Nee, de enige reden dat de FIA het nog opgaf als BMW Sauber is, naar mijn idee, dat er nog een verzoek tot naamswijziging moet komen. En die moet dan ook nog worden goedgekeurd. Daarom zie je nu ook nog op de lijst voor volgend seizoen Brawn GP staan.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:04 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb volgens mij een topicje gemist, maar begrijp ik het nou goed dat BMW Sauber als team verder gaat, dus met BMW motoren?
datquote:
quote:Officieel: Britse Grand Prix blijft op Silverstone
7 december 2009
Silverstone blijft voorlopig de gastheer van de Grand Prix van Groot-Brittannië. Dat heeft Damon Hill, de president van de British Racing Drivers' Club (BRDC), maandag laten weten op een persconferentie in Londen. De BRDC heeft een contract voor zeventien jaar gesloten met Formule 1-baas Bernie Ecclestone.
Aanvankelijk zou de Britse Formule 1-race vanaf volgend jaar op Donington Park worden verreden, maar dat circuit kwam maar niet met de benodigde financiële garanties over de brug, waarna Ecclestone weer in gesprek ging met de BRDC, die eigenaar is van het circuit van Silverstone. Na wekenlange onderhandelingen zijn Ecclestone en de BRDC het nu eindelijk eens geworden over de toekomst van de Britse Grand Prix.
De Britse Grand Prix wordt volgend jaar op 11 juli verreden. Op diezelfde dag wordt ook de finale van het wereldkampioenschap voetbal in Zuid-Afrika gespeeld.
De officiele site meldt nog steeds:quote:
20.30quote:Op maandag 7 december 2009 12:15 schreef kepler het volgende:
17 jaar![]()
Drukke dag dan trouwens op 11 juliHoe laat begint de finale? (kan het nergens vinden zo snel
)
toch kun je er wel vanuit gaan dat het op Silverstone isquote:Op maandag 7 december 2009 12:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De officiele site meldt nog steeds:
10 2010 FORMULA 1 BRITISH GRAND PRIX (Donington Park) * 9-11 jul
http://www.formula1.com/races/calendar_preview.html
Aha, dank. Geen conflict dus met de F1quote:Op maandag 7 december 2009 12:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
20.30
http://www.fifa.com/mm/do(...)dulefinalversion.pdf
en de kosten moeten naar benedenquote:Op maandag 7 december 2009 16:27 schreef Glijdt_licht het volgende:
En met wat voor kosten?!
2010 will cost them 12,000,000 UK£, 2011 will increase that by about a million, 2012 + 7% of 13 million and so on. They're very quickly going to end up paying more than double what they pay now
Het contract dat Ecclestone eerst met Donington had, had ook een duur van 17 jaar. Dus het zal waarschijnlijk wel (bijna) hetzelfde contract zijn.quote:Op maandag 7 december 2009 14:49 schreef rubbereend het volgende:
Damon Hill heeft er een best contract uitgesleept17 jaar
quote:Heb even het rooster van RTL 7 bekeken en het Formule 1 jaaroverzicht staat ingepland op Zondag 27 december om 22:35 tot 24:00
dat is wel erg in een hoekje van eht programma schema weg gestoptquote:Op maandag 7 december 2009 21:16 schreef Sinister-D- het volgende:
hoppa Silverstone terug.
2 geliefde circuits terug op de kalender, nieuwe teams, veel stoeltjes dansen, veel rookies en de hereniging met een oud team. Het seizoen kan nu al niet meer stuk![]()
ow, en voor de geintresseerden: dit stond er nog in een reactie op Mols blog:
[..]
ik kan je de review van de BBC aanraden! die hebben er ook een iets andere draai aangegeven.quote:Op maandag 7 december 2009 21:16 schreef Sinister-D- het volgende:
ow, en voor de geintresseerden: dit stond er nog in een reactie op Mols blog:
[..]
Denk niet dat ze er door komen, Sauber zal denk ik de voorkeur krijgen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:34 schreef Peterselieman het volgende:
Dat Stefan GP lijkt nu toch echt werk te gaan maken van de Formule 1-plannen:
Stefan GP gaat door met Formule 1-plannen
Sauber is al doorquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:27 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Denk niet dat ze er door komen, Sauber zal denk ik de voorkeur krijgen.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:34 schreef Peterselieman het volgende:
Dat Stefan GP lijkt nu toch echt werk te gaan maken van de Formule 1-plannen:
Stefan GP gaat door met Formule 1-plannen
Ze gokken op het vertrek van Renault? Of kan dat ook niet?quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:31 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Waarom ze nog een poging doen is mij compleet vreemd. Misschien hopen ze in 2011 in te stromen?
Heb ik de 7de november al gezienquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:49 schreef bodylotion het volgende:
[..]
ik kan je de review van de BBC aanraden! die hebben er ook een iets andere draai aangegeven.
"Jenson Button's Glorious Season"
Als Renault vertrekt zie ik het eerder gebeuren dat Dave Richards zich erin gaat mengen zoals vaker genoemd wordt de laatste tijd. Die heeft de hoop ook nog niet opgegeven, maar die blaast niet zo hoog van de toren zoals andere partijen dat doen. En Richards is toch een bekende bij de FIA tegenover een Servier die net als Alex Shnaider in 2006 met MF1 ff geld wil/wou inkasseren via de F1. Dan zou ik als FIA zijnde toch liever een team(eigenaar) met een bekende race-achtergrond hebben.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:59 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ze gokken op het vertrek van Renault? Of kan dat ook niet?
dat het niet goed ging was al bekend, maar nu is het echt gebeurd?quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:57 schreef kepler het volgende:
ok, misschien niet helemaal het juiste topic, maar ik hoor net op Hart van Nederland dat de vrouw van Olav Mol opgegeven is door de artsen...
edit: nieuws blijkt al ouder te zijn, maar ik wist het iig nog niet
nee, dat niet. Maar ze had nog 2 maanden, en die schijnen nu voorbij te zijn. Maar dat stukje was ook weer echt Hart van NL kwaliteit... Oftwel gewoon voorlezen uit de storyquote:Op dinsdag 8 december 2009 23:27 schreef bodylotion het volgende:
[..]
dat het niet goed ging was al bekend, maar nu is het echt gebeurd?
In singapore waarschijnlijk wel, overige circuits denk ik niet.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:29 schreef bodylotion het volgende:
gaan we volgend jaar ook vaker vonken zien, omdat de wagens zwaarder/lager zijn? of verpest de plank dat allemaal![]()
[ afbeelding ]
prachtige wagensquote:Op woensdag 9 december 2009 13:29 schreef bodylotion het volgende:
gaan we volgend jaar ook vaker vonken zien, omdat de wagens zwaarder/lager zijn? of verpest de plank dat allemaal![]()
[ afbeelding ]
de smalle voorbanden zijn straks gelukkig ook weer terug. en hopelijk wordt de voorvleugel ook iets smaller. ik weet alleen niet of de voorvleugel net zo breed als de voorbanden of het bodywork mag zijnquote:
whehehequote:Gemengde gevoelens bij Horner over Silverstone
09 december 2009
Christian Horner, de teambaas van Red Bull, heeft gemengde gevoelens over het nieuwe, zeventienjarige contract dat Silverstone heeft gekregen. Volgens de Brit is de nieuwe deal goed voor de Britse autosport, maar minder goed voor zijn tuin.
"Ik dacht dat vorig jaar de Britse Grand Prix voor het laatst op Silverstone zou worden gehouden. Ik had daarom aan het eind van het weekend een groot feest bij mij thuis. De tuin was daarna volledig verwoest. Nu er een nieuwe zeventienjarige deal is gesloten, kan ik de tuin waarschijnlijk wel definitief afschrijven", zei Horner, die niet ver van het circuit woont. "Maar voor de Britse autosport is het natuurlijk geweldig dat de toekomst van de Britse Grand Prix voor de lange termijn is veilig gesteld."
Volgens Horner ziet de Formule 1-kalender voor 2010 er goed uit. Horner: "Het is goed dat we ook volgend jaar weer een goede mix hebben van historische races als Monza en Silverstone en nieuwe races als Abu Dhabi en Singapore."
mischien gaf eddie jordan zijn band een optredenquote:Op woensdag 9 december 2009 16:52 schreef vosss het volgende:
De tuin compleet verwoest door een feest? Wat voor feest was dat? Dat moet haast wel beregezellig zijn geweest
dat worden volgend jaar teamorders zodat Red Bull niet weer een 1-2 scoortquote:Op woensdag 9 december 2009 16:48 schreef Schunckelstar het volgende:
één man is minder blij met de silverstone-overeenkomst![]()
[..]
whehehe
Geen Bridge meerquote:Op maandag 7 december 2009 16:27 schreef Glijdt_licht het volgende:
En met wat voor kosten?!
2010 will cost them 12,000,000 UK£, 2011 will increase that by about a million, 2012 + 7% of 13 million and so on. They're very quickly going to end up paying more than double what they pay now
Nieuwe map wss:
[ afbeelding ]
quote:Teampresentaties 2010 op 30 januari in Valencia
Volgens Spaanse media zijn de meeste teams overeengekomen om de teampresentaties op 30 januari te houden. Afgelopen maanden werd er door de teams gesproken om een gezamelijke presentatie te houden in verband met kostenbesparingen.
De teampresentaties zullen plaatsvinden op het hypermoderne Ciudad de las Artes y de las Ciencias-complex in Valencia. Twee dagen later zal de eerste officiele testweek beginnen voor 2010 op het Ricardo Tormo Circuit in Valencia
Ik denk ook dat dat best leuk is om alles tegelijk te doen!quote:
inderdaad, gewoon in één grote zaal. Moet opzich prima te regelen zijn. En als je het dan via live broadcast uitzend via internet dan gaat dat ook nog best wat kijkers trekken.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:29 schreef vosss het volgende:
Lijkt me ook ja, en ja kan meteen de verschillen zien.
Ik weet niet hoe ze het gaan aanpakken, maar ik zou er gewoon een gezamenlijk spektakel van maken en dan eerst beginnen met onthullen van de teams die vorig jaar de minste punten hadden, en dan ipv als laatste nummers 1, 2 en 3 in het kampioenschap vorig jaar de 4 nieuwe teams laten onthullen en als laatste nummers 3,2 en 1 ofzo.
En dan gewoon allemaal in dezelfde hal zegmaar.
Mij lijkt het vet. Maargoed, geen idee hoe ze het aanpakken.
Waarschijnlijk zullen ze wel gewoon tegelijkertijd in dezelfde locatie maar in andere ruimte onthullen. Weer een gemiste kans. Maar zo mist de F1 er wel meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |