abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75259466
Ja, een KLB-titlel met 'allochtonen'! Kan dat wel door de beugel?! Wat heeft dat te betekenen?!

Nou, de niet-weserse allochtonen dus, schijtziek word ik er van. Ik ben echt geen racistische 'xenofobe' massadenker en ik ben ook niet iemand die zonder na te denken meteen roept 'allochtonen blabla dit en dat'. En als je komt met 'dit had je tien jaar geleden ook al kunnen zien' dan zeg ik dat ik het tien jaar geleden ook al zag, alleen had ik toen nog zoiets van 'goeden lijden onder de slechten blabla'. Ik ben nooit blij geweest met die multiculti troep, maar dingen als kopvoddentaks en alles zijn (waren) imo ook wat too much. Ja, ik ben inderdaad rechts van het midden te plaatsen maar ik wil succesvolle allochtonen hun kans heus niet misgunnen. Ik wil écht niet zo voorbeoordelend zijn en alles, maar kom op, laten we eerlijk zijn, dat tuig spoort gewoon niet. Ik vertel echt niet iets nieuws als je ziet dat 90% van de figuren in Opsoring Verzocht allochtoon is en dat er in sommige wijken met eenzelfde percentage allochtonen alleen maar criminaliteit is. Nee echt, als ik het op mijn opleiding zeg vindt men me een Wilders-tokkie maar na de 35276247ste keer in de metro gekanker van allochtonen te hebben gehad (bejaarde man uitschelden, meisjes lastigvallen, mensen uitschelden, irritant doen, herrie maken etc etc etc) heb ik er genoeg van. HAHA zul je zeggen, heeft-ie het nu pas door. Nee tuurlijk niet, en nogmaals, ook tien, twintig, dertig jaar geleden was ik er al niet positief over geweest. Had ik niet dingen geroepen als 'laten we die kleine groep niet representatief houden voor de gehee groep'. Het is voor mij allemaal wel genoeg. Moge er ooit (...) dat al dat tuig weg is.

Het is niet dat ik nu iets nieuws aankaart, maar ik denk wel dat dat 0,00001 promille krediet dat 'ze' nog hadden nu ook zo langzamerhand opraakt.
pi_75259505
Samenvatting?
  donderdag 3 december 2009 @ 20:40:54 #3
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_75259586
TS vraagt er om om door een Nuenense met een bijl te worden bewerkt, door een Huissense Suzuki omver te worden gekart of door een Urkse puber overhoop te worden gestoken.

Nofi trouwens.
pi_75259650
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:40 schreef Pool het volgende:
TS vraagt er om om door een Nuenense met een bijl te worden bewerkt, door een Huissense Suzuki omver te worden gekart of door een Urkse puber overhoop te worden gestoken.

Nofi trouwens.
Je gaat inderdaad perfect in op mijn zin 'er is nooit een enkele blanke die ooit iets fouts doet'.
Damn, man
pi_75259738
Het komt door de sociaal-economische omstandigheden, TS.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_75259756
Alinea's?
You dream it, I live it.
pi_75259808
Ik voel me een béétje gepest.
  donderdag 3 december 2009 @ 20:47:21 #8
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_75259833
Dit topic komt inderdaad niet over alsof het geschreven is door een briesende Wilders-stemmende MBO'er, maar als een duidelijke, puntsgewijze uiteenzetting van het probleem door een intelligente jongeman.
pi_75259849
Dan rot je toch op naar je eigen land homo
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
  donderdag 3 december 2009 @ 20:51:42 #10
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_75260027
De meeste allochtonen zijn inderdaad
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_75260130
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:51 schreef MacorgaZ het volgende:
De meeste allochtonen zijn inderdaad
Volksverrader
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_75260308
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:54 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Volksverrader
Ga jij nou maar in je hol wonen.
pi_75260349
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:59 schreef alwaysedo het volgende:

[..]

Ga jij nou maar in je hol wonen.
Wat doe je jaloers dan? Jwz, haters mogen verlaten.
  donderdag 3 december 2009 @ 21:00:44 #14
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_75260378
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:54 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Volksverrader
Jonge, wees blij met die centen die ik je gestuurd heb in het kader van actie "Steun een allochtoon".
Of ben je dat al vergeten??

Maar geef toe, veel allochtonen zijn crimineel (ik ook, maar ik steel niet).
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_75260524
Maar wat is nou je punt?
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_75260529
vroeger toen was iedereen blank en toen had je geen vechtpartijen op school toen was iedereen lief en gehoorzaam. Maar toen kwam er een zwarte leerling op school en toen was iedereen nieuwschierig naar hem.
Toen stond de zwarte leerling in het middelpunt van de belangstelling. Meisjes waren verliefd op de ow zo mysterieuze buitenlander. en blanke jongens werden boos toen kwamen er vechtpartijen tussen blank en zwart. toen hadden ze te maken met rasisme en gingen jongeren zich kaal scheren enzo die zwarte luisteren toen hiphop en de blanken techno muziek. En toen kwamen er ook nog turken en marrokanen bij en toen werd het helemaal druk .Toen kwam er een kaal mannetje genaamd pim fortuin en die wou ze allemaal het land uit sturen alleen dat was niet gelukt want de buitenlanders en de anderen hadden zoveel macht dat hij werd vermoord. En nu komt wilders en die denkt het wel te lukken.

Einde verhaal.
pi_75260582
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:37 schreef El_Liberaliste het volgende:
(bejaarde man uitschelden, meisjes lastigvallen, mensen uitschelden, irritant doen, herrie maken etc etc etc)
en jij doet er niets aan, daar ligt het probleem. In het oosten van ons land slaan ze gewoon zo'n mocro kort en klein, daar hoor je dan ook lang niet zo veel over allochtonen dan in die metrosexuele gebieden van de randstad
Doe eens lief!
pi_75260716
'
éindelijk een topic naar mijn hart

Toch heb ik wel flink wat allochtonen in mijn vriendenkring zitten, maar zijn dit allen hoogopgeleiden (mensen die WO etc studeren) en vrijwel volledig aangepast en beschaafd.

Het zijn vooral Marokkaanse raddraaiers die alles verpesten in het land. Volgens de statistieken zijn onder de allochtonen vooral de Marokkanen verantwoordelijkheid voor het merendeel van alle ellende. Ik heb het dan over bontkraagjes en petjes en scooterberbers. Wat een kktuig en schorem is dat toch. Geen mensen maar het zijn gewoon verkapte onopgevoede apen met hun doen en laten. Dragen niks bij, brengen alleen maar schade toe aan alles en iedereen. De verantwoordelijken zijn de ouders, die niet weten hoe ze een kind moeten opvoeden. Vaak zijn ze zelf niet zo ontwikkeld dus logisch dat het nageslacht ook niets met niets is.

Nederlandse regering houd ik verantwoordelijk voor het importeren van dit rotvolk in de jaren 60. Waarom niet gewoon gastarbeiders uit Europa halen? Oost-Duitsland had in die periode ook flink veel werkloosheid, maar nee hoor, we moesten weer zonodig kansloos onopgeleid bergvolk hierheen halen. Aanschouw nu de gevolgen daarvan...
pi_75260928
Oh snap! wat een haat
  donderdag 3 december 2009 @ 21:28:53 #20
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_75261538
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:42 schreef El_Liberaliste het volgende:

[..]

Je gaat inderdaad perfect in op mijn zin 'er is nooit een enkele blanke die ooit iets fouts doet'.
Damn, man
Gast, alsof ik jouw hele verhaal ga lezen.

Doe me dan nog maar liever de eerlijke racisten met een domme oneliner. In plaats van eens in de zoveel tijd zo'n zevertopic van: "Ik wil niet discrimineren hoor, maar.... [insert klagend generaliserend verhaal van een of andere ICT'er/WoW-nerd die ook eens een metrotripje heeft gemaakt]. "
pi_75261575
quote:
Op donderdag 3 december 2009 21:28 schreef Pool het volgende:

[..]

Doe me dan nog maar liever de eerlijke racisten met een domme oneliner. In plaats van eens in de zoveel tijd zo'n zevertopic van: "Ik wil niet discrimineren hoor, maar.... [insert klagend generaliserend verhaal van een of andere ICT'er/WoW-nerd die ook eens een metrotripje heeft gemaakt]. "
QFT
Doe eens lief!
pi_75261701
Ik ben echt een hele leuke allochtoon Dus ik moet hier gepost hebben.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
pi_75261730
quote:

[..]

Haha sukkel, doe nou niet zo stoer om een reactie te geven als je niet eens hebt gelezen waar het over gaat
  donderdag 3 december 2009 @ 21:36:23 #24
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_75261844
quote:

[..]

Je bent te weinig in KLB.
  donderdag 3 december 2009 @ 21:37:05 #25
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_75261876
quote:
Op donderdag 3 december 2009 21:09 schreef Leonidas82 het volgende:
'
éindelijk een topic naar mijn hart

Toch heb ik wel flink wat allochtonen in mijn vriendenkring zitten, maar zijn dit allen hoogopgeleiden (mensen die WO etc studeren) en vrijwel volledig aangepast en beschaafd.

Het zijn vooral Marokkaanse raddraaiers die alles verpesten in het land. Volgens de statistieken zijn onder de allochtonen vooral de Marokkanen verantwoordelijkheid voor het merendeel van alle ellende. Ik heb het dan over bontkraagjes en petjes en scooterberbers. Wat een kktuig en schorem is dat toch. Geen mensen maar het zijn gewoon verkapte onopgevoede apen met hun doen en laten. Dragen niks bij, brengen alleen maar schade toe aan alles en iedereen. De verantwoordelijken zijn de ouders, die niet weten hoe ze een kind moeten opvoeden. Vaak zijn ze zelf niet zo ontwikkeld dus logisch dat het nageslacht ook niets met niets is.

Nederlandse regering houd ik verantwoordelijk voor het importeren van dit rotvolk in de jaren 60. Waarom niet gewoon gastarbeiders uit Europa halen? Oost-Duitsland had in die periode ook flink veel werkloosheid, maar nee hoor, we moesten weer zonodig kansloos onopgeleid bergvolk hierheen halen. Aanschouw nu de gevolgen daarvan...
Knappe jongen die in de jaren '60 Oost-Duitsers naar zijn land weet te krijgen.
  donderdag 3 december 2009 @ 21:37:24 #26
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_75261885
quote:
Op donderdag 3 december 2009 21:33 schreef alwaysedo het volgende:

[..]

Haha sukkel, doe nou niet zo stoer om een reactie te geven als je niet eens hebt gelezen waar het over gaat
Nou, ik ben blij dat je de OP hebt gelezen alsof het je eindexamen Nederlands was. Kun je mij even het uittreksel geven dan?
  donderdag 3 december 2009 @ 21:37:58 #27
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_75261911
quote:
Op donderdag 3 december 2009 21:36 schreef Biels het volgende:

[..]

Je bent te weinig in KLB.
Ja, omdat je het met me hebt uitgemaakt over de PM!
  donderdag 3 december 2009 @ 21:42:58 #28
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_75262130
quote:
Op donderdag 3 december 2009 21:37 schreef Pool het volgende:

[..]

Ja, omdat je het met me hebt uitgemaakt over de PM!
Laat me dat even rechtzetten dan. Ik wil je nog steeds. Zoals een HBO'er erkenning voor zijn opleiding wil.
pi_75262372
Kankahbuitelandahhhhs!
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  donderdag 3 december 2009 @ 21:49:41 #30
251100 S.Seagal
Get fat or die trying
pi_75262420
Ik ben allochtoon.
pi_75262490
Ik ben met je eens dat er een groep allochtonen is die zich misdragen, maar om op basis daar van iedere allochtoon als een halve crimineel te zien dat gaat gewoon te ver.
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
  donderdag 3 december 2009 @ 21:51:49 #32
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_75262522
quote:
Op donderdag 3 december 2009 21:42 schreef Biels het volgende:

[..]

Laat me dat even rechtzetten dan. Ik wil je nog steeds. Zoals een HBO'er erkenning voor zijn opleiding wil.
Oe, dat zet inderdaad wel iets bij me recht!
pi_75263071
quote:
Op donderdag 3 december 2009 21:51 schreef Appelknaller het volgende:
Ik ben met je eens dat er een groep allochtonen is die zich misdragen, maar om op basis daar van iedere allochtoon als een halve crimineel te zien dat gaat gewoon te ver.
Ik vind het altijd zo opvallend dat die "groep" zich in verschillende plaatsen op dezelfde dag misdraagt. Hebben ze een taxibusje ofzo?
pi_75263681
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:01 schreef fratsman het volgende:

[..]

Ik vind het altijd zo opvallend dat die "groep" zich in verschillende plaatsen op dezelfde dag misdraagt. Hebben ze een taxibusje ofzo?
Moet ik hier nu serieus op in gaan?
Lao-Tse
pi_75263772
TS heeft gelijk.
pi_75265879
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:12 schreef Appelknaller het volgende:

[..]

Moet ik hier nu serieus op in gaan?
Nee natuurlijk niet, maar jij begrijpt (hoop ik) ook dat het hier allang niet meer om een "groep" gaat. Bij een groep denk ik aan een man of 10-20.

[ Bericht 0% gewijzigd door fratsman op 03-12-2009 23:23:36 ]
pi_75266010
quote:
Ik wil écht niet zo voorbeoordelend zijn en alles, maar kom op, laten we eerlijk zijn, dat tuig spoort gewoon niet.
Ik moest lachen
You can trust me, trust nobody...
pi_75266473
quote:
Ik wil écht niet zo voorbeoordelend zijn en alles, maar kom op, laten we eerlijk zijn, dat tuig spoort gewoon niet.
Google gaf 6 resultaten
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
pi_75266824
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:01 schreef fratsman het volgende:

[..]

kei lief.
pi_75267059
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:47 schreef Biels het volgende:
Dit topic komt inderdaad niet over alsof het geschreven is door een briesende Wilders-stemmende MBO'er, maar als een duidelijke, puntsgewijze uiteenzetting van het probleem door een intelligente jongeman.
Een universitair geschoolde VVD'er dus.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_75267130
Ik ben een niet-westerse allochtoon.

Leef je uit.
pi_75267164
dit topic
pi_75267174
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:02 schreef fratsman het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet, maar jij begrijpt ook dat het hier allang niet meer om een "groep" gaat. Bij een groep denk ik aan een man of 10-20.
Dat ligt dan aan jouw opvattingen, want uiteraard kan een groep groter zijn dan 20 mensen
pi_75267179
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:33 schreef IHVK het volgende:

Leef je uit.
Pauperrrrrrrrrrrrr .
Cool story, Hansel.
pi_75267244
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:34 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Pauperrrrrrrrrrrrr .
JIj bent ook een niet-westerse allochtoon.
pi_75267261
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:36 schreef IHVK het volgende:

[..]

JIj bent ook een niet-westerse allochtoon.
Ik doelde niet op je allochtoon-zijn, whehehehehehehehe :dddd:dd;d:D:D:D:D;d;dD:D
Cool story, Hansel.
pi_75267287
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:37 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ik doelde niet op je allochtoon-zijn, whehehehehehehehe :dddd:dd;d:D:D:D:D;d;dD:D
open jij het nieuwe topic ik ben lui.
pi_75267318
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:33 schreef IHVK het volgende:

Leef je uit.
Je bevindt je anders in een bevoorrechte positie.

Blanke mannen de nieuwe joden?
pi_75267348
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:39 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Je bevindt je anders in een bevoorrechte positie.

Blanke mannen de nieuwe joden?

kennislink-faal
pi_75267410
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:39 schreef IHVK het volgende:

[..]

kennislink-faal
Uberhaupt, kennis
  donderdag 3 december 2009 @ 23:43:20 #51
272427 thingamajig
tananananananananana
pi_75267488
ik heb een tyfushekel aan alle laagopgeleiden, allochtoon of niet...
batman!
pi_75267625
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:43 schreef thingamajig het volgende:
ik heb een tyfushekel aan alle laagopgeleiden, allochtoon of niet...
Wie moet er dan het park schoffelen? Vakken vullen? Vuilnis ophalen?

Jij?
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
  donderdag 3 december 2009 @ 23:48:29 #53
272427 thingamajig
tananananananananana
pi_75267665
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:47 schreef FCZwolleZuid het volgende:

[..]

Jij?
nee, laagopgeleiden

maar dan mag ik nog wel een hekel hebben aan hun gezeik over alles

zou er nog eens bij moeten komen dat ze niet het station schoonmaken
batman!
pi_75267684
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:47 schreef FCZwolleZuid het volgende:

[..]

Jij?
Nee, een onrendabele.
  donderdag 3 december 2009 @ 23:49:46 #55
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_75267710
Als we het over allochtonen hebben, dan gaat het vanzelfsprekend natuurlijk over al dat kut volk.
Er zullen ongetwijfeld ook wel beschaafde allochtonen tussen zitten, dat ontken ik niet, maar het is altijd dat kut volk wat het verpest voor de rest

Ik zit op een school, en daar zitten veel marokkaantjes op. Een hele hoop lieve aardige schattige geile berber-meisjes en de meesten nog zonder hoofddoek ook, die hebben zich goed aangepast
Ook een hoop van dat hoofddoek-volk maar die gedragen zich gelukkig en leven in harmonie met de hoofddoek-loze persoontjes, ze hebben zich ondanks hun hoofddoek ook goed aangepast.
(afgezien van wat rotte appels hier en daar)

Maar dan komen we bij het probleem:: die mannen. Het zijn allemaal van die arrogante patserige psstt-hey-meisje figuren. Met een blik in de ogen van 'Ik ben het helemaal, ik ben een stoere jongen'.
En, hoe kan het ook anders, altijd in groepjes van minstens 2 andere berbertjes.
En dan altijd maar proberen dingen uit te lokken bij een ieder die langs loopt en een ieder die een blik op hen werpt of tegen hen spreekt.

Misschien herkent iemand zich hierin ? Ik denk dat hierin de wortel van het kwaad ligt. Het ongeschoolde respect-loze mannelijke deel van die bevolking.
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
  donderdag 3 december 2009 @ 23:52:44 #56
272427 thingamajig
tananananananananana
pi_75267795
wat een beschouwende hoogstandjes in dit topic: "criminele allochtonen zijn kut, ja toch!?"

oh goh
batman!
pi_75267817
De mannencultuur is daar compleet anders, veel competitiever allemaal. En dat, beste fokkers, heeft gevolgen voor de cultuur hier.
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
  donderdag 3 december 2009 @ 23:57:49 #58
166265 Acinonyx
pi_75267965
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:53 schreef Hetiszover het volgende:
De mannencultuur is daar compleet anders, veel competitiever allemaal. En dat, beste fokkers, heeft gevolgen voor de cultuur hier.

Dat dus, de mannencultuur.
Die loopt almaar constant op allerlei manieren te provoceren en te etteren, en dat is waar de meeste mensen zich ook aan ergeren denk ik en hetgeen ze bedoelen als ze het over een 'kut marokkaan' hebben
.
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
  vrijdag 4 december 2009 @ 00:05:07 #59
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_75268166
quote:
Ik vertel echt niet iets nieuws als je ziet dat 90% van de figuren in Opsoring Verzocht allochtoon is
Ik dacht ze elke keer een herhaling uitzonden
Ik ben inmiddels overleden
pi_75268253
Jullie kwetsen mij
An apple a day keeps the doctor away. But if the doctor is cute, screw the fruit!
pi_75268599
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:49 schreef Acinonyx het volgende:
Als we het over allochtonen hebben, dan gaat het vanzelfsprekend natuurlijk over al dat kut volk.
Er zullen ongetwijfeld ook wel beschaafde allochtonen tussen zitten, dat ontken ik niet, maar het is altijd dat kut volk wat het verpest voor de rest

Ik zit op een school, en daar zitten veel marokkaantjes op. Een hele hoop lieve aardige schattige geile berber-meisjes en de meesten nog zonder hoofddoek ook, die hebben zich goed aangepast
Ook een hoop van dat hoofddoek-volk maar die gedragen zich gelukkig en leven in harmonie met de hoofddoek-loze persoontjes, ze hebben zich ondanks hun hoofddoek ook goed aangepast.
(afgezien van wat rotte appels hier en daar)

Maar dan komen we bij het probleem:: die mannen. Het zijn allemaal van die arrogante patserige psstt-hey-meisje figuren. Met een blik in de ogen van 'Ik ben het helemaal, ik ben een stoere jongen'.
En, hoe kan het ook anders, altijd in groepjes van minstens 2 andere berbertjes.
En dan altijd maar proberen dingen uit te lokken bij een ieder die langs loopt en een ieder die een blik op hen werpt of tegen hen spreekt.

Misschien herkent iemand zich hierin ? Ik denk dat hierin de wortel van het kwaad ligt. Het ongeschoolde respect-loze mannelijke deel van die bevolking.
De pot verwijt de ketel zou ik zo zeggen.
  vrijdag 4 december 2009 @ 00:34:27 #62
195140 skattebaut
Qur'an:9:5 "Fight an
pi_75269115
Kreeg gister nog per e-mail een alleraardigst berichtje van een waarschijnlijk Turk...
--------------------------------------------------------------
opkankeren viesze hoeren kind

Dat stuur je toch niet aan iemand die eerst netjes je vraag beantwoordde...?

(een enorm aantal allochtonen (jajajajajaja, ook NLers...) in dit land is gruwelijk asociaal, en daar mag van veel mensen hier geeneens over gesproken worden. (vies links strontvolk dus))

Van alle akkefietjes die ik tot nu had waren zeker 95% allochtoon gerelateerd.
Vrienden van mij zijn zonder reden her en der in elkaar gemept.
Hun spullen gestolen.
Ik zelf en een vriend van me zijn toen we 18 waren door een viertal Marokkanen overvallen in de trein.
Die lui zijn gewoon helemaal gestoord en doen en laten dus dag en nacht waar ze zin in hebben.
Niemand legt ze een stro breed in de weg.
Politie doet niets.
Doe je als burger wat terug, dan gaan ze met jouw.

Verder zijn veel allochtonen uiterst laf, dit omdat ze nooit alleen durven.

Er moet echt maar es keihard worden opgetreden tegen dit schorem.
Qur'an:9:5 "Fight and kill non-muslims wherever you find them, take them captive, harass them, lie in wait and
ambush them using every stratagem of war."
  vrijdag 4 december 2009 @ 00:36:06 #63
195140 skattebaut
pi_75269149
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 00:17 schreef Wazeggie het volgende:

[..]

De pot verwijt de ketel zou ik zo zeggen.
Wat is dit nu weer voor een werkelijk KUT antwoord op een serieuze constatering?
Qur'an:9:5 "Fight and kill non-muslims wherever you find them, take them captive, harass them, lie in wait and
pi_75269196
Matige OP. Iemand als Mensa_Allochtoon doet dat veel beter!
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  vrijdag 4 december 2009 @ 00:39:54 #65
195140 skattebaut
pi_75269245
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:57 schreef Acinonyx het volgende:

[..]

Dat dus, de mannencultuur.
Die loopt almaar constant op allerlei manieren te provoceren en te etteren, en dat is waar de meeste mensen zich ook aan ergeren denk ik en hetgeen ze bedoelen als ze het over een 'kut marokkaan' hebben
Juist, je mag er wel grof voor betalen, en ook de veroorzaakte ellende ondergaan.

Maar je mag er niks over zeggen zonder racist te worden genoemd...

Keihard aanpakken deze marokkaanse en antiliaanse en turkse schoften.
(geen hoofdletters uit uiterst disrespect)

Niks tripjes naar New York, enkeltje Siberië.
  vrijdag 4 december 2009 @ 00:40:30 #66
195140 skattebaut
pi_75269256
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 00:37 schreef Flashwin het volgende:
Matige OP. Iemand als Mensa_Allochtoon doet dat veel beter!
Pleur op.

OP is prima samenvattende.
pi_75269265
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 00:36 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Wat is dit nu weer voor een werkelijk KUT antwoord op een serieuze constatering?
Nou dat kon je dus lezen in de post erboven
pi_75269328
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 00:34 schreef skattebaut het volgende:
Kreeg gister nog per e-mail een alleraardigst berichtje van een waarschijnlijk Turk...

(een enorm aantal allochtonen (jajajajajaja, ook NLers...) in dit land is gruwelijk asociaal, en daar mag van veel mensen hier geeneens over gesproken worden. (vies links strontvolk dus))

Hun spullen gestolen.
Ik zelf en een vriend van me zijn toen we 18 waren door een viertal Marokkanen overvallen in de trein.
Die lui zijn gewoon helemaal gestoord en doen en laten dus dag en nacht waar ze zin in hebben.
Politie doet niets.

Mss ben je gewoon een easy target Jij was degene met vriendin die je heel wat ruggen aan schuld had bezorgd?
pi_75269360
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 00:40 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Pleur op.

OP is prima samenvattende.
pi_75269368
Nooit wat van gemerkt.
pi_75269396
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 00:44 schreef Flashwin het volgende:

[..]

vrijdag 4 december 2009 @ 00:46:26 #72
195140 skattebaut
pi_75269424
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 00:40 schreef Wazeggie het volgende:

[..]

Nou dat kon je dus lezen in de post erboven
Niks lezen in post erboven...

Je zin is uiterst duidelijk.
Je verwijt die reageerder hetzelfde te doen/zijn als waar hij een punt over maakt.
  vrijdag 4 december 2009 @ 00:47:18 #73
195140 skattebaut
pi_75269455
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 00:44 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Onnozele.
Einde discussie.
  vrijdag 4 december 2009 @ 00:48:55 #74
195140 skattebaut
pi_75269497
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 00:45 schreef Wazeggie het volgende:

[..]

Grappig he, dat allochtonentaaltje...

Ondertussen wordt de sfeer in ons land van alle kanten verziekt, al decennia lang.
pi_75269516
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 00:46 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Niks lezen in post erboven...

Je zin is uiterst duidelijk.
Je verwijt die reageerder hetzelfde te doen/zijn als waar hij een punt over maakt.
Ja en dat is toch ook zo? Als je zelfs praat over ' kutvolk,Marrokaantjes, Berbertjes' vind ik dat zelf ook niet echt respectvol.
pi_75269521
er zijn op deze wereld meer dan 6 miljard allochtonen.

echt veel te veel
pi_75269526
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 00:48 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Ondertussen wordt de sfeer in ons land van alle kanten verziekt, al decennia lang.
Ga in een hoekje liggen janken man
  vrijdag 4 december 2009 @ 00:50:31 #78
195140 skattebaut
pi_75269538
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 00:42 schreef Wazeggie het volgende:

[..]

Mss ben je gewoon een easy target Jij was degene met vriendin die je heel wat ruggen aan schuld had bezorgd?
Of je leest niet goed,
Of je tikt niet goed,

Ik denk het laatste.
pi_75269645
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 00:50 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Of je leest niet goed,
Of je tikt niet goed,

Ik denk het laatste.
Vriendin plots veel tijd voor homo En dan ergens op een van de laatste pagina`s pauper. Hier:
quote:
Op maandag 23 november 2009 02:18 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Dat laatste doet ze niet vanwege haar andere prioriteiten...

Ik heb in mijn leven nog nooit bijv een dag rood gestaan zelfs maar.

Dank zij haar inbreng van schulden hebben wij nu beiden een schuld van 18 mille...
En dan mag je ook nog nergens over praten, geen eisen stellen etc.
Dan loopt ze weg, gaat schreeuwen of ander onaangepast gedrag vertonen om mij stil te krijgen.
Easy target
  vrijdag 4 december 2009 @ 00:59:13 #80
195140 skattebaut
pi_75269729
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 00:49 schreef Synthesist het volgende:
er zijn op deze wereld meer dan 6 miljard allochtonen.

echt veel te veel
Feit, en gebleken... is dus dat multiculturele samenlevingen gedoemd zijn te mislukken.

Het is recent bewezen dat het creëren multiculturele samenlevingen samenzweringen zijn van linkse politici om in hun ogen xenofobe mensen dwars te zitten en een lesje te leren..

Echt schokkend.

http://www.melaniephillips.com/articles-new/?p=690

In GB Labour, In NL pvda.
  vrijdag 4 december 2009 @ 01:00:42 #81
195140 skattebaut
pi_75269752
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 00:54 schreef Wazeggie het volgende:

[..]

Vriendin plots veel tijd voor homo En dan ergens op een van de laatste pagina`s pauper. Hier:
[..]

Easy target
Ach sukkeltje, je trekt verbanden die er geheel niet zijn.
Erg irritant en ook rede voor einde discussie met jouw.
pi_75269787
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 01:00 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Ach sukkeltje, je trekt verbanden die er geheel niet zijn.
Erg irritant en ook rede voor einde discussie met jouw.
pi_75269802
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 00:48 schreef skattebaut het volgende:

[..]

En dan nog dit posten ook
  vrijdag 4 december 2009 @ 01:12:12 #84
195140 skattebaut
pi_75269920
U is niet bekend met de term sarcasme?

Volgens mij is kinderbedtijd al een tijdje voorbij... ga gauw slapen.
pi_75269980
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 01:12 schreef skattebaut het volgende:
U is niet bekend met de term sarcasme?

Volgens mij is kinderbedtijd al een tijdje voorbij... ga gauw slapen.
Dat is echt geen sarcasme, dat is gewoon slechte beheersing van de Nederlandse taal.
Kinderbedtijd is idd voorbij maar ik mocht nog even opblijven van mn mama
  vrijdag 4 december 2009 @ 01:19:20 #86
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_75270020
"Ik ben geen racist maar niet blanken zijn kut"
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_75270062
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 00:34 schreef skattebaut het volgende:

Hun spullen gestolen.
Politie doet niets.

Racist! Discriminazi!!!
  vrijdag 4 december 2009 @ 01:25:00 #88
195140 skattebaut
pi_75270100
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 01:19 schreef cerror het volgende:
Das onzin, want er zijn ook groepen allochtonen in deze samenleving waar niemand last van heeft.

Dat geld niet voor de veelal misselijkmakende gedragingen van marokkanen turken en antillianen.
  vrijdag 4 december 2009 @ 01:25:38 #89
195140 skattebaut
pi_75270108
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 01:22 schreef jongegast het volgende:

[..]

Racist! Discriminazi!!!
Omdat?
pi_75270275
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 01:25 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Das onzin, want er zijn ook groepen allochtonen in deze samenleving waar niemand last van heeft.

Dat geld niet voor de veelal misselijkmakende gedragingen van marokkanen turken en antillianen.
Antillianen
pi_75270284
allogtonenklagt, alteid teregt!
pi_75270312
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 01:42 schreef VeJaderr het volgende:
allogtonenklagt, alteid teregt!
Rot op kankermongool, ga eensch deaudt!
pi_75270337
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 01:19 schreef cerror het volgende:
Cool, een samenvatting.
HÆLP.
  vrijdag 4 december 2009 @ 01:59:01 #94
245963 poqpoq
eten geeft me troost
pi_75270459
quote:
Op donderdag 3 december 2009 21:04 schreef denz09 het volgende:
vroeger toen was iedereen blank en toen had je geen vechtpartijen op school toen was iedereen lief en gehoorzaam. Maar toen kwam er een zwarte leerling op school en toen was iedereen nieuwschierig naar hem.
Toen stond de zwarte leerling in het middelpunt van de belangstelling. Meisjes waren verliefd op de ow zo mysterieuze buitenlander. en blanke jongens werden boos toen kwamen er vechtpartijen tussen blank en zwart. toen hadden ze te maken met rasisme en gingen jongeren zich kaal scheren enzo die zwarte luisteren toen hiphop en de blanken techno muziek. En toen kwamen er ook nog turken en marrokanen bij en toen werd het helemaal druk .Toen kwam er een kaal mannetje genaamd pim fortuin en die wou ze allemaal het land uit sturen alleen dat was niet gelukt want de buitenlanders en de anderen hadden zoveel macht dat hij werd vermoord. En nu komt wilders en die denkt het wel te lukken.

Einde verhaal.
amen
It's time to kick ass and chew bubblegum. And I'm all out of bubblegum.
  vrijdag 4 december 2009 @ 02:07:59 #95
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_75270530
quote:

Einde verhaal.
  vrijdag 4 december 2009 @ 02:09:49 #96
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_75270538
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:47 schreef Biels het volgende:
  vrijdag 4 december 2009 @ 02:10:07 #97
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_75270539
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 00:44 schreef Santello het volgende:
Nooit wat van gemerkt.
  vrijdag 4 december 2009 @ 02:10:28 #98
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_75270542
TS spreekt zichzelf een beetje tegen:

Je verklaart dat een aantal ervaringen met niet-westerse allochtonen je hebben doen besluiten dat jij walgt van het ''fenomeen'' niet-westerse allochtoon en dat je ze liever ziet vertrekken. Vervolgens zeg je dat je er 30 jaar geleden ook al niet erg positief over was, terwijl 30 jaar geleden dergelijke problemen niet eens speelden.

De enige conclusie die ik dan kan trekken op basis van je uitspraken is dat je gewoon puur een xenofoob bent. Iemand die vanaf het begin altijd al bang is geweest voor het ''onbekende''.
  vrijdag 4 december 2009 @ 02:14:20 #99
245963 poqpoq
eten geeft me troost
pi_75270560
zooo jammmer ZOOO jammer, dat wilders de enige is die er wellicht wat aan kan doen.

het wegsnijden van deze tumor zou ook betekenen dat je gezonde cellen moet verwijderen. En dát jongens en meisjes, is een lastige kwestie.
It's time to kick ass and chew bubblegum. And I'm all out of bubblegum.
pi_75270674
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 02:10 schreef AryaMehr het volgende:
TS Skattebaut spreekt zichzelf een beetje tegen:

Je verklaart dat een aantal ervaringen met niet-westerse allochtonen je hebben doen besluiten dat jij walgt van het ''fenomeen'' niet-westerse allochtoon en dat je ze liever ziet vertrekken. Vervolgens zeg je dat je er 30 jaar geleden ook al niet erg positief over was, terwijl 30 jaar geleden dergelijke problemen niet eens speelden.

De enige conclusie die ik dan kan trekken op basis van je uitspraken is dat je gewoon puur een xenofoob bent. Iemand die vanaf het begin altijd al bang is geweest voor het ''onbekende''.
Vanaf het prille begin, want de hij is rond de 30. Het begon dus al in de luier, toen hij een afkeer voelde van het bruins dat uit zijn poeperd kwam.
  vrijdag 4 december 2009 @ 05:54:57 #101
157306 De_Groentenboer
Ein kilo roflkartoffeln bitte
pi_75271398
Ik word schijtziek van 't volk wat, bij elke keer als er iets gebeurt met een (niet westerse)allochtoon met de voorbeelden aankomen dat Nederlanders ook stoute dingetjes doen.

Waarom zitten onze cellen dan vol met allochtonen?
Besides, met de Nederlanders zitten we opgescheept, met de allochtonen met dubbele paspoorten(of zelfs geen Nederlands paspoort) in principie niet
'sup.
pi_75271516
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 05:54 schreef De_Groentenboer het volgende:
Ik word schijtziek van 't volk wat, bij elke keer als er iets gebeurt met een (niet westerse)allochtoon met de voorbeelden aankomen dat Nederlanders ook stoute dingetjes doen.

Besides, met de Nederlanders zitten we opgescheept, met de allochtonen met dubbele paspoorten(of zelfs geen Nederlands paspoort) in principie niet
rasist... kom hir dan..
  vrijdag 4 december 2009 @ 08:22:46 #103
166265 Acinonyx
pi_75272091
quote:

Einde verhaal.
.
pi_75272115
Wat een post idd .

M'n vriendin is ook een niet-westerse allochtoon . En heel erg lief .
  vrijdag 4 december 2009 @ 08:27:33 #105
166265 Acinonyx
pi_75272135
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 08:25 schreef Sapstengel het volgende:
Wat een post idd .

M'n vriendin is ook een niet-westerse allochtoon . En heel erg lief .

Kijk, zolang ze braaf zijn en zich gedragen is het goed

Leuk haar
.
pi_75272159
Ik *hartje* alloctonen.
pi_75272187
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 08:27 schreef Acinonyx het volgende:

[..]

Kijk, zolang ze braaf zijn en zich gedragen is het goed

Leuk haar
Haha thanks . Je bent een van de weinige hier, die het niet voor krakers vind .
pi_75275058
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 05:54 schreef De_Groentenboer het volgende:

Hai Geert jij hier?
  vrijdag 4 december 2009 @ 13:59:41 #109
195140 skattebaut
pi_75281912
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 10:46 schreef Wazeggie het volgende:

[..]

Hai Geert jij hier?
Je moet eens op houden met mensen hun mening proberen te ontzeggen vies akelig wijf.

De meningen die je hier leest zijn veelal op feiten gebaseerd.
Dat jij van die feiten niks weet of wil weten is niet ons probleem.

Ik hoop iig dat Geert het helemaal gaat worden in 2011 en dat ie de tyfuszooi die onze samenleving nu is dankzij de linkse multicultishitdroomwereld met wortel en tak uit roeit.
  vrijdag 4 december 2009 @ 14:02:32 #110
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_75282021
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 13:59 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Je moet eens op houden met mensen hun mening proberen te ontzeggen vies akelig wijf.

De meningen die je hier leest zijn veelal op feiten gebaseerd.
Dat jij van die feiten niks weet of wil weten is niet ons probleem.

Ik hoop iig dat Geert het helemaal gaat worden in 2011 en dat ie de tyfuszooi die onze samenleving nu is dankzij de linkse multicultishitdroomwereld met wortel en tak uit roeit.
Blijf maar dromen. De allochtonen hier vertrekken nooit, maar dan ook nooit.
pi_75282047
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 14:02 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Mwah, er zijn er al aardig wat die vrijwillig vertrekken volgens mij. Puur omdat mensen hier in Nederland steeds drukker, vervelender, onbeleefder en xenofober worden.
Cool story, Hansel.
  vrijdag 4 december 2009 @ 14:09:58 #112
272427 thingamajig
tananananananananana
pi_75282304
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 14:03 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Mwah, er zijn er al aardig wat die vrijwillig vertrekken volgens mij. Puur omdat mensen hier in Nederland steeds drukker, vervelender, onbeleefder en xenofober worden.
De hoogopgeleide, goed aangepaste allochtoon verdwijnt door de haatsfeer hier inderdaad uit Nederland, omdat ze het ergens anders ook wel kunnen maken. Het onaangepaste uitkeringstrekkende volk blijft gewoon zitten waar het zit. Wilders kan daar echt niets aan doen. Wilders komt niet eens in de regering met z'n huidige opstelling.
batman!
  vrijdag 4 december 2009 @ 14:10:15 #113
195140 skattebaut
pi_75282318
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 14:02 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Es kijken wat je dan wil doen met een stempeltje "persona non grata" in je pas bij aanhoudend asociaal gedrag.

Andere landen gooien asociale buitenlanders zonder enig schroom over de grens, alleen in NL kun je aso blijven tot in de eeuwigheid.
En dat allemaal door slap links geauwehoer, al decennia lang.

Kun je je dan echt niet voorstellen dat mensen het spuugzat zijn?
Hele wijken worden geterroriseerd.
Politie doet niets.
Mensen worden gedwongen te verhuizen.
Drugshandel, vernielingen, mishandelingen overal, alsof het maar normaal is.
  vrijdag 4 december 2009 @ 14:17:48 #114
195140 skattebaut
pi_75282643
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 14:09 schreef thingamajig het volgende:

[..]

De hoogopgeleide, goed aangepaste allochtoon verdwijnt door de haatsfeer hier inderdaad uit Nederland, omdat ze het ergens anders ook wel kunnen maken. Het onaangepaste uitkeringstrekkende volk blijft gewoon zitten waar het zit. Wilders kan daar echt niets aan doen. Wilders komt niet eens in de regering met z'n huidige opstelling.
Niet oorzaak en gevolg omdraaien aub!
Haatsfeer heeft een oorzaak, die wordt hier steeds "vergeten"

En waarom zou wilders niet in de regering komen als ie daarvoor genoeg stemmen heeft?

En wat is er mis met zijn opstelling?

Hij benoemd het grootste probleem van NL correct en heeft er de juiste aanpak voor in huis.
Mijn stem krijgt ie daardoor.
Verder heeft zijn partijvisie nog veel meer goeds in petto. http://www.pvv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=788&Itemid=139

Enorme reductie ambtenarenaantal.
Bestrijding drugshandel op brute wijze.
Echte gevangenisstraffen...

Laat maar komen.
  vrijdag 4 december 2009 @ 14:43:02 #115
195140 skattebaut
pi_75283701
Kijk, de tegenpartij mag ook zijn zegje doen.
http://www.geenstijl.tv/2(...)ij_wilders_vs_m.html
pi_75283886
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 14:17 schreef skattebaut het volgende:

[..]
-racistiche praatjes blablabla-

En waarom zou wilders niet in de regering komen als ie daarvoor genoeg stemmen heeft?

Jij weet niet hoe een regering wordt gevormd? Hij krijgt echt niet zoveel stemmen dat hij het haalt zonder coalitiepartner.

Ik vind het heul nie erg dat jij mij een akelig wijf vind
En je kan sowieso nooit alle allochtonen uitzetten, wat denk je bijv van hen allen die wel hier zijn geboren of zijn geneutraliseerd? Mijn kinderen zijn gewoon hier geboren, ondanks hun (mooie) kleurtje.
Mss beroven ze je nog wel over een jaar of 15. Moest haast wel, want volgens jouw racistische visie komt er door hun Antilliaanse DNA toch al niks van ze terecht
pi_75283939
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 14:43 schreef skattebaut het volgende:
Kijk, de tegenpartij mag ook zijn zegje doen.
http://www.geenstijl.tv/2(...)ij_wilders_vs_m.html
Ruk jij je ook weleens af terwijl je aan Wilders denkt?
  vrijdag 4 december 2009 @ 14:51:39 #118
195140 skattebaut
pi_75284060
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 14:48 schreef Wazeggie het volgende:

[..]

Ruk jij je ook weleens af terwijl je aan Wilders denkt?
Ontwijkpoging 836, fail.
  vrijdag 4 december 2009 @ 14:54:46 #119
97934 ASroma
Flamboyant
pi_75284202
je kunt het ze niet kwalijk nemen, eeuwenlang met neven en nichten voortplanten creeert gewoon genetisch afval, basically.

leer er mee leven.
  vrijdag 4 december 2009 @ 15:00:53 #120
195140 skattebaut
pi_75284418
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 14:47 schreef Wazeggie het volgende:

[..]

Jij weet niet hoe een regering wordt gevormd? Hij krijgt echt niet zoveel stemmen dat hij het haalt zonder coalitiepartner.

Ik vind het heul nie erg dat jij mij een akelig wijf vind
En je kan sowieso nooit alle allochtonen uitzetten, wat denk je bijv van hen allen die wel hier zijn geboren of zijn geneutraliseerd? Mijn kinderen zijn gewoon hier geboren, ondanks hun (mooie) kleurtje.
Mss beroven ze je nog wel over een jaar of 15. Moest haast wel, want volgens jouw racistische visie komt er door hun Antilliaanse DNA toch al niks van ze terecht
Ik hoop het niet voor jouw/ze dat ze dat tegen die tijd doen....
Zou dan alvast een uitvaartverz. voor ze afgesloten!

Ongelofelijk dat jij zoiets oppert

Verders niks mee te maken of iemand hier is geboren of niet.
Als ie een dubbele nationaliteit heeft en aso/crimineel blijft, dan neem je hem het Nederlanderschap gewoon af en zet hem uit.
Das de enige werkende oplossing.

Dat doe je een paar keer en het spreekt zich rond.
Worden aso's en criminelen meteen een stuk voorzichtiger.
Hetzelfde geld ook voor de antilliaanse/turkse medemens die hier en mass hun geluk komen beproeven in meestal duistere zaakjes.
Doei!

Maar jij vindt dat het allemaal maar moet blijven als het nu is, lekker niks doen, dweilen met kraan open, onschuldigen ervoor laten opdraaien in financiële zin...
Ga toch weg gek mens.
pi_75284627
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 15:00 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Ik hoop het niet voor jouw/ze dat ze dat tegen die tijd doen....
Zou dan alvast een uitvaartverz. voor ze afgesloten!
Was dit ook weer sarcasme ipv een taalfout?

Ongelofelijk dat jij zoiets oppert

Verders niks mee te maken of iemand hier is geboren of niet.
Als ie een dubbele nationaliteit heeft en aso/crimineel blijft, dan neem je hem het Nederlanderschap gewoon af en zet hem uit.
Das de enige werkende oplossing.

Dat doe je een paar keer en het spreekt zich rond.
Worden aso's en criminelen meteen een stuk voorzichtiger.
Hetzelfde geld ook voor de antilliaanse/turkse medemens die hier en mass hun geluk komen beproeven in meestal duistere zaakjes.
Doei!

Maar jij vindt dat het allemaal maar moet blijven als het nu is, lekker niks doen, dweilen met kraan open, onschuldigen ervoor laten opdraaien in financiële zin...
Ga toch weg gek mens.
Ik vind helemaal niet dat er niets gedaan moet worden, maar er zijn wel meer manieren dan de extreem-rechtse hoor.
  vrijdag 4 december 2009 @ 16:16:49 #122
272427 thingamajig
tananananananananana
pi_75287250
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 14:17 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Niet oorzaak en gevolg omdraaien aub!
Haatsfeer heeft een oorzaak, die wordt hier steeds "vergeten"

En wat is er mis met zijn opstelling?

Hij benoemd het grootste probleem van NL correct en heeft er de juiste aanpak voor in huis.
Mijn stem krijgt ie daardoor.
Verder heeft zijn partijvisie nog veel meer goeds in petto. http://www.pvv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=788&Itemid=139

Enorme reductie ambtenarenaantal.
Bestrijding drugshandel op brute wijze.
Echte gevangenisstraffen...

Laat maar komen.
Ik draai helemaal niets om. Ik zeg alleen dat die allochtonen die vertrekken omdat ze hier een haatsfeer ervaren, vooral de hoop opgeleide allochtonen zijn.

Wilders zet zichzelf buitenspel door de manier waarop hij zich nu opstelt. Hij zal zijn standpunten moeten afzwakken voordat anderen met hem zullen samenwerken. Eens kijken of z'n achterban dat pikt.

Het aantal ambtenaren gaat de komende 5 a 10 jaar vanzelf al enorm achteruit, daar hebben we Wilders niet voor nodig. Bestrijding drugshandel kan alleen in Europees verband en daar wil Wilders niets van weten. Echte gevangenisstraffen zijn prima om de gemeenschap een gevoel van gerechtigheid te geven (en dat is belangrijk), maar zal niet minder criminaliteit tot gevolg hebben.

Wilders benoemt een probleem. Ja, dat is makkelijk. Zijn oplossingen slaan echter als een tang op een varken.
batman!
  vrijdag 4 december 2009 @ 20:00:26 #123
195140 skattebaut
pi_75294918
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 02:10 schreef AryaMehr het volgende:

[..]
Hallo, je voegt niets toe?

Is je keyboard kapot?
  vrijdag 4 december 2009 @ 20:45:45 #124
195140 skattebaut
pi_75296613
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 16:16 schreef thingamajig het volgende:

[..]

Ik draai helemaal niets om. Ik zeg alleen dat die allochtonen die vertrekken omdat ze hier een haatsfeer ervaren, vooral de hoop opgeleide allochtonen zijn.
Zou het niet es tijd worden dan dat die "hoog" opgeleide allochtonen de onopgevoeden en laag opgeleiden van hun eigen soort eens gaan proberen in het gareel te krijgen?
Nee dus, schijnbaar vertrekken ze liever dan zulk onmogelijke taak op zich te nemen.
Bovendien heb ik in mijn leven niet veel hoger opgeleide allochtonen ontmoet, die zijn dus echt dun gezaaid. (of je verstaat uitwisselingsstudenten ook onder hoogopgeleide allochjes?)
Bovendien krijgen die hoa's in NL ook nog es veeeel meer kansen dan autochtonen dankzij walgelijke positieve discriminatie.
Die hebben dus eigenlijk geen enkele reden te vertrekken.
Graag zou ik de aantallen vertrekkende hoogopgeleide allochtonen in cbs-grafieken willen zien.
quote:

Wilders zet zichzelf buitenspel door de manier waarop hij zich nu opstelt. Hij zal zijn standpunten moeten afzwakken voordat anderen met hem zullen samenwerken. Eens kijken of z'n achterban dat pikt.
Welke standpunten zijn het dan waarmee hij zich buiten spel zet???
Met ieder standpunt dat niet in het kronkelige denkpaadje van links past sta je buiten spel.
Ik denk dat hij ontiegelijk veel zetels gaat krijgen en dan kan hij niet meer genegeerd worden.
Iets is zwart of wit, dan maak je er niet kunstmatig grijs van waar niemand mee tevreden is.
Ik ben het met al zijn standpunten eens behalve die over religie. De religie in NL mag van mij ook verboden worden, enge volksziekte.
quote:
Het aantal ambtenaren gaat de komende 5 a 10 jaar vanzelf al enorm achteruit, daar hebben we Wilders niet voor nodig.
Dat gaat helemaal niet omlaag, dat groeit alleen maar als een kankergezwel
Daar hebben we geert dus wel heeeeel hard voor nodig.
Ik wil niet 60% van mijn inkomen kwijt zijn aan onproductieve raamstaarders.
quote:
Bestrijding drugshandel kan alleen in Europees verband en daar wil Wilders niets van weten.
NL moet ook acuut uit de EU stappen en zijn eigen beleid gaan voeren.
Dus ook eigen drugsbestrijding.
quote:

Echte gevangenisstraffen zijn prima om de gemeenschap een gevoel van gerechtigheid te geven (en dat is belangrijk), maar zal niet minder criminaliteit tot gevolg hebben.
De naïviteit ten top!
Straffen in NL zijn een schandalig lachwekkende aangelegenheid en er gaat voor onze beroepscriminelen geen enkele dreiging van uit.
En uiteraard zal deugdelijk straffen weldegelijk minder criminaliteit tot gevolg hebben.
Als je lang vast zit kun je immers gedurende die tijd geen omaatjes en postkantoren etc beroven.
Puur door het linkse wanbeleid van justitie nu is de samenleving zo'n fucked up place om te zijn.
Denk toch es logisch na.
quote:
Wilders benoemt een probleem. Ja, dat is makkelijk. Zijn oplossingen slaan echter als een tang op een varken.
Nou, in mijn ogen snijden werkelijk al zijn oplossingen hout.
Mag hij het nu ook es proberen?
Links NL heeft nu lang genoeg alles naar de klote geholpen.
quote:
pi_75296698
dat ene wat ik schreef was dus een flauw grapje ik ben tegen racisme.
  vrijdag 4 december 2009 @ 20:52:39 #126
195140 skattebaut
pi_75296883
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 20:48 schreef denz09 het volgende:
dat ene wat ik schreef was dus een flauw grapje ik ben tegen racisme.
Dat andere wat ik schreef was geen grapje...
Ik ben ook geen racist.
Ben wel tegen de dagelijkse en maar niet aflatende terreur vanuit een minderheidsbevolkingsgroep jegens de autochtone bevolking.
En dat is geen racisme.
  vrijdag 4 december 2009 @ 22:27:51 #127
281433 GinoPietermaai.
GP van het oude blok!
pi_75300742
Wat is dit toch een kanloos topic. . Wanneer begrijpt men nou eens dat je anderen moet beoordelen als individu en niet als Marokkaan/clown/homo etc? .
Hittespitter.
  vrijdag 4 december 2009 @ 22:57:37 #128
195140 skattebaut
pi_75301704
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 22:27 schreef GinoPietermaai. het volgende:
Wat is dit toch een kanloos topic. . Wanneer begrijpt men nou eens dat je anderen moet beoordelen als individu en niet als Marokkaan/clown/homo etc? .
Ja, ja ja, alle overlastgevende Marokkaantjes van NL beschouwen als individutjes terwijl ze in groepsverband allemaal soortgelijke feiten plegen...?

Ga toch weg.
  vrijdag 4 december 2009 @ 23:20:48 #129
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_75302461
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:42 schreef El_Liberaliste het volgende:

[..]

Damn, man
Kom op zeg. Er zijn ook wel slechte blanken, maar net als wat de TS ook zegt, 90% is gewoon allochtoon wat in misdaadprogramma's te zien is. En dat is een feit.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
  vrijdag 4 december 2009 @ 23:26:46 #130
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_75302694
TS generaliseert + dom = TS is een negert
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  zaterdag 5 december 2009 @ 00:08:37 #131
195140 skattebaut
pi_75304039
Waar is ts eigenlijk??
pi_75304292
Je hebt last van de AGD (Algemeen Generaliserende Disorder). Sorry je bent verdoemd, niets aan te doen.
Ja
pi_75304333
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 23:20 schreef cvboer het volgende:

[..]

Kom op zeg. Er zijn ook wel slechte blanken, maar net als wat de TS ook zegt, 90% is gewoon allochtoon wat in misdaadprogramma's te zien is. En dat is een feit.
Dat betekend toch niet dat het overgrote deel van de allochtonen criminelen zijn. Allochtonen die geneigd zijn naar het slechte komen eerder terecht in het criminele circuit, maar dit kunnen net zo goed 0.00025% van alle allochtonen zijn.
Ja
pi_75304434
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 22:57 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Ja, ja ja, alle overlastgevende Marokkaantjes van NL beschouwen als individutjes terwijl ze in groepsverband allemaal soortgelijke feiten plegen...?

Ga toch weg.
Zinvol, er zijn altijd individuele motieven om kwaadwillig te handelen in groepsverband. Als je dit probleem wilt oplossen, moet je juist deze motieven zien te 'helen'

En bovendien, ze zegt dat je iedere persoon als individu moet behandelen. Het feit dat je een misdaat pleegt, ontneemt je niet het recht om als individu behandelt te worden.
Ja
pi_75304510
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 10:46 schreef Wazeggie het volgende:

[..]

Hai Geert jij hier?
Geertje zit tegenwordig overal, allemaal Geertklonen. Klakkeloos zijn uitspraken overnemende niet opzichzelf denkende individu'tjes
Ja
  zaterdag 5 december 2009 @ 01:16:09 #136
195140 skattebaut
pi_75305326
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 00:27 schreef Ephesis het volgende:

[..]

Geertje zit tegenwordig overal, allemaal Geertklonen. Klakkeloos zijn uitspraken overnemende niet opzichzelf denkende individu'tjes
Geloel, na 25/30 jaar pappen en nat houden ben je de shit met die lui wel zat.
Mag er dan eens doorgepakt worden?
De knuffel,- en troetelmethode heeft nog niks dan meer ellende gebracht tot nu toe.

Feit:
De meesten van hun voelen zich geen NLer en wensen onder geen beding deel uit te maken van deze maatschappij.
Ze doen er zelfs alles aan deze zo zwaar mogelijk te schaden.
Hebben 0 respect voor hun gastheer NL.

Laat jij gasten in je eigen huis 25 jaar de boel vernielen en de sfeer verzieken, je dochters en vrouw hoer noemen?
Je zoon in elkaar meppen?
Niet werken, maar jouw bestelen, en je leven verzieken....

Dat is het leven van veel marokkanen hier.

Mijn motto: Ga maar in het rifgebergte stenen gooien ipv hier.

Niks geertkloon, zo dacht ik er ook al over toen geert en pim nog onbekenden waren...
pi_75305624
genetisch recessief
  zaterdag 5 december 2009 @ 04:52:03 #138
157306 De_Groentenboer
Ein kilo roflkartoffeln bitte
pi_75306933
Dit is echt leuk leesvoer zo op dit tijdstip

Wazeggie, heb jij uberhaupt begrijpend lezen gehad in groep 3? Als je goed leest zie je dat ik 0,0 onderscheid maak tussen allochtonen en autochtonen, ik merk enkel op dat je met bepaalde mensen niet opgescheept hoeft te zitten, en dan heb ik het níet over uitzetting, je hebt ook zoiets als vrije wil?

Het is nou eenmaal zo dat een deel van de allochtoonse jeugd behoorlijk crimineel is, und ja.. dat zijn de Nederlandse boerenpummels net zo, alleen nét een stapje minder als ik de statistieken mag geloven, combineer dat met een enorm matige, zwakke aanpak(pappen & nathouden) van de laatste, wat zou het zijn, 10 jaar? Dan krijg je dit soort taferelen. Nederland wás tolerant maar dat verandert helaas langzaamaan door incompetente leiders en zwakke overheden.
'sup.
pi_75307140
Whehe iedere keer als iemand begint met "Ik wil niet racistisch zijn, maar..." weet ik al wat er gaat komen. 'tzelfde Principe als "Ik wil je niet beledigen, maar..." nou doe dat dan ook niet!
Hallon!
  zaterdag 5 december 2009 @ 08:14:25 #140
223512 HugoChavez
Amor vincit Omnia
pi_75307244
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 00:39 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Juist, je mag er wel grof voor betalen, en ook de veroorzaakte ellende ondergaan.

Maar je mag er niks over zeggen zonder racist te worden genoemd...

Keihard aanpakken deze marokkaanse en antiliaanse en turkse schoften.
(geen hoofdletters uit uiterst disrespect)

Niks tripjes naar New York, enkeltje Siberië.
Siberië is anders schitterend. Als ik mag kiezen liever Siberië dan dat stomme New York!
"Wie kinderen heeft, is bezorgd om zijn kinderen. Wie runderen heeft, is bezorgd om zijn runderen.
Wie niets heeft, kent geen zorgen.", Bhoedda
"Voorwaar, de vermindering wordt vaak tot aanwinst,
de vermeerdering vaak tot verlies.", Lao Tzu
pi_75320425
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 01:16 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Geloel, na 25/30 jaar pappen en nat houden ben je de shit met die lui wel zat.
Mag er dan eens doorgepakt worden?
De knuffel,- en troetelmethode heeft nog niks dan meer ellende gebracht tot nu toe.

Feit:
De meesten van hun voelen zich geen NLer en wensen onder geen beding deel uit te maken van deze maatschappij.
Ze doen er zelfs alles aan deze zo zwaar mogelijk te schaden.
Hebben 0 respect voor hun gastheer NL.

Laat jij gasten in je eigen huis 25 jaar de boel vernielen en de sfeer verzieken, je dochters en vrouw hoer noemen?
Je zoon in elkaar meppen?
Niet werken, maar jouw bestelen, en je leven verzieken....

Dat is het leven van veel marokkanen hier.

Mijn motto: Ga maar in het rifgebergte stenen gooien ipv hier.

Niks geertkloon, zo dacht ik er ook al over toen geert en pim nog onbekenden waren...
Wat voor soort straf zou je dan willen? Het is natuurlijk achterlijk om allochtonen anders te berechten dan autochtonen. Tenzij we een fascistisch regime willen creëren natuurlijk.
De media neemt altijd mensen die op de een of andere manier falen in de maatschappij als voorbeeld, dat is natuurlijk logisch want dit is de rol van de media. Maar als de media een beeld zou geven van een doorsnee niet 'westerse' allochtoon, dan zou jij andere argumenten hebben,
Ja
  zaterdag 5 december 2009 @ 19:02:03 #142
195140 skattebaut
pi_75320702
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 18:49 schreef Ephesis het volgende:

[..]

Wat voor soort straf zou je dan willen? Het is natuurlijk achterlijk om allochtonen anders te berechten dan autochtonen. Tenzij we een fascistisch regime willen creëren natuurlijk.
De media neemt altijd mensen die op de een of andere manier falen in de maatschappij als voorbeeld, dat is natuurlijk logisch want dit is de rol van de media. Maar als de media een beeld zou geven van een doorsnee niet 'westerse' allochtoon, dan zou jij andere argumenten hebben,
Grote onzin wat je hier stelt.
We hebben hier nu verschillende samenlevingen in een NL samenleving.
Het NLse deel betaalt globaal gezien de uitkeringen en alle bijkomende kosten van de minderheden.
Tot nu 200.000.000.000 euro.
Het grootste deel der allochtonen van Turkse en Marokkaanse afkomst zal soort van kansloos blijven en zich steeds verder afkeren van de rest van NL.
Zelfs een groot deel van de jeugd doet dat.

De NL overheid zou bijv. eens kunnen beginnen met een "three strikes out" maatregel.

3 keer grof in de fout, en dan bedoel ik niet kapot fietslampje..., eerder overval, mishandeling inbraak etc, das dan inleveren NL nationaliteit.
Daar lijkt me niks immoreels aan, je had immers de keuze je te gedragen.

Bovendien hebben al die overlastgevertjes een dubbele nationaliteit.
Er daar een van af pakken en uitzetten lijkt mij zeer probaat.
Ook als voorbeeldfunctie.

En de media in dit land?? die zijn zo links als wat.
Die laten de ware afmetingen van het immigratieprobleem helemaal niet zien, uit respect voor hun geldschieters, nl. de overheid.
Staatspropaganda is het dat we hier voorgeschoteld krijgen.
Via een linksdraaiende kabel.

[ Bericht 13% gewijzigd door skattebaut op 05-12-2009 19:07:12 ]
  zaterdag 5 december 2009 @ 19:08:59 #143
195140 skattebaut
pi_75320905
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 08:14 schreef HugoChavez het volgende:

[..]

Siberië is anders schitterend. Als ik mag kiezen liever Siberië dan dat stomme New York!
Stuur een Marokkaanse overlastgever eens voor de lol naar Rusland en laat hem zich daar eens misdragen als in NL.
Wedden dat ie dan binnen 2 minuten alleen met een rietje kan eten?
  zaterdag 5 december 2009 @ 19:46:32 #144
268487 Suisse
Confederazione Svizzera
pi_75321812
quote:
Op donderdag 3 december 2009 21:00 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Jonge, wees blij met die centen die ik je gestuurd heb in het kader van actie "Steun een allochtoon".
Of ben je dat al vergeten??

Maar geef toe, veel allochtonen zijn crimineel (ik ook, maar ik steel niet).
Zo!
Schweizerische Eidgenossenschaft
Confédération Suisse
Confederazione Svizzera
Confederaziun Svizra
  zaterdag 5 december 2009 @ 19:50:37 #145
268487 Suisse
Confederazione Svizzera
pi_75321932
Het is gewoon waar, veel rassen mogen elkaar niet echt.
Genoeg Mocro's zeiken over Nederland(ers).
Eigenlijk moet iedereen gewoon in z'n eigen land blijven.
Nederlanders zouden in Marokko en Turkije ook niet welkom zijn en we zouden er al vooral geen kerken neer mogen zetten.
Het is gewoon de waarheid en dat weet iedereen.

Schweizerische Eidgenossenschaft
Confédération Suisse
Confederazione Svizzera
Confederaziun Svizra
pi_75321944
OK.
Lehme met Kruiden
  zaterdag 5 december 2009 @ 20:03:33 #147
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_75322224
Eens met TS.
En ik ben zelf een allochtoon.
This isn't even my final form.
pi_75322296
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 19:50 schreef Suisse het volgende:
Nederlanders zouden in Marokko en Turkije ook niet welkom zijn en we zouden er al vooral geen kerken neer mogen zetten.

pi_75322377
Dit topic _!
pi_75322401
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 20:05 schreef IHVK het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk.
pi_75322563
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 19:08 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Stuur een Marokkaanse overlastgever eens voor de lol naar Rusland en laat hem zich daar eens misdragen als in NL.
ga is wat nuttigs doen.
And I know if the love is alright ,You don't have to look up at the stars no no no no
pi_75322603
quote:

[..]

Je kunt dan wel zo'n inhoudsloze slaapsmiley neerzetten, maar dat over die kerken klopt wel degelijk.
Christenen zouden eens moeten proberen in een Islamitisch land een kerk neer te zetten, denk maar niet dat dat daar wordt gewaardeerd (en dan druk ik het nog zacht uit). Maar andersom wordt er wel verwachten dat jullie hier onbeperkt moskeeen kunnen bouwen . Hypocrisie noemen we dat.
Toegang is geen open deur.
  zaterdag 5 december 2009 @ 20:22:46 #153
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_75322646
haten is verlaten

verlaten gebeurt helaas nog niet
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
  zaterdag 5 december 2009 @ 20:44:31 #154
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_75323141
Eensch met TS
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  zaterdag 5 december 2009 @ 22:09:41 #155
261311 Phones666
Trut derdeklas
pi_75325083
Heb niet eens de moeite genomen het te lezen. Wat alinea's zou overzichtelijker zijn.

Het zoveelste verkapte allochtonen topic, maar gedeeltelijk ben ik het met je eens. Als je leest over misdaden, is het meestal wel een Marrokaan. Niet dat ik iets tegen ze heb natuurlijk, het valt alleen op
Fervent Zanger Rinus fan
pi_75325642
quote:
Ja, een KLB-titlel met 'allochtonen'! Kan dat wel door de beugel?!
Hier ben ik gestopt met lezen om het als een terechte klacht te bestempelen
pi_75325713
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 20:11 schreef Aestivate het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk.
Helemaal niet.
pi_75325740
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 20:20 schreef SarahD. het volgende:

[..]

Je kunt dan wel zo'n inhoudsloze slaapsmiley neerzetten, maar dat over die kerken klopt wel degelijk.
Christenen zouden eens moeten proberen in een Islamitisch land een kerk neer te zetten, denk maar niet dat dat daar wordt gewaardeerd (en dan druk ik het nog zacht uit). Maar andersom wordt er wel verwachten dat jullie hier onbeperkt moskeeen kunnen bouwen . Hypocrisie noemen we dat.
Deze niveau van achterlijkheid ga ik niet eens op in.
Echt, lees een boek ofzo.
pi_75325798
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 22:39 schreef IHVK het volgende:

[..]

Deze niveau van achterlijkheid ga ik niet eens op in.
Echt, lees een boek ofzo.
Je antwoordt niet omdat het niet te weerleggen is. Dombo.
pi_75325828
quote:

[..]

Volgens mij weet jij niet helemaal waar je het over hebt, dus gedraag je niet als een mongool. Ik ben namelijk zelf meerdere keren bij verschillende kerken in het Midden Oosten geweest. In Islamitische landen, ja. Ik begrijp niet waar je het idee vandaan haalt dat kerken verboden zijn in Moslimlanden, mischien moet je eens verder kijken dan Saudie Arabie en geen onzin neerplempen.
Cool story, Hansel.
pi_75325832
quote:

[..]

Weet je wat, voor the sake of pakjesavond ga ik er wel op in.

Ten eerste zijn ver al verscheidene kerken in moslimlanden. Ook een paar die recent gebouwd zijn, maar ook hele oude.
Ten tweede. Jullie? Over wie heb je het? Zie jij alle moslims ter wereld als een uniforme groep? Dus een moslim in Nederland is hetzelfde als een moslim in Saudi-Arabië, of in Kazachstan?
Zelfs in een straat verschillen moslims enorm onderling. Je maakt dus een hele rare generalisatie.

Laten we een voorbeeld nemen dan. Want je wilt graag in wij-jullie vorm denken is het niet. Mijn opa&oma zijn afkomstig uit Turkije. Als er een kerktoren verbod in Turkije zou komen, zou ik daar net zo keihard tegen zijn. Maar goed ik woon daar niet, dus ik heb er geen flikker mee te maken.

Dus ik snap niet waarom 'wij' volgens 'jullie' hypocriet zijn. Jij denkt dat je met het etiket moslims gelijk alles over iemand hebt gezegd ook. Dat is een pertinent onjuiste gedachte van jou.
pi_75325847
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 22:42 schreef SimpelZat het volgende:

[..]

Hetzelfde geldt voor jou, praat geen onzin als je niet weet waar je het over hebt . De Kerken in het Midden Oosten waar ik ben geweest zullen volgens jou dan een hallucinatie zijn geweest?
Cool story, Hansel.
pi_75325868
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 22:42 schreef SimpelZat het volgende:

[..]

Het is makkelijk te weerleggen. Het is alleen een beetje vermoeiend.
pi_75325921
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 22:38 schreef IHVK het volgende:

[..]

Helemaal niet.
En waarom is die simpele over-en-weer stelling niet de waarheid dan? Zijn het ontwikkelingslanden die zielig zijn? Zijn het enkel vluchtelingen die hier komen? Of kom je nu weer met het oude verhaal van gastarbeiders die hierheen zijn getrokken? Lang niet alle allochtone probleemjongeren heden ten dage komen daaruit voort.
pi_75325953
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 22:48 schreef Aestivate het volgende:

[..]

En waarom is die simpele over-en-weer stelling niet de waarheid dan? Zijn het ontwikkelingslanden die zielig zijn? Zijn het enkel vluchtelingen die hier komen? Of kom je nu weer met het oude verhaal van gastarbeiders die hierheen zijn getrokken? Lang niet alle allochtone probleemjongeren heden ten dage komen daaruit voort.
Wat is je punt precies?

Er is niemand zielig, er zijn gewoon een ontzettend groot aantal mensen ongelofelijk dom. Dat is het grootste probleem.
  zaterdag 5 december 2009 @ 22:50:01 #166
23428 _Michiel_
Ik ben Tuinstoel fan .o/
pi_75325974
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 22:45 schreef IHVK het volgende:

[..]

Het is makkelijk te weerleggen. Het is alleen een beetje vermoeiend.
Typisch weer zo'n IHVK/Triggershot antwoord waarin Moslims moeten worden verdedigd
Mijn IP-adres is 78.249.196.213. Bij misbruik van dit forum kun je mijn provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verleen ik volledige medewerking aan justitie.
pi_75325993
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 22:50 schreef _Michiel_ het volgende:

[..]

Typisch weer zo'n IHVK/Triggershot antwoord waarin Moslims moeten worden verdedigd
Waar heb ik moslims verdedigd?
Toch ook leuk dat je op de argumenten ingaat.
  zaterdag 5 december 2009 @ 22:54:03 #168
23428 _Michiel_
Ik ben Tuinstoel fan .o/
pi_75326070
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 22:50 schreef IHVK het volgende:

[..]

Waar heb ik moslims verdedigd?
Toch ook leuk dat je op de argumenten ingaat.
Sinds ik meldpunt discriminatie nodig had om een topic met een discussie tussen mij en jou/triggershot te laten opruimen ga ik niet meer met jullie inhoudelijk in discussie. Einde discussie dus.
Mijn IP-adres is 78.249.196.213. Bij misbruik van dit forum kun je mijn provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verleen ik volledige medewerking aan justitie.
pi_75326093
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 22:54 schreef _Michiel_ het volgende:

[..]

Sinds ik meldpunt discriminatie nodig had om een topic met een discussie tussen mij en jou/triggershot te laten opruimen ga ik niet meer met jullie inhoudelijk in discussie.
Ik heb werkelijk waar geen idee waar je het over hebt, maar veel plezier met je insinuaties verder.
pi_75326164
Kansloze zaak met zulke mensen discussiëren, ook al is het puur hypothetisch met simplistische stellingen.

Ps met "zulke mensen" bedoel ik niet allochtonen, moslims, of wat dan ook.
pi_75326189
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 22:58 schreef Aestivate het volgende:
Kansloze zaak met zulke mensen discussiëren, ook al is het puur hypothetisch met simplistische stellingen.

Ps met "zulke mensen" bedoel ik niet allochtonen, moslims, of wat dan ook.
Ik ben het hier helemaal mee eens.

En ik wacht nog steeds op uitleg van Michel.
pi_75326231
Allochtoon is trouwens echt zo'n kansloze term.

In de VS/VK noemen ze mensen tenminste bij hun ras (black, asian, arab, jew etc).

Politiek correcte Nederlanders
pi_75326250
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 23:01 schreef Muzz_ het volgende:
Allochtoon is trouwens echt zo'n kansloze term.

In de VS/VK noemen ze mensen tenminste bij hun ras (black, asian, arab, jew etc).

Politieke correcte Nederlanders
In de VS noemen ze na 1 generatie de afkomst niet meer.
pi_75326275
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 23:02 schreef IHVK het volgende:

[..]

In de VS noemen ze na 1 generatie de afkomst niet meer.
Black/Arab/Asian American blijf je altijd, geen ontkomen aan
pi_75326343
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 23:03 schreef Muzz_ het volgende:

[..]

Black/Arab/Asian American blijf je altijd, geen ontkomen aan
Ja maar ze zijn daar meestal niet echt gefixeerd op het verleden (misschien omdat ze weinig geschiedenis hebben). En verder is de VS veel politiek correcter dan Nederland hoor.
  zaterdag 5 december 2009 @ 23:15:36 #176
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_75326580
quote:
Toen stond de zwarte leerling in het middelpunt van de belangstelling. Meisjes waren verliefd op de ow zo mysterieuze buitenlander.
en blanke jongens werden boos toen kwamen er vechtpartijen tussen blank en zwart. toen hadden ze te maken met rasisme en gingen jongeren zich kaal scheren enzo die zwarte luisteren toen hiphop en de blanken techno muziek. En toen kwamen er ook nog turken en marrokanen bij en toen werd het helemaal druk .Toen kwam er een kaal mannetje genaamd pim fortuin en die wou ze allemaal het land uit sturen alleen dat was niet gelukt want de buitenlanders en de anderen hadden zoveel macht dat hij werd vermoord. En nu komt wilders en die denkt het wel te lukken.

Einde verhaal.
Leuk dat je het zelf toegeeft ...het zegt genoeg over de blanke jongens
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
pi_75326845
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 23:05 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ja maar ze zijn daar meestal niet echt gefixeerd op het verleden (misschien omdat ze weinig geschiedenis hebben).
Hoeveel jaar was het ook alweer geleden dat zwarten achter in de bus moesten plaatsnemen?
quote:
En verder is de VS veel politiek correcter dan Nederland hoor.
Beatiful black woman, nigger onderling, strong black man, dat zijn toevoegingen die zwarten mogen uiten en blanken niet. Politiek? Ja! Correct? Nee!
pi_75326905
quote:

[..]

Ja maar ze zijn daar meestal niet echt gefixeerd op het verleden (misschien omdat ze weinig geschiedenis hebben). En verder is de VS veel politiek correcter dan Nederland hoor.
Dit schreeuwt om uitleg!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_75327209
Ik heb persoonlijk na een aantal botsingen met een andere cultuur ook een bepaalde argwaan ontwikkeld jegens deze bevolkingsgroep. Ik weet echter wel het een van het ander te onderscheiden. Onderscheiden is dan wel de grondslag van de eigenlijke betekenis van het woord "discriminatie" maar ik moet toch zeggen dat ik ook hierin weer onderscheid kan maken

Ten tijde van mijn woonachtigheid in een niet nader te noemen ghetto wist ik door bepaalde uiterlijke kenmerken van menigeen of ik mij daar wel of niet in de buurt moest wagen.

Lui met een capuchon op in het bijzijn van Gilera Runners en zulks waren een indicator die mij vertelden "LJ, misschien is het verstandiger deze fietstunnel te ontwijken"

Ook kom ik vaak allochtonen tegen die het niet zo nauw nemen met verkeersregels en parkeeretiquette Desalniettemin lach ik hierom, 1 omdat ik hier niks aan kan veranderen en mij ergeren hierover is alleen maar slecht voor mijn hart!

Eigenlijk probeer ik te zeggen dat wat mij betreft elk persoon wie het uiteindelijke doel heeft om Nederland op een demografische manier Nederland moedwillig over probeert te nemen door zich ten koste van alles voort te planten een ernstige langzame lijdensweg toe. Is dat raar om te zeggen? Of is dat iets wat men alleen zegt wanneer men een of twee biertjes teveel op heeft?

Op zich vind ik het woord "twee" erg mooi, maar "Vijf!" is nog een veel mooier getal. Dit getal stelt mensen in staat om zich geestelijk tot een hoger niveau te brengen. Dmv meditatie en het herhaaldelijk schreeuwen van het getal "Vijf!".

Vijf! moet ook altijd met een hoofdletter en een uitroepteken worden geschreven, zonder deze taaltechnische toevoeging is het helaas gewoon een getal net als alle andere.

Allochtonen moeten zich daarom wijden aan het adoreren van het getal "Vijf!" Wanneer dit niet het geval is zal geografisch verval en demografische overname zich tot een feit gaan vormen. In tegenstelling tot de voorspelling dat dit zich in de komende Vijf! jaar zal voltrekken.

Ik hoop dat jullie de innerlijke boodschap kunnen waarderen en mijn "rant" jegens de allochtonen tov het NIET adoreren van het getal Vijf! begrijpen.

Ik heb gezegd! Uch!
  zondag 6 december 2009 @ 00:00:16 #180
195140 skattebaut
pi_75327560
Jullie kunnen hier wel massaal pro marokkaan/turk lullen wat je wil.
Feit blijft dat we in dit land nu met volksstammen onaangepasten zitten die her en der de boel dagelijks stevig verzieken.
Politie justitie en burgers weten al jaren niet meer hoe dergelijke figuurtjes aan te pakken.
Ze zijn compleet losgeslagen en willen niks, ondanks dat ze hier alle kansen krijgen geboden.
75% van hun heeft een lang strafblad.
Ze maken woonwijken onleefbaar en terroriseren wie ze op hun weg ook maar tegen komen.
Zinloos geweld is aan de orde van de dag.
Ze zijn laf omdat ze gewoonlijk alleen als een roedel wolven durven aanvallen.
Gesprekken kun je er niet mee voeren omdat er meestal alleen maar agressieve sisgeluiden en spuug uit komt.
Meisjes en vrouwen (NL alleen) worden veelvuldig voor hoer etc. uitgemaakt.
Opsporing verzocht kon elke avond wel draaien in dubbele uitzendingen om alle verdachten te tonen van overvallen, berovingen, ramkraken, pogingen tot doodslag, moorden, etc.

Wil je dat verdedigen?
Blijven we dat incidenten noemen?
Hoe lang pikken we dat nog als NL?

Ik ben het spuugzat iig.

En nee, ik heb geen hekel aan allochtonen, want er zijn ook chinezen, polen, duitsers, etc, allemaal volk waar je geen! last van ondervindt.

Ga daar nu maar eens op in.
Niet op wel/geen kerk in Turkije

En ja, als je woonbuurt langzaam wordt geïnfiltreerd door baardmanzen, kopvodden, agressieve lispelende jeugd, moskeeën, schotelantennes etc, dan wordt je daar niet blij van.

Ook nog es allemaal volk dat het chronisch verrekt om te werken en zodoende onterecht massaal gebruikt maakt van sociale voorzieningen.

Ik zou bijna willen zeggen, gooi die uitkeringen eens stop voor een jaar.
Eens zien hoevelen van hun hier nog blijven.
Het lijkt verdomd veel op parasiteren op een samenleving die tegelijk ten diepste wordt veracht.

Ik hoop toch dat hier bekend is dat moslims ons NLers zien als heidenen, ongelovige honden, minder waard dan varkens.
Dat alles er uiteindelijk op gericht is het moslimrijk uit te breiden, dit middels de strategie van de baarmoeder.
Voorts heb ik problemen met de vele geïmporteerde middeleeuwse gebruiken.
Zoals ritueel slachten, uithuwelijken, eerwraak, afwezige vrouwenrechten, gedwongen besnijdenissen, primitieve denkbeelden, agressie, etc.

[ Bericht 21% gewijzigd door skattebaut op 06-12-2009 00:13:50 ]
pi_75327714
Ik word hier in Rotterdam inderdaad dagelijks voor hoerenzoon uitgemaakt, beroofd, in elkaar geslagen omdat ik blank ben, nogmaals beroofd en vervolgens door midden gehakt vanwege het niet hebben van een baard .
Cool story, Hansel.
  zondag 6 december 2009 @ 00:15:37 #182
195140 skattebaut
pi_75327907
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 23:41 schreef LangeJan het volgende:
Ik heb persoonlijk na een aantal botsingen met een andere cultuur ook een bepaalde argwaan ontwikkeld jegens deze bevolkingsgroep. Ik weet echter wel het een van het ander te onderscheiden. Onderscheiden is dan wel de grondslag van de eigenlijke betekenis van het woord "discriminatie" maar ik moet toch zeggen dat ik ook hierin weer onderscheid kan maken

Ten tijde van mijn woonachtigheid in een niet nader te noemen ghetto wist ik door bepaalde uiterlijke kenmerken van menigeen of ik mij daar wel of niet in de buurt moest wagen.

Lui met een capuchon op in het bijzijn van Gilera Runners en zulks waren een indicator die mij vertelden "LJ, misschien is het verstandiger deze fietstunnel te ontwijken"

Ook kom ik vaak allochtonen tegen die het niet zo nauw nemen met verkeersregels en parkeeretiquette Desalniettemin lach ik hierom, 1 omdat ik hier niks aan kan veranderen en mij ergeren hierover is alleen maar slecht voor mijn hart!

Eigenlijk probeer ik te zeggen dat wat mij betreft elk persoon wie het uiteindelijke doel heeft om Nederland op een demografische manier Nederland moedwillig over probeert te nemen door zich ten koste van alles voort te planten een ernstige langzame lijdensweg toe. Is dat raar om te zeggen? Of is dat iets wat men alleen zegt wanneer men een of twee biertjes teveel op heeft?

Op zich vind ik het woord "twee" erg mooi, maar "Vijf!" is nog een veel mooier getal. Dit getal stelt mensen in staat om zich geestelijk tot een hoger niveau te brengen. Dmv meditatie en het herhaaldelijk schreeuwen van het getal "Vijf!".

Vijf! moet ook altijd met een hoofdletter en een uitroepteken worden geschreven, zonder deze taaltechnische toevoeging is het helaas gewoon een getal net als alle andere.

Allochtonen moeten zich daarom wijden aan het adoreren van het getal "Vijf!" Wanneer dit niet het geval is zal geografisch verval en demografische overname zich tot een feit gaan vormen. In tegenstelling tot de voorspelling dat dit zich in de komende Vijf! jaar zal voltrekken.

Ik hoop dat jullie de innerlijke boodschap kunnen waarderen en mijn "rant" jegens de allochtonen tov het NIET adoreren van het getal Vijf! begrijpen.

Ik heb gezegd! Uch!
Vindt je het goed als ik je post voor 90% niet begrijp?
Voor mij slaat deze als een l.l op een drumstel eerlijk gezegd.
  zondag 6 december 2009 @ 00:16:28 #183
195140 skattebaut
pi_75327923
quote:
Op zondag 6 december 2009 00:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik word hier in Rotterdam inderdaad dagelijks voor hoerenzoon uitgemaakt,
Hmm, ik 2 dagen geleden nog wel, zelfs per e-mail...
  zondag 6 december 2009 @ 00:19:13 #184
166265 Acinonyx
pi_75327990
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 19:50 schreef Suisse het volgende:

quote:

[..]

Maar hij heeft wel enigzins gelijk.
Als je als buitenlander daar in die landen aankomt wordt je ook met de nek aangekeken. Je moest het eens wagen om je eigen gebruiken na te leven of om te zeggen dat je een ander geloof hebt en je krijgt een stel bakstenen naar je kop, of een zweep voor je harses.
Dat is waar veel mensen zich denk ik ook aan ergeren. Ze gaan dan hier allemaal liggen janken, de allochtonen, dat ze gehaat worden en dat mensen intolerant zijn, maar ze zijn zelf gewoon verschrikkelijk hypocriet. Ja hier Nederland vol bouwen met moskeeën en hele steden overnemen maar 1 keer in dat land een kerk neer zetten en je kop beland een kilometer verderop in de woestijn.
.
pi_75328081
quote:
Ik word hier in Rotterdam inderdaad dagelijks voor hoerenzoon uitgemaakt, beroofd, in elkaar geslagen omdat ik blank ben, nogmaals beroofd en vervolgens door midden gehakt vanwege het niet hebben van een baard .
Je zou het bijna denken inderdaad.
  zondag 6 december 2009 @ 00:23:24 #186
195140 skattebaut
pi_75328098
quote:
Op zondag 6 december 2009 00:19 schreef Acinonyx het volgende:

[..]

[..]

Maar hij heeft wel enigzins gelijk.
Als je als buitenlander daar in die landen aankomt wordt je ook met de nek aangekeken. Je moest het eens wagen om je eigen gebruiken na te leven of om te zeggen dat je een ander geloof hebt en je krijgt een stel bakstenen naar je kop, of een zweep voor je harses.
Dat is waar veel mensen zich denk ik ook aan ergeren. Ze gaan dan hier allemaal liggen janken, de allochtonen, dat ze gehaat worden en dat mensen intolerant zijn, maar ze zijn zelf gewoon verschrikkelijk hypocriet. Ja hier Nederland vol bouwen met moskeeën en hele steden overnemen maar 1 keer in dat land een kerk neer zetten en je kop beland een kilometer verderop in de woestijn.
Het gaat mij meer even over het totaalplaatje van de turks/marokkaanse allochtoon, daar word ik niet blij van.
Om eerlijk te zijn heb ik nog nooit positieve ervaringen opgedaan met deze groep.
Alleen vele vele negatieve.
  zondag 6 december 2009 @ 00:25:12 #187
195140 skattebaut
pi_75328140
quote:
Op zondag 6 december 2009 00:22 schreef IHVK het volgende:

[..]

Je zou het bijna denken inderdaad.
OK, verzin eens even een paar goede redenen waarop ik mijn mening zou moeten kunnen bijstellen over besproken groep?
pi_75328243
quote:
Op zondag 6 december 2009 00:15 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Vindt je het goed als ik je post voor 90% niet begrijp?
Voor mij slaat deze als een l.l op een drumstel eerlijk gezegd.
Ik vind het prima

Sowieso, respect voor het lezen en het proberen te begrijpen van mijn post!
pi_75328254
quote:
Rotterdam

Wie woont daar nou vrijwillig

zondag 6 december 2009 @ 01:06:11 #190
191398 sweetlady-o
Beroepslurker
pi_75329015
quote:
[b]Op zondag 6 december 2009 00:00 s
Meisjes en vrouwen (NL alleen) worden veelvuldig voor hoer etc. uitgemaakt.

Bullshit. Ik ben een neger en ik heb dat ge psssssssst-schatje Hoer! vandaag nog gehad. Mijn vriendinnen klagen er ook al over en die zijn niet allemaal blank. Ik snap dan ook niet hoe je erbij komt dat ze het alleen bij Nederlandse meisjes doen.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
  zondag 6 december 2009 @ 01:06:39 #191
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_75329024
Ik ben italiaan maar ik heb alleen last van lekkere chicks
  zondag 6 december 2009 @ 01:13:31 #192
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_75329134
je hebt wel gelijk TS.

Ik stoor me er ook aan als ik hoor dat twee zwarte pieten in elkaar zijn geslagen door allochtonen, dat mijn schoonmoeder van haar fiets is getrapt door twee marokkaantjes ( ze vroeg of ze even aan de kant wilde gaan, de schande).
In de stad waar ik woon is er steeds meer overlast, gelukkig begint de politie nu wel echt aktie te ondernemen maar dat hadden ze veel eerder moeten doen.
Zelf de gemeente hier geeft toe dat de Marokkaanse jeugd doorgeslagen is.

[ Bericht 1% gewijzigd door snakelady op 06-12-2009 01:44:08 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 6 december 2009 @ 01:13:36 #193
195140 skattebaut
pi_75329136
quote:
Op zondag 6 december 2009 01:06 schreef sweetlady-o het volgende:

[..]

Bullshit. Ik ben een neger en ik heb dat ge psssssssst-schatje Hoer! vandaag nog gehad. Mijn vriendinnen klagen er ook al over en die zijn niet allemaal blank. Ik snap dan ook niet hoe je erbij komt dat ze het alleen bij Nederlandse meisjes doen.
Ah, ze hebben hun werkterrein verlegd lees ik.
Misschien werden NL meisjes wat te mondig?
Of ze willen wat afwisseling?
  zondag 6 december 2009 @ 01:15:51 #194
195140 skattebaut
pi_75329182
quote:
Op zondag 6 december 2009 01:06 schreef RickoKun het volgende:
Ik ben italiaan maar ik heb alleen last van lekkere chicks
Dat noem ik nu echt een VET probleem, en sorry, ik kan je er niet mee helpen.

Ik zou thuis blijven.

P.s. heb last van het tegengestelde, waarschijnlijk omdat ik geen italiaan ben...
  zondag 6 december 2009 @ 01:16:27 #195
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_75329188
Hey. ies koeltoer.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  zondag 6 december 2009 @ 01:18:28 #196
195140 skattebaut
pi_75329228
quote:
Op zondag 6 december 2009 01:16 schreef cerror het volgende:
Hey. ies koeltoer.
Normaal pas je je aan aan de koeltoer van andere landen.
Hier moeten wij ons aanpassen en bek houden...

Ergens klopt er iets niet...
  zondag 6 december 2009 @ 01:23:58 #197
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_75329318
Ik ben een een allochtoon.
  zondag 6 december 2009 @ 01:25:07 #198
195140 skattebaut
pi_75329335
quote:
Op zondag 6 december 2009 01:23 schreef AryaMehr het volgende:
Nou, proficiat...
pi_75329363
quote:
Op zondag 6 december 2009 01:13 schreef snakelady het volgende:
je hebt wel gelijk TS.

Ik stoor me er ook aan als je hoor dat 2 zwarte pieten in elkaar zijn geslagen door allochtonen, dat mijn schoonmoeder van haar fiets is getrapt door 2 van marokkaantjes ( ze vroeg of ze even aan de kant wilde gaan, de schande).
In de stad waar ik woon is er steeds meer overlast, gelukkig begint de politie nu wel echt aktie te ondernemen maar dat hadden ze veel eerder moeten doen.
Zelf de gemeente hier geeft toe dat de Marokkaanse jeugd doorgeslagen is.
en als je zelf met een ketting ze achter na gaat mag jij op brood en water.. want dan ben jij opeens de dader... en anders wordt er gewoon over je heen gelopen, ben je geld kwijt of lig je in het ziekenhuis voor een maand en de piet is er weer in een paar dagen de cel uit en loopt weer voor de volgende. Uiteraard maakt het geen donder uit of het een kaaskop is of niet... je gaat je toch afvragen of misdaad niet loont in je land en jezelf niet veilig kan voelen. Ik heb zelf maar enkele slechte situaties gehad met irritant rotjeugd (ook Nederlanders fyi), maar de complete onmacht vind ik toch bespottelijk.. en zelfs als je wat doet wordt jezelf harder gestraft!?

Paar jaar geleden, kiddos zitten in een parkeergarage op de weg te hangen/spelen, mijn pa vraagt of ze aan de kant kunnen zodat het verkeer langs kunnen. Weet je wat er gebeurde? ventje komt naar mijn pa toe en ramt hem op zijn bril door het raampje heen, en snel wegrennen vervolgens joh! En wat kun je? Niks, helemaal niks, enkel weer geld dokken voor een brilreparatie en de paar hechtingen. Ow wat zou ik ervoor over hebben om een metaal ketting en ijzeren staaf op zijn mongool zijn kop in te rammen voor een paar minuten.. ik ben zeker niet de enige. Alleen al in de hoop dat ze dan eens begrijpen watvoor bengels het zijn, ook al weet ik dat dat niet het geval zal zijn en de manier waarop ik het doe weinig kans van slagen heeft.

Wat betreft allochtonen, ik ken een paar hele goeie venten en ik vraag me toch wel af hoe mijn beeld over allochtonen zou zijn als je enkel de media hoort en nooit zelf goeie ervaringen hebt gehad met ze.
  zondag 6 december 2009 @ 01:27:14 #200
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_75329366
quote:
Op zondag 6 december 2009 01:25 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Nou, proficiat...
Je weet niet wat je mist.....
pi_75329534
quote:
Op zondag 6 december 2009 01:23 schreef AryaMehr het volgende:
Ja maar jij bent volgens mij deel van het kleine groepje dat het voor de rest verpest.

(het groepje dat zich wél normaal gedraagt)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 6 december 2009 @ 01:38:45 #202
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_75329561
quote:
Op zondag 6 december 2009 01:36 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja maar jij bent volgens mij deel van het kleine groepje dat het voor de rest verpest.

(het groepje dat zich wél normaal gedraagt)
Ik ben deel van het groepje dat het voor de rest verpest?
  zondag 6 december 2009 @ 01:50:54 #203
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_75329740
Ik heb gelukkig ook wel goede ervaringen met Marokkanen, alleen zijn dat meestal de vrouwen.

Onze dochters worden eigenlijk gewoon opgevoed met het idee, iedereen is gelijk.
Laatst gingen we naar de speeltuin,daar waren nog wat kinderen aan het spelen.
Marokkaanse kindjes en blanke/Nederlandse, de blanke wilde met de Marokkaanse kinderen spelen,ze waren wat afhoudend maar uiteindelijk speelde ze gezellig met zijn allen.
Een paar oudere Marokkaanse jongens ( broers en neven) komen eraan en gingen enorm tekeer tegen dat kleine grut, omdat ze dus met blanke kinderen speelde.

Dat is toch te absurd voor woorden? wie is er dan racistisch bezig?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_75329776
quote:
Op zondag 6 december 2009 01:50 schreef snakelady het volgende:
Ik heb gelukkig ook wel goede ervaringen met Marokkanen, alleen zijn dat meestal de vrouwen.

Onze dochters worden eigenlijk gewoon opgevoed met het idee, iedereen is gelijk.
Laatst gingen we naar de speeltuin,daar waren nog wat kinderen aan het spelen.
Marokkaanse kindjes en blanke/Nederlandse, de blanke wilde met de Marokkaanse kinderen spelen,ze waren wat afhoudend maar uiteindelijk speelde ze gezellig met zijn allen.
Een paar oudere Marokkaanse jongens ( broers en neven) komen eraan en gingen enorm tekeer tegen dat kleine grut, omdat ze dus met blanke kinderen speelde.

Dat is toch te absurd voor woorden? wie is er dan racistisch bezig?
jij, want je blijft maar letten op de afkomst.
  zondag 6 december 2009 @ 01:55:43 #205
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_75329795
quote:
Op zondag 6 december 2009 01:53 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Uiteraard, daar gaat het nu toch over? en ze mochten toch niet met mijn kinderen spelen om de afkomst van mijn kinderen?
Maar om je tevreden te stellen, waren het blanke kindjes geweest die niet met andere blanke kinderen mochten spelen omdat ze blank zijn dan had ik het ook absurd gevonden hoor, alleen niet in dit topic geplaatst omdat dat Off topic zou zijn.
pi_75329804
quote:

[..]

Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 6 december 2009 @ 01:57:58 #207
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_75329819
quote:

[..]

Het is volgens mij gewoon een constatering?
pi_75329842
PvdA zijn racisten want die hebben het altijd over Nieuwe Nederlanders. Bah, onderscheid.
pi_75329875
quote:
Op zondag 6 december 2009 01:57 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Het is volgens mij gewoon een constatering?
Klopt, een discriminerende/racistische constatering.

Hey, mij maakt niet uit..ik denk soms ook zo als ik dingen op straat zie..maar ik wil wel gewoon eerlijk erin zijn dat het racistische gedachtes zijn en dus eigenlijk fout. Simpel.

Probeer een ieder als mens te zien, de een wat achterlijker dan de ander, maar dit heeft weinig met afkomst te maken...hoe cliche het ook klinkt
  zondag 6 december 2009 @ 02:08:41 #210
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_75329945
hoeveel procent van nederland heeft geen zin meer in de fouten uit het verleden wat betreft een extreem groot gedeelte van de marokkaanse gemeenschap, die zich nu in nederland als untouchable denkt te hebben genesteld?

mensen zijn bang om te discrimeren als je maar één bepaalde groep noemt. terwijl juist dat angstige gevoel van discriminatie er voor zorgt dat naast de berberapen de gewone marokkanen niet gehoord worden en elke allochtoon scheef wordt aangekeken. inteeltberbers en fatima elatik moeten gewoon snel wegwezen en begrijpen dat er een grens zit aan kaalplukken en later wonen in je geboortedorp of dat van je ouders.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 6 december 2009 @ 02:11:05 #211
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_75329978
quote:
Op zondag 6 december 2009 02:02 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Klopt, een discriminerende/racistische constatering.
Onzin. Als zij constateert dat familieleden van een Marokkaanse jongen het niet leuk vinden dat die jongen met ''blanke'' kinderen speelt is dat niet racistisch noch discriminerend, maar enkel opvallend. Zoals zij dat natuurlijk ook naar voren brengt. Ik kan niets racistisch of wat dan ook in haar post vinden.
pi_75329995
quote:
Op zondag 6 december 2009 02:08 schreef zoalshetis het volgende:
hoeveel procent van nederland heeft geen zin meer in de fouten uit het verleden wat betreft een extreem groot gedeelte van de marokkaanse gemeenschap, die zich nu in nederland als untouchable denkt te hebben genesteld?
Jank niet man.

Mensen ergeren zich aan het apengedrag van veel marokkaanse jongeren ok..begrijpbaar..maar ga nou niet doen alsof elke Nederlander dagelijks geconfronteerd wordt met die gasten en er zoooveel hinder van ondervindt. Als je dat oprecht vindt, moet je gewoon in een hoekje gaan huilen net als TS.

Aanvullende generalisatie: het laffe jankgedrag van Nederlanders..op zich wel topicwaardig. Mensa_Allochtoon, misschien iets voor jou?
  zondag 6 december 2009 @ 02:13:02 #213
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_75330003
Ik wil de OP niet lezen
pi_75330018
quote:
Op zondag 6 december 2009 02:11 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Onzin. Als zij constateert dat familieleden van een Marokkaanse jongen het niet leuk vinden dat die jongen met ''blanke'' kinderen speelt is dat niet racistisch noch discriminerend, maar enkel opvallend. Zoals zij dat natuurlijk ook naar voren brengt. Ik kan niets racistisch of wat dan ook in haar post vinden.
Alles eraan is discriminerend, omdat voortdurend maar onderscheid wordt gemaakt obv afkomst.

Maar goed joh, wat jij wil. Nogmaals..ik maak me zelf ook schuldig aan zulke achterlijke denkwijzes..het zit nog te veel ingebakken in deze samenleving.
  zondag 6 december 2009 @ 02:15:41 #215
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_75330037
quote:
Op zondag 6 december 2009 02:14 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Alles eraan is discriminerend, omdat voortdurend maar onderscheid wordt gemaakt obv afkomst.

Maar goed joh, wat jij wil. Nogmaals..ik maak me zelf ook schuldig aan zulke achterlijke denkwijzes..het zit nog te veel ingebakken in deze samenleving.
Discriminatie heeft meer met het handelen te maken. Elk mens maakt overigens onderscheid tussen hetgeen wat hij ziet. Iedereen. Er is hier geen sprake van discriminatie.
pi_75330067
quote:
Op zondag 6 december 2009 02:15 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Discriminatie heeft meer met het handelen te maken. Elk mens maakt overigens onderscheid tussen hetgeen wat hij ziet. Iedereen. Er is hier geen sprake van discriminatie.
ok Professor, bedankt voor de toelichting.
  zondag 6 december 2009 @ 02:19:27 #217
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_75330093
quote:
Op zondag 6 december 2009 02:12 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Jank niet man.

Mensen ergeren zich aan het apengedrag van veel marokkaanse jongeren ok..begrijpbaar..maar ga nou niet doen alsof elke Nederlander dagelijks geconfronteerd wordt met die gasten en er zoooveel hinder van ondervindt. Als je dat oprecht vindt, moet je gewoon in een hoekje gaan huilen net als TS.

Aanvullende generalisatie: het laffe jankgedrag van Nederlanders..op zich wel topicwaardig. Mensa_Allochtoon, misschien iets voor jou?
wat maakt het uit of mensen dagelijks irl geconfronteerd worden met groepjes opgeschoten kutgastjes die rottigheid uithalen? dat kan gaan van ontevredenheid over iets, wat ze zelf hebben uitgelokt, waarna alle autoruiten in de van wou ingeslagen werden, tot roofovervallen ver buiten hun regio.

ja. iedereen heeft te maken met deze kutgasten. die moeten we zo snel mogelijk er uitschoppen, de hele familie. dat komt alleen maar ten goede aan de marokkaan die het hier wel goed doet. zoals een slager waar ik graag kom. die komt dan ook wederom niet uit de inteeltrif, maar uit zuid-marokko.
  zondag 6 december 2009 @ 05:14:29 #218
223512 HugoChavez
Amor vincit Omnia
pi_75331363
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 19:08 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Dat is ook wel weer waar. Russen meppen graag. Als je hun vrouw kapotgetrapt hebben, zullen met jou of andere omstanders beginnen. Gewoon zolang er maar iets te meppen valt.
Komt door de overmatige alcoholconsumptie daar. Dat is wel een minpuntje van die gasten.
"Wie kinderen heeft, is bezorgd om zijn kinderen. Wie runderen heeft, is bezorgd om zijn runderen.
pi_75331644
quote:
Op zondag 6 december 2009 05:14 schreef HugoChavez het volgende:

[..]

Dat is ook wel weer waar. Russen meppen graag. Als je hun vrouw kapotgetrapt hebben, zullen met jou of andere omstanders beginnen. Gewoon zolang er maar iets te meppen valt.
Komt door de overmatige alcoholconsumptie daar. Dat is wel een minpuntje van die gasten.
Maar verder ben je gelukkig niet bevooroordeeld
  zondag 6 december 2009 @ 09:11:06 #220
223512 HugoChavez
Amor vincit Omnia
pi_75331684
quote:
Op zondag 6 december 2009 08:59 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Gast, ik zat gedurende 3 maanden tussen de semi-Russen in Moldavie en de Oekraine.

Ik ben blij dat ik weer terug ben. De vrouwen zijn supermooi, maar die mannen zijn stinkende zuiplappen, aandachtstrekkers en zijn veel te klef. Ze zeggen een hekel te hebben aan homo's, maar als die gasten dronken zijn (en dat is vrijwel altijd, zelfs 's ochtends al en de politie zelf consumeert nog het meeste die zijn steevast stomdronken tijdens diensttijd), zijn ze klef dat zelfs Gerard Joling het nog teveel zou zijn.
  zondag 6 december 2009 @ 10:49:36 #221
195140 skattebaut
pi_75332300
quote:
Op zondag 6 december 2009 09:11 schreef HugoChavez het volgende:

[..]

Gast, ik zat gedurende 3 maanden tussen de semi-Russen in Moldavie en de Oekraine.

Ik ben blij dat ik weer terug ben. De vrouwen zijn supermooi, maar die mannen zijn stinkende zuiplappen, aandachtstrekkers en zijn veel te klef. Ze zeggen een hekel te hebben aan homo's, maar als die gasten dronken zijn (en dat is vrijwel altijd, zelfs 's ochtends al en de politie zelf consumeert nog het meeste die zijn steevast stomdronken tijdens diensttijd), zijn ze klef dat zelfs Gerard Joling het nog teveel zou zijn.
Wat moet je in dat shit hole?

Al betaalde me iemand ervoor, dan nog zou ik er niet heen gaan.
  zondag 6 december 2009 @ 12:02:33 #222
166265 Acinonyx
pi_75333422
quote:
Op zondag 6 december 2009 09:11 schreef HugoChavez het volgende:

[..]

Waarom ging je überhaupt naar die armoedige graffetakkezooi daar ?

Valt toch niks te halen daar
.
pi_75333459
quote:
Op zondag 6 december 2009 08:59 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Gelukkig ben jij dat ook nooit.
pi_75333506
quote:
Op zondag 6 december 2009 12:02 schreef Acinonyx het volgende:

[..]

Mooie vrouwen !
Cool story, Hansel.
  zondag 6 december 2009 @ 12:10:33 #225
166265 Acinonyx
pi_75333567
quote:
Op zondag 6 december 2009 12:06 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Mooie vrouwen !
Die al compleet uitgewoond zijn en vol zitten met schurft en die er met je portemonnee vandoor gaan zodra ze er de kans voor krijgen ?
.
pi_75333586
quote:
Op zondag 6 december 2009 12:10 schreef Acinonyx het volgende:

[..]

Die al compleet uitgewoond zijn en vol zitten met schurft en die er met je portemonnee vandoor gaan zodra ze er de kans voor krijgen ?
Niet zo negatief, jongeman.
Cool story, Hansel.
pi_75357322
Ik vraag me eigenlijk af of het nu wel per sé een allochtonen probleem is. De hele maatschappij is de afgelopen tientallen jaren steeds harder geworden, en dat gaat steeds sneller lijkt wel. Mensen houden steeds minder rekening met een ander, denken meer aan zichzelf, zijn materialistischer en bezig met hoe hun behoeften zsm te bevredigen. En in grote steden is het klimaat ook harder dan elders, dat is imo ook wel altijd geweest. En de meeste allochtonen wonen in die steden.

Ik woon nu in een groot dorp (eerder in een stad) en hier in de wijk wonen vrij veel Turken. Ik heb er echt nog nooit problemen mee gehad. Toen we hier kwamen wonen, hadden we aan 1 kant Turkse buren en de buurjongen van 16 zette de muziek vaak keihard. Ik ben ook 16 geweest dus prima allemaal, maar rond middernacht wil ik ook kunnen slapen. Gewoon er naartoe gegaan, gezegd: sorry, ik heb last van je muziek. Dat je muziek luistert is prima, maar als het iets zachter kan, kan ik slapen.
Die jongen reageerde supernetjes hoor: is goed buurvrouw, sorry dat ik u overlast heb bezorgd. Muziek ging direct veel zachter.
Zijn moeder kwam de volgende dag ook nog verontschuldigingen aanbieden (ze was niet thuis die avond).

Hier in de buurt spelen Turkse kinderen met allemaal andere kinderen van allerlei afkomsten (oa Somalisch, Russisch, Antilliaans, Nederlands, Roemeens).

Ik wil absoluut niet zeggen dat er in dorpen niets gebeurd , ook hier is het niet zo'n probleem om aan allerlei geesverruimende middelen te komen, mijn fiets is meermalen gejat etc. Maar ik denk wel dat dat ook een wezenlijk mentaliteitsverschil is dat meegenomen dient te worden.
  maandag 7 december 2009 @ 00:50:47 #228
195140 skattebaut
pi_75357681
quote:
Op maandag 7 december 2009 00:36 schreef Wazeggie het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af of het nu wel per sé een allochtonen probleem is. De hele maatschappij is de afgelopen tientallen jaren steeds harder geworden, en dat gaat steeds sneller lijkt wel. Mensen houden steeds minder rekening met een ander, denken meer aan zichzelf, zijn materialistischer en bezig met hoe hun behoeften zsm te bevredigen. En in grote steden is het klimaat ook harder dan elders, dat is imo ook wel altijd geweest. En de meeste allochtonen wonen in die steden.

Ik woon nu in een groot dorp (eerder in een stad) en hier in de wijk wonen vrij veel Turken. Ik heb er echt nog nooit problemen mee gehad. Toen we hier kwamen wonen, hadden we aan 1 kant Turkse buren en de buurjongen van 16 zette de muziek vaak keihard. Ik ben ook 16 geweest dus prima allemaal, maar rond middernacht wil ik ook kunnen slapen. Gewoon er naartoe gegaan, gezegd: sorry, ik heb last van je muziek. Dat je muziek luistert is prima, maar als het iets zachter kan, kan ik slapen.
Die jongen reageerde supernetjes hoor: is goed buurvrouw, sorry dat ik u overlast heb bezorgd. Muziek ging direct veel zachter.
Zijn moeder kwam de volgende dag ook nog verontschuldigingen aanbieden (ze was niet thuis die avond).

Hier in de buurt spelen Turkse kinderen met allemaal andere kinderen van allerlei afkomsten (oa Somalisch, Russisch, Antilliaans, Nederlands, Roemeens).

Ik wil absoluut niet zeggen dat er in dorpen niets gebeurd , ook hier is het niet zo'n probleem om aan allerlei geesverruimende middelen te komen, mijn fiets is meermalen gejat etc. Maar ik denk wel dat dat ook een wezenlijk mentaliteitsverschil is dat meegenomen dient te worden.
Is vreemd jou bevindingen?, bedoel hoe haaks die op die van mij staan...
(waarschijnlijk omdat je vrouw bent?)

Net opende ik bijv. mijn e-mail.
Staat me daar een soort bedreiging in door een voor mij compleet onbekende Turk?
Eerder ontving ik van hem ook al een bericht dat ik een hoerenkind was...

Dan tik je toch niet goed als je een onbekende spontaan begint te beledigen.

Bij de vraag waar e.e.a. voor nodig is begint meneer maar te dreigen met fysiek geweld...

Hou gvd snel op over turken en marokkanen geen probleem, ik ben van de meesten hun machogedrag, haantjesgedrag, agressiviteit, roedelgedrag, onderontwikkeldheid, taalachterstanden ondanks hier geboren, hanggedrag, wil niks gedrag, etc spuuuuuugzat.

En daar ben ik niet de enige in.
  maandag 7 december 2009 @ 00:55:49 #229
195140 skattebaut
pi_75357774
quote:
Op zondag 6 december 2009 12:11 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Niet zo negatief, jongeman.
Ik zou het persoonlijk ook niet aandurven om een ex-oostblokse 100% mijn vertrouwen te geven?

Lijkt me niet raar.

Die vrouwen van daar zijn kei en keihard.
Koel, berekenend, etc.
Daar kun je met je Hollandse instelling fiks de dupe van worden.
  maandag 7 december 2009 @ 00:57:56 #230
195140 skattebaut
pi_75357811
quote:

[..]

Volgens mij is het enige dat je er kunt vinden negativiteit?

Bedrieglijke zakenpartners?
Wijven op zoek naar fin. geluk?
Veel cheap wodka?
Dan heb je het wel gehad.
pi_75357983
quote:
Op maandag 7 december 2009 00:50 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Is vreemd jou bevindingen?, bedoel hoe haaks die op die van mij staan...
(waarschijnlijk omdat je vrouw bent?)

Net opende ik bijv. mijn e-mail.
Staat me daar een soort bedreiging in door een voor mij compleet onbekende Turk?
Eerder ontving ik van hem ook al een bericht dat ik een hoerenkind was...

Dan tik je toch niet goed als je een onbekende spontaan begint te beledigen.

Bij de vraag waar e.e.a. voor nodig is begint meneer maar te dreigen met fysiek geweld...

Hou gvd snel op over turken en marokkanen geen probleem, ik ben van de meesten hun machogedrag, haantjesgedrag, agressiviteit, roedelgedrag, onderontwikkeldheid, taalachterstanden ondanks hier geboren, hanggedrag, wil niks gedrag, etc spuuuuuugzat.

En daar ben ik niet de enige in.
Ik zeg niet géén probleem, ik pleit er alleen voor om ook naar andere mogelijke (oor)zaken te kijken dan alleen de afkomst van een persoon (of zijn/haar ouders).

Ik ben idd een vrouw en ik heb ervaring met beide 'kanten'. Ik ben een paar keer lastiggevallen door donkere jongens (naar de afkomst heb ik niet gevraagd, maar aan het accent te horen waren het beide keren Afrikanen en dan bedoel ik geen Marokkanen). Dat was erg naar.
Maar ik ken ook de frustraties waar veel jonge jongens tegenaan lopen. Met mijn (Antilliaanse) vriend in de auto, worden we 10 van de 10 keer er uit gepikt bij wegcontroles, in mn eentje is het me nog nooit gebeurd. Jaren geleden, mocht hij heel vaak niet naar binnen als we wilden stappen. Ik stond dan voor hem, liep naar binnen om erachter te komen dat hij buiten stond. Het was dan opeens alleen voor kaarthouders etc. 'Als hij dan zei: Ja maar je laat mn vriendin er net ook in man, die heeft ook niet zo`n kaart', dan werd hij gewoon keihard uitgelachen.
Meer dan de helft van dergelijke avonden gingen we dan maar weer naar huis. Samen met bijv zijn neef/neven en vriendinnen uitgaan kon sowieso al niet, dan kwamen we er gewoon op zeker al niet in. Het was nét vol, of vaste leden avond of de kleding was niet goed etc etc. Dat is echt wel 50 keer gebeurd, bij verschillende gelegenheden.
Mijn vriend (ik ook natuurlijk) raakte daar echt wel gefrustreerd door, terecht imo. Ik kan me wel voorstellen dat wanneer je daar keer op keer tegenaanloopt, je als groepje jongens onder elkaar daar een beetje gaat rondhangen met allerlei mogelijke rotzooi/ellende vandien. Waarmee ik niet goedpraat dat die jongeren dan rotzooi trappen, maar het komt niet uit het niets.

Door je intolerant op te stellen, kweek je nog meer intolerantie en ik denk niet dat iemand daar op zit te wachten.
  maandag 7 december 2009 @ 02:31:28 #232
195140 skattebaut
pi_75359090
Ik denk dat je als disco/whatever eigenaar na een beetje ervaring te hebben opgedaan, precies weet wie je uiteindelijk nog binnen wil laten...

Kijk hier: http://www.ed.nl/regio/helmondstad/article1604760.ece

Men gedraagt zich dus in groepsverband als varkens.
Bedreigd personeel en valt het ook echt aan.
Men rijdt in op personeel.
Men doet en laat wat men wil...

Het dan raar vinden dat men nergens meer welkom is?

Zoek voor de lol eens in google: marokkanen disco geweld

http://www.depers.nl/binn(...)ij-in-Amsterdam.html
http://www.volkskrant.nl/(...)eren_slaags_in_disco
http://www.haarlemsdagbla(...)p_strand_Bloemendaal
http://www.dvhn.nl/nieuws(...)echtpartij_in_Assen_

Zoals je kan zien is het met Marokkanen altijd feest in disco's, maar ook andere feesten waar mensen zich willen vermaken komen ze de boel verzieken.
Ook zwembaden en andere gelegenheden zijn al jaren niet meer veilig.
http://krant.telegraaf.nl(...)ad.relschoppers.html

Het leeuwendeel van ze is gewoon uitschot en dan kun je ze als disco-eigenaar maar beter allemaal weren.
Blijven je de problemen iig bespaard.

Overigens gedragen ook Turken en recent Somaliërs en andere allochtone groepen zich massaal asociaal.

Ik zou zeggen, ontken de problemen, doe of ze er niet zijn.
Das de oplossing van de huidige politiek al vier kabinetten lang.
Nederlanders zijn idioten.

[ Bericht 8% gewijzigd door skattebaut op 07-12-2009 02:40:33 ]
  maandag 7 december 2009 @ 02:32:45 #233
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_75359101
Ik ben Marokkaan noch Turk noch Somaliër. Toch word ik weleens geweigerd. Heb je daar ook een verklaring voor?
pi_75359165
quote:
Op maandag 7 december 2009 02:32 schreef AryaMehr het volgende:
Ik ben Marokkaan noch Turk noch Somaliër. Toch word ik weleens geweigerd. Heb je daar ook een verklaring voor?
En ik was meestal alleen met mijn vriend, dat zou wel een heel klein groepje zijn dan? Dus weet je daar dan ook een reden voor (te verzinnen)? Skattebaut dus
  maandag 7 december 2009 @ 02:46:15 #235
195140 skattebaut
pi_75359210
quote:
Ja, als je als eigenaar elk weekend steeds maar weer wordt geconfronteerd met problemen met allochtonen, dan wordt je vanzelf kopschuw voor alles wat niet NL uit ziet.

Zou jij je tent naar de knoppen laten helpen door steeds weer sfeerverziekende allochtonen binnen te laten?
Uiteindelijk gaan disco's open om geld te verdienen, dat lukt niet meer als mensen massaal weg blijven door giga vechtpartijen.
Tegenwoordig werkt men preventief en weigert mensen van allochtone afkomst onder allerhand mogelijke legale gronden.

Zou jij steeds weer vechtende Nederlanders uiteindelijk niet ook weren als jij een een disco had en daarvan moest leven?

Het wordt tijd dat de allochtone groepen in NL eens zelfreinigend gaan worden, en snel!
  maandag 7 december 2009 @ 02:47:41 #236
195140 skattebaut
pi_75359223
quote:
Op maandag 7 december 2009 02:40 schreef Wazeggie het volgende:

[..]

En ik was meestal alleen met mijn vriend, dat zou wel een heel klein groepje zijn dan? Dus weet je daar dan ook een reden voor (te verzinnen)? Skattebaut dus
Ja, das de truc van allochtone groepen, individueel door de entree, en binnen een ellendig vervelende groep vormen.
Heel eenvoudig te verklaren.
  maandag 7 december 2009 @ 02:48:36 #237
195140 skattebaut
pi_75359232
Moet nu echt gaan pitten, morgen werken...
  maandag 7 december 2009 @ 02:49:16 #238
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_75359238
Ik heb niets te maken met andere allochtonen.
pi_75359246
hoe weet je of iemand de sfeer verziekt als hij niet eens de kans krijgt binnen te komen? Omdat hij een bepaalde kleur heeft?
Dat je wat grotere groepen niet binnenlaat om de door jou genoemde redenen, vind ik logisch. Grote groepen met blanke jongens komen er vaak ook niet in, om dezelfde reden. Maar 2 jongens, of 3? Of 2 jongens met hun vriendinnen?
  maandag 7 december 2009 @ 02:51:43 #240
195140 skattebaut
pi_75359256
quote:
P.s. ik ben NLer en ik word soms ook geweigerd.!
Zomaar zonder rede, laatst nog, door een grote neger
Dan ga ik lekker ergens anders mijn geld brengen...
Doe ik niet moeilijk over.
Kan ik ook wel gaan lopen miepen discriminatie etc. helpt me toch niks.
pi_75359262
quote:
Op maandag 7 december 2009 02:47 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Ja, das de truc van allochtone groepen, individueel door de entree, en binnen een ellendig vervelende groep vormen.
Heel eenvoudig te verklaren.
Wow, dat je 'ze', want het is voor jou één grote homogene groep, nog slim genoeg acht voor een heuse conspiracy! Ik dacht dat die jongens mss gewoon een leuke tijd wilden hebben, maar dat is dus allemaal farce
  maandag 7 december 2009 @ 02:52:55 #242
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_75359264
quote:
Op maandag 7 december 2009 02:51 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Het verschil is alleen dat jij niet geweigerd wordt op basis van je afkomst of huidskleur.
  maandag 7 december 2009 @ 02:53:07 #243
195140 skattebaut
pi_75359265
quote:
Op maandag 7 december 2009 02:50 schreef Wazeggie het volgende:
hoe weet je of iemand de sfeer verziekt als hij niet eens de kans krijgt binnen te komen? Omdat hij een bepaalde kleur heeft?
Dat je wat grotere groepen niet binnenlaat om de door jou genoemde redenen, vind ik logisch. Grote groepen met blanke jongens komen er vaak ook niet in, om dezelfde reden. Maar 2 jongens, of 3? Of 2 jongens met hun vriendinnen?
Als het 8 van 10 keer heibel op levert ga je als eigenaar/portier kansberekenen, dat zit er wel es naast.
Jammer dan.
pi_75359269
quote:
Op maandag 7 december 2009 02:51 schreef skattebaut het volgende:

[..]

'Een keer' is wel iets anders dan systematisch overal geweigerd worden natuurlijk.
  maandag 7 december 2009 @ 02:54:01 #245
195140 skattebaut
pi_75359272
quote:
Op maandag 7 december 2009 02:52 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Het verschil is alleen dat jij niet geweigerd wordt op basis van je afkomst of huidskleur.
Hoe moet ik dat weten met een negroïde portier die mij als eenling weigert???
  maandag 7 december 2009 @ 02:54:39 #246
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_75359277
quote:
Op maandag 7 december 2009 02:54 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Hoe moet ik dat weten met een negroïde portier die mij als eenling weigert???
Je begrijpt wat ik bedoel.
  maandag 7 december 2009 @ 02:55:36 #247
195140 skattebaut
pi_75359285
quote:
Op maandag 7 december 2009 02:53 schreef Wazeggie het volgende:

[..]

'Een keer' is wel iets anders dan systematisch overal geweigerd worden natuurlijk.
Sja, waarschijnlijk zit daar de crux, de verhouding huidskleur/kans op dikke stress in je tent.

Is dat zo moeilijk te begrijpen??
  maandag 7 december 2009 @ 02:56:49 #248
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_75359290
quote:
Op maandag 7 december 2009 02:55 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Sja, waarschijnlijk zit daar de crux, de verhouding huidskleur/kans op dikke stress in je tent.

Is gewoon een drogreden natuurlijk.
pi_75359293
quote:
Op maandag 7 december 2009 02:55 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Nou, met die uitlatingen van jou, lijk jij me ook wel een verhoogd risico op een knokpartij eerlijk gezegd
  maandag 7 december 2009 @ 02:59:11 #250
195140 skattebaut
pi_75359299
quote:
Op maandag 7 december 2009 02:54 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Je begrijpt wat ik bedoel.
Nogmaals, het zou enorm goed wezen als de allochtone groep in NL echt snel zelf zuiverend zou worden.
Dat zie ik echter helemaal niet gebeuren, integendeel, men hitst elkaar vaak zelfs op.
De geweldsbereidheid onder allochtonen is ook bewezen veel hoger.

Dus ik begrijp dan ook niet wat je bedoeld.

Wat in NL in disco's gebeurt is vervelend voor onschuldigen, maar verder geheel verklaarbaar, logisch en verdedigbaar.
  maandag 7 december 2009 @ 03:00:31 #251
195140 skattebaut
pi_75359308
quote:
Op maandag 7 december 2009 02:57 schreef Wazeggie het volgende:

[..]

Nou, met die uitlatingen van jou, lijk jij me ook wel een verhoogd risico op een knokpartij eerlijk gezegd
Nee, die ga ik ten alle tijden uit de weg.
Alleen als het niet anders gaat dan moet het maar...
Ben vrij lang overigens, dat scheelt ook veel.
pi_75359314
quote:
Op maandag 7 december 2009 02:59 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Nogmaals, het zou enorm goed wezen als de allochtone groep in NL echt snel zelf zuiverend zou worden.
Dat zie ik echter helemaal niet gebeuren, integendeel, men hitst elkaar vaak zelfs op.
De geweldsbereidheid onder allochtonen is ook bewezen veel hoger.

Dus ik begrijp dan ook niet wat je bedoeld.

Wat in NL in disco's gebeurd is vervelend voor onschuldigen, maar verder geheel verklaarbaar, logisch en verdedigbaar.
Ik vraag me echt af wat jij met zelf-zuiverend bedoelt. En leer in vredesnaam eens het -d en -t gebruik
pi_75359317
quote:
Op maandag 7 december 2009 03:00 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Nee, die ga ik ten alle tijden uit de weg.
Alleen als het niet anders gaat dan moet het maar...
Ben vrij lang overigens, dat scheelt ook veel.
Denk je
  maandag 7 december 2009 @ 03:08:13 #254
195140 skattebaut
pi_75359337
quote:
Op maandag 7 december 2009 03:01 schreef Wazeggie het volgende:

[..]

Ik vraag me echt af wat jij met zelf-zuiverend bedoelt. En leer in vredesnaam eens het -d en -t gebruik
Wat ik daarmee bedoel?

Nou, heel simpel.
Wanneer je uit gaat als groep, en je ziet dat er ergens een onenigheid is bijv., dan kun je 2 dingen doen.
De-escaleren of olie op het vuur gooien...
Meestal gebeurt het laatste.
Zouden mensen eens het eerste verkiezen, en zeggen "laten we het gezellig houden, kom op, we gaan daarachter wel staan, weg hier" o.i.d., dat zou enorm schelen.

Helaas is het meer van Ram 'm op zijn BEK!!!
  maandag 7 december 2009 @ 03:10:14 #255
195140 skattebaut
pi_75359348
quote:
Op maandag 7 december 2009 03:02 schreef Wazeggie het volgende:

[..]

Denk je
Ja, dat denk ik.
Anders zei schreef ik het niet.

En sorry m.b.t. d, t, dt, daar vergis ik me soms in.
Zie ik het achteraf dan corrigeer ik hed.
  maandag 7 december 2009 @ 03:11:27 #256
195140 skattebaut
pi_75359354
quote:
Op maandag 7 december 2009 03:02 schreef Wazeggie het volgende:

[..]

Denk je
Of bedoel je anders lang?
  maandag 7 december 2009 @ 09:20:21 #257
223512 HugoChavez
Amor vincit Omnia
pi_75360885
quote:

[..]

Ik was met een vriend en die wilde het wilde-oosten wel eens zien. Maar is een ramp geworden.

Ik ga niet meer die kant op. Voortaan weer Latijns-Amerika en zo, veel leuker.

De vrouwen in oost-Europa zijn weliswaar de mooiste ter wereld, veel mooier dan Latijns-Amerikaanse vrouwen en ook mooier dan Nederlandse, maar de sfeer is zo stuitend depressief, de politie zo intens corrupt en zelfs uitgesproken horkerig en zonder enige vorm van beschaving, het alcoholmisbruik dermate disproportioneel en zeker in de winter is het er super deprie.

Verder zijn de vrouwen weliswaar supermooi, maar ook superconservatief. Alleen seks in het huwelijk, het lijken wel Jehovah's Getuigen daar. Tsja, ik ga niet trouwen en daar wonen en werken voor 80 euro per maand. De kust bij Odessa en de Krim is wel mooi in de zomer, dat dan weer wel. Maar die mensen zijn mij te depressief. Alsof je in een soort heel groot Parnassia, psychiatrische inrichting ben beland.
  maandag 7 december 2009 @ 09:26:31 #258
223512 HugoChavez
Amor vincit Omnia
pi_75360995
quote:
Op zondag 6 december 2009 12:06 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Mooie vrouwen !
Klopt. De mooiste ter wereld.

Helaas wordt dit ruimschoots in negatieve zin gecompenseerd door de idiote straalbezopen mannelijk deel van het Oekrainse en Pidnestrovi Moldavie-volk. Kutklimaat in de winter en de president heeft geen geld voor stadsverlichting, dus het is er echt donker als het donker wordt.

En de Oost-Moldavische politie moeten ze gewoon afschieten. Wat is dat een corrupte ********* in dat gebied.
  maandag 7 december 2009 @ 10:25:26 #259
195140 skattebaut
pi_75362597
quote:
Op maandag 7 december 2009 09:26 schreef HugoChavez het volgende:

[..]

Klopt. De mooiste ter wereld.

Helaas wordt dit ruimschoots in negatieve zin gecompenseerd door de idiote straalbezopen mannelijk deel van het Oekrainse en Pidnestrovi Moldavie-volk. Kutklimaat in de winter en de president heeft geen geld voor stadsverlichting, dus het is er echt donker als het donker wordt.

En de Oost-Moldavische politie moeten ze gewoon afschieten. Wat is dat een corrupte ********* in dat gebied.
Ik hoef er niet heen om dat te kunnen ervaren, heb wat dat betreft wel voorstellingsvermogen.
Doe ook niet aan zelfkastijding.
  maandag 7 december 2009 @ 10:31:29 #260
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_75362788
moet je tetris gaan spelen met een russische vrouw,kijken of het dr wel inpast
  maandag 7 december 2009 @ 12:36:41 #261
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_75367015
Ik ga dansend de straten op op de dag dat het bericht "laatste marokkaan weg uit Nederland" in de kranten verschijnt
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
pi_75367057
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:36 schreef EINZ het volgende:
Ik ga dansend de straten op op de dag dat het bericht "laatste marokkaan weg uit Nederland" in de kranten verschijnt
Er zijn ook een paar goede marokanen
pi_75367120
quote:
Ik ga dansend de straten op
pi_75370842
quote:
Wss kom je daarna tot de conclusie dat Nederland niet drastisch verbeterd is daardoor.
  maandag 7 december 2009 @ 14:53:34 #265
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_75372419
quote:
Op maandag 7 december 2009 14:14 schreef Wazeggie het volgende:

[..]

Wss kom je daarna tot de conclusie dat Nederland niet drastisch verbeterd is daardoor.
Jawel hoor. Als alle marokkanen het land uit zijn, verbetert Nederland drastisch.
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
  maandag 7 december 2009 @ 14:54:40 #266
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_75372459
quote:
Op maandag 7 december 2009 14:53 schreef EINZ het volgende:

[..]

Jawel hoor. Als alle marokkanen het land uit zijn, verbetert Nederland drastisch.
Echt slim ben je niet he?
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_75372482
quote:
Op maandag 7 december 2009 14:54 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Hij heeft gelijk.
pi_75372551
quote:
Op maandag 7 december 2009 14:55 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Hij heeft gelijk.
Nee hoor, want het enige dat zou veranderen is dat een andere minderheid moet worden gezocht om op te kankeren
  maandag 7 december 2009 @ 15:02:48 #269
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_75372776
quote:
Op maandag 7 december 2009 14:54 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Nee, jij hebt het warm water uitgevonden met je allochtonenknuffelstruisvogeldenken.

Wacht maar tot ze jouw spiegel van je auto trappen of je tas roven, dan piep je wel anders.
  maandag 7 december 2009 @ 15:05:53 #270
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_75372882
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:02 schreef EINZ het volgende:

[..]

Nee, jij hebt het warm water uitgevonden met je allochtonenknuffelstruisvogeldenken.

Wacht maar tot ze jouw spiegel van je auto trappen of je tas roven, dan piep je wel anders.
Die spiegel is er al door leuke Nederlandse zatte kutjochies afgetrapt.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_75372912
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:05 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Die spiegel is er al door leuke Nederlandse zatte kutjochies afgetrapt.
Kampers dus
pi_75373024
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:06 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Kampers dus
Als we alles maar in hokjes kunnen proppen
pi_75373048
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:38 schreef Gaspedaal het volgende:
Samenvatting?
Ik heb FOK!verkering met AdvancedPower. Kusje! O+
pi_75373066
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:10 schreef Wazeggie het volgende:

[..]

Als we alles maar in hokjes kunnen proppen
Boks
pi_75373160

pi_75375369
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:13 schreef IkBenOzan het volgende:
[ afbeelding ]

WILDERS!!!!!!!!!!

Ik heb FOK!verkering met AdvancedPower. Kusje! O+
  maandag 7 december 2009 @ 21:21:21 #277
195140 skattebaut
pi_75388891
quote:
Op maandag 7 december 2009 14:56 schreef Wazeggie het volgende:

[..]

Nee hoor, want het enige dat zou veranderen is dat een andere minderheid moet worden gezocht om op te kankeren
Beste mevrouw wadzeggie,

U draait oorzaak en gevolg volledig om!

Nederlanders zouden echt geen hekel hebben aan Marokkanen indien deze Marokkanen zich bijv. zouden gedragen zoals Chinezen dat in dit land doen.
Ik ken dus niemand die een hekel heeft aan Chinezen bijv.

De Marokkanen hebben dat slechte beeld over hun groep volledig aan zichzelf te danken.

Dus niks zomaar minderheid om op te kankeren.
Het windt me enorm op dat mensen zo de boel omdraaien.
Je geeft nu gvd zelfs de Nederlanders de schuld terwijl deze continu slachtoffer zijn van deze schofterig asociale groep.
  maandag 7 december 2009 @ 21:22:22 #278
195140 skattebaut
pi_75388948
En Geert mag ze wat fatsoen bij brengen van mij.
Daarvoor krijgt ie mijn stem.
pi_75389054
Samenvatting: Marokkanen en Turken zijn kut.
pi_75389056
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:21 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Beste mevrouw wadzeggie,

Nederlanders zouden echt geen hekel hebben aan Marokkanen indien deze Marokkanen zich bijv. zouden gedragen zoals Chinezen dat in dit land doen.

De Marokkanen hebben dat slechte beeld over hun groep volledig aan zichzelf te danken.

Je geeft nu gvd zelfs de Nederlanders de schuld terwijl deze continu slachtoffer zijn van deze schofterig asociale groep.
En als de joden zich hadden misdragen in Duitsland was de holocaust zeker terecht geweest !!!!
Lao-Tse
  maandag 7 december 2009 @ 21:29:12 #281
195140 skattebaut
pi_75389248
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:25 schreef Appelknaller het volgende:

[..]

En als de joden zich hadden misdragen in Duitsland was de holocaust zeker terecht geweest !!!!
Wat een absurd vergelijk, echt.
Geert is Hitler wil je horen?
Hij wil alle Marokkanen in gaskamers uitroeien?
Krijg kots van je.
pi_75389436
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:29 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Wat een absurd vergelijk, echt.
Geert is Hitler wil je horen?
Hij wil alle Marokkanen in gaskamers uitroeien?
Krijg kots van je.
Nee, ik rekte je uitspraak even uit om de fout die er in zit duidelijk te maken. Omdat een deel van een bevolkingsgroep zich misdraagt maakt het over de kam scheren van de hele groep nog steeds fout. Wilders wil in de grote lijnen voor een deel hetzelfde als Hitler, een bevolkingsgroep verwijderen. Deporteren naar het land van herkomst is wel humaner dan wat de nazi's bedacht hadden.
Lao-Tse
  maandag 7 december 2009 @ 21:33:28 #283
195140 skattebaut
pi_75389457
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:25 schreef AdvancedPower het volgende:
Samenvatting: Marokkanen en Turken zijn kut.
Nee, niet allemaal, maar een enorm deel is niet te verdragen.
Misschien is het daarom beter dat ze allemaal maar oprotten.
Ga in het rifgebergte maar de boel vernielen en op stang jagen.
Maar nee, daar durven ze hun bek niet open te trekken, dan wordt ie meteen dicht gerost met een knuppel.
Marokkanen en Turken kunnen gewoon niet met vrijheid overweg.
Zijn hier puur op economische gronden maar passen verder geheel niet in onze westerse wereld.
Ze doen er alles aan onze westerse vrijheden naar de kloten te helpen, en dat lukt aardig!
pi_75389864
Waarom moeten jullie haten dan? Jullie zijn gewoon jaloers dat wij zo superieur zijn en jullie niet.

AMSTERDAM
  maandag 7 december 2009 @ 21:43:09 #285
195140 skattebaut
pi_75389966
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:40 schreef IkBenOzan het volgende:
Waarom moeten jullie haten dan? Jullie zijn gewoon jaloers dat wij zo superieur zijn en jullie niet.

AMSTERDAM
?
Heerlen
  maandag 7 december 2009 @ 21:44:38 #286
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_75390038
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:40 schreef IkBenOzan het volgende:

AMSTERDAM
gast je bent een joegoslaaf waar we helemaal niets mee hebben.
pi_75390161
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:44 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

gast je bent een joegoslaaf waar we helemaal niets mee hebben.
pi_75394368
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:33 schreef Appelknaller het volgende:

[..]

Nee, ik rekte je uitspraak even uit om de fout die er in zit duidelijk te maken. Omdat een deel van een bevolkingsgroep zich misdraagt maakt het over de kam scheren van de hele groep nog steeds fout. Wilders wil in de grote lijnen voor een deel hetzelfde als Hitler, een bevolkingsgroep verwijderen. Deporteren naar het land van herkomst is wel humaner dan wat de nazi's bedacht hadden.
Dat kan je niet vergelijken
De gasprijzen lagen toen heel anders
pi_75394431
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:21 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Beste mevrouw wadzeggie,

Chinezen zijn anders wel een van de slechtst geïntegreerde groepen in Nederland, en jij hebt géén idee hoe groot de Chinese maffia is in nl. Daar verbleken de Marrokanen bij hoor
  maandag 7 december 2009 @ 23:26:26 #290
272427 thingamajig
tananananananananana
pi_75394454
pfff is dit kuttopic nou nog steeds over? ga dat lekker doen in POL ofzo...
batman!
  maandag 7 december 2009 @ 23:26:37 #291
272427 thingamajig
tananananananananana
pi_75394461
Klacht: kuttopic
batman!
  maandag 7 december 2009 @ 23:26:48 #292
272427 thingamajig
tananananananananana
pi_75394467
Subklacht: kutmarokkanen