Tis toch typisch, als je dit soort perks kiest ga je er al vanuit dat je vaak doodgaat zodat je het kan gebruiken :Squote:
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Allebei niet gebruiken!!! Dit zijn echt focking N00B perks, waarom besteed je een perk aan iets waarvoor je eerst dood moet gaan of had moeten gaan.
Gebruik dan perks waar je beter van wordt!!!
Ikop mensen die met dit soort perks spelen.
Hoezo vaak?quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Tis toch typisch, als je dit soort perks kiest ga je er al vanuit dat je vaak doodgaat zodat je het kan gebruiken :S
Dan is het toch zondequote:Op zaterdag 5 december 2009 14:11 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Hoezo vaak?
Ik heb misschien 3 potjes gespeeld waarin ik helemaal niet doodging, maar bij andere situaties heb ik veel aan last stand gehad.
Echt hehquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:58 schreef VliegVlieg het volgende:
van de vliegtuig
Final Stand is een deathstreak. De enige waar je iets aan hebt in mijn ogen, of misschien Painkiller, maar die geldt maar een paar secondenquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Allebei niet gebruiken!!! Dit zijn echt focking N00B perks, waarom besteed je een perk aan iets waarvoor je eerst dood moet gaan of had moeten gaan.
Gebruik dan perks waar je beter van wordt!!!
Ikop mensen die met dit soort perks spelen.
uav jammer en soh waren niet type 3 perks.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:02 schreef KneusTeun het volgende:
geen andere perk om te gebruiken? dead silence, uav jammer, slight of hand. dit zijn snel ff cod4 perks die beter zijn. (juist bij hardcore)
Aangeven dan wordt hij gebandquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:44 schreef Silv het volgende:
Net zon kerel tegengekomen die de javelin glitch gebruikte. Ziek irritant
Maar stond wel mooi bovenaan met kills
Off:quote:
Hahahaquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:04 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Off:
Vitesse wint een wedstrijd en nu durf je het logo weer als avatar te gebruiken?
Hoe heb je die juggernauts gehaald? Coop?quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:08 schreef Silv het volgende:
Bijna alle special ops op 3 sterren. Alleen Big Brother nog
Alles behalve die 2e van echo in mn eentje. Gewoon met een barrett neerknallen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:20 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Hoe heb je die juggernauts gehaald? Coop?
Mijn huisgenoot heeft ongeveer hetzelfdequote:Op zaterdag 5 december 2009 16:19 schreef twenty2seven het volgende:
kd 0,46![]()
![]()
![]()
vroeg mij af of iemand nog slechter doet :p ?
K heb echt een hekel aan dat level.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:57 schreef Agiath het volgende:
ac-130 op wasteland
Vind ik zelf trouwens een prima map, veel mensen skippen hem maar ik vind hem wel lekker simpel
Dat heb ik ook vaak, meestal komt dat door lag. Vooral met de M16A4 is dat goed te merken.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:46 schreef intraxz het volgende:
Hebben jullie ook wel eens potjes dat je op iemand kan schieten wat je wil, maar dat de kogels geen KUT doen?
Of een choppergunner met een MONGOOL achter de stuurknuppel die aan de andere kant van het level gaat vliegen zodat ik NIEMAND raak![]()
dat word ook vaak gedaan door kindjes die niet kunnen winnen!quote:
Dat heb k nog nooit meegemaaktquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:33 schreef Merkie het volgende:
Die care packages zijn wel gek hoor, ik heb een keer gehad dat ze onder de map terecht kwamen of dat ze spontaan de map ongebruikt de map uitgaan (je ziet dan nog wel zo'n icoontje in beeld).
Tactical insertion in de buurt leggen voordat je 'm pakt. Mocht iemand op jatten uit zijn dan ben je er snel genoeg weer bij.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:10 schreef Chokeme het volgende:
Zo hatelijk als ze gejat worden ook
Of als er weer eens een resupply in zit. Gister deed ik emergency airdrop, had ik 3 x resupply en de 4e package was buiten de map geflikkerd
Ik heb wel soms dat m'n predator missiles boven een onbemand stuk van het level (of er buiten?) naar beneden komen vliegen en hoe je dan ook bijstuurt, je ziet niemand.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:46 schreef intraxz het volgende:
Hebben jullie ook wel eens potjes dat je op iemand kan schieten wat je wil, maar dat de kogels geen KUT doen?
Of een choppergunner met een MONGOOL achter de stuurknuppel die aan de andere kant van het level gaat vliegen zodat ik NIEMAND raak![]()
Kanker dit kanker datquote:Op zaterdag 5 december 2009 01:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn scheldratio 100.00 en rossdale maar klagen
Nee, maar het gaat wel steeds beroerder... of andere mensen worden steeds beter. Zit nu op 0,63 maar dat gaat nog wel minder worden aankomende wekenquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:19 schreef twenty2seven het volgende:
kd 0,46![]()
![]()
![]()
vroeg mij af of iemand nog slechter doet :p ?
Je kan je ook je MAC adress gebruiken iin plaats van ip. dan hoef je geen static IP te hebben.quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:05 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Kanker dit kanker dat![]()
Flikkerde vandaag steeds van Xbox Live, vreemd na gisteren de xbox een statisch ip gegeven te hebben en poorten geforward te hebben.
Vandaag nog wat aanpassingen gedaan en die moet ik nog testen. Mocht dat niet werken weet ik he le maal niks meer!
Wil nu wel ff maar vriendin MOET schaatsen kijken![]()
quote:Op zondag 6 december 2009 10:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dan mogen ze in Highrise ook wel alle glitches eruit halen!
Want daar kun je toch mooi boven op 1 van de 2 flats zitten
chopper gunner kan je zelf ook beetje besturen hoorquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:46 schreef intraxz het volgende:
Daar zag ik er gisteravond een van lopen. Als je 'm neerknalt dan ontploft z'n javalin in de hoop de tegenstander mee te nemen.quote:Op zondag 6 december 2009 08:37 schreef Captain_Zappa het volgende:
Die javelin glitch is echt fucking gay
Kwam ze gisteren ook constant tegen. Ben je net lekker bezig, bijna chopper gunner en komt er weer zo glitcher aanlopen die 3 man meeneemtquote:Op zondag 6 december 2009 11:51 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Daar zag ik er gisteravond een van lopen. Als je 'm neerknalt dan ontploft z'n javalin in de hoop de tegenstander mee te nemen.
Herkenbaarquote:Op zondag 6 december 2009 12:13 schreef Def1987 het volgende:
Wordt ook schijtziek van die matches die je joined die al een tijd bezig zijn. Gisteren werd ik 6 x binnen 1 min gekilled door een chopper gunner, om daarna nog een paar keer te respawnen vlak voor iemand van de tegenpartij die je gelijk knifed. Potje afgelopen en sta je daar met een score van 2-11 terwijl je nog bijna niks heb kunnen doenDaar gaat je K/D ratio
Wat hij zegt. Cold Blooded is echt awesome.quote:Op zondag 6 december 2009 12:38 schreef Tobi-wan het volgende:
euhm... cold blooded? Ik gebruik die perk echt altijd, dan wordt je nooit meer gekilled door choppers of sentry guns etc etc.
Heb het zelf jammer genoeg nog niet gehad.quote:Op zondag 6 december 2009 14:18 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ligt het aan mij of zijn care packages bugged?
Heb nu al gehad dat mijn pave low uit care package meetelde aan killstreak, van dezs glitch had ik al gehoord. Maar gisteren had ik het zelfde met mijn sentry gun (uit care package), ik zette hem neer, rende een gebouw in en toen kreeg ik harrier strike van zijn kills o.o
je keek gewoon scheefquote:Op zondag 6 december 2009 15:22 schreef intraxz het volgende:
Ik word net gekilled door een onzichtbaar iemandIk liep om een hoekje een keek of er iemand was. Door autoaim bewoog mijn beeld een beetje, maar ik zag niets... Toen werd ik gekilled en op de killcam stond hij recht voor me
Nee, wel een extra class.quote:Op zondag 6 december 2009 17:12 schreef SoldMayor het volgende:
Krijg je een extra killstreak als in prestige gaat?
Ik kwam de hoek om lopen en ik stond midden in het pad. De tegenstander ook en door de autoaim bewoog mijn beeld ook, maar hij was onzichtbaar.quote:Op zondag 6 december 2009 18:04 schreef Chokeme het volgende:
Weet iemand of ze nog wat aan die glitches in afghan gaan/kunnen doen ? Zijn nu al 2 plekken waar ze in een steen kruipen. Jammer want is wel een leuke map verder.
Wat je zegt intraxz heb ik ook wel eens meegemaakt, die hoeken kloppen niet altijd helemaal. Sta ik achter een muurtje, word ik gemold, blijkt dat de ander mij gewoon kon zien
Ik had dat net dus ook,quote:Op zondag 6 december 2009 14:18 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ligt het aan mij of zijn care packages bugged?
Heb nu al gehad dat mijn pave low uit care package meetelde aan killstreak, van dezs glitch had ik al gehoord. Maar gisteren had ik het zelfde met mijn sentry gun (uit care package), ik zette hem neer, rende een gebouw in en toen kreeg ik harrier strike van zijn kills o.o
Hehe ja ik doe het ook altijd beter als ik bier gedronken hebquote:Op maandag 7 december 2009 08:36 schreef zatoichi het volgende:
Gisteren echt K/d van 23/1 24/3 enz. 's middags een aantal biertjes gedronken om de overwinning op Ajax te vieren, blijkbaar helpt dat met gamen 's avonds
er staat ook nergens dat het in de MP isquote:Op maandag 7 december 2009 09:28 schreef Thrilled het volgende:
Autoaim in MP? Ik dacht dat dat niet kon?
ligt aan die perk denk ik!quote:Op maandag 7 december 2009 09:43 schreef KneusTeun het volgende:
Ga maar is in een private game.
Laat dan 1 iemand achter een schutting of dergelijke staan, en ga aan de andere kant is met je red dot eroverheen. zul je zien dat je red dot ff blijft steken. Zo kun je heel simpel dus kills maken.
Je ziet waneer je moet schieten.
Inderdaad. Heb je net iemand op de korrel, loopt er iemand voor door, schiet je beiden mis...quote:Op maandag 7 december 2009 10:23 schreef intraxz het volgende:
Er zit standaard autoaim in de mp. Die kan je ook niet uitzetten. Dat is kut want de autoaim gaat wel eens achter iemand aan waar je niet op richt.
nog nooit gemerkt XDquote:Op maandag 7 december 2009 10:23 schreef intraxz het volgende:
Er zit standaard autoaim in de mp. Die kan je ook niet uitzetten. Dat is kut want de autoaim gaat wel eens achter iemand aan waar je niet op richt.
Nee, is voor mij ook totaal nieuwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |