K heb echt een hekel aan dat level.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:57 schreef Agiath het volgende:
ac-130 op wasteland
Vind ik zelf trouwens een prima map, veel mensen skippen hem maar ik vind hem wel lekker simpel
Dat heb ik ook vaak, meestal komt dat door lag. Vooral met de M16A4 is dat goed te merken.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:46 schreef intraxz het volgende:
Hebben jullie ook wel eens potjes dat je op iemand kan schieten wat je wil, maar dat de kogels geen KUT doen?
Of een choppergunner met een MONGOOL achter de stuurknuppel die aan de andere kant van het level gaat vliegen zodat ik NIEMAND raak![]()
dat word ook vaak gedaan door kindjes die niet kunnen winnen!quote:
Dat heb k nog nooit meegemaaktquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:33 schreef Merkie het volgende:
Die care packages zijn wel gek hoor, ik heb een keer gehad dat ze onder de map terecht kwamen of dat ze spontaan de map ongebruikt de map uitgaan (je ziet dan nog wel zo'n icoontje in beeld).
Tactical insertion in de buurt leggen voordat je 'm pakt. Mocht iemand op jatten uit zijn dan ben je er snel genoeg weer bij.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:10 schreef Chokeme het volgende:
Zo hatelijk als ze gejat worden ook
Of als er weer eens een resupply in zit. Gister deed ik emergency airdrop, had ik 3 x resupply en de 4e package was buiten de map geflikkerd
Ik heb wel soms dat m'n predator missiles boven een onbemand stuk van het level (of er buiten?) naar beneden komen vliegen en hoe je dan ook bijstuurt, je ziet niemand.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:46 schreef intraxz het volgende:
Hebben jullie ook wel eens potjes dat je op iemand kan schieten wat je wil, maar dat de kogels geen KUT doen?
Of een choppergunner met een MONGOOL achter de stuurknuppel die aan de andere kant van het level gaat vliegen zodat ik NIEMAND raak![]()
Kanker dit kanker datquote:Op zaterdag 5 december 2009 01:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn scheldratio 100.00 en rossdale maar klagen
Nee, maar het gaat wel steeds beroerder... of andere mensen worden steeds beter. Zit nu op 0,63 maar dat gaat nog wel minder worden aankomende wekenquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:19 schreef twenty2seven het volgende:
kd 0,46![]()
![]()
![]()
vroeg mij af of iemand nog slechter doet :p ?
Je kan je ook je MAC adress gebruiken iin plaats van ip. dan hoef je geen static IP te hebben.quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:05 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Kanker dit kanker dat![]()
Flikkerde vandaag steeds van Xbox Live, vreemd na gisteren de xbox een statisch ip gegeven te hebben en poorten geforward te hebben.
Vandaag nog wat aanpassingen gedaan en die moet ik nog testen. Mocht dat niet werken weet ik he le maal niks meer!
Wil nu wel ff maar vriendin MOET schaatsen kijken![]()
quote:Op zondag 6 december 2009 10:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dan mogen ze in Highrise ook wel alle glitches eruit halen!
Want daar kun je toch mooi boven op 1 van de 2 flats zitten
chopper gunner kan je zelf ook beetje besturen hoorquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:46 schreef intraxz het volgende:
Daar zag ik er gisteravond een van lopen. Als je 'm neerknalt dan ontploft z'n javalin in de hoop de tegenstander mee te nemen.quote:Op zondag 6 december 2009 08:37 schreef Captain_Zappa het volgende:
Die javelin glitch is echt fucking gay
Kwam ze gisteren ook constant tegen. Ben je net lekker bezig, bijna chopper gunner en komt er weer zo glitcher aanlopen die 3 man meeneemtquote:Op zondag 6 december 2009 11:51 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Daar zag ik er gisteravond een van lopen. Als je 'm neerknalt dan ontploft z'n javalin in de hoop de tegenstander mee te nemen.
Herkenbaarquote:Op zondag 6 december 2009 12:13 schreef Def1987 het volgende:
Wordt ook schijtziek van die matches die je joined die al een tijd bezig zijn. Gisteren werd ik 6 x binnen 1 min gekilled door een chopper gunner, om daarna nog een paar keer te respawnen vlak voor iemand van de tegenpartij die je gelijk knifed. Potje afgelopen en sta je daar met een score van 2-11 terwijl je nog bijna niks heb kunnen doenDaar gaat je K/D ratio
Wat hij zegt. Cold Blooded is echt awesome.quote:Op zondag 6 december 2009 12:38 schreef Tobi-wan het volgende:
euhm... cold blooded? Ik gebruik die perk echt altijd, dan wordt je nooit meer gekilled door choppers of sentry guns etc etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |