Mja. EN wen er maar aan, dat gaat ECHT niet overquote:Op donderdag 3 december 2009 16:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
zielig mennekes heb je nou eenmaal hier op fok
Neequote:Op donderdag 3 december 2009 16:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
hij heeft zijn post wel aangepast
weet het zal me ook eigenlijk een reet roestenquote:Op donderdag 3 december 2009 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja. EN wen er maar aan, dat gaat ECHT niet overHet wordt alleen vanzelf minder.
Paalpicquote:
quote:
ben jij nou nog niet naar huisquote:Op donderdag 3 december 2009 16:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Paalpic
heb je die niet gezien?
Oh ik dacht dat ze dat zelf gedaan hadquote:
Neequote:
Goeie, ik naai er ook maar eens vantussen. Morgen beginnen om 07:30quote:Op donderdag 3 december 2009 16:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ben jij nou nog niet naar huis
dat zou ook kunnenquote:Op donderdag 3 december 2009 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ze dat zelf gedaan hadNaja, lama ook
![]()
flesquote:Op donderdag 3 december 2009 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goeie, ik naai er ook maar eens vantussen. Morgen beginnen om 07:30Dat is de wekker op 05:20
marcquote:
quote:
quote:
buiten dat je nat werd is alles geluktquote:Op donderdag 3 december 2009 17:07 schreef DaMart het volgende:
Zo, terug uit de stad. Waarom moest die hoosbui nou precies naar beneden komen toen ik van de parkeergarage naar de winkels liep?.
Maar in ieder geval kwam ik thuis met:4 cd's een cd-opbergsysteem (ook handig als je 10 jaar langs die cd's die je had diep hebt weggeborgen in een kast en je ineens weer interesse krijgt in cd's )
een nieuw besturingskastje voor de modelspoorbaan. Hopelijk blijf ik nu niet weer achter het snoer hangen, want dat is de reden dat ik überhaupt een nieuwe moest hebben .
Een extra schoonmaakwagon Modelbouwlijm 2 attributen voor de Kerstborrel met vermaak voor op werk .
Nee, want ik ging naar de stad voor een verjaardagscadeau voor iemand, en de rest was bijzaak. Nu heb ik de rest, maar geen verjaardagscadeauquote:Op donderdag 3 december 2009 17:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
buiten dat je nat werd is alles gelukt
*proestquote:Op donderdag 3 december 2009 17:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, want ik ging naar de stad voor een verjaardagscadeau voor iemand, en de rest was bijzaak. Nu heb ik de rest, maar geen verjaardagscadeau.
Nou ja, ze hadden niet wat ik zocht. Dus ik koop nog wel een boekenbon of zoquote:Op donderdag 3 december 2009 17:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
*proest![]()
je lijkt mij wel![]()
ik heb dat ook altijd met van alles en nog wat terug komen en waar ik voor ging heb ik niet
uiteraardquote:Op donderdag 3 december 2009 19:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moest even de nieuwe modeltreinbesturing inregelen, natuurlijk.
eet zequote:Op donderdag 3 december 2009 18:15 schreef DaMart het volgende:
Tijd voor eten.
Gebakken aardappelen met spekjes, ham en gebakken ei![]()
.
nijnsquote:
laat hem er maar niet in vallenquote:
quote:
TJquote:
wij zijn de enigste die hier nog zijnquote:
marcquote:
zijn post had ik nog niet gezienquote:
GFquote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 17:45 schreef DaMart het volgende:
Nee, want ik ging naar de stad voor een verjaardagscadeau voor iemand, en de rest was bijzaak. Nu heb ik de rest, maar geen verjaardagscadeau.
STELLETJE WIJVENquote:Op donderdag 3 december 2009 17:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
*proest![]()
je lijkt mij wel![]()
ik heb dat ook altijd met van alles en nog wat terug komen en waar ik voor ging heb ik niet
Hier in de stad was 't ook druk vanavondquote:Op donderdag 3 december 2009 21:27 schreef Fha het volgende:
Flessie![]()
MPG![]()
Mwa, viel me eigenlijk heel erg mee. Maarja morgen weer van 12 tot 9 en ik heb zo'n vermoeden dat het leuk gaat worden..
Oeh, das wel heel erg tofquote:Op donderdag 3 december 2009 21:27 schreef Fha het volgende:
Oja, en ik heb toestemming om mijn minor te gaan doen aan de universiteit Utrecht![]()
quote:
wat is daar mee ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |