Persoonlijk vind ik het niet zo erg dat hij vertrekt, nooit mijn favo coureur geweest. Laat koppie hangen als hij geen wagen heeft om te winnen.quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:01 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het niet zo erg dat hij vertrekt, nooit mijn favo coureur geweest. Laat koppie hangen als hij geen wagen heeft om te winnen.
Nee, de enige reden dat de FIA het nog opgaf als BMW Sauber is, naar mijn idee, dat er nog een verzoek tot naamswijziging moet komen. En die moet dan ook nog worden goedgekeurd. Daarom zie je nu ook nog op de lijst voor volgend seizoen Brawn GP staan.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:04 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb volgens mij een topicje gemist, maar begrijp ik het nou goed dat BMW Sauber als team verder gaat, dus met BMW motoren?
datquote:
quote:Officieel: Britse Grand Prix blijft op Silverstone
7 december 2009
Silverstone blijft voorlopig de gastheer van de Grand Prix van Groot-Brittannië. Dat heeft Damon Hill, de president van de British Racing Drivers' Club (BRDC), maandag laten weten op een persconferentie in Londen. De BRDC heeft een contract voor zeventien jaar gesloten met Formule 1-baas Bernie Ecclestone.
Aanvankelijk zou de Britse Formule 1-race vanaf volgend jaar op Donington Park worden verreden, maar dat circuit kwam maar niet met de benodigde financiële garanties over de brug, waarna Ecclestone weer in gesprek ging met de BRDC, die eigenaar is van het circuit van Silverstone. Na wekenlange onderhandelingen zijn Ecclestone en de BRDC het nu eindelijk eens geworden over de toekomst van de Britse Grand Prix.
De Britse Grand Prix wordt volgend jaar op 11 juli verreden. Op diezelfde dag wordt ook de finale van het wereldkampioenschap voetbal in Zuid-Afrika gespeeld.
De officiele site meldt nog steeds:quote:
20.30quote:Op maandag 7 december 2009 12:15 schreef kepler het volgende:
17 jaar![]()
Drukke dag dan trouwens op 11 juliHoe laat begint de finale? (kan het nergens vinden zo snel
)
toch kun je er wel vanuit gaan dat het op Silverstone isquote:Op maandag 7 december 2009 12:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De officiele site meldt nog steeds:
10 2010 FORMULA 1 BRITISH GRAND PRIX (Donington Park) * 9-11 jul
http://www.formula1.com/races/calendar_preview.html
Aha, dank. Geen conflict dus met de F1quote:Op maandag 7 december 2009 12:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
20.30
http://www.fifa.com/mm/do(...)dulefinalversion.pdf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |