Doe ff normaal klootzak, ik ben geen kloon want ik kom hier anders nooit maar heb gewoon even hulp nodig, als je niks nuttigs te zeggen heb zeg dan niks.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:51 schreef dr.dunno het volgende:
ik snap dat je er een kloon voor aanmaakt, wat ben jij dom zeg
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:51 schreef dr.dunno het volgende:
ik snap dat je er een kloon voor aanmaakt, wat ben jij dom zeg
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:52 schreef Computerhulpnodig het volgende:
[..]
Doe ff normaal klootzak, ik ben geen kloon want ik kom hier anders nooit maar heb gewoon even hulp nodig, als je niks nuttigs te zeggen heb zeg dan niks.
pics?quote:
Juist ja, daar moet een piemel in.quote:
als je dat eerst doet en dan f5 klinkt alsof het wel eens zou kunnen helpen jaquote:Op woensdag 2 december 2009 22:36 schreef kree het volgende:
heb je wel die prestatie index van windows uitgevoerd?
als je computer nog geen "rating" heeft van vista dan staat dat doorzichtige standaard uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
in je dromen misschien...je bent in ieder geval een kneusquote:
jaja, zou ik ook zeggen als ik zo dom was dat ik niet wist hoe <insert vraag uit OP>quote:
hij mag zelf ook wel onder handen worden genomen zo te horen.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:35 schreef 2cv het volgende:
Vraag je vriend of hij je computer nogmaals onder handen wil nemen.
nee nee, hij komt hier anders nooit maar weet wel de weg naar dit forum te vinden en had toevallig deze user account nog op de plank liggen.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:12 schreef Daniel1976 het volgende:
sjonge en daar heb je speciaal een user voor aangemaakt?
Post eens foto's van je tieten. Ik kan alles fixen tegen de juiste motivatie.quote:
Voor een newbie ben je anders aardig op de hoogte hoe men hier zal reageren. +quote:Op woensdag 2 december 2009 21:52 schreef Computerhulpnodig het volgende:
[..]
Doe ff normaal klootzak, ik ben geen kloon want ik kom hier anders nooit maar heb gewoon even hulp nodig, als je niks nuttigs te zeggen heb zeg dan niks.
Daar sluiten ze dit soort topics omdat je de search niet hebt gebruikt of omdat je tig miljoen pagina`s niet hebt doorgelezen waarin misschien 1 hint staatquote:
dan is je vriend flink te keer gegaanquote:Op woensdag 2 december 2009 21:50 schreef Computerhulpnodig het volgende:
Deze heb ik ooit eens helemaal onder handen laten nemen door mijn vriend, hij was nu helemaal roze, doorzichtig, en werkte goed.
Heb zat vragen gesteld daar en nog nooit is een topic gesloten om die reden.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daar sluiten ze dit soort topics omdat je de search niet hebt gebruikt of omdat je tig miljoen pagina`s niet hebt doorgelezen waarin misschien 1 hint staat
jaa is idd een oplossingquote:Op woensdag 2 december 2009 22:16 schreef ShevaJB het volgende:
Zoutzuur over je computer gooien, dat is de beste oplossing
Planeet Aardequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |