Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Lunchtijdquote:
kat-en-muis-spelletje dusquote:
pIndahquote:
zal ik een pakje opsturen?quote:Op donderdag 3 december 2009 12:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat heb ik al lang niet op.. Cup-a-Soup..
Op de bovenste foto dacht ik: waar is die MET van patat met?quote:Op donderdag 3 december 2009 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
12:00:
[ afbeelding ]
12:21:
[ afbeelding ]BURPPP
ja ja ja,quote:Op donderdag 3 december 2009 12:38 schreef indahnesia.com het volgende:
En toch he... is ijskoud bier best lekker.
je telefoonlijn hapert, er vallen woorden wegquote:Op donderdag 3 december 2009 12:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja ja ja,22 graden is daar koed en terwijl werken (doen alsof) zit jij bier te zuipen.
![]()
ruilen?
Dat kan niet hequote:
verrek ik het ookquote:Op donderdag 3 december 2009 12:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je telefoonlijn hapert, er vallen woorden weg
nou alquote:
ik zie al waarom jij mee doet aan snack attack.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]BURPPP
quote:
je valt in herhalingquote:
Whehehe, nee die tent heet "Spoorzicht"quote:Op donderdag 3 december 2009 12:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zie al waarom jij mee doet aan snack attack.
eerste foto, een trein als logo
die kroket..quote:Op donderdag 3 december 2009 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]BURPPP
quote:Op donderdag 3 december 2009 12:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kpn-er![]()
slechte verbinding?uw kabel is te lang.
oh net al zo origineel als : Het station, gelegen aan... en nou mag jij weer radenquote:Op donderdag 3 december 2009 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Whehehe, nee die tent heet "Spoorzicht"Drie kraaien waarom
De frietjes liepen een beetje overquote:Op donderdag 3 december 2009 12:41 schreef Ladylike het volgende:
Op de bovenste foto dacht ik: waar is die MET van patat met?
en toen zag ik de onderste foto
Ik heb er die mexicano ook nog uitgebreid in gedoopt. Ik heb ooit eens mexicano met mayo besteldquote:die mayo was bij mij op geweest
Ik heb een mayo tic overgehouden van mn zwangerschapquote:Op donderdag 3 december 2009 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De frietjes liepen een beetje over![]()
[..]
Ik heb er die mexicano ook nog uitgebreid in gedoopt. Ik heb ooit eens mexicano met mayo besteldDat was echt net een luchtbed op zee
Ja die zit ernaastquote:Op donderdag 3 december 2009 12:49 schreef Ladylike het volgende:
oh net al zo origineel als : Het station, gelegen aan... en nou mag jij weer raden
quote:Op donderdag 3 december 2009 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De frietjes liepen een beetje over![]()
[..]
Ik heb er die mexicano ook nog uitgebreid in gedoopt. Ik heb ooit eens mexicano met mayo besteldDat was echt net een luchtbed op zee
1) omdat hij bijna spoortquote:Op donderdag 3 december 2009 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
de auto boulevard?quote:Op donderdag 3 december 2009 12:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
oh net al zo origineel als : Het station, gelegen aan... en nou mag jij weer raden
niet meedoen aan weekend miljonair jijquote:Op donderdag 3 december 2009 12:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
1) omdat hij bijna spoort
2) omdat het einde van zijn therapie in zicht is
3) omdat er boten te zijn zijn.
[..]
de auto boulevard?
Er staat een stuk oude spoorrails rechtop in de voortuin?quote:Op donderdag 3 december 2009 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vanwege het uitzicht op de snelwegquote:Op donderdag 3 december 2009 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 december 2009 12:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kpn-er![]()
slechte verbinding?uw kabel is te lang.
4) none of the above.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
1) omdat hij bijna spoort
2) omdat het einde van zijn therapie in zicht is
3) omdat er boten te zien zijn.
Met GB.?quote:
Bejaarden achter het stuur...:')quote:Man parkeert auto in kantoorpand
VLAARDINGEN - Een 78-jarige man heeft donderdag in Vlaardingen zijn auto per ongeluk in een kantoorpand geparkeerd. De automobilist wilde zijn auto achteruit inparkeren, maar bleef met zijn voet vastzitten onder het rempedaal. Doordat hij wel gas gaf, boorde zijn voertuig zich door de ruit van het kantoor en kwam deels in het gebouw tot stilstand.
Volgens de politie bleven de brokkenpiloot en zijn 79-jarige passagier ongedeerd. In het kantoorpand raakte evenmin iemand gewond.
Hij zal niet de eerste zijn die onder het mom van lunchpauze vertier gaat halenquote:
preciesquote:Op donderdag 3 december 2009 13:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij zal niet de eerste zijn die onder het mom van lunchpauze vertier gaat halen
Wij verlinken onze vaste klanten nietquote:
GB staat dus echt voor Grote Borsten?quote:Op donderdag 3 december 2009 13:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat zien dan? "Later jonges, ik haal op de hoek even een kroketjequote:Op donderdag 3 december 2009 13:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zoietsquote:Op donderdag 3 december 2009 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat zien dan? "Later jonges, ik haal op de hoek even een kroketjen loop dan even door voor een wippie bij de hoeren"
GangBang om precies te zijn..quote:Op donderdag 3 december 2009 13:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
GB staat dus echt voor Grote Borsten?
Hee maar wacht eens, dat hoor ik best vaakquote:Op donderdag 3 december 2009 13:18 schreef Ladylike het volgende:
zelfde als: schat, ik ben even naar de sportschool
quote:Op donderdag 3 december 2009 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee maar wacht eens, dat hoor ik best vaak
Military Police Gangbang he, het gaat wel over BDSMquote:Op donderdag 3 december 2009 13:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus MPG staat voor Master Piece of the Gangbang?
You've guessed itquote:Op donderdag 3 december 2009 13:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus MPG staat voor Master Piece of the Gangbang?
quote:Op donderdag 3 december 2009 13:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wij verlinken onze vaste klanten niet
Daarom weet niemand dat MPG al jaren de hoofdact op de BDSM avonden is
Zonder .quote:
Ik heb hem ook gehoudenquote:Op donderdag 3 december 2009 13:21 schreef MPG het volgende:
[..].
Jij zou je mond houden....
[..]
Zonder .
waar het hart vol van is..quote:
De rest snapt het nietquote:
Dus je hart is soms vol van kom?quote:Op donderdag 3 december 2009 13:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waar het hart vol van is..
en soms ook nog echt![]()
TMIsorrie
cum zei je?quote:
Het zit ook al in je oren?quote:Op donderdag 3 december 2009 13:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
cum zei je?
sorrie ik hoor slecht de laatste tijd
Overalquote:
Had ik op jou moeten wachten dan?quote:Op donderdag 3 december 2009 13:33 schreef TJDoornbos het volgende:
Ben heel even uit het topic en het sperma schiet om je oren
wij zouden neuken las ik in een ander topicquote:Op donderdag 3 december 2009 13:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Had ik op jou moeten wachten dan?
quote:Op donderdag 3 december 2009 13:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wij verlinken onze vaste klanten niet
Daarom weet niemand dat MPG al jaren de hoofdact op de BDSM avonden is
wat zeg je?quote:Op donderdag 3 december 2009 13:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
cum zei je?
sorrie ik hoor slecht de laatste tijd
quote:
true, zodra ik je aan de lijn heb kan het feest beginnenquote:Op donderdag 3 december 2009 13:34 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
wij zouden neuken las ik in een ander topic
Whehe. Insidejokes FTWquote:
010-4568635quote:Op donderdag 3 december 2009 13:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
true, zodra ik je aan de lijn heb kan het feest beginnen
quote:
quote:
Misschien moet je ook je handynr. postenquote:
is zeker een KPN nummerquote:
die heeft ze al in dr pm. Die gaat jou niks aan.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Misschien moet je ook je handynr. posten.
Nopequote:Op donderdag 3 december 2009 13:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
het is toch erg dat je personeel vergeet wanneer je je verjaardag viert![]()
jij tenminste niet LL
Ik kreeg je moeder aan de lijn, of ik haar zoon met rust wil latenquote:Op donderdag 3 december 2009 13:55 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
die heeft ze al in dr pm. Die gaat jou niks aan.
En die cum in mijn oor is een aandenken aan het weekend
mag ik dat nr ook heb dr al ruim 7 jaar niet gesprokenquote:Op donderdag 3 december 2009 13:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik kreeg je moeder aan de lijn, of ik haar zoon met rust wil laten
Oh dan was het iemand anders zn moederquote:Op donderdag 3 december 2009 13:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
mag ik dat nr ook heb dr al ruim 7 jaar niet gesproken
Ik krijg een shoarmatent calamiteiten in rotterdam aan de lijnquote:
Ola mupkequote:Op donderdag 3 december 2009 14:01 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ik krijg een shoarmatent calamiteiten in rotterdam aan de lijn![]()
Ola iedereen
Heb haar gezegd waar ze de foon mag stekenquote:Op donderdag 3 december 2009 14:02 schreef wel.o.k het volgende:
mijn moeder bemoeit zich weer eens met mijn leven
Ja, je had voor kapsalon moeten vragen, dan verbinden ze je doorquote:Op donderdag 3 december 2009 14:01 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ola iedereen
wel op vibratie zetten hequote:Op donderdag 3 december 2009 14:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ola mupke![]()
[..]
Heb haar gezegd waar ze de foon mag steken
Oh nou snap ik ineens waarom die van mij leeg isquote:Op donderdag 3 december 2009 14:05 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
wel op vibratie zetten he
quote:Op donderdag 3 december 2009 14:01 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ola iedereen
ja en glibberig, had je gisteren maar niet moeten slapen dan was je foon nog enigzins volquote:Op donderdag 3 december 2009 14:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh nou snap ik ineens waarom die van mij leeg is
is dit een nieuw haargroei middel?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:04 schreef Ladylike het volgende:
kapsalon is vet lekker
wheheh dit is exact het bord dat bij onze turk hangt
[ afbeelding ]
en ik ook wrsquote:Op donderdag 3 december 2009 14:07 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja en glibberig, had je gisteren maar niet moeten slapen dan was je foon nog enigzins vol
*proestquote:Op donderdag 3 december 2009 14:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh nou snap ik ineens waarom die van mij leeg is
GMTAquote:
Ik voel aan met je meequote:Op donderdag 3 december 2009 14:11 schreef wel.o.k het volgende:
nou zit ik weer storingsdienst te doen![]()
maar tot 16:00
Je hart is echt vol hequote:
er zijn wel veel storingen bij jullie?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:11 schreef wel.o.k het volgende:
Betaald duimendraaienquote:Op donderdag 3 december 2009 14:11 schreef wel.o.k het volgende:
dus niets aan het doen tot 16.00quote:Op donderdag 3 december 2009 14:11 schreef wel.o.k het volgende:
Vol van liefdequote:
3815 openstaande incidenten, is dat veel?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:13 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
er zijn wel veel storingen bij jullie?
Weet ik tochquote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 14:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
3815 openstaande incidenten, is dat veel?![]()
gelukkig maar 221 voor mijn afdeling
het lijkt de overheid welquote:Op donderdag 3 december 2009 14:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
3815 openstaande incidenten, is dat veel?![]()
gelukkig maar 221 voor mijn afdeling
best wel.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus toch druk aan het werk
quote:Op donderdag 3 december 2009 14:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Weet ik toch.
Liefde die erom roept geconsumeerd te worden...
oh doe dr de groetenquote:Op donderdag 3 december 2009 14:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh dan was het iemand anders zn moeder
quote:Op donderdag 3 december 2009 14:18 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
het lijkt de overheid wel
ze begon te scheldenquote:
Got itquote:Op donderdag 3 december 2009 14:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
ben zo druk dat ik me vanavond even moet ontladen.
psst Ll get it?
Dat doet me hier aan denkenquote:Op donderdag 3 december 2009 14:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
ben zo druk dat ik me vanavond even moet ontladen.
psst Ll get it?
Nounounounounou, zo kanniewelweer hequote:Op donderdag 3 december 2009 14:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
bek dr terug en klaag haar aan
bekken, ze begon te schelden hoor niet te zoenen.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
bek dr terug en klaag haar aan
nou.. vrouwen weten nog onder het pijpen te zeuren heb ik het ideequote:Op donderdag 3 december 2009 14:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bekken, ze begon te schelden hoor niet te zoenen.
hoewel het schelden dan wel even stopt
van mij mogen ze alleen otto zeggenquote:Op donderdag 3 december 2009 14:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou.. vrouwen weten nog onder het pijpen te zeuren heb ik het idee
Meloenquote:Op donderdag 3 december 2009 14:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
van mij mogen ze alleen otto zeggen
Tuurlijkquote:
gelukkig maar, want appeltjes eet ik alleen om 10:30 en 21:30quote:
Offe.. Gran Canariaquote:
Koekje drbij?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
gelukkig maar, want appeltjes eet ik alleen om 10:30 en 21:30
Van JF moet ik altijd La Bamba zingen.. het eerste deel tochquote:
ja en ik zing volarequote:Op donderdag 3 december 2009 14:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Koekje drbij?
[..]
Van JF moet ik altijd La Bamba zingen.. het eerste deel toch
quote:
ik hou van koekjesquote:Op donderdag 3 december 2009 14:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Koekje drbij?
[..]
Van JF moet ik altijd La Bamba zingen.. het eerste deel toch
vind speculaas beter passen, bij het weer en tijd van het jaarquote:
Maar dan ook chocomel ipv koffiequote:Op donderdag 3 december 2009 14:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
vind speculaas beter passen, bij het weer en tijd van het jaar
quote:Op donderdag 3 december 2009 14:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bekken, ze begon te schelden hoor niet te zoenen.
hoewel het schelden dan wel even stopt
niet in limburgquote:Op donderdag 3 december 2009 14:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
terug bekken is in Rotterdam ook wel terugschelden.
nou dan doe mij maar een litertjequote:
Dat lijkt meer op een ongeluk in een tunnelquote:Op donderdag 3 december 2009 14:04 schreef Ladylike het volgende:
kapsalon is vet lekker
wheheh dit is exact het bord dat bij onze turk hangt
[ afbeelding ]
Is dat zo, JF?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou.. vrouwen weten nog onder het pijpen te zeuren heb ik het idee
ja in een normale schotel ligt het netjes naast elkaar, maar dit is goedkoper en even lekkerquote:Op donderdag 3 december 2009 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lijkt meer op een ongeluk in een tunnel
Ik ben al gestoord, mn hele leven alquote:Op donderdag 3 december 2009 15:04 schreef wel.o.k het volgende:
tring tring.
* wel.o.k neemt telefoon op U stoort nogal.
[Klant]wat
[wel.o.k] U stoort nogal.
[klant] eeh, is dit niet het storings nummer dan?
[wel.o.k] ja, en u stoort
[klant] *klik tuut tuut tuut
Oh ja, ik ben ook vrouwquote:
Zit je tampon scheef?quote:
Moet ik al die kilometers in de auto zitten voor een kus?quote:
quote:
Niemand op de GB?quote:
dat hoop ik wel, als de Network Inteface Card nat is krijg ik het druk hierquote:
druk op de GBquote:Op donderdag 3 december 2009 15:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niemand op de GB?
drank op?
Nic droog?
quote:Op donderdag 3 december 2009 13:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
het is toch erg dat je personeel vergeet wanneer je je verjaardag viert![]()
jij tenminste niet LL
GF, Gefeliciteerdquote:
vannacht kan je blijven slapen. Morgen niet, tenzij je genoegen met het balkon neemtquote:Op donderdag 3 december 2009 15:08 schreef Ladylike het volgende:
Moet ik al die kilometers in de auto zitten voor een kus?
over 2 weken pas hoorquote:
als de kat van huis is...quote:Op donderdag 3 december 2009 15:14 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
vannacht kan je blijven slapen. Morgen niet, tenzij je genoegen met het balkon neemt
whehehe dat is pas over 2 wekenquote:
* wel.o.k maakt notequote:
poesquote:[..]
als de kat van huis is...
ik heb haar goed afgericht en spreekt niet met mond volquote:
Nee, hier heeft bekken een heel wat betere betekenisquote:
En mij ookquote:[..]
nou dan doe mij maar een litertje
quote:Op donderdag 3 december 2009 15:17 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik heb haar goed afgericht en spreekt niet met mond vol![]()
Ze mag wel neurien
Moet je het regelen zoals JFquote:
Wees blij dat de zaken goed gaanquote:Op donderdag 3 december 2009 15:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
druk op de GB![]()
bijna geen tijd om op fok te posten
Jah, limburgs bekken is veel vriendelijkerquote:Op donderdag 3 december 2009 15:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, hier heeft bekken een heel wat betere betekenis![]()
![]()
[..]
doe mij dan ipv rum wat Amarettoquote:En mij ook.
Met extra slagroom en rum erin.
quote:Op donderdag 3 december 2009 15:17 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ze mag wel neurien
quote:
amsterdams bekken ook, afbekken dan weer nietquote:Op donderdag 3 december 2009 15:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jah, limburgs bekken is veel vriendelijker
Goed bezig!quote:Op donderdag 3 december 2009 15:17 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ze mag wel neurien
Heeft ie wel bijna 14 jaar over gedaanquote:
Hoedje?quote:Op donderdag 3 december 2009 15:45 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k zet aluhoedje op
we gaan er allemaal aan !!
Aardig weer voor de Zondvloed ja.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:45 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k zet aluhoedje op
we gaan er allemaal aan !!
daar val je vet vanafquote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aardig weer voor de Zondvloed ja.
quote:Op donderdag 3 december 2009 15:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daar val je vet vanaf
doe maar eens, ga dan sporten en je valt zo af
oh ja, jij zit in de zelfde club als MPG en ikquote:Op donderdag 3 december 2009 15:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
doe maar niet dan. ben blij dat ik op gewicht zit
Collega insealen. Goeie practical joke altijdquote:
dat is iets voor mijquote:Op donderdag 3 december 2009 15:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daar val je vet vanaf
doe maar eens, ga dan sporten en je valt zo af
*noteert voor op werkquote:Op donderdag 3 december 2009 15:58 schreef Ladylike het volgende:
Tussen de deurposten klemmen, ook altijd geslaagd
Vooral als er niet al te veel licht op valt
mijn huis?quote:
welk huis ?quote:
zielig mennekes heb je nou eenmaal hier op fokquote:Op donderdag 3 december 2009 16:11 schreef Ladylike het volgende:
Hey GF die pic bij jou in de club heeft heel wat mensen geshockeerd geloof ik
Scooter sjonnies bijeenkomst
weer eentje die het zonder aanleiding aanhaalt
Over welke pic gaat dit?quote:Op donderdag 3 december 2009 16:11 schreef Ladylike het volgende:
Hey GF die pic bij jou in de club heeft heel wat mensen geshockeerd geloof ik
Scooter sjonnies bijeenkomst
weer eentje die het zonder aanleiding aanhaalt
Mja. EN wen er maar aan, dat gaat ECHT niet overquote:Op donderdag 3 december 2009 16:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
zielig mennekes heb je nou eenmaal hier op fok
Neequote:Op donderdag 3 december 2009 16:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
hij heeft zijn post wel aangepast
weet het zal me ook eigenlijk een reet roestenquote:Op donderdag 3 december 2009 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja. EN wen er maar aan, dat gaat ECHT niet overHet wordt alleen vanzelf minder.
Paalpicquote:
quote:
ben jij nou nog niet naar huisquote:Op donderdag 3 december 2009 16:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Paalpic
heb je die niet gezien?
Oh ik dacht dat ze dat zelf gedaan hadquote:
Neequote:
Goeie, ik naai er ook maar eens vantussen. Morgen beginnen om 07:30quote:Op donderdag 3 december 2009 16:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ben jij nou nog niet naar huis
dat zou ook kunnenquote:Op donderdag 3 december 2009 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ze dat zelf gedaan hadNaja, lama ook
![]()
flesquote:Op donderdag 3 december 2009 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goeie, ik naai er ook maar eens vantussen. Morgen beginnen om 07:30Dat is de wekker op 05:20
marcquote:
quote:
quote:
buiten dat je nat werd is alles geluktquote:Op donderdag 3 december 2009 17:07 schreef DaMart het volgende:
Zo, terug uit de stad. Waarom moest die hoosbui nou precies naar beneden komen toen ik van de parkeergarage naar de winkels liep?.
Maar in ieder geval kwam ik thuis met:4 cd's een cd-opbergsysteem (ook handig als je 10 jaar langs die cd's die je had diep hebt weggeborgen in een kast en je ineens weer interesse krijgt in cd's )
een nieuw besturingskastje voor de modelspoorbaan. Hopelijk blijf ik nu niet weer achter het snoer hangen, want dat is de reden dat ik überhaupt een nieuwe moest hebben .
Een extra schoonmaakwagon Modelbouwlijm 2 attributen voor de Kerstborrel met vermaak voor op werk .
Nee, want ik ging naar de stad voor een verjaardagscadeau voor iemand, en de rest was bijzaak. Nu heb ik de rest, maar geen verjaardagscadeauquote:Op donderdag 3 december 2009 17:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
buiten dat je nat werd is alles gelukt
*proestquote:Op donderdag 3 december 2009 17:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, want ik ging naar de stad voor een verjaardagscadeau voor iemand, en de rest was bijzaak. Nu heb ik de rest, maar geen verjaardagscadeau.
Nou ja, ze hadden niet wat ik zocht. Dus ik koop nog wel een boekenbon of zoquote:Op donderdag 3 december 2009 17:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
*proest![]()
je lijkt mij wel![]()
ik heb dat ook altijd met van alles en nog wat terug komen en waar ik voor ging heb ik niet
uiteraardquote:Op donderdag 3 december 2009 19:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moest even de nieuwe modeltreinbesturing inregelen, natuurlijk.
eet zequote:Op donderdag 3 december 2009 18:15 schreef DaMart het volgende:
Tijd voor eten.
Gebakken aardappelen met spekjes, ham en gebakken ei![]()
.
nijnsquote:
laat hem er maar niet in vallenquote:
quote:
TJquote:
wij zijn de enigste die hier nog zijnquote:
marcquote:
zijn post had ik nog niet gezienquote:
GFquote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 17:45 schreef DaMart het volgende:
Nee, want ik ging naar de stad voor een verjaardagscadeau voor iemand, en de rest was bijzaak. Nu heb ik de rest, maar geen verjaardagscadeau.
STELLETJE WIJVENquote:Op donderdag 3 december 2009 17:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
*proest![]()
je lijkt mij wel![]()
ik heb dat ook altijd met van alles en nog wat terug komen en waar ik voor ging heb ik niet
Hier in de stad was 't ook druk vanavondquote:Op donderdag 3 december 2009 21:27 schreef Fha het volgende:
Flessie![]()
MPG![]()
Mwa, viel me eigenlijk heel erg mee. Maarja morgen weer van 12 tot 9 en ik heb zo'n vermoeden dat het leuk gaat worden..
Oeh, das wel heel erg tofquote:Op donderdag 3 december 2009 21:27 schreef Fha het volgende:
Oja, en ik heb toestemming om mijn minor te gaan doen aan de universiteit Utrecht![]()
quote:
wat is daar mee ?quote:
superquote:Op donderdag 3 december 2009 21:27 schreef Fha het volgende:
Oja, en ik heb toestemming om mijn minor te gaan doen aan de universiteit Utrecht![]()
Mja dat denk ik dus ookquote:Op donderdag 3 december 2009 21:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier in de stad was 't ook druk vanavond. Al die last-minute-hulpbeunsinterklazen
![]()
![]()
...
Zal morgen en overmorgen ook nog wel zijn...
Tempo jah, ik ben zo weg hierquote:Op donderdag 3 december 2009 21:27 schreef Fha het volgende:
Oeh. Dubbel avondetenquote:Op donderdag 3 december 2009 21:34 schreef Fha het volgende:
en nu even voor de tweede keer avond eten
tweede keerquote:Op donderdag 3 december 2009 21:34 schreef Fha het volgende:
Ja, toe maar, word maar snel een dik vet vadsig spekwijf. Hier, nog wat baconquote:Op donderdag 3 december 2009 21:34 schreef Fha het volgende:
flesquote:
En dan met Kerst nog een keer hetzelfde fiascoquote:Op donderdag 3 december 2009 21:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja dat denk ik dus ookAch het hoort er bij.
Uit eten geweest met de baas, maar alleen zo'n hoofdgerecht is voor mij echt niet genoegquote:
Zie hier boven.quote:
Baconquote:Op donderdag 3 december 2009 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, toe maar, word maar snel een dik vet vadsig spekwijf. Hier, nog wat bacon
Ja hou maar op johquote:Op donderdag 3 december 2009 21:36 schreef MPG het volgende:
[..]
En dan met Kerst nog een keer hetzelfde fiasco...
Voor mij ook nietquote:Op donderdag 3 december 2009 21:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Uit eten geweest met de baas, maar alleen zo'n hoofdgerecht is voor mij echt niet genoeg
Als ik genoeg heb gespaard om onze eetlust te kunnen betalenquote:Op donderdag 3 december 2009 21:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor mij ook niet.
Wanneer gaan wij eens uit eten?
Ook leuke vrouwen dan?quote:Op donderdag 3 december 2009 21:54 schreef DaMart het volgende:
Nu ik Fha zie flirten, doet me dat er aan denken dat ik nog even wilde zeggen dat er bij de FRS in Haarlem ook vrouwen werken...
Ik heb er eentje gezien vandaag, en laten we het houden bij wat ik al zei: er werken vrouwenquote:
Bij die in Venlo ookquote:Op donderdag 3 december 2009 21:54 schreef DaMart het volgende:
Nu ik Fha zie flirten, doet me dat er aan denken dat ik nog even wilde zeggen dat er bij de FRS in Haarlem ook vrouwen werken...
Mja, daar ben ik nog niet over uitquote:
Wehehehequote:Op donderdag 3 december 2009 21:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb er eentje gezien vandaag, en laten we het houden bij wat ik al zei: er werken vrouwen![]()
.
Onverzadigbare schepsels zijn het , allemaalquote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 21:54 schreef DaMart het volgende:
Ja hoor Fles. Hier, een kusjequote:Op donderdag 3 december 2009 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Onverzadigbare schepsels zijn het , allemaalIk kan geen 10 minuten ff met iemand anders praten of het is alweer flirten met een ander. BAH
Dat effect heb ik op mannenquote:Op donderdag 3 december 2009 22:06 schreef MPG het volgende:
Godmiljaar, ik kan nog geen twee tellen met een leuke, knappe, lieve jongedame praten, of er zitten meteen twee kerels op de kast...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op donderdag 3 december 2009 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Onverzadigbare schepsels zijn het , allemaalIk kan geen 10 minuten ff met iemand anders praten of het is alweer flirten met een ander. BAH
een hoge kastquote:Op donderdag 3 december 2009 22:06 schreef MPG het volgende:
Godmiljaar, ik kan nog geen twee tellen met een leuke, knappe, lieve jongedame praten, of er zitten meteen twee kerels op de kast...
Je telt Fles voor twee?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:06 schreef MPG het volgende:
quote:Op donderdag 3 december 2009 22:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat effect heb ik op mannen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
na de snack attack welquote:
weltrusten Fhaquote:Op donderdag 3 december 2009 22:15 schreef Fha het volgende:
Ik ga mijn nest in. Slaap lekker alvast allemaal![]()
Slaap lekker Fhaquote:Op donderdag 3 december 2009 22:15 schreef Fha het volgende:
Ik ga mijn nest in. Slaap lekker alvast allemaal![]()
Goed voerquote:
Nee, druk bezigquote:
Weinignieuws. Het onderscheid tussen stiltecoupes en de rest is van 2004 of wat? Loungehoekjes heeft de Protos al sinds september 2007quote:Op donderdag 3 december 2009 23:39 schreef MPG het volgende:
Nieuws voor Fles en Mart:
Loungen in de trein
dat is goedquote:
daar ben je dus druk mee bezigquote:Op donderdag 3 december 2009 23:39 schreef MPG het volgende:
Nieuws voor Fles en Mart:
Loungen in de trein
marcquote:Op donderdag 3 december 2009 23:37 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zit een volgende studie uit te zoeken
de treinen zij wel veranderd sinds ik er mee ben wezen reizenquote:Op donderdag 3 december 2009 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weinignieuws. Het onderscheid tussen stiltecoupes en de rest is van 2004 of wat? Loungehoekjes heeft de Protos al sinds september 2007
trustequote:
druk geweest vandaagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |