Tis toch typisch, als je dit soort perks kiest ga je er al vanuit dat je vaak doodgaat zodat je het kan gebruiken :Squote:
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Allebei niet gebruiken!!! Dit zijn echt focking N00B perks, waarom besteed je een perk aan iets waarvoor je eerst dood moet gaan of had moeten gaan.
Gebruik dan perks waar je beter van wordt!!!
Ikop mensen die met dit soort perks spelen.
Hoezo vaak?quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Tis toch typisch, als je dit soort perks kiest ga je er al vanuit dat je vaak doodgaat zodat je het kan gebruiken :S
Dan is het toch zondequote:Op zaterdag 5 december 2009 14:11 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Hoezo vaak?
Ik heb misschien 3 potjes gespeeld waarin ik helemaal niet doodging, maar bij andere situaties heb ik veel aan last stand gehad.
Echt hehquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:58 schreef VliegVlieg het volgende:
van de vliegtuig
Final Stand is een deathstreak. De enige waar je iets aan hebt in mijn ogen, of misschien Painkiller, maar die geldt maar een paar secondenquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Allebei niet gebruiken!!! Dit zijn echt focking N00B perks, waarom besteed je een perk aan iets waarvoor je eerst dood moet gaan of had moeten gaan.
Gebruik dan perks waar je beter van wordt!!!
Ikop mensen die met dit soort perks spelen.
uav jammer en soh waren niet type 3 perks.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:02 schreef KneusTeun het volgende:
geen andere perk om te gebruiken? dead silence, uav jammer, slight of hand. dit zijn snel ff cod4 perks die beter zijn. (juist bij hardcore)
Aangeven dan wordt hij gebandquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:44 schreef Silv het volgende:
Net zon kerel tegengekomen die de javelin glitch gebruikte. Ziek irritant
Maar stond wel mooi bovenaan met kills
Off:quote:
Hahahaquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:04 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Off:
Vitesse wint een wedstrijd en nu durf je het logo weer als avatar te gebruiken?
Hoe heb je die juggernauts gehaald? Coop?quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:08 schreef Silv het volgende:
Bijna alle special ops op 3 sterren. Alleen Big Brother nog
Alles behalve die 2e van echo in mn eentje. Gewoon met een barrett neerknallen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:20 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Hoe heb je die juggernauts gehaald? Coop?
Mijn huisgenoot heeft ongeveer hetzelfdequote:Op zaterdag 5 december 2009 16:19 schreef twenty2seven het volgende:
kd 0,46![]()
![]()
![]()
vroeg mij af of iemand nog slechter doet :p ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |