abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75259466
Ja, een KLB-titlel met 'allochtonen'! Kan dat wel door de beugel?! Wat heeft dat te betekenen?!

Nou, de niet-weserse allochtonen dus, schijtziek word ik er van. Ik ben echt geen racistische 'xenofobe' massadenker en ik ben ook niet iemand die zonder na te denken meteen roept 'allochtonen blabla dit en dat'. En als je komt met 'dit had je tien jaar geleden ook al kunnen zien' dan zeg ik dat ik het tien jaar geleden ook al zag, alleen had ik toen nog zoiets van 'goeden lijden onder de slechten blabla'. Ik ben nooit blij geweest met die multiculti troep, maar dingen als kopvoddentaks en alles zijn (waren) imo ook wat too much. Ja, ik ben inderdaad rechts van het midden te plaatsen maar ik wil succesvolle allochtonen hun kans heus niet misgunnen. Ik wil écht niet zo voorbeoordelend zijn en alles, maar kom op, laten we eerlijk zijn, dat tuig spoort gewoon niet. Ik vertel echt niet iets nieuws als je ziet dat 90% van de figuren in Opsoring Verzocht allochtoon is en dat er in sommige wijken met eenzelfde percentage allochtonen alleen maar criminaliteit is. Nee echt, als ik het op mijn opleiding zeg vindt men me een Wilders-tokkie maar na de 35276247ste keer in de metro gekanker van allochtonen te hebben gehad (bejaarde man uitschelden, meisjes lastigvallen, mensen uitschelden, irritant doen, herrie maken etc etc etc) heb ik er genoeg van. HAHA zul je zeggen, heeft-ie het nu pas door. Nee tuurlijk niet, en nogmaals, ook tien, twintig, dertig jaar geleden was ik er al niet positief over geweest. Had ik niet dingen geroepen als 'laten we die kleine groep niet representatief houden voor de gehee groep'. Het is voor mij allemaal wel genoeg. Moge er ooit (...) dat al dat tuig weg is.

Het is niet dat ik nu iets nieuws aankaart, maar ik denk wel dat dat 0,00001 promille krediet dat 'ze' nog hadden nu ook zo langzamerhand opraakt.
pi_75259505
Samenvatting?
  donderdag 3 december 2009 @ 20:40:54 #3
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_75259586
TS vraagt er om om door een Nuenense met een bijl te worden bewerkt, door een Huissense Suzuki omver te worden gekart of door een Urkse puber overhoop te worden gestoken.

Nofi trouwens.
pi_75259650
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:40 schreef Pool het volgende:
TS vraagt er om om door een Nuenense met een bijl te worden bewerkt, door een Huissense Suzuki omver te worden gekart of door een Urkse puber overhoop te worden gestoken.

Nofi trouwens.
Je gaat inderdaad perfect in op mijn zin 'er is nooit een enkele blanke die ooit iets fouts doet'.
Damn, man
pi_75259738
Het komt door de sociaal-economische omstandigheden, TS.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_75259756
Alinea's?
You dream it, I live it.
pi_75259808
Ik voel me een béétje gepest.
  donderdag 3 december 2009 @ 20:47:21 #8
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_75259833
Dit topic komt inderdaad niet over alsof het geschreven is door een briesende Wilders-stemmende MBO'er, maar als een duidelijke, puntsgewijze uiteenzetting van het probleem door een intelligente jongeman.
pi_75259849
Dan rot je toch op naar je eigen land homo
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
  donderdag 3 december 2009 @ 20:51:42 #10
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_75260027
De meeste allochtonen zijn inderdaad
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_75260130
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:51 schreef MacorgaZ het volgende:
De meeste allochtonen zijn inderdaad
Volksverrader
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_75260308
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:54 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Volksverrader
Ga jij nou maar in je hol wonen.
pi_75260349
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:59 schreef alwaysedo het volgende:

[..]

Ga jij nou maar in je hol wonen.
Wat doe je jaloers dan? Jwz, haters mogen verlaten.
  donderdag 3 december 2009 @ 21:00:44 #14
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_75260378
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:54 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Volksverrader
Jonge, wees blij met die centen die ik je gestuurd heb in het kader van actie "Steun een allochtoon".
Of ben je dat al vergeten??

Maar geef toe, veel allochtonen zijn crimineel (ik ook, maar ik steel niet).
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_75260524
Maar wat is nou je punt?
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_75260529
vroeger toen was iedereen blank en toen had je geen vechtpartijen op school toen was iedereen lief en gehoorzaam. Maar toen kwam er een zwarte leerling op school en toen was iedereen nieuwschierig naar hem.
Toen stond de zwarte leerling in het middelpunt van de belangstelling. Meisjes waren verliefd op de ow zo mysterieuze buitenlander. en blanke jongens werden boos toen kwamen er vechtpartijen tussen blank en zwart. toen hadden ze te maken met rasisme en gingen jongeren zich kaal scheren enzo die zwarte luisteren toen hiphop en de blanken techno muziek. En toen kwamen er ook nog turken en marrokanen bij en toen werd het helemaal druk .Toen kwam er een kaal mannetje genaamd pim fortuin en die wou ze allemaal het land uit sturen alleen dat was niet gelukt want de buitenlanders en de anderen hadden zoveel macht dat hij werd vermoord. En nu komt wilders en die denkt het wel te lukken.

Einde verhaal.
pi_75260582
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:37 schreef El_Liberaliste het volgende:
(bejaarde man uitschelden, meisjes lastigvallen, mensen uitschelden, irritant doen, herrie maken etc etc etc)
en jij doet er niets aan, daar ligt het probleem. In het oosten van ons land slaan ze gewoon zo'n mocro kort en klein, daar hoor je dan ook lang niet zo veel over allochtonen dan in die metrosexuele gebieden van de randstad
Doe eens lief!
pi_75260716
'
éindelijk een topic naar mijn hart

Toch heb ik wel flink wat allochtonen in mijn vriendenkring zitten, maar zijn dit allen hoogopgeleiden (mensen die WO etc studeren) en vrijwel volledig aangepast en beschaafd.

Het zijn vooral Marokkaanse raddraaiers die alles verpesten in het land. Volgens de statistieken zijn onder de allochtonen vooral de Marokkanen verantwoordelijkheid voor het merendeel van alle ellende. Ik heb het dan over bontkraagjes en petjes en scooterberbers. Wat een kktuig en schorem is dat toch. Geen mensen maar het zijn gewoon verkapte onopgevoede apen met hun doen en laten. Dragen niks bij, brengen alleen maar schade toe aan alles en iedereen. De verantwoordelijken zijn de ouders, die niet weten hoe ze een kind moeten opvoeden. Vaak zijn ze zelf niet zo ontwikkeld dus logisch dat het nageslacht ook niets met niets is.

Nederlandse regering houd ik verantwoordelijk voor het importeren van dit rotvolk in de jaren 60. Waarom niet gewoon gastarbeiders uit Europa halen? Oost-Duitsland had in die periode ook flink veel werkloosheid, maar nee hoor, we moesten weer zonodig kansloos onopgeleid bergvolk hierheen halen. Aanschouw nu de gevolgen daarvan...
pi_75260928
Oh snap! wat een haat
  donderdag 3 december 2009 @ 21:28:53 #20
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_75261538
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:42 schreef El_Liberaliste het volgende:

[..]

Je gaat inderdaad perfect in op mijn zin 'er is nooit een enkele blanke die ooit iets fouts doet'.
Damn, man
Gast, alsof ik jouw hele verhaal ga lezen.

Doe me dan nog maar liever de eerlijke racisten met een domme oneliner. In plaats van eens in de zoveel tijd zo'n zevertopic van: "Ik wil niet discrimineren hoor, maar.... [insert klagend generaliserend verhaal van een of andere ICT'er/WoW-nerd die ook eens een metrotripje heeft gemaakt]. "
pi_75261575
quote:
Op donderdag 3 december 2009 21:28 schreef Pool het volgende:

[..]

Doe me dan nog maar liever de eerlijke racisten met een domme oneliner. In plaats van eens in de zoveel tijd zo'n zevertopic van: "Ik wil niet discrimineren hoor, maar.... [insert klagend generaliserend verhaal van een of andere ICT'er/WoW-nerd die ook eens een metrotripje heeft gemaakt]. "
QFT
Doe eens lief!
pi_75261701
Ik ben echt een hele leuke allochtoon Dus ik moet hier gepost hebben.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
pi_75261730
quote:

[..]

Haha sukkel, doe nou niet zo stoer om een reactie te geven als je niet eens hebt gelezen waar het over gaat
  donderdag 3 december 2009 @ 21:36:23 #24
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_75261844
quote:

[..]

Je bent te weinig in KLB.
  donderdag 3 december 2009 @ 21:37:05 #25
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_75261876
quote:
Op donderdag 3 december 2009 21:09 schreef Leonidas82 het volgende:
'
éindelijk een topic naar mijn hart

Toch heb ik wel flink wat allochtonen in mijn vriendenkring zitten, maar zijn dit allen hoogopgeleiden (mensen die WO etc studeren) en vrijwel volledig aangepast en beschaafd.

Het zijn vooral Marokkaanse raddraaiers die alles verpesten in het land. Volgens de statistieken zijn onder de allochtonen vooral de Marokkanen verantwoordelijkheid voor het merendeel van alle ellende. Ik heb het dan over bontkraagjes en petjes en scooterberbers. Wat een kktuig en schorem is dat toch. Geen mensen maar het zijn gewoon verkapte onopgevoede apen met hun doen en laten. Dragen niks bij, brengen alleen maar schade toe aan alles en iedereen. De verantwoordelijken zijn de ouders, die niet weten hoe ze een kind moeten opvoeden. Vaak zijn ze zelf niet zo ontwikkeld dus logisch dat het nageslacht ook niets met niets is.

Nederlandse regering houd ik verantwoordelijk voor het importeren van dit rotvolk in de jaren 60. Waarom niet gewoon gastarbeiders uit Europa halen? Oost-Duitsland had in die periode ook flink veel werkloosheid, maar nee hoor, we moesten weer zonodig kansloos onopgeleid bergvolk hierheen halen. Aanschouw nu de gevolgen daarvan...
Knappe jongen die in de jaren '60 Oost-Duitsers naar zijn land weet te krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')