventoon.
Ik baal alleen dat ik steeds met nauwelijks Nederlanders zit.
En ik lag de laatste tijd behoorlijk ongezond.
Vooral na middernacht is het nauwelijks speelbaar, en dat is juist het moment dat ik vaak speel.
![]()
Ben ik trouwens de enige die nog regelmatig door een eigen carepackage wordt geplet?
Die dingen rollen nog wel eens door...
Volgens mij is mijn scheldratio 100.00 en rossdale maar klagenquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:55 schreef SoldMayor het volgende:
Ik denk dat een scheldratio van 29.58 heb
quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:01 schreef Merkie het volgende:
Ik heb bij MW2 vaker mijn controller door de kamer gegooid dan met MW1 denk ik. Maar met MW1 ownde ik altijd zonder uitzondering, dat valt nu vies tegen.
Ik heb cod 4 ook bijna nooit gespeeld en COD 5 wel heel veel maar nu met MW2 gaat het erg lekker hoor.quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:08 schreef donthate het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat er veel bijgekomen zijn van cod 5 die deel 4 niet speelde
En ik ook en zo zjn er heelveel dus voor die mensen die 4speelde lijkt het als of het veel moelijker isquote:Op zaterdag 5 december 2009 02:09 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik heb cod 4 ook bijna nooit gespeeld en COD 5 wel heel veel maar nu met MW2 gaat het erg lekker hoor.
Nee maar als je 200goede bij 4hebt en 200 goede bij 5? dan krijg je uit eindelijk 2x zo veel goede spelers bij elkaar?quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:24 schreef Merkie het volgende:
Hoezo, alsof COD5 zoveel meer skills vergt?
Ja, en ook 2x zoveel slechte spelers.quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:44 schreef donthate het volgende:
[..]
Nee maar als je 200goede bij 4hebt en 200 goede bij 5? dan krijg je uit eindelijk 2x zo veel goede spelers bij elkaar?
Nja wat ik dan zie in mn vriendenlijst veel van die slechte spelers gaan weer 5spelen dan omdat ze er niet aan kunnen wennen enzo:p maar weetniet maar gewoon:Dquote:Op zaterdag 5 december 2009 02:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, en ook 2x zoveel slechte spelers.
Ik zie niet in waarom het niveau bij MW2 hoger zou liggen dan bij MW1.quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:50 schreef donthate het volgende:
[..]
Nja wat ik dan zie in mn vriendenlijst veel van die slechte spelers gaan weer 5spelen dan omdat ze er niet aan kunnen wennen enzo:p maar weetniet maar gewoon:D
So true.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:55 schreef SoldMayor het volgende:
Ik denk dat een scheldratio van 29.58 heb
Allebei niet gebruiken!!! Dit zijn echt focking N00B perks, waarom besteed je een perk aan iets waarvoor je eerst dood moet gaan of had moeten gaan.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:07 schreef zatoichi het volgende:
Ik heb nu final stand als killstreak, en last stand als perk geunlocked, wat is het verschil tussen die twee, en is het handig om ze te combineren, of juist niet?
quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Allebei niet gebruiken!!! Dit zijn echt focking N00B perks, waarom besteed je een perk aan iets waarvoor je eerst dood moet gaan of had moeten gaan.
Gebruik dan perks waar je beter van wordt!!!
Ikop mensen die met dit soort perks spelen.
Volgens mij is het gewoon meer dat ik in MW1 elke vierkante centimeter van de maps kende en in MW2 nog nietquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:13 schreef KneusTeun het volgende:
De laatste dagen voor MW2 was het niveau in MW1 echt flink gestegen, je zag duidelijk dat lui zich klaarmaakte.
Ik vind het niveau in MW2 niet echt hoog ofzo..... er zijn wel dagen dat je steeds clans tegen het lijf loopt en dan wordt het ff lastig.
Tis toch typisch, als je dit soort perks kiest ga je er al vanuit dat je vaak doodgaat zodat je het kan gebruiken :Squote:
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Allebei niet gebruiken!!! Dit zijn echt focking N00B perks, waarom besteed je een perk aan iets waarvoor je eerst dood moet gaan of had moeten gaan.
Hoezo vaak?quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Tis toch typisch, als je dit soort perks kiest ga je er al vanuit dat je vaak doodgaat zodat je het kan gebruiken :S
Dan is het toch zondequote:Op zaterdag 5 december 2009 14:11 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Hoezo vaak?
Ik heb misschien 3 potjes gespeeld waarin ik helemaal niet doodging, maar bij andere situaties heb ik veel aan last stand gehad.
Echt hehquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:58 schreef VliegVlieg het volgende:
van de vliegtuig
Final Stand is een deathstreak. De enige waar je iets aan hebt in mijn ogen, of misschien Painkiller, maar die geldt maar een paar secondenquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
uav jammer en soh waren niet type 3 perks.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:02 schreef KneusTeun het volgende:
geen andere perk om te gebruiken? dead silence, uav jammer, slight of hand. dit zijn snel ff cod4 perks die beter zijn. (juist bij hardcore)
Aangeven dan wordt hij gebandquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:44 schreef Silv het volgende:
Net zon kerel tegengekomen die de javelin glitch gebruikte. Ziek irritant
Maar stond wel mooi bovenaan met kills
Off:quote:
Hahahaquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:04 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Off:
Vitesse wint een wedstrijd en nu durf je het logo weer als avatar te gebruiken?
Hoe heb je die juggernauts gehaald? Coop?quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:08 schreef Silv het volgende:
Bijna alle special ops op 3 sterren. Alleen Big Brother nog
Alles behalve die 2e van echo in mn eentje. Gewoon met een barrett neerknallen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:20 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Hoe heb je die juggernauts gehaald? Coop?
Mijn huisgenoot heeft ongeveer hetzelfdequote:Op zaterdag 5 december 2009 16:19 schreef twenty2seven het volgende:
kd 0,46![]()
![]()
![]()
vroeg mij af of iemand nog slechter doet :p ?
K heb echt een hekel aan dat level.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:57 schreef Agiath het volgende:
ac-130 op wasteland
Vind ik zelf trouwens een prima map, veel mensen skippen hem maar ik vind hem wel lekker simpel
Dat heb ik ook vaak, meestal komt dat door lag. Vooral met de M16A4 is dat goed te merken.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:46 schreef intraxz het volgende:
Hebben jullie ook wel eens potjes dat je op iemand kan schieten wat je wil, maar dat de kogels geen KUT doen?
Of een choppergunner met een MONGOOL achter de stuurknuppel die aan de andere kant van het level gaat vliegen zodat ik NIEMAND raak![]()
dat word ook vaak gedaan door kindjes die niet kunnen winnen!quote:
Dat heb k nog nooit meegemaaktquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:33 schreef Merkie het volgende:
Die care packages zijn wel gek hoor, ik heb een keer gehad dat ze onder de map terecht kwamen of dat ze spontaan de map ongebruikt de map uitgaan (je ziet dan nog wel zo'n icoontje in beeld).
Tactical insertion in de buurt leggen voordat je 'm pakt. Mocht iemand op jatten uit zijn dan ben je er snel genoeg weer bij.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:10 schreef Chokeme het volgende:
Zo hatelijk als ze gejat worden ook
Of als er weer eens een resupply in zit. Gister deed ik emergency airdrop, had ik 3 x resupply en de 4e package was buiten de map geflikkerd
Ik heb wel soms dat m'n predator missiles boven een onbemand stuk van het level (of er buiten?) naar beneden komen vliegen en hoe je dan ook bijstuurt, je ziet niemand.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:46 schreef intraxz het volgende:
Hebben jullie ook wel eens potjes dat je op iemand kan schieten wat je wil, maar dat de kogels geen KUT doen?
Of een choppergunner met een MONGOOL achter de stuurknuppel die aan de andere kant van het level gaat vliegen zodat ik NIEMAND raak![]()
Kanker dit kanker datquote:Op zaterdag 5 december 2009 01:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn scheldratio 100.00 en rossdale maar klagen
Nee, maar het gaat wel steeds beroerder... of andere mensen worden steeds beter. Zit nu op 0,63 maar dat gaat nog wel minder worden aankomende wekenquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:19 schreef twenty2seven het volgende:
kd 0,46![]()
![]()
![]()
vroeg mij af of iemand nog slechter doet :p ?
Je kan je ook je MAC adress gebruiken iin plaats van ip. dan hoef je geen static IP te hebben.quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:05 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Kanker dit kanker dat![]()
Flikkerde vandaag steeds van Xbox Live, vreemd na gisteren de xbox een statisch ip gegeven te hebben en poorten geforward te hebben.
Vandaag nog wat aanpassingen gedaan en die moet ik nog testen. Mocht dat niet werken weet ik he le maal niks meer!
Wil nu wel ff maar vriendin MOET schaatsen kijken![]()
quote:Op zondag 6 december 2009 10:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dan mogen ze in Highrise ook wel alle glitches eruit halen!
Want daar kun je toch mooi boven op 1 van de 2 flats zitten
chopper gunner kan je zelf ook beetje besturen hoorquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:46 schreef intraxz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |