Heb het zelf jammer genoeg nog niet gehad.quote:Op zondag 6 december 2009 14:18 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ligt het aan mij of zijn care packages bugged?
Heb nu al gehad dat mijn pave low uit care package meetelde aan killstreak, van dezs glitch had ik al gehoord. Maar gisteren had ik het zelfde met mijn sentry gun (uit care package), ik zette hem neer, rende een gebouw in en toen kreeg ik harrier strike van zijn kills o.o
je keek gewoon scheefquote:Op zondag 6 december 2009 15:22 schreef intraxz het volgende:
Ik word net gekilled door een onzichtbaar iemandIk liep om een hoekje een keek of er iemand was. Door autoaim bewoog mijn beeld een beetje, maar ik zag niets... Toen werd ik gekilled en op de killcam stond hij recht voor me
Nee, wel een extra class.quote:Op zondag 6 december 2009 17:12 schreef SoldMayor het volgende:
Krijg je een extra killstreak als in prestige gaat?
Ik kwam de hoek om lopen en ik stond midden in het pad. De tegenstander ook en door de autoaim bewoog mijn beeld ook, maar hij was onzichtbaar.quote:Op zondag 6 december 2009 18:04 schreef Chokeme het volgende:
Weet iemand of ze nog wat aan die glitches in afghan gaan/kunnen doen ? Zijn nu al 2 plekken waar ze in een steen kruipen. Jammer want is wel een leuke map verder.
Wat je zegt intraxz heb ik ook wel eens meegemaakt, die hoeken kloppen niet altijd helemaal. Sta ik achter een muurtje, word ik gemold, blijkt dat de ander mij gewoon kon zien
Ik had dat net dus ook,quote:Op zondag 6 december 2009 14:18 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ligt het aan mij of zijn care packages bugged?
Heb nu al gehad dat mijn pave low uit care package meetelde aan killstreak, van dezs glitch had ik al gehoord. Maar gisteren had ik het zelfde met mijn sentry gun (uit care package), ik zette hem neer, rende een gebouw in en toen kreeg ik harrier strike van zijn kills o.o
Hehe ja ik doe het ook altijd beter als ik bier gedronken hebquote:Op maandag 7 december 2009 08:36 schreef zatoichi het volgende:
Gisteren echt K/d van 23/1 24/3 enz. 's middags een aantal biertjes gedronken om de overwinning op Ajax te vieren, blijkbaar helpt dat met gamen 's avonds
er staat ook nergens dat het in de MP isquote:Op maandag 7 december 2009 09:28 schreef Thrilled het volgende:
Autoaim in MP? Ik dacht dat dat niet kon?
ligt aan die perk denk ik!quote:Op maandag 7 december 2009 09:43 schreef KneusTeun het volgende:
Ga maar is in een private game.
Laat dan 1 iemand achter een schutting of dergelijke staan, en ga aan de andere kant is met je red dot eroverheen. zul je zien dat je red dot ff blijft steken. Zo kun je heel simpel dus kills maken.
Je ziet waneer je moet schieten.
Inderdaad. Heb je net iemand op de korrel, loopt er iemand voor door, schiet je beiden mis...quote:Op maandag 7 december 2009 10:23 schreef intraxz het volgende:
Er zit standaard autoaim in de mp. Die kan je ook niet uitzetten. Dat is kut want de autoaim gaat wel eens achter iemand aan waar je niet op richt.
nog nooit gemerkt XDquote:Op maandag 7 december 2009 10:23 schreef intraxz het volgende:
Er zit standaard autoaim in de mp. Die kan je ook niet uitzetten. Dat is kut want de autoaim gaat wel eens achter iemand aan waar je niet op richt.
Nee, is voor mij ook totaal nieuwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |