Je gaat inderdaad perfect in op mijn zin 'er is nooit een enkele blanke die ooit iets fouts doet'.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:40 schreef Pool het volgende:
TS vraagt er om om door een Nuenense met een bijl te worden bewerkt, door een Huissense Suzuki omver te worden gekart of door een Urkse puber overhoop te worden gestoken.
Nofi trouwens.
Volksverraderquote:Op donderdag 3 december 2009 20:51 schreef MacorgaZ het volgende:
De meeste allochtonen zijn inderdaad
Wat doe je jaloers dan? Jwz, haters mogen verlaten.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:59 schreef alwaysedo het volgende:
[..]
Ga jij nou maar in je hol wonen.
Jonge, wees blij met die centen die ik je gestuurd heb in het kader van actie "Steun een allochtoon".quote:
en jij doet er niets aan, daar ligt het probleem. In het oosten van ons land slaan ze gewoon zo'n mocro kort en klein, daar hoor je dan ook lang niet zo veel over allochtonen dan in die metrosexuele gebieden van de randstadquote:Op donderdag 3 december 2009 20:37 schreef El_Liberaliste het volgende:
(bejaarde man uitschelden, meisjes lastigvallen, mensen uitschelden, irritant doen, herrie maken etc etc etc)
Gast, alsof ik jouw hele verhaal ga lezen.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:42 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Je gaat inderdaad perfect in op mijn zin 'er is nooit een enkele blanke die ooit iets fouts doet'.
Damn, man
QFTquote:Op donderdag 3 december 2009 21:28 schreef Pool het volgende:
[..]
Gast, alsof ik jouw hele verhaal ga lezen.
Doe me dan nog maar liever de eerlijke racisten met een domme oneliner. In plaats van eens in de zoveel tijd zo'n zevertopic van: "Ik wil niet discrimineren hoor, maar.... [insert klagend generaliserend verhaal van een of andere ICT'er/WoW-nerd die ook eens een metrotripje heeft gemaakt]. "
Haha sukkel, doe nou niet zo stoer om een reactie te geven als je niet eens hebt gelezen waar het over gaatquote:Op donderdag 3 december 2009 21:28 schreef Pool het volgende:
[..]
Doe me dan nog maar liever de eerlijke racisten met een domme oneliner. In plaats van eens in de zoveel tijd zo'n zevertopic van: "Ik wil niet discrimineren hoor, maar.... [insert klagend generaliserend verhaal van een of andere ICT'er/WoW-nerd die ook eens een metrotripje heeft gemaakt]. "
Je bent te weinig in KLB.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:28 schreef Pool het volgende:
[..]
Knappe jongen die in de jaren '60 Oost-Duitsers naar zijn land weet te krijgen.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:09 schreef Leonidas82 het volgende:
'
éindelijk een topic naar mijn hart
Toch heb ik wel flink wat allochtonen in mijn vriendenkring zitten, maar zijn dit allen hoogopgeleiden (mensen die WO etc studeren) en vrijwel volledig aangepast en beschaafd.
Het zijn vooral Marokkaanse raddraaiers die alles verpesten in het land. Volgens de statistieken zijn onder de allochtonen vooral de Marokkanen verantwoordelijkheid voor het merendeel van alle ellende. Ik heb het dan over bontkraagjes en petjes en scooterberbers. Wat een kktuig en schorem is dat toch. Geen mensen maar het zijn gewoon verkapte onopgevoede apen met hun doen en laten. Dragen niks bij, brengen alleen maar schade toe aan alles en iedereen. De verantwoordelijken zijn de ouders, die niet weten hoe ze een kind moeten opvoeden. Vaak zijn ze zelf niet zo ontwikkeld dus logisch dat het nageslacht ook niets met niets is.
Nederlandse regering houd ik verantwoordelijk voor het importeren van dit rotvolk in de jaren 60. Waarom niet gewoon gastarbeiders uit Europa halen? Oost-Duitsland had in die periode ook flink veel werkloosheid, maar nee hoor, we moesten weer zonodig kansloos onopgeleid bergvolk hierheen halen. Aanschouw nu de gevolgen daarvan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |