Je gaat inderdaad perfect in op mijn zin 'er is nooit een enkele blanke die ooit iets fouts doet'.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:40 schreef Pool het volgende:
TS vraagt er om om door een Nuenense met een bijl te worden bewerkt, door een Huissense Suzuki omver te worden gekart of door een Urkse puber overhoop te worden gestoken.
Nofi trouwens.
Volksverraderquote:Op donderdag 3 december 2009 20:51 schreef MacorgaZ het volgende:
De meeste allochtonen zijn inderdaad
Wat doe je jaloers dan? Jwz, haters mogen verlaten.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:59 schreef alwaysedo het volgende:
[..]
Ga jij nou maar in je hol wonen.
Jonge, wees blij met die centen die ik je gestuurd heb in het kader van actie "Steun een allochtoon".quote:
en jij doet er niets aan, daar ligt het probleem. In het oosten van ons land slaan ze gewoon zo'n mocro kort en klein, daar hoor je dan ook lang niet zo veel over allochtonen dan in die metrosexuele gebieden van de randstadquote:Op donderdag 3 december 2009 20:37 schreef El_Liberaliste het volgende:
(bejaarde man uitschelden, meisjes lastigvallen, mensen uitschelden, irritant doen, herrie maken etc etc etc)
Gast, alsof ik jouw hele verhaal ga lezen.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:42 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Je gaat inderdaad perfect in op mijn zin 'er is nooit een enkele blanke die ooit iets fouts doet'.
Damn, man
QFTquote:Op donderdag 3 december 2009 21:28 schreef Pool het volgende:
[..]
Gast, alsof ik jouw hele verhaal ga lezen.
Doe me dan nog maar liever de eerlijke racisten met een domme oneliner. In plaats van eens in de zoveel tijd zo'n zevertopic van: "Ik wil niet discrimineren hoor, maar.... [insert klagend generaliserend verhaal van een of andere ICT'er/WoW-nerd die ook eens een metrotripje heeft gemaakt]. "
Haha sukkel, doe nou niet zo stoer om een reactie te geven als je niet eens hebt gelezen waar het over gaatquote:Op donderdag 3 december 2009 21:28 schreef Pool het volgende:
[..]
Doe me dan nog maar liever de eerlijke racisten met een domme oneliner. In plaats van eens in de zoveel tijd zo'n zevertopic van: "Ik wil niet discrimineren hoor, maar.... [insert klagend generaliserend verhaal van een of andere ICT'er/WoW-nerd die ook eens een metrotripje heeft gemaakt]. "
Je bent te weinig in KLB.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:28 schreef Pool het volgende:
[..]
Knappe jongen die in de jaren '60 Oost-Duitsers naar zijn land weet te krijgen.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:09 schreef Leonidas82 het volgende:
'
éindelijk een topic naar mijn hart
Toch heb ik wel flink wat allochtonen in mijn vriendenkring zitten, maar zijn dit allen hoogopgeleiden (mensen die WO etc studeren) en vrijwel volledig aangepast en beschaafd.
Het zijn vooral Marokkaanse raddraaiers die alles verpesten in het land. Volgens de statistieken zijn onder de allochtonen vooral de Marokkanen verantwoordelijkheid voor het merendeel van alle ellende. Ik heb het dan over bontkraagjes en petjes en scooterberbers. Wat een kktuig en schorem is dat toch. Geen mensen maar het zijn gewoon verkapte onopgevoede apen met hun doen en laten. Dragen niks bij, brengen alleen maar schade toe aan alles en iedereen. De verantwoordelijken zijn de ouders, die niet weten hoe ze een kind moeten opvoeden. Vaak zijn ze zelf niet zo ontwikkeld dus logisch dat het nageslacht ook niets met niets is.
Nederlandse regering houd ik verantwoordelijk voor het importeren van dit rotvolk in de jaren 60. Waarom niet gewoon gastarbeiders uit Europa halen? Oost-Duitsland had in die periode ook flink veel werkloosheid, maar nee hoor, we moesten weer zonodig kansloos onopgeleid bergvolk hierheen halen. Aanschouw nu de gevolgen daarvan...
Nou, ik ben blij dat je de OP hebt gelezen alsof het je eindexamen Nederlands was. Kun je mij even het uittreksel geven dan?quote:Op donderdag 3 december 2009 21:33 schreef alwaysedo het volgende:
[..]
Haha sukkel, doe nou niet zo stoer om een reactie te geven als je niet eens hebt gelezen waar het over gaat
Laat me dat even rechtzetten dan. Ik wil je nog steeds. Zoals een HBO'er erkenning voor zijn opleiding wil.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:37 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja, omdat je het met me hebt uitgemaakt over de PM!
Oe, dat zet inderdaad wel iets bij me recht!quote:Op donderdag 3 december 2009 21:42 schreef Biels het volgende:
[..]
Laat me dat even rechtzetten dan. Ik wil je nog steeds. Zoals een HBO'er erkenning voor zijn opleiding wil.
Ik vind het altijd zo opvallend dat die "groep" zich in verschillende plaatsen op dezelfde dag misdraagt. Hebben ze een taxibusje ofzo?quote:Op donderdag 3 december 2009 21:51 schreef Appelknaller het volgende:
Ik ben met je eens dat er een groep allochtonen is die zich misdragen, maar om op basis daar van iedere allochtoon als een halve crimineel te zien dat gaat gewoon te ver.
Moet ik hier nu serieus op in gaan?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:01 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo opvallend dat die "groep" zich in verschillende plaatsen op dezelfde dag misdraagt. Hebben ze een taxibusje ofzo?
Nee natuurlijk niet, maar jij begrijpt (hoop ik) ook dat het hier allang niet meer om een "groep" gaat. Bij een groep denk ik aan een man of 10-20.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:12 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Moet ik hier nu serieus op in gaan?
Ik moest lachenquote:Op donderdag 3 december 2009 20:37 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik wil écht niet zo voorbeoordelend zijn en alles, maar kom op, laten we eerlijk zijn, dat tuig spoort gewoon niet.
Google gaf 6 resultatenquote:Op donderdag 3 december 2009 20:37 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik wil écht niet zo voorbeoordelend zijn en alles, maar kom op, laten we eerlijk zijn, dat tuig spoort gewoon niet.
quote:Op donderdag 3 december 2009 22:01 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo opvallend dat die "groep" zich in verschillende plaatsen op dezelfde dag misdraagt. Hebben ze een taxibusje ofzo?
Een universitair geschoolde VVD'er dus.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:47 schreef Biels het volgende:
Dit topic komt inderdaad niet over alsof het geschreven is door een briesende Wilders-stemmende MBO'er, maar als een duidelijke, puntsgewijze uiteenzetting van het probleem door een intelligente jongeman.
Dat ligt dan aan jouw opvattingen, want uiteraard kan een groep groter zijn dan 20 mensenquote:Op donderdag 3 december 2009 23:02 schreef fratsman het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, maar jij begrijpt ook dat het hier allang niet meer om een "groep" gaat. Bij een groep denk ik aan een man of 10-20.
Pauperrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 3 december 2009 23:33 schreef IHVK het volgende:
Ik ben een niet-westerse allochtoon.
Leef je uit.
Ik doelde niet op je allochtoon-zijn, whehehehehehehehe :dddd:dd;d:D:D:D:D;d;dD:Dquote:Op donderdag 3 december 2009 23:36 schreef IHVK het volgende:
[..]
JIj bent ook een niet-westerse allochtoon.
open jij het nieuwe topic ik ben lui.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik doelde niet op je allochtoon-zijn, whehehehehehehehe :dddd:dd;d:D:D:D:D;d;dD:D
Je bevindt je anders in een bevoorrechte positie.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:33 schreef IHVK het volgende:
Ik ben een niet-westerse allochtoon.
Leef je uit.
quote:Op donderdag 3 december 2009 23:39 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Je bevindt je anders in een bevoorrechte positie.
Blanke mannen de nieuwe joden?
Wie moet er dan het park schoffelen? Vakken vullen? Vuilnis ophalen?quote:Op donderdag 3 december 2009 23:43 schreef thingamajig het volgende:
ik heb een tyfushekel aan alle laagopgeleiden, allochtoon of niet...
nee, laagopgeleidenquote:Op donderdag 3 december 2009 23:47 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Wie moet er dan het park schoffelen? Vakken vullen? Vuilnis ophalen?
Jij?
Nee, een onrendabele.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:47 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Wie moet er dan het park schoffelen? Vakken vullen? Vuilnis ophalen?
Jij?
quote:Op donderdag 3 december 2009 23:53 schreef Hetiszover het volgende:
De mannencultuur is daar compleet anders, veel competitiever allemaal. En dat, beste fokkers, heeft gevolgen voor de cultuur hier.
Ik dacht ze elke keer een herhaling uitzondenquote:Ik vertel echt niet iets nieuws als je ziet dat 90% van de figuren in Opsoring Verzocht allochtoon is
De pot verwijt de ketel zou ik zo zeggen.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:49 schreef Acinonyx het volgende:
Als we het over allochtonen hebben, dan gaat het vanzelfsprekend natuurlijk over al dat kut volk.
Er zullen ongetwijfeld ook wel beschaafde allochtonen tussen zitten, dat ontken ik niet, maar het is altijd dat kut volk wat het verpest voor de rest![]()
Ik zit op een school, en daar zitten veel marokkaantjes op. Een hele hoop lieve aardige schattige geile berber-meisjes en de meesten nog zonder hoofddoek ook, die hebben zich goed aangepast![]()
Ook een hoop van dat hoofddoek-volk maar die gedragen zich gelukkig en leven in harmonie met de hoofddoek-loze persoontjes, ze hebben zich ondanks hun hoofddoek ook goed aangepast.
(afgezien van wat rotte appels hier en daar)
Maar dan komen we bij het probleem:: die mannen. Het zijn allemaal van die arrogante patserige psstt-hey-meisje figuren. Met een blik in de ogen van 'Ik ben het helemaal, ik ben een stoere jongen'.
En, hoe kan het ook anders, altijd in groepjes van minstens 2 andere berbertjes.
En dan altijd maar proberen dingen uit te lokken bij een ieder die langs loopt en een ieder die een blik op hen werpt of tegen hen spreekt.
Misschien herkent iemand zich hierin ? Ik denk dat hierin de wortel van het kwaad ligt. Het ongeschoolde respect-loze mannelijke deel van die bevolking.
Wat is dit nu weer voor een werkelijk KUT antwoord op een serieuze constatering?quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:17 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel zou ik zo zeggen.
Juist, je mag er wel grof voor betalen, en ook de veroorzaakte ellende ondergaan.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:57 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dat dus, de mannencultuur.
Die loopt almaar constant op allerlei manieren te provoceren en te etteren, en dat is waar de meeste mensen zich ook aan ergeren denk ik en hetgeen ze bedoelen als ze het over een 'kut marokkaan' hebben
Pleur op.quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:37 schreef Flashwin het volgende:
Matige OP. Iemand als Mensa_Allochtoon doet dat veel beter!
Nou dat kon je dus lezen in de post erbovenquote:Op vrijdag 4 december 2009 00:36 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor een werkelijk KUT antwoord op een serieuze constatering?
Mss ben je gewoon een easy targetquote:Op vrijdag 4 december 2009 00:34 schreef skattebaut het volgende:
Kreeg gister nog per e-mail een alleraardigst berichtje van een waarschijnlijk Turk...
--------------------------------------------------------------
opkankeren viesze hoeren kind
Dat stuur je toch niet aan iemand die eerst netjes je vraag beantwoordde...?
(een enorm aantal allochtonen (jajajajajaja, ook NLers...) in dit land is gruwelijk asociaal, en daar mag van veel mensen hier geeneens over gesproken worden. (vies links strontvolk dus))
Van alle akkefietjes die ik tot nu had waren zeker 95% allochtoon gerelateerd.
Vrienden van mij zijn zonder reden her en der in elkaar gemept.
Hun spullen gestolen.
Ik zelf en een vriend van me zijn toen we 18 waren door een viertal Marokkanen overvallen in de trein.
Die lui zijn gewoon helemaal gestoord en doen en laten dus dag en nacht waar ze zin in hebben.
Niemand legt ze een stro breed in de weg.
Politie doet niets.
Doe je als burger wat terug, dan gaan ze met jouw.
Verder zijn veel allochtonen uiterst laf, dit omdat ze nooit alleen durven.
Er moet echt maar es keihard worden opgetreden tegen dit schorem.
opkankeren viesze hoeren kindquote:Op vrijdag 4 december 2009 00:40 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Pleur op.
OP is prima samenvattende.
Niks lezen in post erboven...quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:40 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Nou dat kon je dus lezen in de post erboven
Onnozele.quote:
Grappig he, dat allochtonentaaltje...quote:
Ja en dat is toch ook zo? Als je zelfs praat over ' kutvolk,Marrokaantjes, Berbertjes' vind ik dat zelf ook niet echt respectvol.quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:46 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Niks lezen in post erboven...
Je zin is uiterst duidelijk.
Je verwijt die reageerder hetzelfde te doen/zijn als waar hij een punt over maakt.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:48 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Grappig he, dat allochtonentaaltje...
Ondertussen wordt de sfeer in ons land van alle kanten verziekt, al decennia lang.
Of je leest niet goed,quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:42 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Mss ben je gewoon een easy targetJij was degene met vriendin die je heel wat ruggen aan schuld had bezorgd?
Vriendin plots veel tijd voor homo En dan ergens op een van de laatste pagina`s pauper. Hier:quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:50 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Of je leest niet goed,
Of je tikt niet goed,
Ik denk het laatste.
Easy targetquote:Op maandag 23 november 2009 02:18 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Dat laatste doet ze niet vanwege haar andere prioriteiten...
Ik heb in mijn leven nog nooit bijv een dag rood gestaan zelfs maar.
Dank zij haar inbreng van schulden hebben wij nu beiden een schuld van 18 mille...
En dan mag je ook nog nergens over praten, geen eisen stellen etc.
Dan loopt ze weg, gaat schreeuwen of ander onaangepast gedrag vertonen om mij stil te krijgen.
Feit, en gebleken... is dus dat multiculturele samenlevingen gedoemd zijn te mislukken.quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:49 schreef Synthesist het volgende:
er zijn op deze wereld meer dan 6 miljard allochtonen.
echt veel te veel
Ach sukkeltje, je trekt verbanden die er geheel niet zijn.quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:54 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Vriendin plots veel tijd voor homo En dan ergens op een van de laatste pagina`s pauper. Hier:
[..]
Easy target
quote:Op vrijdag 4 december 2009 01:00 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ach sukkeltje, je trekt verbanden die er geheel niet zijn.
Erg irritant en ook rede voor einde discussie met jouw.![]()
En dan nog dit posten ookquote:Op vrijdag 4 december 2009 00:48 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Grappig he, dat allochtonentaaltje...
Dat is echt geen sarcasme, dat is gewoon slechte beheersing van de Nederlandse taal.quote:Op vrijdag 4 december 2009 01:12 schreef skattebaut het volgende:
U is niet bekend met de term sarcasme?
Volgens mij is kinderbedtijd al een tijdje voorbij... ga gauw slapen.
Racist! Discriminazi!!!quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:34 schreef skattebaut het volgende:
Kreeg gister nog per e-mail een alleraardigst berichtje van een waarschijnlijk Turk...
opkankeren viesze hoeren kind
Dat stuur je toch niet aan iemand die eerst netjes je vraag beantwoordde...?
(een enorm aantal allochtonen (jajajajajaja, ook NLers...) in dit land is gruwelijk asociaal, en daar mag van veel mensen hier geeneens over gesproken worden. (vies links strontvolk dus))
Van alle akkefietjes die ik tot nu had waren zeker 95% allochtoon gerelateerd.
Vrienden van mij zijn zonder reden her en der in elkaar gemept.
Hun spullen gestolen.
Ik zelf en een vriend van me zijn toen we 18 waren door een viertal Marokkanen overvallen in de trein.
Die lui zijn gewoon helemaal gestoord en doen en laten dus dag en nacht waar ze zin in hebben.
Niemand legt ze een stro breed in de weg.
Politie doet niets.
Doe je als burger wat terug, dan gaan ze met jouw.
Verder zijn veel allochtonen uiterst laf, dit omdat ze nooit alleen durven.
Er moet echt maar es keihard worden opgetreden tegen dit schorem.
Das onzin, want er zijn ook groepen allochtonen in deze samenleving waar niemand last van heeft.quote:Op vrijdag 4 december 2009 01:19 schreef cerror het volgende:
"Ik ben geen racist maar niet blanken zijn kut"
Omdat?quote:
Antillianenquote:Op vrijdag 4 december 2009 01:25 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Das onzin, want er zijn ook groepen allochtonen in deze samenleving waar niemand last van heeft.
Dat geld niet voor de veelal misselijkmakende gedragingen van marokkanen turken en antillianen.![]()
![]()
Cool, een samenvatting.quote:Op vrijdag 4 december 2009 01:19 schreef cerror het volgende:
"Ik ben geen racist maar niet blanken zijn kut"
amenquote:Op donderdag 3 december 2009 21:04 schreef denz09 het volgende:
vroeger toen was iedereen blank en toen had je geen vechtpartijen op school toen was iedereen lief en gehoorzaam. Maar toen kwam er een zwarte leerling op school en toen was iedereen nieuwschierig naar hem.
Toen stond de zwarte leerling in het middelpunt van de belangstelling. Meisjes waren verliefd op de ow zo mysterieuze buitenlander. en blanke jongens werden boos toen kwamen er vechtpartijen tussen blank en zwart. toen hadden ze te maken met rasisme en gingen jongeren zich kaal scheren enzo die zwarte luisteren toen hiphop en de blanken techno muziek. En toen kwamen er ook nog turken en marrokanen bij en toen werd het helemaal druk .Toen kwam er een kaal mannetje genaamd pim fortuin en die wou ze allemaal het land uit sturen alleen dat was niet gelukt want de buitenlanders en de anderen hadden zoveel macht dat hij werd vermoord. En nu komt wilders en die denkt het wel te lukken.
Einde verhaal.
quote:Op donderdag 3 december 2009 21:04 schreef denz09 het volgende:
vroeger toen was iedereen blank en toen had je geen vechtpartijen op school toen was iedereen lief en gehoorzaam. Maar toen kwam er een zwarte leerling op school en toen was iedereen nieuwschierig naar hem.
Toen stond de zwarte leerling in het middelpunt van de belangstelling. Meisjes waren verliefd op de ow zo mysterieuze buitenlander. en blanke jongens werden boos toen kwamen er vechtpartijen tussen blank en zwart. toen hadden ze te maken met rasisme en gingen jongeren zich kaal scheren enzo die zwarte luisteren toen hiphop en de blanken techno muziek. En toen kwamen er ook nog turken en marrokanen bij en toen werd het helemaal druk .Toen kwam er een kaal mannetje genaamd pim fortuin en die wou ze allemaal het land uit sturen alleen dat was niet gelukt want de buitenlanders en de anderen hadden zoveel macht dat hij werd vermoord. En nu komt wilders en die denkt het wel te lukken.
Einde verhaal.
quote:Op donderdag 3 december 2009 20:47 schreef Biels het volgende:
Dit topic komt inderdaad niet over alsof het geschreven is door een briesende Wilders-stemmende MBO'er, maar als een duidelijke, puntsgewijze uiteenzetting van het probleem door een intelligente jongeman.
Vanaf het prille begin, want de hij is rond de 30. Het begon dus al in de luier, toen hij een afkeer voelde van het bruins dat uit zijn poeperd kwam.quote:Op vrijdag 4 december 2009 02:10 schreef AryaMehr het volgende:
TS Skattebaut spreekt zichzelf een beetje tegen:
Je verklaart dat een aantal ervaringen met niet-westerse allochtonen je hebben doen besluiten dat jij walgt van het ''fenomeen'' niet-westerse allochtoon en dat je ze liever ziet vertrekken. Vervolgens zeg je dat je er 30 jaar geleden ook al niet erg positief over was, terwijl 30 jaar geleden dergelijke problemen niet eens speelden.
De enige conclusie die ik dan kan trekken op basis van je uitspraken is dat je gewoon puur een xenofoob bent. Iemand die vanaf het begin altijd al bang is geweest voor het ''onbekende''.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |