Ja, een KLB-titlel met 'allochtonen'! Kan dat wel door de beugel?!

Wat heeft dat te betekenen?!
Nou, de niet-weserse allochtonen dus, schijtziek word ik er van. Ik ben echt geen racistische 'xenofobe' massadenker en ik ben ook niet iemand die zonder na te denken meteen roept 'allochtonen blabla dit en dat'. En als je komt met 'dit had je tien jaar geleden ook al kunnen zien' dan zeg ik dat ik het tien jaar geleden ook al zag, alleen had ik toen nog zoiets van 'goeden lijden onder de slechten blabla'. Ik ben nooit blij geweest met die multiculti troep, maar dingen als kopvoddentaks en alles zijn (waren) imo ook wat too much. Ja, ik ben inderdaad rechts van het midden te plaatsen maar ik wil succesvolle allochtonen hun kans heus niet misgunnen. Ik wil écht niet zo voorbeoordelend zijn en alles, maar kom op, laten we eerlijk zijn, dat tuig spoort gewoon niet. Ik vertel echt niet iets nieuws als je ziet dat 90% van de figuren in Opsoring Verzocht allochtoon is en dat er in sommige wijken met eenzelfde percentage allochtonen alleen maar criminaliteit is. Nee echt, als ik het op mijn opleiding zeg vindt men me een Wilders-tokkie maar na de 35276247ste keer in de metro gekanker van allochtonen te hebben gehad (bejaarde man uitschelden, meisjes lastigvallen, mensen uitschelden, irritant doen, herrie maken etc etc etc) heb ik er genoeg van. HAHA zul je zeggen, heeft-ie het nu pas door. Nee tuurlijk niet, en nogmaals, ook tien, twintig, dertig jaar geleden was ik er al niet positief over geweest. Had ik niet dingen geroepen als 'laten we die kleine groep niet representatief houden voor de gehee groep'. Het is voor mij allemaal wel genoeg. Moge er ooit (...) dat al dat tuig weg is.
Het is niet dat ik nu iets nieuws aankaart, maar ik denk wel dat dat 0,00001 promille krediet dat 'ze' nog hadden nu ook zo langzamerhand opraakt.