superquote:Op donderdag 3 december 2009 21:27 schreef Fha het volgende:
Oja, en ik heb toestemming om mijn minor te gaan doen aan de universiteit Utrecht![]()
Mja dat denk ik dus ookquote:Op donderdag 3 december 2009 21:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier in de stad was 't ook druk vanavond. Al die last-minute-hulpbeunsinterklazen
![]()
![]()
...
Zal morgen en overmorgen ook nog wel zijn...
Tempo jah, ik ben zo weg hierquote:Op donderdag 3 december 2009 21:27 schreef Fha het volgende:
Oja, en ik heb toestemming om mijn minor te gaan doen aan de universiteit Utrecht![]()
Oeh. Dubbel avondetenquote:Op donderdag 3 december 2009 21:34 schreef Fha het volgende:
en nu even voor de tweede keer avond eten
tweede keerquote:Op donderdag 3 december 2009 21:34 schreef Fha het volgende:
Ja, toe maar, word maar snel een dik vet vadsig spekwijf. Hier, nog wat baconquote:Op donderdag 3 december 2009 21:34 schreef Fha het volgende:
flesquote:
En dan met Kerst nog een keer hetzelfde fiascoquote:Op donderdag 3 december 2009 21:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja dat denk ik dus ookAch het hoort er bij.
Uit eten geweest met de baas, maar alleen zo'n hoofdgerecht is voor mij echt niet genoegquote:
Zie hier boven.quote:
Baconquote:Op donderdag 3 december 2009 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, toe maar, word maar snel een dik vet vadsig spekwijf. Hier, nog wat bacon
Ja hou maar op johquote:Op donderdag 3 december 2009 21:36 schreef MPG het volgende:
[..]
En dan met Kerst nog een keer hetzelfde fiasco...
Voor mij ook nietquote:Op donderdag 3 december 2009 21:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Uit eten geweest met de baas, maar alleen zo'n hoofdgerecht is voor mij echt niet genoeg
Als ik genoeg heb gespaard om onze eetlust te kunnen betalenquote:Op donderdag 3 december 2009 21:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor mij ook niet.
Wanneer gaan wij eens uit eten?
Ook leuke vrouwen dan?quote:Op donderdag 3 december 2009 21:54 schreef DaMart het volgende:
Nu ik Fha zie flirten, doet me dat er aan denken dat ik nog even wilde zeggen dat er bij de FRS in Haarlem ook vrouwen werken...
Ik heb er eentje gezien vandaag, en laten we het houden bij wat ik al zei: er werken vrouwenquote:
Bij die in Venlo ookquote:Op donderdag 3 december 2009 21:54 schreef DaMart het volgende:
Nu ik Fha zie flirten, doet me dat er aan denken dat ik nog even wilde zeggen dat er bij de FRS in Haarlem ook vrouwen werken...
Mja, daar ben ik nog niet over uitquote:
Wehehehequote:Op donderdag 3 december 2009 21:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb er eentje gezien vandaag, en laten we het houden bij wat ik al zei: er werken vrouwen![]()
.
Onverzadigbare schepsels zijn het , allemaalquote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 21:54 schreef DaMart het volgende:
Ja hoor Fles. Hier, een kusjequote:Op donderdag 3 december 2009 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Onverzadigbare schepsels zijn het , allemaalIk kan geen 10 minuten ff met iemand anders praten of het is alweer flirten met een ander. BAH
Dat effect heb ik op mannenquote:Op donderdag 3 december 2009 22:06 schreef MPG het volgende:
Godmiljaar, ik kan nog geen twee tellen met een leuke, knappe, lieve jongedame praten, of er zitten meteen twee kerels op de kast...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op donderdag 3 december 2009 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Onverzadigbare schepsels zijn het , allemaalIk kan geen 10 minuten ff met iemand anders praten of het is alweer flirten met een ander. BAH
een hoge kastquote:Op donderdag 3 december 2009 22:06 schreef MPG het volgende:
Godmiljaar, ik kan nog geen twee tellen met een leuke, knappe, lieve jongedame praten, of er zitten meteen twee kerels op de kast...
Je telt Fles voor twee?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:06 schreef MPG het volgende:
quote:Op donderdag 3 december 2009 22:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat effect heb ik op mannen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
na de snack attack welquote:
weltrusten Fhaquote:Op donderdag 3 december 2009 22:15 schreef Fha het volgende:
Ik ga mijn nest in. Slaap lekker alvast allemaal![]()
Slaap lekker Fhaquote:Op donderdag 3 december 2009 22:15 schreef Fha het volgende:
Ik ga mijn nest in. Slaap lekker alvast allemaal![]()
Goed voerquote:
Nee, druk bezigquote:
Weinignieuws. Het onderscheid tussen stiltecoupes en de rest is van 2004 of wat? Loungehoekjes heeft de Protos al sinds september 2007quote:Op donderdag 3 december 2009 23:39 schreef MPG het volgende:
Nieuws voor Fles en Mart:
Loungen in de trein
dat is goedquote:
daar ben je dus druk mee bezigquote:Op donderdag 3 december 2009 23:39 schreef MPG het volgende:
Nieuws voor Fles en Mart:
Loungen in de trein
marcquote:Op donderdag 3 december 2009 23:37 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zit een volgende studie uit te zoeken
de treinen zij wel veranderd sinds ik er mee ben wezen reizenquote:Op donderdag 3 december 2009 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weinignieuws. Het onderscheid tussen stiltecoupes en de rest is van 2004 of wat? Loungehoekjes heeft de Protos al sinds september 2007
trustequote:
druk geweest vandaagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |